2.8 77

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024

  21 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  11 دی 1402
کابینت آشپزخانه

اگر به فکر ساخت کابینت آشپزخانه هستید خیلی خوش آمدید. “سلام ساختمان” با تجربه‌ای که در مشاوره به هزاران پروژه کابینت آشپزخانه دارد جایی است که هم اطلاعات مفید درباره کابینت به شما ارائه می‌کند و هم کابینت‌ساز مناسب به شما معرفی می‌کند.

خبر خوب دیگر این است که در این مقاله، متخصصین ما در ویدئوهایی به چند سوال پرتکرار، مربوط به این‌که از بین این همه متریال کابینت، کدام یک برای چه آشپزخانه‌ای مناسب است پاسخ می‌دهند. پس حتما این دو ویدئو را ببینید چون ممکن است که موضوع آن‌ها بخشی از دغدغه شما هم باشد.

هدف این است که در انتخاب مدل کابینت و سفارش دادن آن، کار برای شما راحت شود.

الان چه کابینت مد است؟

در این ویدئو توضیح مختصری در مورد 3 تا از رایج ترین سبک‌های کابینت آشپزخانه توضیحاتی ارائه میشود، سپس در مورد ترند ترین نوع کابینت چه در ایران چه خارج از ایران، صحبت می‌شود:

در تصویر زیر، یک نمونه کابینت آشپزخانه ممبران به سبک کلاسیک را می‌بینید که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در قم اجرا شده است.

کابینت آشپزخانه ممبران

 

3 نوع طراحی کابینت آشپزخانه. کدام مناسب‌تر است؟

خیلی وقت‌ها کاربران سلام ساختمان از کابینت‌سازی که به آن‌ها معرفی می‌کنیم و یا حتی قبل از آن، از کارشناس تلفنی ما سوال می‌کنند “کدام سبک کابینت آشپزخانه برای من مناسب است؟”

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

پاسخ: در اینجا وقتی می‌گوییم “نوع” کابینت؛ منظورمان جنس و متریال آن نیست! بلکه منظورمان “سبک طراحی” کابینت است. در مورد انواع جنس (متریال) کابینت به‌زودی صحبت خواهیم کرد. خب داشتیم می‌گفتیم؛ امروزه 3 سبک طراحی در کابینت‌های آشپزخانه بین مردم شهرت دارند:

  • الف- سبک کابینت آشپزخانه مدرن
  • ب- سبک کابینت آشپزخانه کلاسیک
  • ج- سبک کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

سبک مدرن (الف) همان سبک‌هایی هستند که اجزای کابینت در آن‌ها صاف و بدون طراحی‌های برجسته است. معمولاً کابینت‌های مدرن را با متریال هایگلاس، پلی گلاس و ام دی اف می‌سازند. اگر دوست دارید بیشتر درباره سبک مدرن بدانید به مقاله کابینت آشپزخانه مدرن مراجعه کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

سبک کلاسیک (ب) همان سبکی است که نقش‌های برجسته یا فرورفته دارد. روی درب‌ها، روی نماهای کار و حتی روی ستون‌ها نقش‌های برجسته کار می‌شود. معمولاً کابینت‌های کلاسیک را با متریال ممبران، چوب و یا ام دی اف رنگ شده می‌سازند.اگر دوست دارید بیشتر درباره سبک کلاسیک بدانید به مقاله کابینت آشپزخانه کلاسیک مراجعه کنید.

سبک نئوکلاسیک (ج) سبکی که از نظر طراحی چیزی بین الف و ب است. اگر دوست دارید بیشتر درباره سبک نئوکلاسیک بدانید به مقاله کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک مراجعه کنید.

چند آمار پشت پرده از سلیقه مردم : شاید کنجکاو باشید دیگران بیشتر چه سبکی از کابینت را دوست دارند؟ 

 می‌دانید که هر سال میلیون‌ها نفر از سایت و اینستاگرام سلام ساختمان دیدن می‌کنند. همچنین تا به امروز هزاران پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان انجام شده؛ جدیداً آماری از سفارشات و علاقمندی‌های کاربران را بررسی کردیم. خلاصه نتایج این شد:

  • بیش از 70% مشتریان سلام ساختمان سبک کابینت مدرن را سفارش داده‌اند.
  • حدود 50% از کاربران سلام ساختمان به سبک کابینت نئوکلاسیک علاقمند هستند. اما به همین اندازه کابینت نئوکلاسیک ساخته نمی‌شود که علت آن گران بودن نسبی این سبک است.
  • نسبت به سال‌های گذشته، علاقه مردم به سبک نئوکلاسیک در حال سبقت گرفتن از سبک کلاسیک است.
کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

خب از بین 3 سبک بالا، کدام نوع کابینت برای من مناسب‌تر است؟

می‌توانید این سوال را به‌طور تخصصی با مشاور تلفنی ما مطرح کنید. اما اگر بخواهیم به‌طور کلی به شما بگوییم، پاسخ این سوال خیلی به علاقه خودتان و شرایط معماری آشپزخانه‌تان بستگی دارد. در ویدیوی کوتاه زیر می‌توانید پاسخ یکی از مشاوران سلام ساختمان را بشنوید:

در تکمیل اطلاعات ویدیو بالا، در انتهای مقاله در یک ویدیو دیگر، به شما می‌گوییم که متریال مناسب برای ساخت کابینت با سبک های مدرن، کلاسیک و همچنین نئوکلاسیک چه متریال‌هایی هستند. پس بهتر است که تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ابتدا برویم با انواع متریال برای ساخت کابینت آشپزخانه آشنا شویم.

کابینت ال شکل سفید

انواع کابینت آشپزخانه بر اساس جنس (متریال) ساخت

خب رسیدیم به مهم‌ترین سوال: کابینتم از چه نوع جنسی باشد؟ شاید این مهم‌ترین سوالی است که در بخش مشاوران تلفنی سلام ساختمان توسط کاربران از ما پرسیده می‌شود.

نکته مهم در پاسخ به این سوال این است: هر جنسی انتخاب کنید، باز هم خود کابینت ساز و حرفه‌ای بودن او از هر چیزی مهم‌تر است. یعنی حتی اگر معمولی‌ترین جنس را هم انتخاب کنید ولی کابینت‌سازِ حرفه‌ای داشته باشید، می‌تواند یک کابینت کارآمد و زیبا برای شما بسازد و بالعکس.

راهکار این نکته مهم: اینجا است که سلام ساختمان کار را با کمک تکنولوژی آنلاین برای شما آسان می‌کند. سلام ساختمان کابینت‌سازهای شهر شما را شناسایی کرده، از بین آن‌ها تعداد محدودی را پس از بررسی به عضویت قبول می‎کند، و مجدد از بین همان‌ افراد، تعداد اندکی را به شما معرفی می‌کند تا بهترین فرد را بر اساس سلیقه خودتان انتخاب کنید. کافی است درخواستتان را ثبت کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

خب حالا برویم سراغ معرفی انواع جنس (متریال) کابینت؛ لیستی از انواع کابینت آشپزخانه را در زیر ملاحظه می‌کنید:

  1. کابینت آشپزخانه هایگلاس
  2. کابینت آشپزخانه ام دی اف
  3. کابینت آشپزخانه ممبران
  4. کابینت آشپزخانه وکیوم
  5. کابینت آشپزخانه چوبی
  6. کابینت آشپزخانه روکش چوب
  7. کابینت آشپزخانه فلزی
  8. کابینت آشپزخانه انزو
  9. کابینت آشپزخانه ملامینه
  10. کابینت پولیشی

تضمین قیمت سلام ساختمان

در ادامه برای هر یک از این انواع کابینت، یک تیتر اختصاصی آورده شده که به طور تفصیلی درباره مشخصات هر نوع صحبت می‌شود؛ همچنین عکس‌ها و تصاویر از هر مدل کابینت آورده شده تا بتوانید الگوگیری کنید.

یک نکته قابل توجه که باید قبل از شناخت انواع کابینت بدانید!

بعضی وقت‌ها برای مشتریان سلام ساختمان این سوال به‌وجود می‌آید که وقتی مثلا می‌گوییم کابینت هایگلاس یعنی آیا کل اجزای کابینت با ورق هایگلاس ساخته شده؟ پاسخ این است که “خیر”.

کابینت‌ها از دو بخش زیر ساخته می‌شوند:

  1. بدنه یا یونیت کابینت: یونیت بخشی از کابینت است که در نمای بیرونی دیده نمی‌شود. همان بخشی از کابینت که وسایل را داخل آن قرار می‌دهیم و مثل کمد عمل می‌کند. یونیت در اکثر مواقع از ورق ام دی اف سفید معمولی ساخته می‌شود.
  2. درب و نمای کابینت: این بخش از کابینت، نمای بیرونی کابینت است که ظاهر کابینت را شکل می‌دهد و نام‌گذاری کابینت‌ها از نظر جنس، معمولاً به این بخش مربوط است.

بنابراین وقتی می‌گوییم این کابینت هایگلاس است، منظورمان این است که درب کابینت و قسمت‌هایی که در نمای بیرونی دیده می‌شوند از ورق هایگلاس ساخته شده‌اند و نه یونیت (بدنه).

نکته مشاوره‌ای: کار سفارش و ساخت کابینت یک تخصص پیچیده است. می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات مشاوره تلفنی سلام ساختمان استفاده کنید تا سرتان در این بازار پیچیده کلاه نرود. درخواستتان را که ثبت کنید، مشاور تلفنی با شما تماس خواهد گرفت. ما در کنار معرفی کابینت‌سازهای حرفه‌ای، تجربه مشاوره رایگان به بیش از 40 هزار پروژه کابینت/کمد در سراسر ایران را داریم.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

1- کابینت آشپزخانه هایگلاس

این نوع کابینت، یعنی کابینت آشپزخانه هایگلاس یکی از پرطرفدارترین انواع کابینت در بین مشتریان سلام ساختمان و به‌طور کلی در بین مردم ایران است. دلیل این محبوبیت به اقتصادی بودن و در عین حال درخشندگی خاص جنس هایگلاس مربوط می‌شود. متریال هایگلاس درخشش خاصی دارد و مثل آینه نور را منعکس می‌کند.

در ادامه اول کمی درباره جنس کابینت آشپزخانه های گلاس و مزایا و معایب آن صحبت می‌کنیم و بعد نمونه‌های زیبا از عکس و مدل این نوع کابینت نمایش داده می‌شود.

آشپزخانه هایگلاس کوچک

مزایا و معایب کابینت هایگلاس

کابینت‌های هایگلاس از ورق هایگلاس ساخته می‌شوند. این جنس از کابینت مزایا و معایبی دارد که در ادامه می‌گوییم.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

مزایای کابینت های گلاس

اگر بخواهیم به طور خلاصه به مزایای کابینت های گلاس بپردازیم، می‌توان موارد زیر را گفت:

  • کابینت های گلاس درخشندگی زیادی دارد؛ انعکاس آینه‌ای.
  • تنوع زیاد در طرح و رنگ
  • قیمت مناسب و اقتصادی
  • مقاومت و دوام قابل قبول
  • از قابلیت ابزار خوری مناسب برخوردار است.

 

کابینت هایگلاس روشن

معایب کابینت های گلاس

مثل هر نوع کابینت دیگری، کابینت هایگلاس در کنار زیبایی ذاتی خودش، معایبی هم دارد. معایب کابینت های گلاس به‌صورت خلاصه عبارت‌اند از:

  • امکان آسیب دیدن ناشی از رطوبت (البته این ویژگی اکثر انواع کابینت‌ها است)
  • تیزی لبه‌ها (به‌خاطر جنس لایه روکش هایگلاس – ولی قابل کنترل است)
  • لک‌پذیری و خش‌پذیری زیادتر نسبت به برخی دیگر از انواع کابینت

کابینت هایگلاس با جزیره

مدل کابینت آشپزخانه های گلاس

حالا برویم سراغ عکس‌ها و برای الگوگیری از طرح‌های مختلف، با هم چند مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس ببینیم و لذت ببریم.

کابینت های گلاس سفید نقره ای

کابینت هایگلاس سفید و نقره ایکابینت هایگلاس سفید نقره‌ای با قسمت‌هایی به رنگ بادمجانی. در ایران بادمجانی جزء رنگ‌های خاص و کم کاربرد به حساب می‌آید. در مورد کابینت سفید نقره‌ای و سفید طوسی باید بگوییم به دلیل خنثی بودن این رنگ‌ها، زمینه برای استفاده از رنگ سوم فراهم می‌شود. که در اینجا هم از رنگ بادمجانی استفاده شده است. البته سازنده کابینت به دلیل اینکه ریسک استفاده از رنگ‌های خاص را کم‌تر کند، از این رنگ به مقدار خیلی کم در اپن آشپزخانه استفاده کرده است.

 

آشپزخانه سفید نقره ایکابینت هایگلاس سفید نقره‌ای اجرا شده توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان. استفاده از رنگ روشن برای آشپزخانه بدون نور طبیعی باعث روشنایی و بزرگ به‌نظر رسیدن فضا می‌شود. حتماً می‌دانید که سلام ساختمان در  استان فعال است و می‌تواند بهترین دکوراتورهای شهرتان را معرفی کند! کابینت‌سازهایی که وارد سیستم سلام ساختمان شده‌اند به صورت مداوم ارزیابی می‌شوند و نمونه کارها و نظرات مشتریان آن‌ها در صفحه شخصی‌شان در سایت سلام ساختمان منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت‌سازها، به راحتی در سلام ساختمان فراهم شده است.

مشاهده مدل های کابینت + قیمت روز در سلام ساختمان
آنلاین قیمت بگیر، آنلاین سفارش بده

کابینت هایگلاس نقره ایکابینت آشپزخانه هایگلاس نقره‌ای که از رنگ سفید برای صفحات کابینت استفاده شده است. چیزی که در این مدل می‌تواند توجه ما را به خودش جلب کند، پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی فضا است. وجود پنجره در آشپزخانه باعث می‌شود حس خوشایندی داشته باشید. حتی اگر رنگ‌بندی کابینت‌ها کسل کننده باشد!

کابینت های گلاس با جزیرهیک مدل مدرن دیگر از کابینت های گلاس سفید نقره‌ای. در مورد رنگ سفید نقره‌ای گفتیم که زمینه را برای بروز رنگ سوم فراهم می‌کند. در اینجا به رنگ زرد گل‌های روی جزیره آشپزخانه توجه کنید که چقدر جلب توجه می‌کنند! همچنین شما می توانید خاص‌ترین و خلاقانه‌ترین جزیره‌های مینیمال آشپزخانه را نیز مشاهده فرمایید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کابینت بدون دستگیره هایگلاس

کابینت آشپزخانه هایگلاس بدون دستگیره و با رنگ نقره‌ای. در بین کابینت‌های مدرن، کابینت بدون دستگیره اخیرا طرفدار پیدا کرده و زیبا هم است. می‌خواهیم در این مدل باهم یک ادعا را امتحان کنیم. به این تصویر دقت کنید. کدام بخش زودتر به چشم شما آمد؟! به احتمال خیلی زیاد، سبزیجات قرمز روی جزیره آشپزخانه! حالا خودتان تجربه کردید که رنگ سوم چگونه در کنار رنگ‌های سفید و نقره‌ای به چشم می‌آید.

آشپزخانه مدرن هایگلاس

یک مدل گرم و صمیمی از کابینت های‌گلاس سفید نقره‌ای. وجود کفپوش‌های قهوه‌ای و پنجره‌های بزرگ باعث تزریق گرما و نشاط به این آشپزخانه شده است.

کابینت های گلاس سفید

کابینت هایگلاس با جزیره خاص

نمایی از یک طرح کابینت آشپزخانه مدرن از جنس های گلاس سفید برای آشپزخانه‌ای بزرگ و دلباز. کابینت‌ها در این آشپزخانه بدون دستگیره هستند و اپن جزیره‌ طراحی به شکلU  دارد که در نمای آن بخشی برای وسایل تزئینی طراحی شده که بسیار زیبا است.

کابینت بدون دستگیره

کابینت آشپزخانه بدون دستگیره با متریال هایگلاس. کابینت هایگلاس مدرن سفید که در این تصویر می‌بینید، باعث پرنور به‌نظر رسیدن محیط می‌شود و بهترین متریال برای ساخت کابینت آشپزخانه‌های کوچک است. تمامی المان‌های مربوط به طراحی مدرن در این مدل به‌کار رفته است.

کابینت منحنی هایگلاس

اگر این مدل را در یک سایت خارجی ببینید، ممکن است احتمال ندهید که طراحی و اجرای یک کابینت‌ساز ایرانی باشد! باید بگوییم که اجرای این طرح کاملا برعهده یک تیم طراحی و کابینت‌سازی ایرانی بوده! واقعا زیبا و حرفه‌ای ساخته شده. به انحناهای موجود در تصویر نگاه کنین. یک طرح مدرن و بی نظیر که هیچ ایرادی نمی‌توانیم از آن بگیریم. ترکیب رنگی انتخاب شده برای آن هم کاملا درست و مناسب بوده. در یک جمله: همه چی تمام است!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

آشپزخانه مدرن کوچک

کابینت های گلاس سفید برای آشپزخانه کوچک اجرا شده توسط متخصص سلام ساختمان. همان‌طور که قبلا هم گفتیم، رنگ سفید و متریال هایگلاس برای آشپزخانه‌های کوچک انتخابی مناسب است. در این آشپزخانه هم از این قاعده پیروی شده.

کابینت هایگلاس ال شکل

در این مدل، کابینت ها کاملا سفید نیستند و مایل به کرم هستند. می‌توانید با ماشین لباسشویی سفید که در تصویر وجود دارد مقایسه کنید. در این آشپزخانه از گاز رومیزی استفاده شده که انتخابی مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک است. این مدل هم توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان اجرا شده است.

کابینت سفید مشکیآشپزخانه سفید مشکی با رنگ غالب سفید که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان اجرا شده است. در نگاه اول ممکن است حتی متوجه وجود کابینت‌های مشکی نشوید. رنگ غالب در این آشپزخانه سفید است و برای همین می‌توانیم این آشپزخانه را آشپزخانه سفید درنظر بگیریم. موردی که در این آشپزخانه به چشم می‌آید و اهمیت زیادی هم دارد، وجود کابینت‌های متعدد است. در این‌صورت حتی با وجود کوچک بودن آشپزخانه، شما مشکلی بابت جا دادن وسایل خودتان ندارید.

آشپزخانه کوچک و سفید

کابینت آشپزخانه سفید برای آشپزخانه کوچک. در تصویر بالا انتخاب کاشی‌های بین کابینت هم به زیبایی کار کمک زیادی کرده.
این کابینت هم مانند تصاویر قبلی، نمونه کار یکی از صدها کابینت ساز سلام ساختمان است.

کابینت هایگلاس ایرانی

یک نمونه کابینت هایگلاس ایرانی با ترکیب رنگ خاص که متخصص سلام ساختمان به زیبایی آن را اجرا کرده است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت های گلاس سفید مشکی

آشپزخانه بزرگ سفید و مشکیچیزی که در تصویر می‌بینید یک نمونه کامل از کابینت های گلاس سفید مشکی است. این ترکیب رنگ قبلا بسیار کاربرد کمی داشت اما امروزه در منازل ایرانی طرفداران خودش را پیدا کرده است! این سفید مشکی البته میزبان یک رنگ سوم هم است که مقداری فضا را از یکنواختی بیرون آورده! می‌بینید که در این ترکیب رنگی هم مشابه با کابینت سفید طوسی، می‌توان از رنگ سومی استفاده کرد که به کابینت‌ها جلا و جذابیت خاصی ببخشد!

کابینت با رنگ مشکی

آشپزخانه‌ای با کابینت‌های مشکی که در کنار دیوارهای سفید، تشکیل ترکیب رنگی سفید مشکی داده است. کابینت‌ها در این مدل بسیار درخشنده هستند. همان‌طور که می‌بینید، علاوه بر کابینت‌ها، کف این آشپزخانه هم تیره است که در مجموع ریسک دلگیر شدن فضا را بالا می‌برد! اما دیوار‌های سفید آشپزخانه از دلگیری فضا کم کرده‌اند.

ولی با وجود همه این موارد، به‌طور کلی این رنگ برای آشپزخانه زیاد مورد پسند خانواده‌های ایرانی نیست! همچنین از این رنگ کمتر در آشپزخانه‌های کوچک استفاده می‌شود چون فضا را کوچک‌تر از واقعیت نشان می‌دهد!

کابینت هایگلاس سفید مشکی ایرانی

کابینت آشپزخانه های گلاس سفید مشکی ایرانی. مدلی که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان ساخته شده و واقعا طراحی مناسب و خوبی دارد. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

سایر رنگ‌ها در کابینت های گلاس

کابینت هایگلاس قرمز

اگر به دنبال یک هیجان هستید این مدل کابینت های گلاس قرمز را ببینید. رنگ قرمز به میزان کمتر می‌تواند یک هیجان مثبت ماندگار را ایجاد کند. کاری به پر ریسک بودن به‌کار بردن این رنگ در آشپزخانه نداریم ولی باید بگوییم که نتیجه کار خوب از آب درآمده است.

کابینت هایگلاس سفید صورتینمایی از کابینت های گلاس سفید صورتی. حسی که این فضا ایجاد می‌کند یک حس فانتزی است که البته بعد از مدتی احتمالاً کمی دل صاحب آن را می‌زند! البته نباید از زیبایی رنگ صورتی در کنار سفید عبور کنیم. ترکیب رنگی شاد و پرهیجانی است! البته این ترکیب‌های رنگی کاملا به سلیقه شما وابسته است و ما نمی‌توانیم این موارد خاص را به شما توصیه کنیم.

تصویر زیر یک کابینت آشپزخانه با سبک مدرن و ترکیبی از هایگلاس سفید و ام دی اف فوق برجسته است که توسط یکی از ده‌ها کابینت ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده:

کایبنت هایگلاس بدون دستگیره

شیک بودن در عین سادگی را در این مدل کابینت آشپزخانه که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده به وضوح می‌توان دید. تصویر زیر، همین آشپزخانه را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد.

جزیره سفید مشکی

عکس زیر نیز کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید که با ام دی اف ترکیب شده را نشان می‌دهد. ترکیب هایگلاس سفید با ام دی اف طرح چوب یکی از پرطرفدارترین مدل‌های کابینت آشپزخانه است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

در این آشپزخانه هم، دکوراتور سلام ساختمان به زیبایی هر چه تمام‌تر از این ترکیب استفاده کرده. البته باید توجه داشت که همیشه نظر و سلیقه مشتری در اولویت است و هنر دکوراتور به این است که کاری را اجرا کند که بیشترین شباهت را با ایده‌ای که در ذهن مشتری است داشته باشد.

کابینت های گلاس با ام دی اف

مدل کابینت زیر هم ترکیبی از های گلاس سفید با ام دی اف طرح چوب است که توسط نجار سلام ساختمان در اصفهان اجرا شده.

های گلاس سفید با ام دی اف طرح چوب

همان‌طور که در قسمت معایب گفتیم، یکی از معایب کابینت‌های هایگلاس، لکه پذیری و خش پذیریِ زیاد آن است. برای حل این مشکل، انواع جدیدتری از هایگلاس در بازار آمده که نسبت به هایگلاس‌های قبلی، وضعیت بهتری در زمینه خش پذیری دارند.

کابینت لمی گلاس

این نسل جدیدِ متریالِ هایگلاس، لمی گلاس و پلی گلاس هستند که خش پذیری آن‌ها نسبت به هایگلاس کمتر شده است. در این تصویر و عکس بعدی نمونه‌ای از کابینت پلی گلاس را می‌بینید که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است.

برای آشنایی بیشتر با این دو متریال، می‌توانید مقالات زیر را بخوانید:

کابینت پلی گلاس

2- کابینت آشپزخانه ام دی اف

در بین تمامی کابینت‌های آشپزخانه، کابینت ام دی اف یک نوع کابینت مرسوم برای مصارف اقتصادی و با هزینه مناسب به شمار می‌رود. کابینتی که به دلیل قیمت نسبتا مناسب، دوام و کیفیت قابل قبولی که دارد، پرطرفدارترین کابینت در بازار کابینت‌سازی است.

کابینت ام دی اف شبیه کابینت ملامینه است که در انتهای مقاله به شما معرفی می‌کنیم، زیرا روکش روی ورق سازنده هر دوی این کابینت‌ها از جنس ملامینه است، اما مغزی (قسمت پایه کابینت در زیر روکش)، در کابینت ام دی اف از نوع ورق ام دی اف و در کابینت ملامینه از نوع ورق نئوپان است. پس در بازار منظور از کابینت ام دی اف، کابینتی با مغزی از جنس ورقMDF   و روکش ملامینه است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

به‌طور کلی، حساسیت کابینت ام دی اف در برابر آب نسبت به ملامینه کمتر است اما باز هم به رطوبت حساس است. به همین دلیل سلام ساختمان همیشه به کابینت‌سازهای خودش پیشنهاد می‌دهد تا برای یونیت کابینت ام دی اف، در بخش سینک ظرفشویی (یا هر جایی که در معرض آب است)، از متریال پی وی سی (PVC) استفاده کنند، تا خیال شما از بابت آسیب‌پذیری ام دی اف در معرض آب راحت باشد.

اما کابینت ام دی افِ پرطرفدار هم، مزایا و معایب مخصوص به خودش را دارد که در ادامه باهم آن‌ها را می‌بینیم. پس از بررسی مزایا و معایب هم می‌رسیم به مدل‌های کابینت ام دی اف.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ام دی اف

مزایا و معایب کابینت ام دی اف نسبت به بقیه کابینت‌ها از اهمیت بالاتری برخوردار است! چرا؟! چون طرفدار خیلی بیشتری نسبت به سایر کابینت‌های آشپزخانه دارد! علاوه بر آن ورق‌های ام دی اف کاربرد بسیار زیادی در کابینت‌سازی و کمدسازی دارد. بنابراین همه این موارد اهمیت بررسی مزایا و معایب کابینت ام دی اف را زیاد می‌کند. مطمئنا مزایا و معایب ام دی اف برای افراد زیادی مفید و قابل استفاده است.

مزایای کابینت آشپزخانه ام دی اف

  • قیمت اقتصادی و مناسب
  • زیبایی ظاهری
  • ابزار خوری آسان
  • سطح صاف و متراکم
  • مقاومت و دوام بالا
کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

این مزایا را در کنار معایب کابینت ام دی اف در مطلب مربوط به کابینت آشپزخانه ام دی اف به‌طور کامل توضیح داده‌ایم. توصیه می‎کنیم برای دانستن دقیق در مورد کابینت ام دی اف حتما آن مطلب را مطالعه کنید. اما در ادامه معایب کابینت ام دی اف را هم به‌طور خلاصه برای شما می‌گوییم.

معایب کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت‌های ام دی اف مزایای زیادی دارند اما معایب آن‌ها خیلی زیاد نیست. البته این معایب از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به همین جهت آن‌ها را به‌صورت خلاصه برای شما می‌گوییم.

  • آسیب پذیری در برابر رطوبت
  • بافت نرم که باعث می‌شود بعد از مدتی جای پیچ‌ها در آن شل شود!
  • وجود مقدار بسیار کمی ماده سمی فرمالدئید در ورقه‌های ام دی اف که ممکن است برای سلامتی خطر داشته باشد!

همان‌طور که گفتیم، این معایب تعداد زیادی ندارند اما اهمیت آن‌ها بالاست. برای مثال اگر شما ساکن منطقه‌ای با آب و هوای خیلی مرطوب باشید استفاده از کابینت ام دی اف زیاد برای شما توصیه نمی‌شود. در صورت استفاده از این کابینت باید حواستان به شیوه آب‌بندی آن باشد!

مشاهده مدل های کابینت + قیمت روز در سلام ساختمان
آنلاین قیمت بگیر، آنلاین سفارش بده

مدل کابینت آشپزخانه ام دی اف

در ادامه تعدادی مدل کابینت آشپزخانه ام دی اف را آورده‌ایم. این مدل‌ها را در سه دسته کابینت ام دی اف قهوه‌ای، سفید قهوه‌ای(کرم قهوه‌ای) و سایر رنگ‌ها تقسیم کرده‌ایم که مدل مورد نظر خودتان را به راحتی بتوانید پیدا کنید.

کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت ام دی اف قهوه ای

کابینت آشپزخانه ام دی اف قهوه‌ای که متمایل به شرابی است. طرح این آشپزخانه واقعا نو و بدیع است. به مدل اپن آشپزخانه در این تصویر توجه کنید. وجود منحنی در اپن، میز کناری اپن و حتی کابینت‌های روبه‌رویی آشپزخانه باعث زیبایی دوچندان این مدل شده است. در این مدل شاهد یک آشپزخانه مدرن هستید که رنگ‌بندی آن بسیار خاص و لاکچری است و با نورپردازی بسیار مناسب همراه شده. همه این موارد کنار هم باعث شده مدل نهایی بسیار زیبا و دلپذیر باشد.

آشپزخانه ام دی اف ساده

کابینت آشپزخانه ام دی اف قهوه‌ای ساده. رنگ قهوه‌ای همیشه در خانه‌های ایرانی پرطرفدار بوده و هنوز هم پرطرفدارترین رنگ در کابینت و دکوراسیون داخلی منزل به حساب می‌آید. البته این رنگ از طیف رنگ‌های قهوه‌ای، زیاد پرطرفدار به حساب نمی‌آید. بیشتر بخش روشن‌تر طیف رنگ قهوه‌ای طرفدار دارد. بنابراین این آشپزخانه را می‌توانیم با ترکیب رنگ بهتر و شادتری باز طراحی کنیم. ولی بازهم می‌توانیم بگوییم طراحی و ترکیب رنگ خوب و مورد قبولی دارد.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کابینت مدرن بدون دستگیره

یک آشپزخانه با کابینت مدرن بدون دستگیره ام دی اف. این آشپزخانه با کابینت‌های قهوه‌ای تیره و روشن، یک طراحی بسیار ساده و دلنشین دارد که از اصول طراحی مدرن است و کابینت‌ساز سلام ساختمان به زیبایی آن را اجرا کرده است.

کابینت ام دی اف

تصویری از کابینت ام دی اف قهوه‌ای با جزیره‌های زیبا. درب‌های مشجر این جزیره‌ها باعث تفاوت آن شده. علاوه بر طراحی درب‌های جزیره به‌صورت مشجر، استفاده از اپن شکسته هم دومین خلاقیت طراحی این آشپزخانه است. با اینکه شکسته شدن اپن باعث کوچک‌تر دیده شدن اپن شده و استفاده از آن را هم سخت می‌کند اما نمی‌شود از زیبایی خلاقیت جالب آن گذشت!

کابینت سفید قهوه ای

کابینت آشپزخانه ام دی اف قهوه‌ای. البته در این آشپزخانه مقداری هم رنگ سفید در کنار رنگ قهوه‌ای و طرح چوبی کابینت قرار گرفته است. طرح چوب موجود در این کابینت ام دی اف از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. طراحی این آشپزخانه واقعا زیبا است. یک آشپزخانه بزرگ و جادار با طراحی مدرن. نور پردازی در این مدل آشپزخانه هم قوی است و شما مشکلی از بابت روشنایی محیط نخواهید داشت.
جالب است بدانید این تصویر طراحی نمونه کار اجراشده توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز ما در تهران است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مدل کابینت ام دی اف سفید قهوه‌ای

آشپزخانه کوچک سفید و قهوه ای

یک کابینت آشپزخانه کوچک و جمع و جور که ترکیب رنگ زیبا و محبوبی دارد! ترکیب سفید با قهوه‌ای روشن از آن ترکیب‌های رنگی است که می‌توانیم سال‌ها کنار خودمان داشته باشیم و خسته نشویم! یک طراحی مینیمال و مدرن که ترجیح داده از کابینت‌های بدون دستگیره استفاده کند! در کنار آن اپن جزیره هم به زیبایی و مدرن بودن فضا کمک بسیار زیادی کرده است.

کابینت بدون دستگیره سفید قهوه ایکابینت آشپزخانه سفید قهوره‌ای بدون دستگیره، اجرا شده توسط متخصص سلام ساختمان در کاشان. با کلیک روی عکس می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و در مورد انواع متریال کابینت به صورت رایگان مشاوره بگیرید.

کابینت مدرن

نمونه‌ای ساده و مدرن از یک آشپزخانه ام دی اف سفید قهوه‌ای با کابینت‌هایی بدون دستگیره. همان‌طور که در این مدل و مدل‌های قبلی ملاحظه کردید، کابینت‌های بدون دستگیره در طراحی مدرن کاربرد خیلی زیادی پیدا کرده‌اند. در این کابینت‌ها بخشی از بدنه به گونه‌ای طراحی شده که بتوانیم از آن به‌عنوان دستگیره استفاده کنیم.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

ام دی اف سفید قهوه اینمونه‌کار کابینت ام دی اف سفید قهوه‌ای روشن که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تبریز طراحی و اجرا شده است.. کابینت‌های آشپزخانه‌ی کوچک مثل این موردی که در تصویر می‌بینید، بهتر است ترکیب رنگی روشن و شاد داشته باشند تا محیط را بزرگتر از چیزی که واقعا هست نشان دهد. چیزی که در طراحی این مدل رعایت شده است!

آشپزخانه کوچک و ایرانی

یک کابینت آشپزخانه کوچک و ایرانی. ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای اجرا شده توسط متخصص سلام ساختمان در مازندران. وجود پارتیشن قهوه‌ای باعث زیبایی بیشتر و تفکیک فضای آشپزخانه از نشیمن شده است.

 

کابینت سفید و قهوه ای طرح چوبتصویر بالا هم یک نمونه کابینت ام دی اف ایرانی را نشان می‌دهد که از ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای طرح چوب استفاده کرده است. البته باید گفت نورپردازی بنفش در این ترکیب رنگ، ساختار نامتجانسی را ایجاد کرده و از هماهنگی رنگ‌ها کاسته شده است.

مدل‌های کابینت ام دی اف با سایر ترکیب‌های رنگی!

کابینت ام دی اف سفید

 

برخلاف کابینت‌های ممبران و های گلاس که رنگ سفید در آن‌ها از پرکاربردترین و پرطرفدارترین رنگ‌ها به حساب می‌آید، در کابینت ام دی اف رنگ سفید طرفدار زیادی ندارد! بیشتر رنگ‌های طیف قهوه‌ای مخصوصا دارای طرح چوب، در کابینت‌های ام دی اف طرفدار دارند!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

در این تصویر شما شاهد کابینت ام دی اف بسیار ساده برای آشپزخانه کوچک هستید! این آشپزخانه از نظر طراحی نکته یا مورد خاصی ندارد. فقط یک مورد که انتخاب رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک کاملا متناسب بوده است! در مورد خود کابینت‌ها هم بخواهیم نکته مثبتی بگوییم، باید به کابینت‌های متعدد آن اشاره کنیم که نیاز شما به فضا را برطرف می‌کند!

طراحی مدرن

این کابینت‌های مدرن آشپزخانه، مزایای زیادی دارند. طراحی مدرن، دستگیره‌های زیبا و هماهنگی رنگ آن‌ها با محیط جزء مزایای این مدل به حساب می‌آید. اما مشکل این است که خیلی سرد و دلگیر طراحی شده! این ترکیب رنگی کاملا قابلیت کسل کردن ما را دارد! البته همان‌طور که درمدل‌های کابینت هایگلاس گفتیم، رنگ سفید و طوسی می‌توانند محیطی را فراهم کنند تا رنگ سوم در آن زمینه بروز پیدا کند. اینجا حضور یک رنگ سوم کاملا لازم و واجب است!

آشپزخانه مدرن بزرگبرخلاف مدل قبلی، این کابینت‌ها بسیار ترکیب شاد و زیبایی دارند. این آشپزخانه همه مزایای مدل قبلی را دار  با این تفاوت که در این مدل، ترکیب رنگ هم نقطه قوت آن به حساب می‌آید!

عکس بعدی هم یک نمونه دیگر کابینت MDF است که توسط دکوراتور سلام ساختمان اجرا شده. در نگاه اول به‌نظر می‌رسد این کابینت از جنس ممبران (در ادامه مقاله می‌گوییم ممبران چیست) باشد!

اما در حقیقت از ام دی اف خام رنگ شده، ساخته شده.

کابینت ام دی اف رنگ شده

برای شفاف‌تر شدن موضوع، به تصویر زیر که همین کابینت آشپزخانه را از زاویه‌ای دیگر نشان می‌دهد نگاه کنید. همان‌طور که مشخص است، منبت کاری‌های ستون‌ها، و طرح‌های ریزه کاری کابینت، خیلی باکیفیت و دارای گوشه‌های تیز هستند و جزئیات آن‌ها خیلی واضح است، پس این کابینت ام دی اف رنگ شده است نه ممبران!

کابینت آشپزخانه ام دی اف

کابینت آشپزخانه زیر هم که ترکیب ام دی اف ساده با ام دی اف فوق برجسته است، توسط یکی دیگر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در تهران اجرا شده. برای صفحه این کابینت، از سنگ مصنوعی کوارتز استفاده شده است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

ام دی اف فوق برجسته

سلام ساختمان بزرگترین مرجع اینترنتی قیمت دهی و معرفی کابینت ساز و سایر خدمات ساختمانی در سرتاسر ایران است که علاوه بر نظارت مداوم بر کیفیت کار کابینت‌سازها و مجریان، قیمت کار آن‌ها را هم تضمین می‌کند. یعنی اگر یکی از مجریان سلام ساختمان قیمتی بیش از مقدار کارشناسی، برای شما کابینت اجرا کرد، سلام ساختمان به‌صورت مستقیم مازاد هزینه را به شما برمی‌گرداند.

صفحه کابینت کوارتز

کابینت آشپزخانه زیر که توسط یکی دیگر از کابینت‌سازهای ما اجرا شده، کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان است. همان‌طور که می‌بینید کار بسیار مدرن، خاص و البته باکیفیت است. افرادی که طرفدار رنگ‌های خاص و دکوراسیون‌های رنگی در منزلشان هستند می‌توانند از این مدل‌ها ایده بگیرند و کابینت خودشان را با ام دی اف اجرا کنند.

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان

کابینت زیر را هم دکوراتور ما در تهران اجرا کرده است. همان‌طور که می‌بینید ضلع مقابل کابینت که از جنس ام دی اف است، به‌نظر می‌رسد که یک ورق کامل و یا تنه‌ی یک درخت تنومد است. اما این کابینت از جنس MDF است و فقط با روش بوک مچ برش خورده.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کابینت ام دی اف قهوه ای

می‌توانید سایر مدل‌های کابینت ساخته شده توسط تیم سلام ساختمان را در ادامه ببینید:

مشاهده مدل های کابینت + قیمت روز در سلام ساختمان
آنلاین قیمت بگیر، آنلاین سفارش بده

اما در ادامه برویم سراغ معرفی و شناخت کابینت ممبران

3- کابینت آشپزخانه ممبران

کابینت‌های ممبران از لوکس‌ترین و زیباترین کابینت‌های بازار هستند. اگر به دنبال مدل کابینت آشپزخانه جدید می‌گردید، این کابینت‌ها می‌توانند برای شما آشپزخانه‌ای کلاسیک و مجلل بسازند که همه چشم‌ها را به سمت خودش خیره می‌کند. البته کابینت ممبران فقط مدل‌های کلاسیک ندارد و می‌تونیم کابینت مدرن و نئوکلاسیک هم با این متریال بسازیم که البته کاربرد کم‌تری نسبت به مدل‌های کلاسیک دارد.

این کابینت‌های آشپزخانه دارای طراحی و ساخت پیچیده‌تری نسبت به کابینت‌های هایگلاس و ام دی اف هستند. در طی فرایند ساخت کابینت ممبران، ابتدا با کمک دستگاه CNC روی ورق خام ام دی اف، طرح مورد نظر شما اجرا می‌شود. سپس روی این ورق‌ها که از قبل برش خورده است، روکش PVC کشیده شده و در دستگاه وکیوم قرار می‌گیرد و روی ورق وکیوم روکش می‌شود. در انتها هم کابینت آماده نصب می‌شود.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

چیزی که در مورد کابینت ممبران اهمیت دارد، این است که در پروسه ساخت کابینت اگر مشکلی وجود داشته باشد، تاثیر زیادی در کیفیت نهایی کار می‌گذارد. اگر کابینت‌سازی با تبحر و مهارت پایین کار شما را اجرا کند می‌تواند بعد از مدتی کابینتتان تبدیل به معضل بزرگی برای شما شود. همچنین اگر بخواهید در ساخت کابینت ممبران صرفه‌جویی زیادی انجام دهید و خیلی به کیفیت اهمیت ندهید هم خطر ضرر و زیان مالی زیاد شما را تهدید می‌کند.

 

کابینت آشپزخانه ممبران

اما راه حل چیست؟! بهترین راه حل این است که از کابینت‌ساز مطمئن و حرفه‌ای برای ساخت کابینت ممبران خودتوان استفاده کنید. کاری که ما برای شما انجام می‌دهیم و کابینت‌سازی حرفه‌ای، مطمئن و کاربلد را به شما معرفی می‌کنیم. اما کاری که شما باید انجام دهید چیست؟ معایب کابینت ممبران را به خوبی بشناسید تا سرتان کلاه نرود! این کار را هم ما برایتان انجام می‌دهیم و معایب کابینت ممبران را به شما می‌گوییم! پس مشکلی باقی نمی‌ماند دیگر! برویم باهم ابتدا مزایا و سپس معایب کابینت ممبران را بررسی کنیم.

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه ممبران

در مورد اهمیت شناخت مزایا و معایب کابینت ممبران صحبت کردیم و الان بدون هیچ فوت وقتی می‌رویم سراغ بررسی آن‌ها. البته در اینجا خیلی خلاصه و گذرا پیش می‌رویم.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مزایای کابینت ممبران

مزایای کابینت آشپزخانه ممبران عبارت‌اند از:

  • امکان اجرای طرح‌های متنوع
  • اجرای طرح‌های کلاسیک با هزینه‌ای پایین‌تر از کابینت چوبی

این دو مورد مزیت اصلی کابینت ممبران هستند. مزیتی که دلیل اصلی محبوبیت این کابینت به حساب می‌آید.

کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران

معایب کابینت ممبران انقدر اهمیت دارد که اگر به آن‌ توجه نکنید و یا کاری برای رفع این معایب انجام ندهید، ضرر چندین میلیونی نصیب شما می‌شود! پس به این مطلب حسابی توجه کنید.

  • وابستگی بسیار زیاد به کیفیت اجرای کابینت‌ساز و در واقع تنوع زیاد کیفیت نهایی کابینت
  • عدم امکان اجرای طرح‌های ظریف. در صورت اجرا، محصول نهایی ممکن است دچار افت کیفیت محسوسی شود.
  • حساسیت به نور و حرارت مستقیم
  • حساسیت به اجسام تیز
  • در صورتی که شما خواهان تعمیر کابینت خودتان باشید، احتمال کمی وجود دارد که بتوانید کابینت را با همان طرح و رنگ قبلی تعمیر کنید.

همه این معایب را گفتیم. اما راه حل چیست؟ مهم‌ترین راه حل این معایب مراجعه به کابینت‌ساز و نجار مطمئن است. کابینت‌سازی که کیفیت کار را تضمین کند!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مدل کابینت آشپزخانه ممبران

مدل‌های کابینت آشپزخانه ممبران به شما کمک می‌کند که یک طرح مناسب برای آشپزخانه خودتان انتخاب کنید و آن را به کابینت‌ساز ارائه دهید. کابینت‌ساز هم بر اساس طرح مورد نظرتان طراحی انجام می‌دهد و به شما قیمت نهایی را اعلام می‌کند. پس تعیین قیمت کابینت ممبران وابستگی زیادی به طرح شما دارد.

برویم و مدل‌های بسیار متنوع و بی‌نظیر کابینت ممبران را باهم ببینیم.

کابینت ممبران سفید

کابینت ممبران سفید

کابینت آشپزخانه سفید با جزیره و طراحی زیبا. طرح چوب موجود در کف آشپزخانه از سردی محیط کم کرده و فضا کاملا متناسب و متعادل شده است. همان‌طور که در تصویر هم مشخص است، در این آشپزخانه دو عدد سینک تعبیه شده یکی روی کابینت زمینی و دیگری روی جزیره. در این‌صورت از رفت و آمدهای متعدد جلوگیری می‌شود. این آشپزخانه نورپردازی مناسبی هم دارد که بسیار به دلباز شدن محیط کمک می‌کند.

کابینت آشپزخانه سفید

یک نمونه ایرانی کابینت آشپزخانه ممبران اجرا شده توسط یکی از ده‌ها کابینت ساز سلام ساختمان در قم. کابینت‌های آشپزخانه ایرانی که با متریال ممبران درست می‌شوند، پرکارتر از نمونه‌های خارجی هستند. سرستون و پاخور در این کابینت‌ها نقش و نگار بیشتری دارد و به‌طور کلی مجلل‌تر از کابینت‌های خارجی است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت ممبران سفید یکی از پرطرفدارها در بین کابینت‌های آشپزخانه است. رنگ سفید باعث روشن شدن و بزرگ‌تر دیده شدن آشپزخانه می‌شود.

کابینت ممبران ایرانینمونه‌ای دیگر از یک آشپزخانه ممبران سفید رنگ اجرا شده توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در کرج. در این نمونه با وجود اینکه ستون و منبت کاری دارد اما ساده‌تر از نمونه‌کار قبلی به‌نظر می‌رسد و به عبارتی به سبک نئوکلاسیک نزدیک‌تر است.

کابینت ممبران ایرانیتصویر کابینت ممبران ایرانی. یک طرح ساده که با سلیقه خیلی‌ها هماهنگ است. آن بخش منحنی که در اپن طراحی شده واقعا کاربردی و زیبا است. البته طراحی اپن به‌صورت شکسته، مقداری فضای مفید اپن را کوچک‌تر جلوه می‌دهد اما خلاقیت جالب و زیبایی است.

کابینت ممبران سفید ایرانییک نمونه دیگر از کابینت ممبران سفید که توسط متخصصین تیم سلام ساختمان در شهرری اجرا شده است. خوب است بدانید که در بین کابینت‌های ممبران، رنگ سفید از محبوبیت خاصی برخوردار است. این محبوبیت را در مورد کابینت‌های هایگلاس هم دیدید.

ممبران سفیدباز هم کابینت آشپزخانه سفید! البته سفید هیچ‌وقت تکراری نمی‌شود و با طیف وسیعی از رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. یکی از مهم‌ترین دلایل پرکاربرد بودن رنگ سفید در کابینت‌ها هم همین مساله است. افراد زیادی ترجیح می‌دهند ریسک کم‌تری کنند و از رنگ سفید برای آشپزخانه خودشان استفاده کنند. در این صورت خیلی راحت بین کابینت‌ها و وسایل آشپزخانه هماهنگی به وجود می‌آید. درحالی‌که رنگ‌های دیگر به همین راحتی در کنار وسایل آشپزخانه ترکیب رنگی هماهنگ و زیبا ایجاد نمی‌کنند! همچنین ترکیب رنگ سفید با طرح های جدید بین کابینتی نیز جذابیت مطلوبی را به آشپزخانه شما می بخشد.

کابینت ممبران کلاسیکاین مدل در واقع همان مدل قبلی است که از نمایی دیگر عکس گرفته شده و به ما اجازه قضاوت صحیح‌تر در مورد زیبایی خودش می‌دهد. به طرح‌های روی جزیره آشپزخانه و کابینت‌های روبه‌رویی توجه کنید. طرح‌های بسیار زیبایی است. البته همان‌طور که قبلا هم بارها تاکید کردیم، برای اجرای کابینت ممبران با چنین طرح‌های زیبایی حتما از یک کابینت‌ساز کاملا حرفه‌ای کمک بگیرید. موردی که درباره همه کابینت‌ ها صدق می‌کند اما در مورد کابینت ممبران اهمیت دوچندان دارد.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت سفید ممبران

کابینت‌های ممبران با این‌که طرح و رنگ‌های بسیار گسترده‌ای دارند، اما ممبران سفید خیلی پرطرفدارتر از سایر رنگ‌ها و طرح‌ها است! قبلا هم در مورد این مورد صحبت کرده بودیم!

کابینت ممبران کلاسیک

ممبران کلاسیک

بازهم کابینت ممبران سفید! این بار در بخش کابینت‌های آشپزخانه کلاسیک ممبران! کابینتی کلاسیک با صفحه کابینت از جنس کورین. در این مدل می‌توانید نمونه‌ای از معرق کاری‌های موجود در کابینت‌های آشپزخانه ممبران که توسط دستگاه CNC ایجاد می‌شود را ببینید. همان‌طور که گفتیم، این طرح‌ها قبل از روکش شدن مغزی، روی آن کار شده و سپس مغزی با روکش PVC وکیوم می‌شود.

آشپزخانه کلاسیک ممبران

کابینت آشپزخانه کوچک ممبران. جزیره‌ای با این سبک را علاوه بر قرار دادن وسایل مختلف آشپزخانه در داخل آن، می‌توانید به عنوان میز کار یا میز صبحانه هم استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کابینت ممبران با دستگیره سلطنتیدر این کابینت، به دستگیره‌های سلطنتی و کلاسیک آن توجه کنید. دستگیره‌های برنزی که دارای طرح زیبا و لاکچری هستند. شیرآلات این آشپزخانه هم  اگر مانند دستگیره‌ها و کابینت در سبک کلاسیک اجرا می‌شد، نمای خیلی زیبتری را در آشپزخانه ایجاد می‌کرد. ولی شیر آلات برنزی و سلطنتی اصلا ارزان نیستند!

کابینت ممبران سفید خاکستریکابینت آشپزخانه ممبران سفید خاکستری. محیطی باز و آرام. رنگ خاکستری در این تم خاص، ایجاد آرامش و البته کمی سردی می‌کند. البته واقعا در این مدل خاص زیاد باعث سردی محیط نشده. طراحی منحنی در کنار کابینت‌های نسبتا کلاسیک و آشپزخانه‌ای بزرگ، از این طرح یک مدل ماندگار ایجاد کرده است.

ممبران سفید و قهوه ای

گرمای چوب کف را می‌شود در این آشپزخانه حس کرد. رنگ‌های چوبی می‌توانند حس گرما در فضا ایجاد کنند. در کنار کابینت‌های سفید که باعث ایجاد سردی در فضا می‌شوند، گرمای چوب باعث می‌شود که محیط تعادل خودش را حفظ کند و در مجموع حس سرزندگی ایجاد می‌کند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت ممبران کلاسیک خاص

کابینت ممبران کلاسیک با رنگ‌بندی خاص و جذاب. این رنگ‌بندی با این‌که کم کاربرد است اما همان‌طور که می‌بینید بسیار زیبا است. یک موردی که واقعا حس خوبی منتقل می‌کند، طرح چوب کف آشپزخانه است که در کنار کابینت‌های کلاسیک و دیوارهای زرد رنگ بسیار هماهنگ و جذاب به‌نظر می‌آید.

کابینت کلاسیک

مجموع رنگ‌بندی کابینت‌ها و کف آشپزخانه و جزیره، باعث شده که شاهد یک آشپزخانه کلاسیک اما کسل کننده باشیم. بهتر بود رنگ کف مقداری روشن و شادتر بود. جدا از رنگ‌بندی، طراحی کلی آشپزخانه مناسب و زیبا است.

کابینت ممبران تیره

کابینت ممبران موجود در این مدل، رنگ بسیار دلگیری دارد. رنگ کدر کابینت باعث می‌شود که شما در فضای آشپزخانه احساس خوبی نداشته باشید و آشپزخانه برایتان دلگیر و خسته‌کننده باشد.

در ادامه برویم چند تا از نمونه‌کارهای کابینت‌سازهای سلام ساختمان که به‌صورت تخصصی ممبران کار می‌کنند را با هم ببینیم:

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

در تصویر زیر که نمونه کار یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان است، این‌طور به نظر می‌رسد که کابینت چوب است، اما با دقت در طرح‌های منبت کاری شده‌ی ستون کابینت، متوجه می‌شوید که کابینت از ممبران ساخته شده.

کابینت ممبران در تهران

در تصویر زیر نمای دیگری از این آشپزخانه که در تهران اجرا شده است را می‌بینید.

کابینت ممبران نئوکلاسیک

کابینت ممبران را می‌شود در سبک‌های کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن اجرا کرد. در سبک مدرن خبری از اشکال منبت کاری شده‌ی شلوغ نیست و طراحی نسبتاً ساده انتخاب می‌شود. تصویر زیر یک نمونه سبک مدرن از کابینت ممبران را نشان می‌دهد که توسط یکی از ده‌ها دکوراتور سلام ساختمان در تهران کار شده.

کابینت ممبران در قم

تصویر زیر، آشپزخانه یکی از مشتری‌های سلام ساختمان است که در قم اجرا شده. همان‌طور که می‌بینید این آشپزخانه بسیار بزرگ است و فضای بزرگ همان چیزی است که کابینت ممبران برای خودنمایی به آن احتیاج دارد.

آشپزخانه بزرگ ممبران

رنگ‌های تیره و به‌خصوص ورق‌های قهوه‌ای با رگه‌های چوبی هم برای کابینت ممبران بسیار زیبا هستند. مثلا کابینت زیر که توسط تیم سلام ساختمان اجرا شده است را ببینید:

آشپزخانه ممبران قهوه ای

از طرفی کابینت ممبران سفید براق هم طرفداران زیادی دارد، و در صورتی‌که توسط یک کابینت‌ساز حرفه‌ای اجرا شود، مثل ستاره‌ای در منزل شما می‌درخشد. تصویر زیر هم یکی از هزاران نمونه‌کار دکوراتورهای سلام ساختمان است.

کابینت ممبران سفید براق

4- کابینت آشپزخانه وکیوم

کابینت وکیوم در واقع همان کابینت ممبران است و تفاوتی با هم ندارند. اما در بین مردم متفاوت فرض می‌شوند به همین دلیل ما هم بخش جداگانه‌ای برای این کابینت در نظر گرفتیم تا کسانی که این نوع کابینت را به نام کابینت وکیوم می‌شناسند، راحت‌تر بتوانند محتوای مورد نظرشان را پیدا کنند. اما شما همیشه در نظر داشته باشید که این دو نوع کابینت در واقع یکی هستند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کابینت وکیوم

 

کابینت وکیوم سفید و قهوه ای

اگر دوست دارید مدل‌های بیشتری از کابینت و به خصوص کابینت ممبران (وکیوم) را مشاهده کنید، به گالری مدل های سلام ساختمان نگاهی بیاندازید:

مشاهده مدل های کابینت + قیمت روز در سلام ساختمان
آنلاین قیمت بگیر، آنلاین سفارش بده

در ادامه برویم سراغ معرفی کابینت‌های زیبا و البته گران قیمت چوبی!

5- کابینت آشپزخانه چوبی

در بین کابینت‌های آشپزخانه، کابینت آشپزخانه چوبی گران‌ترین نوع کابینت به شمار می‌رود. در کشور ما چوب بسیار گران است و بنابراین همه افراد نمی‌توانند کابینت چوبی داشته باشند. چوب متریالی طبیعی و بسیار زیبا است که کیفیت بسیار بالایی هم دارد. اما همان‌طور که گفتیم، به دلیل گرانی خیلی زیاد چوب، همه افراد نمی‌توانند از کابینت چوب استفاده کنند.

کابینت چوب ماسب افرادی است که دغدغه مالی ندارند و برای آن‌ها مهم است که آشپزخانه‌ای لاکچری و بسیار لوکس داشته باشند. بنابراین ممکن است زیاد به مزایا و معایب آن توجه نکنند. اما دانستن نقاط قوت و ضعف این متریال گران قیمت خالی از لطف نیست.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مزایا و معایب کابینت آشپزخانه تمام چوب

کابینت چوبی، جزء کابینت‌های لاکچری آشپزخانه به حساب می‌آید. این کابینت بسیار زیباست و همان‌طور که قبلا هم بارها گفتیم، بسیار گران است. در این بخش میخواهیم نقاط قوت و ضعف کابینت چوبی را باهم ببینیم و بررسی کنیم. پس به مزایا و معایب کابینت آشپزخانه چوبی توجه کنید.

مزایای کابینت تمام چوب

  • استحکام و دوام مناسب و بالا
  • جاری شدن حس طبیعت در خانه شما
  • ایجاد طرح‌های لوکس و بسیار مجلل
  • عایق صدا
  • امکان انتخاب بین طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

معایب کابینت چوبی

  • کابینت تمام چوب برای شما بسیار گران تمام می‌شود! هزینه ساخت این کابینت واقعا بالاست
  • مقاومت چوب در برابر رطوبت زیاد نیست
کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

این دو مورد از مهم‌ترین و اساسی‌ترین معایب کابینت چوبی هستند. عیب‌های دیگری هم دارد که اهمیت زیادی ندارند و می‌توانیند از آن‌ها چشم پوشی کنید.

کابینت آشپزخانه چوبی

حالا که مزایا و معایب کابینت چوبی را دیدیم، بهتر است که برویم و مدل‌های متنوع از کابینت چوبی را باهم ببینیم. مدل‌هایی که حتی دیدن آن‌ها هم حس سرزندگی به شما می‌دهد.

مدل کابینت آشپزخانه چوبی

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که برای استفاده از کابینت چوبی گفته می‌شود، حس زندگی و طبیعی بودن آن است. خیلی از افراد حاضر هستند هزینه زیادی متقبل شوند تا این حس را در خانه خودشان تجربه کنند! اما شاید برای اکثریت ما صرف هزینه‌ای با این میزان برای ساخت کابینت آشپزخانه مقدور نباشد. ولی می‌توانیم مدل‌های آن را ببینیم و لذت ببریم. پس برویم و مدل‌های کابینت تمام چوب را باهم ببینیم.

مدل کابینت چوبی کلاسیک

کابینت چوبی کلاسیک

کابینت‌های چوبی به‌خصوص در کشورهایی که جنگل زیادی دارند تنوع فراوانی دارد. قیمت چوب در این کشورها کم است. اما در کشور ما چوب جزء متریال‌های بسیار گران به حساب می‌آید. بنابراین در ایران استفاده از این کابینت‌ها به خانه‌های اشرافی و بسیار مجلل محدود می‌شود. در این تصویر هم می‌بینید که آشپزخانه کاملا لاکچری و اشرافی است.

کابینت آشپزخانه لاکچری

تصویری از یک کابینت آشپزخانه کلاسیک از جنس چوب با تم رنگ قهوه‌ای کم‌رنگ. هم‌زمان هم حس چوب را دارد و هم تیره نیست. همان‌طور که می‌بینید، این کابینت بسیار باشکوه و خیره‌کننده است. طراحی آن بسیار زیبا است و با وجود کلاسیک بودن، از طرح‌های پرکار و شلوغ استفاده نکرده است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت چوبی کلاسیک

معمولا ما ایرانی ها دوست داریم از رنگ‌های پلی استر برای رنگ‌آمیزی کابینت‌های چوبی استفاده کنیم. این کابینت به رنگ قهوه‌ای سوخته است که به دلیل تیرگی آن، کاربرد کمی در خانه‌های ایرانی دارد ولی در عین حال بسیار مجلل و زیبا است. معمولا در آشپزخانه‌های ایرانی از رنگ قهوه‌ای روشن بیشتر از قهوه‌ای تیره استفاده می‌شود.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت چوبی کرم قهوه ای

عکس کابینت آشپزخانه کرم قهوه‌ای که از جنس چوب ساخته شده. قسمت‌های کرم رنگ در کابینت چوبی گاهی بدون مواد پلی استر رنگ آمیزی می‌شود. این ترکیب رنگی دلنشین، از ترکیب‌های بسیار پرطرفدار به حساب می‌آید. البته رنگ کرم با قهوه‌ای روشن بیشتر به‌کار می‌رود اما به کار رفتن آن در کنار قهوه‎ای تیره هم زیبا است.

کابینت چوبی کلاسیک

طرح کابینت چوبی کلاسیک با جزئیات نسبتاً زیاد. در کابینت‌های کلاسیک بر عکس کابینت‌های مدرن، جزئیات زیادی روی کابینت کار می‌شود. همان‌طور که در این مدل می‌بینید، سرستون‌ها و پاخورهای این کابینت بسیار پرکار بوده و حال و هوایی کلاسیک دارند. در طراحی کابینت آشپزخانه چوبی، دست نجار برای استفاده از طرح‌های ریز نسبت به ممبران بازتر است. چون‌که در کابینت چوبی خبری از وکیوم کردن روکش PVC روی مغزی ام دی اف نیست و طرح‌ها با دست اجرا می‌شوند و روی اون‌ها روکشی به کار نمی‌رود.

مدل کابینت چوبی سفید

کابینت چوبی سفید

کابینت آشپزخانه موجود در تصویر بالا در کنار مزایای زیادی از جمله طرح کابینت آشپزخانه زیبا و مناسب، جزیره بسیار کاربردی و وجود قفسه‌ها برای چیدمان وسایل تزئینی که دارد معایبی هم دارد. از معایب آن می‌شود به کم بودن تعداد کابینت‌ها اشاره کرد. همه‌ی کابینت‌های دیواری بالای گاز بهتر بود با درب‌های شیشه‌ای طراحی نشوند.

طرح کابینت چوبی

طرح کابینت چوبی کلاسیک سفید ساده. همان‌طور که می‌بینید، یک جزیره کوچک برای استفاده به عنوان میز کار در این آشپزخانه طراحی شده که زیبا است. همچنین قرار گرفتن کابینت‌های سفید در کنار کف قهوه‌ای روشن، به جذابیت محیط کمک زیادی کرده است. در مورد جزیره و اپن شکسته قبلا هم صحبت کرده‌ایم که با وجود خلاقیت زیبا و خوبی که دارد، فضای مفید روی اپن را کم می‌کند.

کابینت چوبی کلاسیک و رنگ سفید

نمونه ای دیگر از مدل کابینت چوبی کلاسیک و رنگ سفید. یک کابینت چوبی با صفحه کابینت کورین که حس طبیعت را در آشپزخانه ایجاد می‌کند. ترکیب رنگ سفید در کنار قهوه‎ای، بسیار زیبا و متناسب شده. ترکیبی پرطرفدار و جذب کننده!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت آشپزخانه با رنگ سفید

کابینت آشپزخانه با رنگ سفید و طرح کلاسیک که بسیار مجلل و پر زرق و برق طراحی شده. صفحه روی کابینت از جنس سنگ کورین است و باعث زیبایی بیشتر فضا شده. کابینت‎های متعدد باعث می‌شود که شما دغدغه‌ای از بابت قراردادن وسایل خودتان در کابینت‌ها نداشته باشید. در کل با این‌که طرح بالا کمی شلوغ به نظر می‌آید اما زیبا و چشم نواز است.

کابینت چوبی مجلل

یک طرح مجلل دیگر با طراحی کلاسیک. البته در این طرح به دلیل روشن بودن کابینت‌های آشپزخانه در کنار کف و سقف، سردی محیط زیاد است و شاید بهتر بود که سنگ‌های کف آشپزخانه با رنگی مثل قهوه‌ای روشن یا حتی تیره کار شود.

در انتها برویم یه نمونه متفاوت و مدرن از ترکیب ام دی اف و چوب در کابینت آشپزخونه را ببینیم:

کابینتت ام دی اف و چوب

کابینت چوبی معمولاً برای آشپزخانه‌های کلاسیک استفاده می‌شود و در سراسر جهان نمونه‌های زیبایی از آن ساخته شده. در گالری مدل های کابینت سلام ساختمان می‌توانید زیباترین‌ عکس‌ها و مدل‌های کابینت چوبی را ببینید، اما در ادامه هم چند نمونه دیگر از کابینت چوبی را ارائه کرده‌ایم. برای مثال تصویر زیر، یک رنگ متفاوت از کابینت چوبی را نشان می‌دهد که از صفحه کابینت سفید، برای آن استفاده شده.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

صفحه کابینت سفید

 

کابینت چوب روسی

این آشپزخانه توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در رشت ساخته و اجرا شده است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

این کابینت ترکیبی از چوب روسی با ام دی اف رنگ شده پلی اورتان است. طبیعتاً سلیقه‌ی خاص مشتری در کنار مهارت کابینت‌ساز باعث ایجاد چنین طرح متفاوتی شده است. در ادامه همین آشپزخانه را از زوایای دیگر می‌بینیم.

کابینت ام دی اف پلی اورتان

 

ام دی اف پلی اورتان با چوب

6- کابینت آشپزخانه روکش چوب

کابینت‌های روکش چوب برخلاف کابینت‌های تمام چوب که به‌صورت کامل از چوب ساخته می‌شوند، فقط دارای یک روکش طبیعی از جنس چوب هستند. در این کابینت‌ها مشابه با کابینت ممبران، مغزی از جنس ورق ام دی اف خام است که روی این مغزی روکش نازک چوب طبیعی قرار می‌گیرد. در واقع کابینت‌های روکش چوب، ام دی اف‌هایی هستند که با چوب روکش شده‌اند.

کابینت روکش چوب قیمت پایین‌تری از کابینت‌های تمام چوب دارند. دلیل آن هم این است که کابینت تمام چوب، همان‎طور که از اسمش پیدا است، از چوب خالص ساخته می‌شود. در حالی‌که کابینت روکش چوب طبق آن چیزی که در همین مطلب گفتیم، مغزی از جنس ام دی اف دارد. البته به‌طور کلی کابینت‌های روکش چوب هم ارزان نیستند و جزء کابینت‌های گران قیمت به حساب می‌آیند. ولی قیمتی پایین‌تر از قیمت کابینت تمام چوب دارند.

روکش بلوط و ملچ از روکش‌های پرطرفدار در ساخت کابینت روکش چوب هستند. اما لازم است بدانید که بخش قابل توجهی از هزینه اضافه این نوع کابینت مربوط می‌شود به اجرای رنگ پلی استر که پس از اتمام ساخت کابینت انجام می‌شود.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

طبق روال همه کابینت‌های قبلی، در ادامه مزایا و معایب کابینت روکش چوب را بررسی کرده و بعد از آن به سراغ مدل‌های کابینت روکش چوب می‌رویم.

مزایا و معایب کابینت روکش چوب

کابینت‌های روکش چوب مشابه با کابینت‌های چوبی، معایب کم و انگشت شماری دارند در مقابل ،مزایای آن زیاد است. از جمله امکان طراحی آشپزخانه به بهترین شکل و به‌صورت کلاسیک را دارند. در ادامه به گزیده‌ای از مزایا و معایب کابینت روکش چوب اشاره می‌کنیم.

مزایای کابینت روکش چوب

مزایای اصلی کابینت روکش چوب را می‌توانیم در موارد زیر خلاصه کنیم.

  • امکان طراحی و اجرای طرح‌های زیبا و کلاسیک
  • مقاومت و دوام بالا
  • مقاومت به رطوبت به دلیل استفاده از رنگ‌های پلی استر و پلی اورتان

معایب کابینت روکش چوب

  • عدم توانایی در استفاده از رنگ پلی استر در کابینت چوبی سفید و در نتیجه کاهش مقاومت در برابر رطوبت و آب
  • محدودیت در استفاده از روکش. ما روکش‌های محدودی داریم که می‌توانند در کابینت روکش چوب استفاده شوند.
  • امکان استفاده از روکش‌های بی‌کیفیت برای کابینت روکش چوب
کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مدل کابینت آشپزخانه روکش چوب

 

کابینت آشپزخانه روکش چوب

مدل کابینت روکش چوب با رنگ‌بندی خاص. رنگ‌بندی این کابینت‌ها به‌صورتی است که باید حتما نورپردازی خیلی قوی داشته باشیم. در غیر این صورت فضا دلگیر و کم نور می‌شود. البته در این مدل با این‌که کمی نور محیط کم است، اما به صورتی نیست که شما را اذیت کند. در کابینت‌های تیره رنگ مساله‌ی نورپردازی اهمیت خیلی زیادی دارد.

جزیره وسط آشپزخانه هم با دو کاربرد طراحی شده. هم می‌شود از آن به عنوان میز صبحانه استفاده کرد و هم سینک و شیر آب روی آن قرار گرفته تا به عنوان میز کار هم کاربرد داشته باشد. مساله‎ای که در مورد جزیره این آشپزخانه وجود دارد، تیرگی بیش از حد آن است! شاید خیلی مطلوب شما نباشد.

و اما برویم سراغ کابینت روکش چوب اجرا شده توسط یکی از اعضای سلام ساختمان در اصفهان.

کابینت روکش چوب

درست است این‌کار هم شبیه کابینت تمام چوب است و هم ممبران، اما در حقیقت روکش چوب می‌باشد. البته این کار هنوز نقاشی نشده، پس اگه به قسمت‌های قابکاری شده‌ی درب‌ها با دقت نگاه کنید می‌بینید که مغزی ام دی اف به دلیل نداشتن طرح‌های چوب طبیعی، خودش را نمایان کرده. معمولاً دکوراتورهای حرفه‌ای برای برطرف کردن این مشکل در کابینت‌های روکش چوب، نقش‌های چوب یا اصطلاحاً شال‌های چوب را در قسمت‌هایی که مغزی ورق ام دی اف نمایان شده، به‌صورت دستی نقاشی می‌کنند.

کابینت روکش چوب بدون رنگ

این تصویر هم نمای روبه‌رویی از کابینت قبلی را نشان می‌دهد. برویم این آشپزخانه‌ی اصفهانی را از یک نمای دیگر هم ببینیم:

جزیره روکش چوب

در این تصویر طراحی و ظرافت جزیره‌ی آشپزخانه به چشم می‌آید.

کابینت روکش چوب مسطح

یک کابینت روکش چوب مسطح، خطی یا flat. این کابینت‌ها برای طراحی در خانه‌های کوچک بسیار مناسب هستند زیرافضای کمی را اشغال می‌کنند و باعث می‌شوند خانه بزرگ‌تر دیده شود. البته ایراد آن‌ها این است که از سایر بخش‌های خانه مستقل نیستند و این مساله مشکلات خاص خودش را به خصوص در خانه‌های ایرانی ایجاد می‌کند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت روکش چوب قهوه ای

کابینت آشپزخانه روکش چوب با رنگی خاص و منحصر به فرد. همان‌طور که می‌بینید، رنگ کابینت‌ها قهوه‌ای متمایل به شرابی است که کمتر در اطراف خودمان دیده‌ایم. البته این مورد را بگوییم که با وجود زیبا بودن این رنگ کابینت، هماهنگ شدن آن با وسایل خانه به سختی انجام می‌شود و ممکن است شما را بابت هماهنگ شدن محیط با وسایلتان کمی اذیت کند. اما اگر از حق نگذریم، زیبایی آن در حدی است که ما با وجود این مساله، آن را انتخاب کنیم!

جزیره L مانند در این آشپزخانه هم بسیار جدید و زیبا است. وجود لامپ‌های متعدد و پنجره‌های بزرگ باعث شده که فضا از جهت روشنایی مشکلی نداشته باشد و دلگیر به نظر نرسد. در کل می‌توانیم بگوییم با یک آشپزخانه زیبا، خلاقانه و لوکس طرف هستیم.

کابینت روکش چوب سفید قهوه ای

کابینت آشپزخانه سفید قهوه‌ای با طرح چوب. برخلاف سه طرح قبلی، این طرح کاملا ایرانی است. استفاده از صفحه کابینت کورین به زیبایی این مدل کلاسیک کمک بسیار زیادی کرده است. لازم است بدانید که صفحه کابینت کورین که به آن سنگ مصنوعی یا سنگ کورین هم می‌گویند از گران‌ترین صفحه‌های کابینت موجود در بازار است! گاهی قیمت سنگ‌های کورین از قیمت کابینت هم بیشتر می‌شود.

و در انتها کابینت روکش چوب زیر نیز، که توسط دکوراتور سلام ساختمان در ساری اجرا شده، یک کابینت روکش چوب به سبک مدرن را نشان می‌دهد.

کابینت روکش چوب نئوکلاسیک

7- کابینت آشپزخانه فلزی

کابینت آشپزخانه فلزی در گذشته طرفداران بسیار زیادی داشت و در اکثر خانه‌های ایرانی، می‌توانستید آن‌ها را ببینید. اما امروزه کاربرد و جایگاه خودش را در بین ما از دست داده است. این کابینت‌ها 3 دسته هستند.

این سه دسته کابینت عبارت‌اند از:

  • کابینت فلزی با ورق سیاه یا همان فولاد خام
  • کابینت فلزی با ورق گالوانیزه
  • کابینت استیل

در بین این سه دسته تفاوت‌های زیادی وجود دارد. البته در این مطلب ما نمی‌خواهیم به طور کامل تفاوت آن‌ها را بررسی کنیم و فقط یک اشاره مختصر به این تفاوت‌ها داریم.

کابینت فلزی نوع اول و دوم قیمت پایین‌تری نسبت به کابینت استیل دارند. همچنین کابینت استیل کیفیت بسیار بالاتری نسبت به این دو کابینت دارد اما کاربرد آن بسیار محدود است. کابینت‌های استیل زنگ نمی‌زنند در حالی‌که کابینت فلزی با ورق سیاه در برابر رطوبت مقاومت پایینی دارد. کابینت فلزی با ورق گالوانیزه هم با این‌که مقاومت بالاتری نسبت به کابینت ورق سیاه در برابر رطوبت دارد اما باز هم در برابر کابینت استیل حرفی برای گفتن ندارد!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

بعد از این مقدمه طولانی، برویم سراغ بررسی مزایا و معایب کابینت فلزی.

مزایا و معایب کابینت فلزی

مزایا و معایب کابینت فلزی را باید در دو دسته کابینت‌های استیل و فلزی نوع اول و دوم بررسی کنیم. از آنجا که این دو دسته کابینت تفاوت‌های بسیار زیاد و بنیادینی باهم دارند، بررسی مزایا و معایب آن‌ها باهم توجیه ندارد. پس برویم و ابتدا مزایای کابینت‌های فلزی نوع اول و دوم و استیل را باهم بررسی کنیم. پس از آن هم به معایب آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مزایای کابینت فلزی گالوانیزه و ورق سیاه

  • استحکام بالا
  • قیمت پایین‌تر نسبت به بیشتر کابینت‌های موجود در بازار
  • قابلیت تعمیر و ترمیم نسبتاً ساده

مزایای کابینت استیل

  • ضربه پذیری و استحکام بالا
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • بهداشت بسیار بالا. به صورتی که برای استفاده در بیمارستان‌ها و رستوران‌های بزرگ و کارخانه‌های صنایع غذایی بسیار مناسب است
  • عدم نیاز به رنگ آمیزی

معایب کابینت فلزی گالوانیزه و ورق سیاه

  • مقاومت پایین در برابر رطوبت به خصوص در کابینت‌های فلزی با ورق سیاه
  • طرح‌ها و رنگ‌های محدود در اجرای کابینت
  • عدم امکان طراحی مدرن و استفاده از یراق آلات و اکسسوری‌های مدرن و امروزی
کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

معایب کابینت فلزی استیل

  • عدم توانایی در انتخاب طرح و رنگ دلخواه
  • قیمت بالا در بین کابینت‌های موجود در بازار

در مطلبی با عنوان معایب کابینت فلزی، ما این معایب را به صورت کامل و مفصل بررسی کرده‌ایم. توصیه می‌کنیم اگر علاقه‌ای به داشتن کابینت فلزی دارید، حتما آن مطلب را بخوانید.

مدل کابینت آشپزخانه فلزی

مدل‌های کابینت فلزی با این‌که از نظر تنوع محدود هستند اما باز هم می‌توان در بعضی از آن‌ها خلاقیت را دید. مدل‌های کابینت آشپزخانه فلزی را در دو دسته کابینت فلزی گالوانیزه و کابینت فلزی استیل باهم می‌بینیم.

مدل کابینت استیل

کابینت آشپزخانه فلزی

یک آشپزخانه کاملا حرفه‌ای با کابینت‌های استیل. مدل‌های کابینت استیل با طراحی‌های خاصشان را ما در اطراف خودمان کمتر می‌بینیم و در کمتر خانه‌ای، از کابینت استیل استفاده می‌شود. دلیل آن هم، همان‌طور که در معایب کابینت استیل گفتیم، به محدودیت طرح و رنگ و گران بودن این کابینت برمی‌گردد.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت استیل

یکی از مهم‌ترین کاربردهای کابینت استیل، استفاده در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های بزرگ، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه‌ها است. دلیل این مساله این است که رعایت بهداشت در این محل‌ها از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است. در کابینت استیل شما می‌توانید بهداشت را در بالاترین سطح رعایت کنید. این کابینت‌ها کاملا قابل شستشو و ضد عفونی هستند. در این مدل هم نمونه‌ای از کابینت استیل در آزمایشگاه را می‌بینید.

کابینت استیل مدرن

یک آشپزخانه حرفه‌ای با کابینت‌های آشپزخانه استیل مدرن. در این آشپزخانه حس مدرن بودن کاملا مشهود است. البته رنگ دیوارها و کف آشپزخانه در کنار رنگ کابینت باعث بی روحی محیط شده. به دلیل همین ترکیب رنگی هم شما توجهتان خیلی زود به ظرف نارنجی و قوری قرمز جلب می‌شود.

کابینت فلزی

کابینت استیل با طراحی بسیار زیبا و دیدنی. استفاده از شیشه‌های طرح‌دار و اصطلاحا مشجر در کنار فلز موجود در کابینت‌های استیل، باعث زیبایی محیط شده. کابینت‌های فلزی به دلیل رنگ نقره‌ای باعث سردی محیط می‌شوند. اما در این طرح با استفاده از رنگ دیوارها و کف آشپزخانه، تعادل در محیط وجود داشته و محیط شاد و جذابی را شاهد هستیم.

مدل کابینت فلزی گالوانیزه

کابینت فلزی گالوانیزه

در بین کابینت‌های فلزی گالوانیزه، فقط همین یک مدل را بررسی می‌کنیم. مدل‌های کابینت فلزی گالوانیزه را در خانه‌های خودمان دیده‌ایم. خیلی از خانه‌های ایرانی در گذشته کابینت فلزی داشتند. اما دیگر خبری از کابینت فلزی در اکثر آن‌ها نیست و کابینت‌های مختلف از جمله ام‌دی‌اف، جای کابینت‌های فلزی گالوانیزه را گرفته‌اند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

در مدل بالا، کابینت‌های فلزی گالوانیزه با رنگ سرمه‌ای و سفید وجود دارد. کابینت فلزی سفید را زیاد در اطراف خودمان دیده‌ایم اما کابینت فلزی با رنگ سرمه‌ای، کابینتی کمیاب است. در این آشپزخانه، محصول نهایی کابینت فلزی بسیار شیک و چشم نواز شده است.

8- کابینت آشپزخانه انزو

متریال اصلی کابینت انزو هم مثل خیلی از کابینت‌ها، ورق ام دی اف است. روی این ورق روکشی با تکنولوژی خاص قرار می‌گیرد که طرح نهایی کابینت را نشان می‌دهد. کابینت انزو نوعی از کابینت ممبران است که تفاوت‌هایی با کابینت ممبران دارد. مهم‌ترین تفاوتی که شاید از نظر مشتری بیشتر به چشم آید، طرح و رنگ کابینت انزو است. کابینت انزو برخلاف کابینت ممبران معمولا به رنگ‌های سفید براق تولید می‌شود.

کابینت انزو

دلیل نام‌گذاری کابینت انزو، به دلیل شرکت تولید کننده این نوع کابینت است. انزو نام برند تولیدی شرکت Zentique است که در ایران کابینت‌های مشابه تولیدات این شرکت با نام کابینت انزو شناخته می‌شوند.

مشکلات و معایب کابینت انزو

مهم‌ترین معایب کابینت انزو موارد زیر است:

  • نقش کابینت‌ساز در ظرافت کار خیلی پررنگ است. در واقع محصول نهایی به شدت بستگی به کیفیت کار کابینت‌ساز دارد و تفاوت کابینت‌ساز خوب و بد در خروجی نهایی کاملا مشاهده می‌شود.
  • در طرح‌هایی که برجستگی و فرو رفتگی زیادی دارند، ممکن است روکش کابینت مغزی را به طور کامل پوشش ندهد و از همان قسمت کابینت آسیب ببیند.
  • این نوع کابینت نسبت به اشیاء تیز و برنده خیلی حساس است.

کابینت آشپزخانه انزو

مدل کابینت آشپزخانه انزو

مهم‌ترین موضوعی که در انتخاب مدل کابینت انزو باید به آن توجه کنید این است که نقش کابینت‌ساز در کیفیت اجرای طراحی‌های انزو بسیار پر رنگ است. پس برای پیدا کردن یک کابینت‌ساز حرفه‌ای که بتواند انزو را اجرا کنه باید دقت کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

اما نگران نباشید، ما در سلام ساختمان دکوراتورهایی کاملاً حرفه‌ای داریم که در اجرای کابینت انزو خبره‌اند. مثلاً تصویر زیر نمونه کار یکی از همین دکوراتورهای ما را نشان می‌دهد:

کابینت انزو سفید و مشکی

و اما برویم نمونه‌کار نجارهای سلام ساختمان که طرح انزو را اجرا کرده‌اند، بررسی کنیم. در حال حاضر طرح انزو بیشتر در شهر تهران طرفدار دارد، به همین دلیل نمونه‌کارهایی که در ادامه بررسی می‌کنیم توسط دکوراتورهای ما در تهران اجرا شده‌اند. اما اگر در شهر دیگری زندگی می‌کنید، باز هم نگران نباشید. ما در شهر شما هم می‌توانیم دکوراتورهایی معرفی کنیم که مهارت اجرای کابینت طرح انزو را داشته باشند.

کابینت انزو سفید طلایی

این کابینت که در تهران اجرا شده، دارای طراحی ساده است که با کمک رنگ طلایی جلوه‌ی بیشتری پیدا کرده است.

کابینت سفید طلایی

در این تصویر، آشپزخانه قبلی را از نمایی نزدیک‌تر می‌توانید مشاهده کنید.

کابینت انزو سفید براق

همانطور که گفتیم، مشخصه بارز کابینت طرح انزو بُرش چهار طرف دربها و رنگ سفید براق آن است. در تصویر بالا هم که نمونه‌کار یکی از صدها کابینت‌ساز سلام ساختمان است، این ویژگی‌های انزو را مشاهده می‌کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

9-کابینت آشپزخانه ملامینه

یکی از ارزان‌ترین انواع کابینت، کابینت ملامینه است. حالا ملامینه چیست؟ ملامینه اصطلاحی است که در برخی مناطق کشور برای کابینتی با مغزی (قسمت پایه ورق کابینت در زیر روکش) نئوپان و روکش ملامینه به کار می‌رود.

البته به‌کار بردن اصطلاح ملامینه برای این نوع کابینت اشتباه است، چون کابینت ام دی اف معمولی هم روکش ملامینه دارد، منتهی با نوعی مغزی از جنس ام دی اف. اما در هر حال، در بازار وقتی می‌گویند ورق ملامینه یا کابینت ملامینه، منظورشان کابینتی با مغزی نئوپان و روکش ملامینه است. به‌طور کلی، نئوپان از براده‌های درشت چوب، چسب و رزین ساخته می‌شود که تراکم کم‌تری نسبت به ام دی اف دارد. و البته مقاومت خیلی کم‌تری هم نسبت به رطوبت دارد.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

در گذشته، خیلی از کابینت نئوپان استفاده می‌شد. اما در حال حاضر با گسترش یافتن انواع کابینت‌های ام دی اف، از نئوپان تنها برای کاربردهایی که احتمال نفوذ رطوبت تقریباً صفر باشد استفاده می‌شود؛ مثل ساخت کمدها. برای آشنایی بیشتر با متریال ملامینه می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

مقایسه ورق MDF و ملامینه-آیا همیشه ام دی اف بهتر از نئوپان ملامینه است؟

مشکلات و معایب کابینت ملامینه

  • کابینت ملامینه در برابر رطوبت مقاومت پایینی دارد.
  • مقاومت فشاری این کابینت کمتر از ام دی اف است و بهتر است اجسام سنگین را داخل کابینت نئوپان قرار ندهید.
  • ورق نئوپان بافت ضعیفی دارد و در نتیجه محل پیچ‌ها و اتصالات در این کابینت، بعد از مدتی شل می‌شوند و یا به صدا می‌افتند.

در نهایت این‌که قیمت این نوع کابینت آشپزخانه نسبت به سایر کابینت‌های آشپزخانه ارزانتر است اما تفاوت آن با کابینت ام دی اف از این نظر خیلی زیاد نیست. به هر حال این یکی از اقتصادی‌ترین کابینت‌هایی است که می‌شود ساخت، اما خب ریسک آسیب‌پذیری آن در برابر رطوبت بالا است. اما طبق روال قبل، در ادامه برویم سراغ مدل کابینت ملامینه.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

مدل کابینت ملامینه

از آنجایی که امروزه سفارش کابینت ملامینه خیلی طرفدار ندارد و البته به لحاظ ظاهری هم شباهت زیادی به کابینت ام دی اف دارد و روکش هر دو نوع کابینت ملامینه است، در ادامه فقط چند نمونه از این کابینت را برای آشنایی بیشتر شما با این نوع کابینت آورده‌ایم.

تصویر زیر یک کابینت نئوپان ملامینه با روکش طرح چوب است که ظاهر زیبایی دارد.

کابینت آشپزخانه ملامینه

در تصویر کابینت ملامینه زیر هم، می‌توانین متوجه شباهت زیاد این کابینت به کابینت ام دی اف شوید.

کابینت ملامینه و ام دی اف

و در نهایت این‌که کابینت ملامینه را می‌توانید با طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی سفارش دهید. برای نمونه در کابینت ملامینه زیر، رنگ طوسی تیره را در ترکیب با رنگ سفید مشاهده می‌کنید.

کابینت ملامینه طوسی

در این قسمت به پایان معرفی انواع کابینت‌ها‌ رسیدیم، اما مطلب ما هنوز تمام نشده و می‌خواهیم در بخش بعدی به شما چند نمونه طراحی کابینت آشپزخانه را نشان دهیم. پس با ما همراه باشید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

طراحی کابینت آشپزخانه– نمونه کار دکوراتورهای سلام ساختمان

طراحی کابینت‌ها در فضای آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های ساخت و یا بازسازی منازل و آشپزخانه‌ها است. در مورد طراحی اپن و کابینت و به صورت کلی طراحی آشپزخانه‌ها یک مطلب با عنوان «طراحی آشپزخانه» داریم که برایتان حتماً مفید است. در آنجا اصول طراحی آشپزخانه را توضیح داده‌ایم. بعد از آن گفتیم که اصلاً چرا باید آشپزخانه را طراحی کرد و این کار چه ضرورتی دارد؟! همچنین مواردی مثل زمان مناسب برای طراحی آشپزخانه در بازسازی منازل، طراحی آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ و … هم در این مطلب به طور کامل بررسی می‌شود.

حالا در این قسمت برویم چند نمونه از تصاویر مربوط به طراحی را در کنار پروژه ساخته شده و واقعیِ همان طراحی ببینیم. راستی همه این طراحی‌ها و اجرای آن‌ها توسط دکوراتورهای سلام ساختمان انجام شده است:

طراحی سه بعدی کابینت

طراحی سه بعدی کابینت

با طراحی رایگان سلام ساختمان چقدر آشنا هستن؟

بعضی از دکوراتورهای ما طراحی 3 بعدی کابینت انجام می‌دهند. خب می‌دانید که طراحی هزینه دارد و این هزینه بین 300 هزارتومان تا 2 میلیون تومان متغیر است.

اما ما که گفتیم طراحی رایگان، پس چطور شد؟!

شرایط به این صورت است که اگر از دکوراتورهای سلام ساختمان بخواهید برای شما طراحی انجام دهند و بعد با همان فردی که برای شما طراحی انجام داده است قرارداد ببندید، طراحی کابینت/دکور شما رایگان می‌شود.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

در ادامه چند نمونه دیگر از تصاویر مقایسه‌ای مربوط به طراحی و کار اجرا شده‌ی کابینت‌سازهای سلام ساختمان را مشاهده می‌کنید.

طراحی کابینت

طراحی سه بعدی کابینت

طراحی 3D و واقعی کابینت

طراحی و اجرای کابینت

طراحی و پروژه واقعی کابینت

 

 

آشپزخانه سفید قهوه ای

 

کابینت سفید قهوهای روشن

کابینت مدرن و آشپزخانه مدرن

یکی از سبک‌های مهم طراحی آشپزخانه، سبک مدرن طراحی است. این سبک طرفداران بسیار پر و پا قرصی هم دارد. طراحی به سبک مدرن، اصول خاصی دارد که می‌توانید در مطلب «آشپزخانه مدرن» آن‌ها را مطالعه کنید و در مطلب «کابینت مدرن» برای شما مدل‌هایی جذاب و دیدنی از انواع کابینت مدرن را فراهم کرده‌ایم.

اگر در حال طراحی آشپزخانه خودتان هستید و قصد اجرای کابینت آشپزخانه را دارید، حتماً به شما توصیه می‌کنیم دو تا مطلب آشپزخانه مدرن و 14 مدل کابینت مدرن را ملاحظه کنید. شاید شما هم طرفدار سبک مدرن در طراحی داخلی شدید!!

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مطلب پیشنهادی: ببین تغییر کابینت چیکار کرده با این آشپزخونه ها! کلی تصویر قبل و بعد

آشپزخانه مدرن

کابینت کلاسیک آشپزخانه

کابینت‌های کلاسیک همواره در برابر کابینت‌های مدرن قرار گرفته‌اند و با آن‌ها مقایسه می‌شوند. البته هر دو سبک طراحی طرفداران زیادی دارند و به نظر ما فارغ از تفاوت‌های زیادی که این دو سبک باهم دارند، زیبایی‌های فراوانی هم دارند و نباید آن‌ها را باهم مقایسه کرد.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت آشپزخانه کلاسیک، مشابه با تمام سبک‌های دیگر، یکسری اصول برای طراحی دارد که در مطلب مربوط به کابینت آشپزخانه کلاسیک به طور کامل به آن‌ها اشاره کرده‌ایم. همچنین در این مطلب مدل‌های مختلف کابینت کلاسیک را هم به طور کامل بررسی کرده‌ایم. مدل‌هایی بسیار لاکچری که قطعاً از دیدن آن‌ها لذت خواهید برد. یکی از جذابترین مدل‌های کابینت کلاسیک، مدل کابینت رومی است که می‌توانید در مقاله کابینت رومی تصاویر این نوع کابینت را هم مشاهده کنید. و حالا در ادامه می‌خواهیم به شما بگوییم که کابینت کلاسیک رومی که یک مدل کابینت کلاسیک محسوب می‌شود، از چه متریالی ساخته می‌شود. پس فیلم بعدی را از دست ندهید.

از چه متریالی برای کابینت مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک استفاده میشه؟

طبق قولی که به شما داده بودیم، در این ویدیو می­گوییم که هر سبک کابینتی به چه متریالی احتیاج دارد. بعد از دیدن این فیلم شما می­توانید متریال مناسب برای کابینت آشپزخانه­‌ی خودتان را انتخاب کنید.

با دیدن این فیلم اگر باز هم سوالی داشتید، می‌توانید آن را برای ما کامنت کنید و یا این‌که سوالات خودتان را از متخصصین سلام ساختمان در بخش مشاوره‌ی رایگان سایت بپرسید

کابینت کلاسیک آشپزخانه

راهنمای قیمت انواع کابینت

موضوع قیمت در مورد هر نوع کابینتی، بحث بسیار پرطرفدار و جذابی است! معمولاً قیمت کابینت را در ابتدا که می‌خواهند به صورت حدودی بگویند، به ازای هر متر طول بیان می‌کنند. مثلا: هر متر طول کابینت ام دی اف ایرانی در حال دریافت… تومان.

اما آیا این روش درستی است؟ قطعاً روش دقیقی نیست. ما به صورت تخصصی در سلام ساختمان در مورد قیمت کابینت آشپزخانه، مطالب مفید و مفصلی داریم. علاوه بر اینکه در مطلب قیمت کابینت آشپزخانه، همه قیمت‌ها را به صورت متر طول آورده‌ایم، تاکید کردیم که این روش، شیوه درست قیمت گرفتن نیست. قیمت بر اساس متر طول با قیمت واقعی متفاوت بوده و در نهایت شما باید پول بیشتری پرداخت کنید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

اما چرا؟! پس روش درست چیست؟ اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم، قیمت بر اساس متر طول، قیمت یک متر کابینت استاندارد با طرح ساده است. در حالی‌که بسیاری از افراد، طرحی خاص را برای کابینت خودشان انتخاب می‌کنند. همچنین خیلی از کابینت‌ها هم ممکن است در ابعاد استاندارد طراحی و اجرا نشوند. البته این مواردی که گفتیم، فقط کلیاتی از اشکالات این روش بود. در مطلب قیمت کابینت آشپزخانه درباره روش صحیح قیمت گرفتن کابینت و کمد به طور کامل راهنمایی کرده‌ایم.

پرسش و پاسخ‌ ناب درباره طراحی مدل کابینت و خرید آن

برای خرید کابینت از کجا شروع کنم؟ 

خیلی‌ها با اطلاعات کم یا نادرست شروع به سفارش دادن می‌کنند. پیشنهاد ما این است که این مطلب را با دقت مطالعه کنید: قیمت کابینت آشپزخانه 

کدام یک از انواع مدل کابینت بهتر هستند؟

همه انواع کابینتی که اینجا ذکر شد مزایا و معایب خودشان را دارند.

اگر یک کابینت با قیمت خیلی اقتصادی می‌خواهید، پیشنهاد اولیه کابینت ام دی اف است. اگر می‌خواهید خیلی لاکچری باشد و هزینه برای شما مهم نیست، کابینت چوبی را توصیه می‌کنیم. اگر دنبال ساخت یک کابینت شیک و با هزینه میانه هستید، کابینت هایگلاس انتخاب خوبی است.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

کدام مدل کابینت‌ها بیشتر مد هستند؟

مدتی است که رشد کابینت ممبران نسبت به قبل زیاد شده. چون کابینت ممبران می‌تواند ظاهری زیبا و لوکس داشته باشد و در عین حال مثل کابینت چوبی گران قیمت نیست.

مثلاً آشپزخانه زیر یک نمونه کابینت ممبران بسیار شیک و زیبا است که توسط یکی از چندین دکوراتور ما در تبریز ساخته شده است. اگر علاقمند هستید به مدهای روز هستید در مقاله “میخوای رو مد باشی؟ اینطوری با رنگ سال 2024 آشپزخونتو دیزاین کن!”  به بررسی رنگ سال 2024 و استفاده از آن در کابینت آشپزخانه پرداخته ایم.

قیمت کابینت ممبران

ماندگارترین کابینت چه مدل کابینتی است؟

اگر از نظر شکل ظاهری و طرح منظورتان است، ماندگارترین مدل کابینت احتمالا کابینت‌های چوبی هستند. اما اگر از نظر مقاومت می‌پرسید، به‌نظر می‌رسد کابینت‌های فلزی این ویژگی را دارند. البته امروزه استفاده از کابینت تمام فلزیِ گالوانیزه دیگر از مد افتاده. از دیدِ کارشناسی ما، کابینت‌های ام دی اف، هایگلاس و ممبران در رده‌‌های بعدی از نظر ماندگاری فنی هستند.

توجه کنید که هر کدام از انواع کابینت اگر خوب ساخته شوند، ماندگاری کافی دارند و وقتی خوب هم نگهداری شوند، به راحتی 20 سال و بیشتر کار می‌کنند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

چطور طرح کابینت ام را انتخاب کنم؟

روش ساده این است که از سایت سلام ساختمان، به‌خصوص از بخش گالری مدل‌های کابینت با تصاویرِ نمونه‌کارهای مختلف آشنا شوید و سپس سراغ طراحی دقیق بروید. طراحی سه بعدی، یکی از بهترین روش‌ها است برای این‌که بدانید بعد از اجرا، آشپزخونه شما چه شکلی می‌شود. مطالعه مطلب جدیدترین مدل کابینت 2022 و 2021 هم می‌تواند برای انتخاب طرح به شما کمک کند.

چه کسی قبل از اجرا، طراحی سه بعدیِ کابینت ام را انجام می‌دهد؟ آیا رایگان است؟

این کار، کارِ طراح حرفه‌ای است. طراحی که هم هنرمند است و هم به نرم افزارهای طراحی تسلط دارد.

هیچ کار خوبی رایگان نیست! اما خیلی وقت‌ها کابینت‌سازی که با او مذاکره می‌کنید از این افراد متخصص دارد و برای شما طراحی را با هزینه مناسبی انجام می‌دهد. حتی بیشتر اوقات، اگر با همان کابینت‌ساز قرارداد ببندید، هزینه طراحی را به شما بازگشت می‌دهد. می‌توانید از کابینت‌سازهای عضو در سیستم «سلام ساختمان» کمک بگیرید.

اجرای کابینت چقدر زمان می‌برد؟

معمولا زمان مورد نیاز برای اجرای یک نوع کابینت معمولی بین یک تا دو هفته است. البته زمان مذاکره و طراحی را که حساب کنید، باید بیشتر از دو هفته زمان در نظر بگیرید. البته به مدل کابینت هم بستگی دارد. مثلا مدل ممبران یا چوبی زمان بیشتری می‌برند.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

مهم‌ترین مسئله برای ساخت کابینت چیست؟

بدون شک مهم‌ترین مسئله، کابینت‌سازی است که کار را به او می‌سپارید. هرگز به سادگی از کنار مهارت و سابقه کابینت‌ساز عبور نکنید. حتی اگر در ظاهر بیشتر هزینه کنید، این نهایتاً باعث می‌شود هزینه‌های شما کمتر شود و به نفع‌ شما شود.

برای ساخت کابینت چقدر پول لازم است؟

این کاملا به ابعاد، طرح و جنس کابینت شما بستگی داره. این روزها برای یک خانه کوچک هزینه کابینت از 30-40 میلیون تومان شروع می‌شود به بالا. برای خانه‌های بزرگ هم این هزینه می‌تواند تا 150-200 میلیون تومان و حتی بسیار بیشتر هزینه داشته باشد. پس برای دانستن قیمت دقیق، لازم است با کابینت‌سازهای حرفه‌ای و مطمئن مشورت کنید و از آن‌ها قیمت بگیرید.

کابینت آشپزخانه + 110 عکس از جدیدترین مدل های 2024پیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

چطور بهترین کابینت‌ساز را پیدا کنم؟

روش‌های مختلفی وجود دارد مثل روشِ متداولِ سوال کردن از اطرافیان. اما ما استفاده از سیستم سلام ساختمان را پیشنهاد می‌کنیم. چرا؟ چون هم کابینت‌سازهای باتجربه و حرفه‌ای عضوش هستند و هم برای خیلی از کابینت‌ها، خودِ سلام ساختمان ضمانت قیمت می‌دهد. صدها کابینت‌ساز در سراسر ایران عضو سلام ساختمان هستند.

می‌توانید هر سوالی دارید زیر همین مطلب کامنت بگذارید. کارشناسان ما در خدمت شما هستند. اگر به نکات نگهداری کابینت های آشپزخانه هم علاقمند هستی پیشنهاد می کنم مقاله”فقط این 6 مدل کابینت ضد خش هست. سرت کلاه نره!” رو مطالعه کنی.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
77 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امید
امید
26 دی 1402 20:32

خیلی مطلب مفید و کاربردی بود. استفاده کردم. ممنونم از دقت

یوسف حقیقی
یوسف حقیقی
24 آذر 1402 00:31

سلام کامل و مفید بود

مجتبی
مجتبی
24 اسفند 1401 10:46

سلام وقت بخیر
میخوام کابینت هایگلاس بزنم تو برندش موندم
خارجی بزنم یا ایرانی؟؟
تو برند های ایرانی کدوم از همه بهتره؟؟
ورق های ایرانی چقدر تفاوت قیمت داره با agt ترکیه؟؟
ممنون میشم پاسخ بدین🙏🏻

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
01 خرداد 1402 09:08
پاسخ به  مجتبی

سلام مجتبی عزیز

ورق هایگلاس ایرانی بزنین، خیلی هم ورق های با کیفیتی توی بازار هست
از برندهای با کیفیت ورق های گلاس، برندهایی مثل پانوتک و پاکچوب و چند برند دیگه هستن که اتفاقاً ورقهای با کیفیتی اند و با برندهای ورق هایگلاس خارجی ها هم رقابت میکنن.

در وبلاگ سلام ساختمان یک مقاله در مورد ورق هایگلاس داریم، پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید:

https://salamsakhteman.com/blog/های-گلاس-چیست/

کریمی
کریمی
24 دی 1401 02:31

واقعا عالیییییی بود
جامع و کلی بسیار سپاسگزاریم از راهنمایی های کاملتون

فرهاد نعیمی
فرهاد نعیمی
16 آذر 1401 13:47

خیلی مطلب جامعی بود ممنونم.
میبخشید میشه مزایای کمک گرفتن از سلام ساختمان رو بگین؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:33
پاسخ به  فرهاد نعیمی

با سلام
سلام ساختمان بهتون مشاوره رایگان میده و راهنماییتون می کنه تا بهترین تصمیم رو بگیرید اگر متریال خاصی مدنظرتون نباشه که متناسب با فضای آشپزخونه و دکوراسیونتون باشه. ضمانت قیمت داریم.. متخصص بهتون معرفی میشه و میان کارتون رو انداره گیری می کنند و قیمت بهتون میدن و بعد از بستن قرارداد هم بخش پشتیبانی کارتون رو پیگیری می کنند.

هانیه زنگنه
هانیه زنگنه
13 آذر 1401 13:55

سلام
ممنونم بابت مطلب جامع و عکس ها

خودم و همسرم علاقمند به کارهای مینیمال هستیم، به نظر شما بین سبک مدرن و نئوکلاسیک کابینت آشپزخانه، کدوم برای ما مناسب تر هست؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1401 20:37
پاسخ به  هانیه زنگنه

با سلام
برای سبک مینیمال، معمولاً کابینت مدرن مناسب تره.

رضا ریل
رضا ریل
04 مهر 1401 14:00

خیلی عالی بود استفاده کردم

جواد احمدی
جواد احمدی
27 مرداد 1401 00:03

کابینت آماده هم میسازین؟
کابینت سازی که کابینت آماده تولید کنه معرفی میکنین؟

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
13 آذر 1401 14:15
پاسخ به  جواد احمدی

سلام دوست عزیز
ما با کارگاه های کابینت سازی که کابینت های پیش ساخته یا آماده با کیفیتی رو تولید میکنن، همکاری داریم
برای مشاهده لیست قیمت انواع کابینت های آماده روی لینک زیر کلیک کیند:

https://salamsakhteman.com/shop/category/cabinet/

عکس کابینت
عکس کابینت
27 تیر 1401 14:37

مطالب مفید و جامع بود

ریل بلوم
ریل بلوم
01 اردیبهشت 1401 12:31

سلام ممنونم از مطالب مفیدی که تهیه کردید

کشو تاندم باکس بلوم
کشو تاندم باکس بلوم
03 اسفند 1400 15:58

سلام خیلی ممنونم از اطلاعات خوب تون. یه سوال دارم این کشوهای باکسی مثل کشوهای تاندم باکس بلوم از نظر کیفیت چطوری هستن ؟ طراح کابینت به من پیشنهاد داده و میگه قیمت شون با توجه به کارایی و عمر مفیدشون خیلی خوبه می تونید در موردشون اطلاعات بیشتری بدید. بنظرتون ارزش هزینه کردن دارن ؟؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 اسفند 1400 22:07

با سلام
اطلاعات کاملی دراین زمینه نداریم اگر امکانش هست تصویرش برامون ارسال کنیم تا بررسی بیشتر بشه.

سعید
سعید
13 دی 1400 18:56

ممنون از سلام ساختمان بابت اطلاعات و توضیحات در مورد انواع کابینت…
بی شک کابینت خونمو میدادم به سلام ساختمان برای اجرا…ولی متاسفانه توی شهرما خدمات ندارین😔
آیا کابینت هایگلاس بهتر از پلی گلاس هستن؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 دی 1400 10:13
پاسخ به  سعید

با سلام خدمت شما
امیدواریم بتونیم یه روز در شهر شما هم خدمات انجام بدیم.
از نظر مقاومت در برابر خش، پلی گلس بهتره ولی از نظر طرح بستگی به سلیقه شما داره. پلی گلس ها شفاف تر هستند و رویه شون حالت براق مشابه رنگ پولیشی داره.

امید
امید
05 آذر 1400 14:59

خیلی قشنگوزیبا حرف نداره من خودم سازنده ام لذت بردم از کاراتون ,, ،??

رها
رها
23 آبان 1400 12:44

سلام
این مقاله دید خیلی خوبی نسبت به انتخاب کابینت آشپزخانه میده، من که کابینتنم رو انتخاب کردم 🙂
چطور میتونم از قیمت روز کابیت نئوکلاسیک مطلع بشم؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 آبان 1400 09:29
پاسخ به  رها

با سلام
خدا رو شکر که این مطالب براتون مفید بوده.
می تونید از طریق لینک زیر قیمت ها رو ملاحظه بفرمایید.
https://b2n.ir/g84203

محمد
محمد
26 مهر 1400 17:02

خیلی خوب بود

ملیکا
ملیکا
23 مهر 1400 20:59

چه عکسای قشنگی، من فک می کنم واقعا آشپزخانه بدون کابینت غیرقابل تحمل خواهد بود.

خمیر دندان
خمیر دندان
31 مرداد 1400 11:45

عکسهای این مطلب واقعا جالب بودن

محتوا
محتوا
21 مرداد 1400 20:11

محتوا عالی، حرفه‌ای و کامل بود. ممنونم.

مهدی
مهدی
21 مرداد 1400 12:31

لطفا اگه میشه کار های اجرا شده بیشتری بزارین ما که خودمون کارمون ساخت کابینت ایده های خوبی میگیریم از سایتتون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
21 مرداد 1400 15:52
پاسخ به  مهدی

با سلام
بله حتما..

سعید
سعید
20 مرداد 1400 16:17

بسیار عالی

سعید
سعید
12 تیر 1400 10:34

بسیار عالی

امیر
امیر
22 دی 1399 00:58

سلام بنده استاد کار و نصاب کابینت ، کمد دیواری ، تخت های تاشو ، سرویس اتاق خواب کودک ، نوجوان و ومستر روم یا همان والدین و دکوراسیون داخلی مرتبط با مصنوعات ام دی اف و چوب هستم با ابزار ، میخوام با سایت و گروه سلام ساختمان همکاری داشته باشم اگر میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ، متشکرم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
25 دی 1399 09:30
پاسخ به  امیر

سلام و عرض ادب همکار گرامی
لطفاً شماره خود را درلینک زیر ثبت کنید تا کارشناسان با شما تماس بگیرند..
https://b2n.ir/373727

شیدایی
شیدایی
21 دی 1399 12:08

کابینت هایگلاس در هر رنگی اجرا میشه؟

هما
هما
04 آذر 1399 00:11

سلام کابینت فلزی شیک میخواستم برای اشپزخانه زمینی 1متر ودیواری 1متر لطف میکنید از کارتان در واتساپ برایم بفرستید فلزی کوره ایی سورمه ایی خیلی زیبا ست ممنون از کمکتان

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 آذر 1399 21:12
پاسخ به  هما

با سلام
متاسفانه در حال حاضر کابینت فلزی در سلام ساختمان انجام نمیشود.
چون کار یک متره واقعاً ارزش ندارد.

نهضت
نهضت
21 مرداد 1399 13:17

همه چیز بسیار عالی هست ولی برای مناطق مرطوب مثل شمال کشور مازندران چه نوع کابینتی پیشنهاد میشه

امیر
امیر
16 مرداد 1399 15:24

تصاویر بالا اجرا هم شدن ؟!
یعنی نمونه کار شرکت هست ؟

امید
امید
16 تیر 1399 18:32

سلام خسته نباشید من کابینت سازم چجوری میشه اسممو تو سایتتون بنویسید؟

salamsakhteman
salamsakhteman
17 تیر 1399 08:14
پاسخ به  امید

سلام همکار عزیز
لطفاً در لینک زیر ثبت نام کنبد تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.
https://bit.ly/2BJYhMb

کابینت آشپزخانه وودی دکور
کابینت آشپزخانه وودی دکور
06 تیر 1399 18:57

مقالتون بسیار عالی بود .

سید رحیم ساعتچی
سید رحیم ساعتچی
06 تیر 1399 16:26

سلام ، قیمت کابینت چند است ؟

Ali
Ali
19 فروردین 1399 01:27

سلام ببخشید برای گرد کردن نما اپن از چه چیزی استفاده میکنن که زیبا شود نوع ورقش چی هست

salamsakhteman
salamsakhteman
19 فروردین 1399 18:02
پاسخ به  Ali

سلام
نجارها، روش‌های مختلفی برای این کار دارند.
حتی بعضی‌ها روش‌های ابداعی دارن برای قوس کار کردن.
از برش دادن زیاد پشت ورق تا تحت فشار قراردادن. استفاده از اتاق بخار، راه‌های زیادی براش موجود می باشد.

Ftm
Ftm
25 اسفند 1398 20:19

سلام خسته نباشید!ببخشیدمیخواستم بدونم برای ۲۰مترآشپزخانه چندمترکابینت نیازه؟

salamsakhteman
salamsakhteman
27 اسفند 1398 09:17
پاسخ به  Ftm

سلام
کاملاً به طراحی که انجام میدید بستگی دارد.

سهرابی
سهرابی
20 آذر 1398 17:38

سلام وقت بخیر
شما خودتون کابینت میسازید یا کابینت ساز معرفی میکنید؟

salamsakhteman
salamsakhteman
21 آذر 1398 13:31
پاسخ به  سهرابی

سلام، وقت شما هم بخیر
سایت سلام ساختمان خدمت شما کابینت ساز معرفی می کند.

محمد
محمد
20 آذر 1398 02:04

عالی واجرایی بود عکسها خدا قوت

محمد پارسا
محمد پارسا
20 آذر 1398 02:00

واقعا کار کابینت سازهای شما به همین کیفیت هست؟

شهره
شهره
20 آذر 1398 01:20

مدل هایی که اینجا گذاشتن قابلیت اجرایی دارن؟؟

salamsakhteman
salamsakhteman
20 آذر 1398 11:16
پاسخ به  شهره

سلام
بله چند نمونه از عکس ها کار اجرایی مجریان سلام ساختمان هست و پیاده سازی هرطرحی در درجه اول بستگی به فضای آشپزخونه خودتون دارد.

امید
امید
20 آذر 1398 01:15

کابینت در این بازار آشفته قیمتش تغییر کرده ؟

محمدنژاد
محمدنژاد
20 آذر 1398 00:42

کابینت هایگلاس ایرانی آیا خیلی بلحاظ کیفیت با هایگلاس ترک متفاوت هست با توجه قیمت کمترش ؟

salamsakhteman
salamsakhteman
20 آذر 1398 08:43
پاسخ به  محمدنژاد

با سلام
تقریباً میشه گفت بله متفاوت هستند و برند ترک از لحاظ کیفیت و خش پذیری کمتر، بیشتر استفاده می شود. از معروف‌ترین برندهای ترک هایگلاس به AGT میتوان اشاره کرد.

علیرضا امیرپور
علیرضا امیرپور
06 آبان 1398 22:56

با سلام،ممنون از مطالب مفیدتون،چطوری میشه از قیمتها و راهنمایی بیشتر مطلع شد؟تلفن تماس لطفا!

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 آبان 1398 10:24

سلام
لطفاً شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.
https://bit.ly/2C6a5oN

فاطمه نادری
فاطمه نادری
16 مهر 1398 12:11

سلام لطفا عکسهایی که خودتان کار کردین را بزارید. ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
16 مهر 1398 16:20
پاسخ به  فاطمه نادری

سلام
اگر دقت کنید یک سری عکس‌هایی که در این مقاله کار شده کار مجریان سلام ساختمان هست.

کبیری
کبیری
11 مهر 1398 08:12

عکس های خیلی جالبی بودن
جالبه من کامنت های دیگه رو که خوندم اکثر افراد گفته بودن عکسای خودتونو بذارین
ولی من توی همینا کلی کابینت آشپزخانه پیدا کردم که فکر نمیکنم عکس مجله ای بودن.
با تشکر. کبیری.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 مهر 1398 11:22
پاسخ به  کبیری

سلام دوست عزیز
بله توی مقالات از عکس های خودمون هم استفاده می کنیم.

محمد رضایی
محمد رضایی
30 مرداد 1398 21:14

برای مقایسه کابینتهای جنس های مختلف از نظر قیمتی و کیفیت راهنمایی کنین لطفا

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
31 مرداد 1398 09:24
پاسخ به  محمد رضایی

سلام دوست عزیز
شما می تونید برای آشنایی با متریال ها و قیمت‌ها مقالات زیر را ملاحظه بفرمایید.
https://bit.ly/2ZivBn9

https://bit.ly/2ZaD88i

https://bit.ly/2KPcFVb

https://bit.ly/2Zot0V2

محمد اميدي
محمد اميدي
30 خرداد 1398 16:30

مطلب خوب و با کیفیتی دارین ولی قیمت ندارید میشع راهنمایی کنین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
01 تیر 1398 09:20
پاسخ به  محمد اميدي

با سلام
لطفاً برای اطلاع از قیمت ها به مقاله‌ی زیر مراجعه کنید.
bit.ly/2KxFvua

پویا
پویا
11 خرداد 1398 18:27

سلام ممنومم از توضیح خوبتون برام مفید بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
21 دی 1397 01:21

عالی بود .

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
15 دی 1397 23:22

بی نطیر بودند احسنت بر این همه فکر و توانایی …شهرام شکفته…سنگ کار ساختمان.

الهام
الهام
30 آذر 1397 08:35

سلام خیلی زیباهستن من اماده شده میخواستم فلزی رنگ مشکی سفیدباهم

فهطمه
فهطمه
11 آذر 1397 23:24

خیلی زیبا بود

مرتضی
مرتضی
22 مهر 1397 12:03

کابینت ممبران براق شبیه هایگلاسه؟ کیفیتش چطوریه؟ قیمتش؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 مهر 1397 09:37
پاسخ به  مرتضی

کابینت ممبران براق یک تکنولوژی جدیده و به تازگی به بازار اومده و فوق العاده شکیل و زیباست . یک آشپزخانه مجلل رو برای شما تداعی میکنه. ممبران براق شبیه هایگلاس و میشه گفت های گلاس با سی ان سی های خیلی کم اما کیفیت و قیمت بالاتر نسبت به ممبران های معمولی. برای شناخت کابینت ممبران میتونید مقالات زیر رو مطالعه کنید:
عکس و قیمت کابینت ممبران (وکیوم) و نکات ناگفته از ساخت ممبران

مجید نوروزی
مجید نوروزی
03 مهر 1397 11:57

خدمت همه کاربران و هموطنان محترم عرض کنم طراحی هر اشپزخانه در سایه درامد و اقتصاد یک خانواده هست همانطور که خانه ای نو بنا میشود به همان نسبت اشپز خانه و کابینت لوکس هم باید طراحی شود واین در سایه درامدهای خوب و بالای ان میباشد به جز این امکان ندارد و جوانان عزیز باید کار وتلاش کنن تا به ان زندگی دلخواه برسن و اشپزخانه زیبا و کلاسیک بسیار لذت بخش است و هر خانم خانه ای از کار کردن در ان لذت میبرد.من ا..اتو فیق

سارا
سارا
01 مهر 1397 17:30

کاش کارهای خودتونو میزاشتین نه عکس مجله و اماده