5.0 0

میخوای رو مد باشی؟ اینطوری با رنگ سال 2024 آشپزخونتو دیزاین کن!

  25 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  25 آذر 1402
کابینت‌های آشپزخانه به رنگ سال 2024، یعنی رنگ هلویی

رنگ هلویی با ترکیبی از نارنجی و صورتی، توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال 2024 انتخاب شده است. این رنگ الهام گرفته از طبیعت است و استفاده از آن در آشپزخانه، گرما و روح تازه‌ای به خانه شما می‌دهد. در این مطلب از سلام ساختمان، 5 ایده برای استفاده مناسب از رنگ هلویی در دکوراسیون آشپزخانه را به شما معرفی می‌کنیم. سپس شما می‌توانید متخصصین دکوراسیون داخلی حرفه‌ای شهرتان را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید و اجرای برخی از این ایده‌ها را به او بسپارید. «سلام‌ساختمان» سال‌هاست به صورت آنلاین، در حوزه دکوراسیون داخلی و ساخت کابینت آشپزخانه مشغول به فعالیت است.

معرفی کابینت ساز

1.    تمام آشپزخانه را یکدست هلویی کنید

اگرچه استفاده از رنگ هلویی برای تمام قسمت‌های آشپزخانه ممکن است دل شما را بزند، اما هستند افرادی که عاشق رنگ سال 2024 هستند و از این ایده لذت می‌برند. برای مثال، تصویر زیر را ببینید که در آن بین کابینتی، دیوارها، کابینت‌ها و حتی دکوری‌ها به رنگ هلویی هستند. منتهی باید رنگ هلویی با طیف روشن را انتخاب کنید تا فضا بزرگ‌تر دیده شود.

آشپزخانه با دیوار، بین کابینتی و کابینت‌های هلویی رنگ

2.    رنگ کابینت‌ها را با مد سال انتخاب کنید!

اغلب افراد، کابینت‌های آشپزخانه را به رنگ سفید انتخاب می‌کنند. اما با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که رنگ‌های زنده مثل هلویی، در شادمانی افراد خانه تاثیر زیادی دارند. پس با انتخاب رنگ هلویی برای کابینت‌های آشپزخانه، شادی را به فضا هدیه دهید. فقط در کنار کابینت‌ها، از رنگ‌های روشن برای دیوار استفاده کنید تا فضا دلباز تر دیده شود.

آشپرخانه با کابینت رنگ سال 2024 هلویی مدرن و دستگیره‌های فلزی کشیده

علاوه‌بر انتخاب کل کابینت‌ها به رنگ هلویی، می‌توانید برای مثال فقط جزیره‌ی آشپزخانه را هلویی انتخاب کنید و جلوه‌ای دلباز و جذاب به آشپزخانه بدهید. درضمن شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت انواع مدل‌های کابینت هلویی، از مشاورین سلام ساختمان کمک بگیرید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کابینت سفید نئوکلاسیک همراه با جزیره هلویی در آشپزخانه

3.    زمینه آشپزخانه را هلویی کنید!

رنگ هلویی به دلیل گرما، آرامش، و جذابیتی که دارد، انتخاب مناسبی برای زمینه یا همان دیوارهای آشپزخانه است. از رنگ هلویی می‌توانید به صورت ساده و یا طرح دار برای دیوارها استفاده کنید. در زیر، یک نمونه دیوار آشپزخانه هلویی طرح دار را ببینید. این طراحی به دلیل داشتن ترکیب رنگ سفید و الگوهایی عمودی، فضا را کشیده و بزرگ نشان می‌دهد.

آشپزخانه با طرح دیوار هلو و رنگ هلویی

دیوار آشپزخانه به رنگ هلویی ساده را در زیر مشاهده کنید. البته این طیف از رنگ هلویی، بسیار نزدیک به رنگ نارنجی است و برای اینکه فضا کوچک جلوه نکند، باید کابینت‌ها را سفید انتخاب کنید.

آشپزخانه با دیوار هلویی رنگ همراه با اجاق گاز و کابینت سفید

4.    قفسه‌های هلویی را به آشپرخانه‌تان راه بدهید!

اگر کابینت‌های شما به رنگ سفید و یا هلویی تیره هستند، نصب قفسه‌های هلویی روشن روی دیوارها را فراموش نکنید. با این کار علاوه بر زیبایی آشپزخانه، به منظم‌تر شدن و بزرگ دیده شدن آشپزخانه هم کمک می‌کنید. متخصصین سلام ساختمان می‌توانند در هر جای ایران که هستید، مشابه این کابینت قفسه دار را برای شما بسازند.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

آشپرخانه ای با کابینت های هلویی تیره و قفسه های هلویی ملایم

درضمن اگر یک تابلوی زیبا با حاشیه هلویی رنگ را روی قفسه‌های هلویی آشپزخانه بگذارید، هماهنگی و زیبایی آشپزخانه شما چندین برابر می‌شود.

آشپزخانه با قفسه هلویی ملایم که روی آن قاب نقاشی و گلدان قرار دارد

5.    از پرده سفید و هلویی استفاده کنید

یکی از بهترین ایده‌ها برای خودنمایی رنگ سال 2024 در آشپزخانه شما، پرده‌های آشپزخانه هستند. اما اگر احساس می‌کنید رنگ هلویی به تنهایی ممکن است فضا را کوچک نشان دهد، از پرده‌هایی با ترکیب رنگ سفید و هلویی کمک بگیرید.

پرده آشپزخانه هلویی با چارخانه‌های سفید تو خالی

جمع‌بندی

سال2024 با انتخاب رنگ هلویی آغاز خواهدشد و شما می‌توانید با به کارگیری این رنگ در آشپزخانه منزلتان، به بزرگی و زیبایی آن کمک کنید. از رنگ هلویی می‌توانید برای دیوارها، کابینت‌ها، قفسه‌ها و یا سایر بخش‌های آشپزخانه استفاده کنید و آشپزخانه‌ای آرام و دلباز برای خود درست کنید. متخصصین سلام‌ساختمان هم به کمک شما می‌آیند تا دکوراسیون هلویی آشپزخانه‌تان را در هرشهری که هستید، برای شما بسازنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت سلام‌ساختمان، نمونه‌های کار کابینت‌سازهای شهرتان را ببنید و با مشاوره‌ی رایگانی که پشتیبان‌های این مجموعه به شما می‌دهند، کابینت هلویی دلخواهتان را پیدا کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments