3.7 16

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟

  9 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  13 دی 1402
مدل کابینت آشپزخانه کوچک 2023- جدیدترین طرح ها برای آشپزخانه کم جا

احتمالاً شما هم مشکل کمبود فضای خانه را تجربه کرده‌اید. با کوچک شدن خانه‌ها، فضاهای داخل خانه مثل آشپزخانه و دستشویی و حمام بسیار محدودتر شده‌اند. این یعنی باید از فضای کم، بهترین استفاده را ببریم. آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه است. طبیعتاً انتخاب کابینت آشپزخانه هم از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است و اگر قرار باشد که مدلی برای کابینت آشپزخانه کوچک انتخاب شود، اهمیت طرح مناسب و استفاده بهینه از فضا دوچندان می‌شود.

چه متریالی برای کابینت آشپزخانه کوچک بهتر است؟

برای آشپزخانه‌های کوچک بهتر است کابینت مدرن یا نهایتا نئوکلاسیک اجرا شود، چرا که هر چه طرح کابینت ساده‌تر باشد فضا بزرگتر به نظر می رسد. معمولاً برای ساخت کابینت مدرن از متریال ام دی اف و یا هایگلاس استفاده می‌شود و برای ساخت کابینت نئوکلاسیک از متریال ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان یا پولیشی و یا ممبران استفاده می‌شود.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه‌های کوچک، با یک طراحی درست و انتخاب کابینت مناسب، می‌توانند کاملاً نیاز شما را برطرف کنند. در این مطلب می‌خواهیم ابتدا چند نکته به شما در مورد استفاده از فضا و بزرگ‌تر کردن آن بگوییم. سپس 20 نمونه از انواع جدیدترین مدل کابینت 2023 را می‌بینیم و در مورد هر مدل توضیحاتی می‌دهیم که شما متوجه شوید چگونه از فضای محدود آشپزخانه، بهترین استفاده شده است.

کابینت آشپزخانه کوچک

چگونه از فضای کوچک آشپزخانه استفاده کنیم؟!

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که وقتی آشپزخانه یا فضای شما کوچک است، دو کار اصلی باید انجام شود:

  1. استفاده بهینه از فضای آشپزخانه
  2. استفاده از نورپردازی و رنگ مناسب

در ادامه درباره این موارد بیشتر توضیح می‌دهیم.

تضمین قیمت سلام ساختمان

1. استفاده بهینه از فضای آشپزخانه

برای استفاده بهینه از فضا، طراحی کابینت آشپزخانه باید به صورتی باشد که از حداقل فضا، بیش‌ترین استفاده را ببرید. یعنی با کمک اکسسوری‌ها و یا طراحی‌های خاصی که در ادامه چند مورد از آن‌ها را می‌بینید، باید کاری کنید تا هیچ فضایی در آشپزخانه به فضای پرت (بدون کاربری) تبدیل نشود.

برای مثال طراحی کابینت‌های دیواری می‌تواند تا سقف باشد. یا اینکه کشوها طراحی خاصی داشته باشند که در حالی که باریک هستند، اما دسترسی به تمام قسمت‌های آن‌ها امکان پذیر باشد. یا از اکسسوری‌های ریلی و یا تاشو برای کابینت استفاده شود، مزیت این اکسسوری‌ها این است که در مواقع لزوم باز شده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

همچنین برای استفاده از تمام فضا، گاهی از شیوه طراحی خاصی در آشپزخانه استفاده می‌شود که برای خانه‌های کوچک می‌تواند مناسب باشد. در این نوع طراحی، آشپزخانه بدون درب و اپن و جزیره در نظر گرفته می‌شود. یعنی کابینت‌ها در گوشه‌ای از سالن خانه قرار می‌گیرند و چیزی برای جدا کردن آشپزخانه از سالن خانه وجود ندارد. مثل تصویر زیر که کابینت‌های اجرا شده توسط یکی از صدها متخصص تیم سلام ساختمان است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه بدون درب و اپن و جزیره

2. استفاده از نورپردازی و رنگ مناسب

فضا را باید با نورپردازی و انتخاب رنگ مناسب، بزرگ‌تر از آن چیزی که هست نشان دهید. این مسأله خیلی روی حس افراد نسبت به فضا تأثیر دارد. وقتی نورپردازی و رنگ کابینت شما مناسب فضای کم‌جا باشد، به هیچ عنوان احساس نمی‌کنید که در فضایی کوچک قرار گرفته‌اید. یادتان باشد حس و درک افراد از فضا، بسیار روی تفکر آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

به تصویر زیر دقت کنید که استفاده از رنگ سفید برای کابینت‌ها و همچنین نورپردازی مناسب چقدر به بزرگ به‌نظر رسیدن فضا کمک کرده است.

کابینت سفارشی با نورپردازی مناسب

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

چگونه نورپردازی متناسب با فضای کم جا داشته باشیم؟!

از جمله کارهایی که در این مورد می‌توانید انجام دهید، موارد زیر هستند:

– در فضاهای کم جا باید نورپردازی قوی داشته باشید. استفاده از روشنایی و نور زیاد باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر از چیزی که هست، به نظر بیاید. استفاده از نورهای سفید و زرد نیز، برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. حواستان باشد که نورپردازی ضعیف باعث می‌شود شما فضا را از آن چیزی که هست، کوچک‌تر ببینید. حالا اگر آشپزخانه کوچک شما نورپردازی ضعیف داشته باشد، حتی از حالت عادی خودش هم کوچک‌تر به نظر می‌آید!!

– از آینه یا سطوح براق، به ویژه در محیط‌هایی که نورپردازی نامناسبی دارند استفاده کنید. سطوح براق و آینه به دلیل انعکاس نور، فضا را از چیزی که هست، بزرگ‌تر نشان می‌دهند!

حالا می‌خواهیم با استفاده از این نکات یک نتیجه بگیریم. یادتان است کدام کابینت براق بود؟! آفرین. کابینت آشپزخانه هایگلاس! پس نتیجه می‌گیریم برای آشپزخانه‌های کم جا، کابینت هایگلاس گزینه مناسبی برای استفاده در آشپزخانه است.

کابینت هایگلاس برای آشپزخانه کوچک

اگر کابینت هایگلاس دارای رنگ روشن باشد، باعث می‌شود هردو عاملی که برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا به شما گفتیم، رعایت شده و فضای شما دلبازتر و بزرگ‌تر به نظر بیاید.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

انواع مدل کابینت آشپزخانه کوچک براساس متریال سازنده

بعد از اینکه نکات لازم در مورد طراحی آشپزخانه کوچک را به شما گفتیم، می‌خواهیم چند مدل مختلف از کابینت‌های آشپزخانه کوچک را برای متریال‌های زیر باهم ببینیم:

  • مدل کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس
  • مدل کابینت آشپزخانه کوچک ام دی اف
  • مدل کابینت آشپزخانه کوچک ممبران

در ادامه این مدل‌ها را به طور کامل بررسی می‌کنیم. همراه ما باشید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

مدل کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس

در ادامه دیدن مدل‌ها را از کابینت هایگلاس شروع می‌کنیم.

مدل کابینت هایگلاس سفارشی آشپزخانه کوچک

یک مدل کابینت مدرن برای آشپزخانه کوچک، یادتان است گفتیم کابینت مناسب برای آشپزخانه‌های کوچک، کابینتی با رنگ روشن است؟! بنابراین در این مدل که نورپردازی نسبتاً خوبی دارد، رنگ سفید و سطح براق کابینت‌ها، باعث شده انعکاس نور زیاد باشد و آشپزخانه خیلی بزرگ‌تر از آن چیزی که هست به نظر بیاید.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه ام دی اف کوچکترکیب و جانمایی وسایل آشپزخانه و استفاده از فضاهای خالی، از مواردی هستند که باعث می‌شوند آشپزخانه کوچک، دیگر کوچک به نظر نیاید. در نمونه کار بالا که توسط یکی از ده‌ها کابینت ساز ما در استان تهران اجرا شده است، این جانمایی‌ها به خوبی دیده می‌شوند و ورودی آشپزخانه، با درب یخچال همپوشانی خیلی خوبی دارند. حالا بماند که کابینت‌ها خودشان براق هستند و انعکاس نور آن‌ها، تغییر خوبی در اندازه ظاهری ایجاد کرده و فضا را بزرگ‌تر نشان داده است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت مدرن و مینیمالیک آشپزخانه با کابینت مدرن و مینیمال. آشپزخانه‌ای که از تمام فضای مربوط به خودش استفاده کرده است. به کابینت‌های دیواری توجه کنید که ارتفاع آن‌ها تا سقف ادامه دارد. همچنین در بخش دیگر آشپزخانه هم می‌بینید که 3 ردیف کابینت، روی دیوار قرار گرفته‌اند. اینگونه دیگر کمبود فضایی احساس نمی‌شود. همچنین اپن این آشپزخانه دارای صندلی است که یعنی می‌شود از آن به عنوان میز برای صبحانه و ناهار خوردن استفاده کرد.

کابینت آشپزخانه کوچککابینت‌های موجود در تصویر، برای استفاده از فضاهای پِرت، خوب طراحی نشده‌اند. اما یک نوآوری در طراحی این آشپزخانه وجود دارد. می‌توانید بگویید چیست؟ کتابخانه‌ای که در دیوار آشپزخانه قرار گرفته است! ایده و طرح خیلی جالبی به نظر می‌آید.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت سفید آبیاستفاده از های‌گلاس رنگی در دکور آشپزخانه، می‌تواند تصویر کلی ایجاد شده در آشپزخانه را تغییر اساسی دهد. در آشپزخانه بالا که توسط یکی از صدها کابینت ساز ما اجرا شده است، دکور سفید و آبی آسمانی به همراه مبلمان همرنگ، زیبایی این آشپزخانه را مشهود کرده است؛ طوری که می‌دانیم آشپزخانه به صورت پهن اجرا شده است، اما ارتباط رنگی بین مجموعه سمت چپ و کابینت آشپزخانه، محدوده آن را افزایش می‌دهد و این موضوع را کمتر نشان می‌دهد.

می‌دانستید سلام ساختمان در در حال دریافت… استان ایران بهترین دکوراتورهای شهرتان را معرفی می‌کند؟ افرادی که به صورت مداوم کیفیت کارشان ارزیابی می‌شود و نظرات مشتریان‌ آن‌ها، مِلاک حضورشان در سیستم سلام ساختمان است. پس با خیال راحت می‌توانید سفارش ساخت کابینت، دکور، کمد و سقف کاذب خودتان را در سایت ثبت کنید و علاوه بر دریافت مشاوره‌های حرفه‌ای کارشناسان سلام ساختمان، با بهترین مجریان شهرتان آشنا شوید. فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید:

ثبت سفارش کابینت، کمد

آشپزخانه کوچک دلگیر

این آشپزخانه با اینکه نسبت به آشپزخانه‌هایی که تا الان دیده‌ایم بزرگ‌تر است، اما دلگیرتر از آن‌ها است. دلیلش را هم قبلاً برایتان گفته‌ایم! در این آشپزخانه از رنگ‌های روشن کم‌تر استفاده شده و بنابراین کوچک‌تر به نظر می‌آید. کابینت‌ها تا سقف ادامه پیدا کرده‌اند و از فضای بدون استفاده بالای کابینت‌ها نیز، در این آشپزخانه استفاده شده است. طراحی این کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس کاملاً کاربردی است. اما مقداری در انتخاب رنگ کم دقتی شده است!

کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس

استفاده از رنگ‌ها، بعضی مواقع باعث افزایش شور و نشاط در آشپزخانه هم می‌شود. در نمونه بالا، نجار سلام ساختمان با استفاده از رنگ بنفش به همراه رنگ سفید فضای آشپزخانه را هیجان‌انگیزتر کرده است. البته انتخاب این رنگ‌های خاص بسیار وابسته به سلیقه مشتری است و ممکن است با سلیقه هر کسی جور نباشد! راستی اگر قصد انتخاب اینجور رنگ‌های خاص را دارید، دقت کنید که این رنگ‌ها ممکن است بعد از مدتی خسته کننده شوند، پس قبل از انتخاب آن‌ها کمی بیشتر جستجو کنید و مدل‌های متنوع را ببینید تا از انتخاب خودتان کاملاً مطمئن شوید.

معرفی کابینت ساز

راستی می‌دانید در حال حاضر بیش از در حال دریافت… دکوراتور در سراسر ایران در سیستم سلام ساختمان مشغول به فعالیت هستند؟ یعنی ما در در حال دریافت… استان کشور می‌توانیم بهترین کابینت سازها و دکوراتورها را به شما معرفی کنیم!

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه کوچک ال شکل

کابینت‌هایی بسیار ساده و نسبتا مناسب! بهتر بود که کابینت‌های دیواری تا سقف ادامه پیدا می‌کرد. همچنین به دلیل اینکه آشپزخانه پنجره ندارد، مقداری از نظر نورگیری ضعیف است. بنابراین باید مدام چراغ‌ها روشن باشد تا فضا دلگیر نشود.

مدل کابینت آشپزخانه کوچک ام دی اف

کابینت ام دی اف سفارشی

یک آشپزخانه با کابینت‌های ام دی اف که دلباز و بی‌نظیر است! این کابینت‌ها انتخاب ترکیب رنگ بسیار زیبا و هوشمندانه‌ای دارند. فقط مشکل اینجاست که تعداد کابینت‌های دیواری آن کم است! البته آن هم به دلیل وجود پنجره بزرگ و محدودیت در فضا است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه مدرن در اصفهانهر چقدر که آشپزخانه قبلی کابینت دیواری کم داشت، به همان اندازه کابینت‌ساز تیم سلام ساختمان در این آشپزخانه کوچک، کابینت دیواری اجرا کرده است. این کابینت که در استان اصفهان که یکی از در حال دریافت… استان فعال سلام ساختمان است اجرا شده است، از معدود جاهایی است که رنگ تیره کابینت‌ها توانسته در کنار درخشش محیط، تضاد جالبی ایجاد کند.

آشپزخانه کوچک سفید

به سقف آشپزخانه توجه کنید! می‌بینید چگونه یک پنجره می‌تواند به طور کلی فضا را از نظر نورگیری عوض کند؟! آشپزخانه‌ای کوچک و نسبتاً کاربردی. با وجود نور و انتخاب رنگ خوب که باعث می‌شود کوچکی آشپزخانه کمتر به چشم بیاید، این آشپزخانه طراحی خیلی خاصی برای استفاده از فضاهای پِرت داخل آشپزخانه ندارد و از این نظر ضعیف عمل کرده است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت آشپزخانه کوچک

طراحی حرفه‌ای و بسیار کاربردی برای آشپزخانه کوچک! با اینکه رنگ کابینت سفید نیست، اما تیره هم نیست و فضا را کوچک‌تر از آن چیزی که هست نشان نمی‌دهد. در چنین آشپزخانه‌هایی، گاز رو میزی باعث صرفه جویی خیلی زیادی در فضا می‌شود! این هم یه نکته دیگر در مورد آشپزخانه‌های کم‌جا!

آشپزخانه نقلی

طراحی کاملاً معمولی کابینت در کنار ترکیب رنگ بسیار زیبا! نورگیر بودن آشپزخانه باعث دلباز شدن فضا شده است! بهتر بود که طراح و سازنده کابینت، کابینت‌های دیواری را بلندتر می‌ساخت. در این صورت می‌شد خیلی بهینه‌تر از فضا استفاده کرد.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

کابینت ام دی اف سفارشی

شلوغ!!! فکر کنم شما هم مثل من با دیدن این آشپزخانه با کابینت‌های ام دی اف، اولین کلمه‌ای که به ذهنتان آمده باشد، همین کلمه است. پراکندگی در طراحی و عدم طراحی تخصصی برای یک آشپزخانه کم جا، باعث شده که زیاد این آشپزخانه چنگی به دل نزند!

مدل کابینت آشپزخانه کوچک ممبران

کابینت ممبران را باید به کابینت ساز معتبر سفارش دهید. شما می‌توانید سازندگان معتبری را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید و یا قیمت این کابینت را در مطلب قیمت کابینت ببینید. اما برویم سر اصل مطلب و در ادامه مدل‌های کابینت ممبران را ببینیم.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت ممبران سفارشی

آشپزخانه با کابینت‌های ممبران. پرنور و دوست داشتنی! این آشپزخانه از 3 طرف پنجره دارد و می‌تواند کاملاً از نورخورشید استفاده کند! البته این را هم بگوییم که برای خانواده‌های ایرانی، ممکن است این مسأله که آشپزخانه از 3 طرف دید دارد، زیاد خوشایند نباشد و بخواهند پنجره‌ها را بپوشانند! اما باز هم به نظر ما با وجود پوشاندن پنجره، می‌توانید از نور آن به خوبی استفاده کنید! در این مدل اصلاً به نظر نمی‌آید که آشپزخانه خیلی کوچیک است! دوباره به معجزه انتخاب رنگ صحیح و نورگیر بودن فضا پی بردید؟!

آشپزخانه کوچک ممبران

شاید بتوان گفت برای دکور کلاسیک، استفاده از کابینت ممبران یک گزینه خیلی خوب باشد. یکی از چندین دکوراتور ما در استان اصفهان با اجرای این آشپزخانه کوچک، این موضوع را به خوبی نشان داده است. هرچند آشپزخانه فضای کوچکی دارد، ولی از کارایی آن به هیچ‌وجه کم نشده است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت ممبران آشپزخانه کوچک

طراحی این کابینت ممبران آشپزخانه کوچک خیلی زیبا است. همچنین ترکیب رنگی بسیار زیبایی نیز ایجاد شده است. هماهنگی پرده و دیوار‌ها با رنگ کابینت بسیار چشم نواز است. چراغ داخل آشپزخانه نیز، ایجاد یگ ترکیب رنگی چشم نواز در کنار رنگ کابینت‌ها و دیوارها کرده است. آشپزخانه هم نسبتاً نورگیر است.

ولی این طرح ما یک مشکل دارد و آن هم این است که با وجود زیبایی این رنگ، اما زیاد مناسب یک آشپزخانه کوچک نیست. البته این آشپزخانه به نسبت خیلی از طرح‌هایی که تا الان دیده‌ایم، زیاد هم کوچک نیست. اگر کوچک‌تر بود شاید فضا خیلی دلگیر می‌شد. طراحی این کابینت‌ها بسیار حرفه‌ای و کاربردی و متناسب با کوچک بودن آشپزخانه است. هچنین در این طرح، سعی شده تا از تمام فضاهای آشپزخانه استفاده شود.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

در کل با اینکه ما طرفدار استفاده از رنگ‌های روشن‌تر در آشپزخانه‌های کوچک هستیم، اما به دلایل گفته شده، اگر بخواهیم به آن نمره بدهیم، نمره خیلی خوبی می‌گیرد!

کابینت ممبران قهوه ای

طرح مشابه چوب، یکی از کارهایی است که می‌توانید آن را با ممبران اجرا کنید و به کمک آن، نمای آشپزخانه را قشنگ‌تر جلوه دهید. یکی از صدها نجار سلام ساختمان آشپزخانه بالا را هرچند که نسبتاً کوچک است، ولی به زیبایی اجرا کرده‌اند. اگرچه این کابینت‌ها نمی‌توانند جای کیفیت و اصالت چوب را بگیرند، ولی می‌توانند جایگزین خوبی برای آن باشند و با صرف هزینه کمتری نسبت به طرح چوب اجرا شوند.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

راستی اگر آشپزخانه شما کوچک است اما به فکر اجرای کابینت کلاسیک آن هم از نوع ممبران هستید، مراقب باشید!!

چون معمولاً کابینت‌های کلاسیک در فضاهای کوچک، زیبایی خودشان را نشان نمی‌دهند، زیرا ماهیت آن‌ها سلطنتی است! اما اگر در انتخاب طراح و کابینت سازتان دقت کنید و افرادی را انتخاب کنید که تخصص‌شان اجرای کابینت ممبران است، دیگر لازم نیست نگران باشید؛ چون این افراد کاملاً نسبت به رفتار ممبران شناخت دارند و می‌توانند یک آشپزخانه کلاسیک و چشم نواز را به شما تحویل دهند.

هر چند پیدا کردن این افراد کار نسبتاً سختی است، اما در سیستم سلام ساختمان ما تعداد زیادی از این افراد حرفه‌ای را می‌شناسیم و می‌توانیم به صورت رایگان به شما معرفی کنیم. فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید و درخواست خودتان را ثبت کنید:

ثبت سفارش کابینت

کابینت آشپزخانه کوچک سفید با کشوهای متعدد

می‌توانیم بگوییم تصویر بالا یکی از استانداردترین طرح‌هایی است که تا الان دیده‌ایم. انتخاب کابینت سفید رنگ کاملاً متناسب با فضا است. از فضاهای بالای کابینت که معمولاً غفلت می‌شود، در این آشپزخانه به خوبی استفاده شده است. کشوهای متعددی نیز وجود دارند که باعث کاربردی‌تر شدن کابینت‌ها می‌شوند. و در نهایت نور مناسب فضا.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت جزیره آشپزخانه

خودمان موقع بررسی طرح‌ها، این طرح را خیلی دوست داشتیم! زیبا، حرفه‌ای و با سلیقه! دقت کنید که کابینت جزیره آشپزخانه که در وسط فضا قرار گرفته است، کاملاً متحرک است و می‌تواند در مواقع لزوم تکان بخورد. به کابینت‌های روبرو نگاه کنید. دارای طبقه‌های متعدد برای استفاده از فضا هستند. استفاده از کابینت‌های بلند دیواری و استفاده از کشوهای متعدد نیز، همه این موارد باعث می‌شوند که بتوانیم بگوییم طرح بالا خوب و چشم نواز است.

آشپزخانه ممبران کوچک

نور گیر و کلاسیک. طرح آشپزخانه کوچکی که با ممبران ساخته شده است. کابینت‌ها دارای ارتفاع مناسبی هستند. این آشپزخانه کوچک ممبران را یکی از متخصصین سلام ساختمان اجرا کرده است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه جزیره

از نظر نورپردازی خیلی عالی است و حتی رنگش هم، همانی است که ما دوست داریم! ولی خیلی فضای سردی دارد. بهتر بود رنگ کفپوش‌ها و یا رنگ بخش‌هایی از کابینت‌ها، قهوه‌ای روشن بود. اینجوری خیلی زیباتر و گیراتر به نظر می‌آمد.

با اینکه آشپزخانه جزیره بسیار کوچکی است، اما به دلیل اینکه جزء آشپزخانه‌های باز به شمار می‌آید، اصلاً کوچک بودن آن حس نمی‌شود! پس رسیدیم به یک نکته دیگر! آشپزخانه‌های کوچکِ جزیره که به صورت باز طراحی می‌شوند، به دلیل ارتباط زیاد با محیط خانه، اصلاً اندازه آن‌ها به چشم نمی‌آید. پس در این سبک‌های طراحی، کار راحت‌تری برای بزرگ‌تر جلوه دادن آشپزخانه داریم!

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه با کانتر

یک مدل آشپزخانه خاص و نسبتاً بزرگ با یک کانتر و میز کار کوچک در وسط آشپزخانه. چرا این مدل را در آشپرخانه‌های کوچک آورده‌ایم؟! چون اشپزخانه بزرگی به حساب نمی‌آید! البته کوچک هم نیست! این آشپزخانه دارای نورپردازی قوی است.

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

رنگ کابینت‌ها بسیار خاص و کم کاربرد است. مسلماً از این رنگ‌ها نمی‌شود در طراحی آشپزخانه خیلی کوچک استفاده کرد. چون حتما شما را خسته و دلگیر می‌کنند! البته طراحی آشپزخانه متناسب با فضاهای کم جا است. آن فضایی که در آشپزخانه برای نشستن قرار گرفته است، جذاب و قشنگ است. اما در کل نظر ما این است که این رنگ بندی برای آشپزخانه‌های کوچک‌تر، اصلا مناسب نیست!

آشپزخانه جزیره با کابینت ممبران بعضی جاها هم جزیره آشپزخانه، یک آشپزخانه متوسط را به یک آشپزخانه کوچک تبدیل می‌کند. البته این موضوع با افزایش کارایی جزیره هم همراه خواهد بود. نمونه خوب چنین حالتی را یکی از ده‌ها دکوراتور ما در تهران ساخته است که با کاهش فضاهای بدون استفاده، فضا را به جزیره اختصاص داده است.

اگر شما در شهری غیر از تهران زندگی می کنید، هیچ نگران نباشید! چون ما در در حال دریافت… استان ایران می‌توانیم بهترین کابینت‌سازها را به شما معرفی کنیم، آن هم به صورت رایگان!

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه کوچک و شیککوچک و شیک! البته مقداری کم کاربرد است،

آشپزخانه کوچک سفید مشکی

یک آشپزخانه با اپن جزیره کوچک و رنگ بندی کابینت‌های سفید و مشکی. به نظر شما می‌شود یک آشپزخانه کوچک، اصلاً کابینت دیواری نداشته باشد؟! بله! می‌شود. باور نمی‌کنید می‌توانید عکس بالا را ببینید. البته دو طرف پنجره می‌توانست دوتا کابینت دیواری کار شود، اما طراح آشپزخانه ظاهراً زیاد با ما هم نظر نبوده است.

یادتان است گفتیم گازهای توکار یا رومیزی برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب هستند؟! طراح برخلاف طرح بعدی، در این زمینه کاملا با ما هم نظر بوده است!

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

آشپزخانه کوچک باز

خسته که نشدید؟! این آخرین طرح کابینت ما است. یک آشپزخانه کوچکِ باز با اپن و رنگ بندی سرد. طراحی آشپزخانه کاملاً کاربردی است، ولی رنگ بندی آن مقداری دلگیر است. بهتر بود از رنگ‌های گرم هم در ترکیب رنگی آن استفاده می‌شد. همچنین اگر از گاز‌های رومیزی یا توکار استفاده می‌شد، به میزان بیشتری می‌شد در فضا صرفه جویی کرد!

برای آشپزخانه کوچک چه کابینتی مناسب است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

بالاخره برای آشپزخانه کوچک، کابینت با چه متریالی بخریم؟

کابینت آشپزخانه کوچک را با هر نوع متریالی می‌توانید تهیه کنید، اما ام دی اف و هایگلاس نسبت به ممبران قیمت مناسب‌تری دارند. البته کابینت ممبران با اینکه قیمت بیشتری دارد، اما برای افرادی که طرفدار طرح‌های کلاسیک یا نئوکلاسیک هستند مناسب‌تر است و قابلیت ساخته شدن در تمامی سبک‌های دکوراسیونی را دارد.

در پایان امیدواریم مطالب ما برای شما مفید بوده باشد. نظرات و سؤالات خودتان در مورد کابینت‌های آشپزخانه کوچک را می‌توانید برای ما کامنت کنید. کارشناسان ما پاسخگوی شما هستند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مدل کابینت آشپزخانه کوچک وودی دکور
مدل کابینت آشپزخانه کوچک وودی دکور
04 شهریور 1402 13:05

سلام، مطالبتون بسیار مفیده

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
16 خرداد 1402 13:22

سلام رز عزیز

شما در چه شهری ساکن هستید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
16 خرداد 1402 13:19

سلام رز عزیز

شما در چه شهری ساکن هستین؟
سلام ساختمان در حال حاضر در 11 استان کشور فعالیت دارد

پارسا زاده
پارسا زاده
24 شهریور 1400 09:08

سلام
دوستان یه آشپزخونه به ابعاد ۲.۸۰×۲.۸۰ میخایم کابینت کنیم ولی چون کوچیکه میخاستم یه طرح مناسب براش پیدا کنم
از متخصصین و طراحان عزیز کمک میخام

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
18 خرداد 1402 13:03
پاسخ به  پارسا زاده

سلام ابراهیم عزیز

اگر آشپزخانه شما کوچک هست، بهترین انتخاب کابینت سبک مدرن هست. کابینت سبک مدرن بخاطر سبک مینیمال و شیکی که داره، میتونه فضای آشپزخانه شما رو بزرگتر نشون بده
پیشنهاد میکنیم برای آشنایی با کابینت مدرن رو لینک زیر کلیک کنید:

کابینت آشپزخانه مدرن

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
16 مرداد 1400 08:44

با سلام
تو چه شهری؟ برای ساخت و نصب یا فقط نصب؟

رز
رز
15 مرداد 1400 23:42

سلام
امکانش هست تو شهر کوچک هم تشریف بیارید برای نصب کابینت ؟

مریم سرلک
مریم سرلک
29 دی 1399 08:38

تصاویر حاوی ایده ها و طرح های بسیار خوبی هستن از نوع طراحی گرفته تا ترکیب رنگ‌های متنوع و ایده ساز . سپاس فراوان

اشنا
اشنا
11 دی 1399 11:23

باسلام .خوشحال شدم که میتونم هرموقع خواستم به اشپزخونه ام سر وسامانی بدم البته اگه کرونا تموم بشه?ممنون از راهنمائیتان ☺واقعا مفید بودن

سعید
سعید
31 اردیبهشت 1399 09:41

سلام اکثر آشپزخانه ها جای یخچال ندارد

salamsakhteman
salamsakhteman
06 خرداد 1399 08:16
پاسخ به  سعید

سلام
در عکس‌های خارجی معمولاً اطراف یخچال رو کانتر نمیدن و داخل کابینت قرار نمیگیرد.
ولی در کارهای ایرانی این کار رو بطور معمول انجام میدهند.

لیلا
لیلا
27 اردیبهشت 1399 02:13

سلام و سپاسگزارم بخاطر طرحهای زیباتون. آشپزخانه کوچک من که یک طرف آن حالت قوسی دارد و ابتدای ورودی خانه تعبیه شده است. . آیا طرحی برای این مدل آشپزخانه دارین؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

salamsakhteman
salamsakhteman
28 اردیبهشت 1399 08:32
پاسخ به  لیلا

سلام
تعداد طرح های موجود در سایت زیاده، حضور ذهن نداریم ولی توی طرحها انشاءلله میتونید پیدا کنید.

افسانه
افسانه
05 بهمن 1398 08:58

تشکر خیلی خوشگلن

شروین
شروین
24 آبان 1398 13:07

ممنونم خیلی به کارم کمک کرد

ناهید
ناهید
05 مرداد 1398 18:34

ممنون از مطلب خوبتون.
مدل های خیلی قشنگی بود واقعا.