4.0 4

کابینت گوشه آشپزخانه با طراحی مدرن– انواع کابینت کنج

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1401
کابینت گوشه آشپزخانه با طراحی مدرن– انواع کابینت کنج

کابینت کنج آشپزخانه یا همان کابینت گوشه یک مفهوم جدید و جذاب در طراحی های مدرن برای کابینت های آشپزخانه محسوب می‌شه.  احتمالاً گوشه های آشپزخانه شما هم فکرتون رو خیلی مشغول کرده و دوست دارین بتونین از این فضاهای بدون استفاده، استفاده کنین. آیا راه حلی وجود داره؟ آیا می‌شه این فضاهای پِرت رو به فضاهایی مفید و قابل استفاده در آشپزخانه تبدیل کرد؟!

ما در این مطلب 6 راه حل برای کابینت ها و کشوهای کنج آشپزخانه های مدرن به شما پیشنهاد میدیم و شما رو با ایده هایی جذاب برای استفاده و طراحی گوشه های آشپزخانه آشنا می‌کنیم. ایده ها و طرح های قشنگ و کاربردی که عمدتاً با کابینت های گوشه ای اجرا میشن.

تضمین قیمت سلام ساختمان

1. کابینت گوشه ای طرح ماه و ابر

بیاین ابتدا ببینیم که منظور از گوشه چیست؟ دو تعبیر از این کلمه برداشت میشه. اول اینکه کابینت مورد نظر فضاهای گوشه ی آشپزخونه ما رو پوشش بده. دوم فضاهای کنج و گوشه غیر قابل دسترس موجود در داخل کابینت به بهترین نحو قابل استفاده بشه. در ادامه طرح کابینت کنج زیر را معرفی میکنم.

با توجه به شکل سینی ها، به طرح تصویر زیر مدل ماه گفته میشه.

کابینت کنج 1

کابینت گوشه ای طرح ماه. گوشه های جادویی کاملاً منحصر به فرد که با این طراحی، کارایی اون ها در نگهداری لوازم آشپزخانه افزایش پیدا کرده.

کابینت گوشه ای طرح ماه

کابینت گوشه ای _ طرح ماه با دو درب مجزا. همونطور که در تصویر کابینت گوشه ای طرح ماه می‌بینین، بسته به سلیقه شما می‌تونیم از یک درب کامل یا دو درب مجزا استفاده کنیم که هر کدام بازوبند مجزایی داره.

کابینت کنج طرح ابری

کابینت کنج _طرح ابری. کابینت آشپزخانه با رنگ سفید که در بخش گوشه آشپزخانه از طرح ابری استفاده کرده.کابینت ابری هم زیبایی های خودش رو داره. از مزایا این طرح اینه که فضای داخل کابینت کاملاً بیرون میاد. اینجوری دسترسی شما به فضای انتهایی کابینت بسیار مناسب میشه و میتونین از کل فضای داخلی کابینت استفاده کنین.

کابینت گوشه ای 2

کابینت گوشه ای _طرح ابری. همون طور که میبینین، کل سینی داخل کابینت بیرون اومده و شما حتی به فضاهای انتهایی هم دسترسی کامل دارین.

شما می تونید از طرح های ابر و ماه انتخاب کنید. سینی هایی که کاملاً فضای آشپزخونه شما رو گسترش میده تا حدی که گوشه های اون در حد یه فضای جادار افزایش پیدا میکنه. در این طرح، قسمت های ذخیره شده در پشت کابینت به جلوی درب کابینت کشیده میشه.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

2. کابینت کنج منحنی

کابینت کنج آشپزخانه منحنی به کابینتی گفته میشه که خمیده و دارای انعطاف باشه. کابینت کنج منحنی این امکان رو به شما میده که علاوه بر اینکه دسترسی به فضاهای غیر قابل استفاده تسریع بشه، باعث زیباتر شدن کابینت شما هم میشه. شما می تونید طرح های پیشنهادی خودتون رو از سازنده بخواین.

البته درست کردن این کابینت ها ارزان هم نیست و ممکنه گاهی کمی هزینه بر باشه. ولی در کابینت های آشپزخانه کوچک، کاملا می ارزه که هزینه ی بیشتری انجام بدید و فضایی بیشتر در آشپزخانه خودتون داشته باشین.

کابینت گوشه ای منحنی

کابینت گوشه ای منحنی. در این طرح از اکسسوری‌های چرخان استفاده می‌شه. در این طرح، اکسسوری داخل کابینت بر خلاف طرح ماه و ابر به صورت کامل از داخل محفظه کابینت نمیاد بیرون. بلکه این اکسسوری در داخل خودِ محفظه میچرخه و امکان دسترسی شما به تمام بخش های کابینت رو ممکن میکنه.

کابینت گوشه ای 4

داشتن قفسه های کشویی و دوار، اجازه دسترسی به همه قسمت ها رو به شما میده.

کابینت کنجی مورب

کابینت کنجی مورب ( طرح کتابخانه). ما این طرح کابینت رو به کتابخوان ها معرفی میکنیم. خانم های محترم هم می تونن کتاب ها و جزوه های آشپزیشون رو  اینجا بذارن تا همیشه در دسترس باشه. علاوه بر کتاب، میتونین وسایل و ظرف های دکوری خودتون روهم در داخل این کابینت قرار بدید.

طرح کابینت منحنی 5

طرح کابینت منحنی آشپزخونه رو بزرگتر نشون میده و از مزایای دیگه اون اینه که تیزی لبه کابینت حذف میشه و آسیبی به بچه ها نمیزنه.

طرح کابینت منحنی 7

یک جزیره منحنی که علاوه بر نمای زیبا، دسترسی به تمام بخش های اون مقدوره.

طرح کابینت منحنی 9

یک آشپزخانه دیگه با جزیره ای منحنی. جزیره ای منحنی به دلیل نوع طراحیشون، بسیار نمای زیبایی دارن. همچنین کاربرد زیادی هم در افزایش استفاده از فضا دارن. البته در این آشپزخانه با کابینت ممبران، رنگ بندی کم روحی وجود داره که باعث کسل شدن شما میشه.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

طرح کابینت منحنی 10

کابینت منحنی طرح جدیدی است که به تازگی مورد استقبال قرار گرفته. شما می تونید بخشی از فضای آشپزخونه رو به این طرح اختصاص بدید. یک جزیره بسیار زیبا در آشپزخانه با کابینت های ام دی اف.

3. کابینت کنج آشپزخانه مورب

کابینت کنج آشپزخانه مورب ، نوع دیگری از کابینت های منحنی است. به این نوع کابینت گوشه ای مورب، مجیک کورنر هم گفته میشه. این کابینت مخصوص متریال خاصی نیست و شما میتونین برای کابینت هایگلاس، ام دی اف ممبران و حتی چوب خودتون هم این کابینت گوشه ای رو داشته باشین.

مورب به معنای طرحی اریب، کج یا مایل است. سینی های استفاده شده در کابینت کنج مورب، به صورت دایره ای و چرخان هستن. طرح های مورب نیز این امکان رو دارند که فضای داخلی واقعاً بزرگی داشته باشن. تنها ضعفش اینه که ممکنه درب ها مقداری باریک تر باشه.

بریم و چند مدل کابینت مورب گوشه آشپزخانه رو ببینیم.

کابینت گوشه ای مورب 5

کابینت کنج مجیک کورنر. همون طور که میبینین، داخل این کابینت از سینی های گردان استفاده شده. اینجوری هیچ قسمتی از کابینت دور از دسترس شما قرار نمیگیره.

کابینت مجیک کورنر

کابینت آشپزخانه سفید گوشه ای مورب یا مجیک کورنر. همونطور که میبینین، در طراحی های کلاسیک آشپزخانه هم از این مدل ها استفاده میشه. البته این طرح ها فراوانی بیشتری در طراحی مدرن دارن.

کابینت گوشه ای مورب برای کابینت های دیواری و زمینی کاربرد داره. این قفسه تک دارای چند سینی ضخیم مورب است که در قطرهای مختلف وجود دارن. دو سینی کوچک به طور مستقل چرخش دارن. در این نوع از کابینت شما درب رو باز میکنین و سپس طبقه ها رو می چرخانید.

تصویر پایین به قرارگیری سینک ظرف شویی در گوشه ها اشاره داره. این روش هم می تونه برای پرکردن فضای کنج آشپزخانه به شما کمک کنه.

کابینت گوشه ای 23

کابینت آشپزخانه هایگلاس بدون دستگیره که در اون قرارگیری سینک ظرف شویی در گوشه جزیره باعث شده در فضا صرفه جویی بشه.

4.  کابینت کنج کشویی ( پروانه ای، L شکل )

همان طور که مستحضر هستین کشو، محفظه ی روبازی است که با جلو و عقب کشاندن، می توان اون رو باز و بسته کرد و به محتویات درونش دسترسی پیدا کرد.

به کابینت کنج کشویی، کابینت گوشه ای پروانه ای و کابینت L  شکل هم گفته میشه. دلیل این نوع اسم گذاری، به خاطر طرح درب این نوع کابینت گوشه است.

کابینت گوشه ای 24

کابینت آشپزخانه ام دی اف با یک طراحی بسیار ساده پروانه ای برای درب کشو ها. کاربردی و زیباست.

کابینت گوشه ای 25

در این نوع طراحی کابینت های کشویی، شما برای هر چیزی، جای مشخصی دارید. یک کابینت سفید با طراحی L شکل در گوشه ها.

کابینت گوشه ای 26

این هم یک مدل دیگه از کابینت سفید با طراحی L شکل در گوشه آشپزخانه.

کابینت گوشه ای 27

کابینت قهوه ای با طراحی پروانه ای برای کنج آشپزخانه. میبینین که میتونین وسایل مختلف رو در داخل اون ها قرار بدید و از این فضا که در اکثر آشپزخانه ها به عنوان فضایی بدون استفاده تصور میشه، به خوبی استفاده کنین.

وقتی صحبت از کابینت کشویی میشه اکثراً قرار گرفتن قاشق چنگال در این کشو ها به ذهنتون میاد. در تصویر قبلی و بعدی به کاربرد های دیگر اون ها پرداختیم.شما بر اساس ارتفاع و اندازه کشوها می تونید وسایل دیگه ای از جمله: ظروف و قابلمه های بزرگ تر رو در اون قرار بدید.

کابینت گوشه ای 28

کابینت کشویی پروانه ای با ارتفاع زیاد که بهتون کمک میکنه تا وسایل و ظروف بزرگتر مثل قابلمه ها رو هم در داخل این کابینت ها جا بدید. در گذشته گاهی مجبور بودید برای اینکه به ظروف عقب تر در کابینت دسترسی داشته باشین، همه ظرف ها رو جابجا کنین ولی الان با این نوع طراحی اصلا احتیاج به این کار ندارین.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

5. کابینت کنج هوایی

کابینت کنج هوایی آشپزخانه یا دیواری در واقع کابینت های دیواری هستند که در کنج دیوار قرار گرفته اند. همان طور که میدونید فضاهای کنج آشپزخانه به آسانی قابل دسترس نیستن و اکثر ما به ندرت از اون ها استفاده می کنیم. خوشبختانه در حال حاضر راه حلی که اینجا مطرح میشه کابینت کنج دیواری است.

مدل های این کابینت رو در ادامه باهم ببینیم.

کابینت گوشه ای دیوار

به این کابینت های طوسی توجه کنین. برای کنج این آشپزخانه از شلف های طرح چوب به عنوان کابینت کنج هوایی استفاده شده. میتونین مدل های کابینت طوسی و نقره ای رو در مطلبی که برای این کابینت ها آماده کردیم ببینین. قطعا از دیدن این مدل ها لذت میبرین.

کابینت گوشه ای هوایی

با توجه به مدل بالا، دسترسی به فضاهای کور آشپزخانه با استفاده از این طرح و قرارگیری اکسسوری های چرخان داخل اون ها بسیار آسان می شه.یک طرح بسیار لوکس که درکنار زیبایی بسیار زیادش، کارایی مناسبی هم داره.

کابینت کنج گوشه ای دیواری

کابینت کنج گوشه ای هوایی جدید. همون طور که میبینین، کابینت های زمینی در این طرح بسیار زیادن ولی کابینت های دیواری اون فقط محدود به همین یک کابینت کنج دیواره. درب شیشه دار این کابینت باعث شده که از اون به عنوان دکور هم بتونیم استفاده کنیم.

6. سینک ظرفشویی کنج

همانطور که از اسمش پیداست در این طرح، با قرار دادن سینک ظرفشویی در گوشه ای از آشپزخونه، میتونیم از فضا بهینه استفاده کرده و طراحی زیبایی به آشپزخانه خودمون هدیه بدیم. با این کار دسترسی آسان به حداکثر ذخیره سازی رو در قسمت های دیگه می تونیم داشته باشیم.

آشپزخانه مدرن

الهام بخش برای بازسازی یک آشپزخانه مدرن. همون طور که میبینین برای استفاده بهتر از فضا، سینک در کنج آشپزخانه طراحی شده و نه تنها مشکلی ایجاد نکرده که بسیار به زیبایی محیط هم کمک کرده.

ایده های نوآورانه در تمام طرح های آشپزخانه ای که تا کنون در این مطلب دیدیم به چشم میخورد. ما مطمئن هستیم که با استفاده از این ایده ها متناسب با طراحی آشپزخانه خودتون، فضای قابل دسترس در آشپزخانه شما به حداکثر میرسه و دسترسی به این فضا هم آسان میشه.

سینک استیل ظرفشویی کنج

سینک استیل ظرفشویی کنج. البته این مدل کارایی مدل قبل رو نداره چونکه مدل قبلی کابینت به صورت مورب طراحی شده بود و باعث میشد شما راحت تر در برابر سینک قرار بگیرید. البته این کابینت مدرن که رنگ قهوه ای اون بسیار مارو مجذوب میکنه، فارغ از طرح سینک، زیبایی های خودشو داره که باعث میشه واقعا جذاب به نظر بیاد.

سینک ظرفشویی کنج

سینک ظرفشویی کنج با کابینت سفید و صفحه روی کابینت از جنس سنگ کورین. این طرح هم به صورت مورب طراحی شده تا کارایی اون رو راحت کنه.

7. کابینت کنج آشپزخانه کمدی و ایستاده

منظور از کابینت کنج آشپزخانه کمدی و ایستاده، کابینت های عمودی است که بخشی از فضای آشپزخونه رو به بهترین نحو پوشش میده.

با طرح کابینت های گوشه ای از جمله طرح کابینت کنجی متحرک ، کابینت کشویی، کنج ایستاده و… دیگه نیازی به کشیدن وسایل کف آشپزخانه نیست.

پنهان کردن هوشمندانه وسایل در بخش های مختلف این امکان رو به شما میده که همه چیز در زمان مورد نیاز در دسترس و زمانی که نیاز ندارید خارج از دید باشه. فوق العاده نیست؟

کابینت کنج کمدی و ایستاده

کابینت کمدی و ایستاده. این کابینت با وجود طرح و رنگ متفاوت با سایر بخش های آشپزخانه، ناهماهنگی با اون ها نداره و با محیط کاملا جفت و جور شده.

کابینت کمدی

کابینت های کمدی و ایستاده لزوما برای کنج آشپزخانه طراحی نمیشن. بلکه میشه اون ها رو در وسط آشپزخانه هم طراحی کرد. در اینجا از سینی های مورب برای دسترسی به کل فضا استفاده شده.

کاینت کمدی و ایستاده2

در این طرح فضای ذخیره سازی بیشتری دارید. از جمله کاربردهای آن سوپر مارکت خونگی در آشپزخانه است.

کابینت کنج کمدی و ایستاده5

کابینت کنج کمدی و ایستاده. طراحی ساده می تونه با هر سبکی سازگار باشه. در اینجا تلفیقی از طرح کابینت مورب و کابینت گوشه ای کمدی و ایستاده استفاده شده است. میبینین که حاصل این تلفیق، کاملا مطلوب از کار درآمده.

معرفی کابینت ساز

در این مطلب سعی کردیم راه حل های کاربردی و مناسبی رو برای استفاده از فضاهای پرت به خصوص گوشه های آشپزخانه و کابینت ها بهتون ارائه بدیم. با استفاده از این ایده ها شما دیگه دغدغه ای بابت استفاده درست از این فضاها ندارین.  اگر به دنبال نجار و کابینت ساز مناسب برای اجرای ایده هاتون هستین،  می تونید به سلام ساختمان اعتماد کنین. وظیفه ما اینه که به شما کمک کنیم بهترین کابینت سازها رو در شهرتون پیدا کنین.

ممنونیم که به این مطلب توجه کردید. میتونین سوالات و نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنین. همکاران ما قطعا پاسخگوی شما خواهند بود.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مریم
مریم
03 شهریور 1398 17:34

متن جامع و کاملی هست. آیا در حال حاضر کابینت سازهای ما می‌تونند این طرح ها رو اجرا کنن؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 شهریور 1398 08:43
پاسخ به  مریم

با سلام
چرا که نه!
خیلی از کابینت سازها به راحتی اجراش می‌کنند و کارهایی خیلی بهتر و پیچیده تر توسط نجارهای ایرانی اجرا میشه.

فرناز احتشام
فرناز احتشام
22 خرداد 1398 08:36

با سلام و عرض ادب
من کابینت کشویی، طرح پروانه ای می خوام. راهنمایی بفرمایید. سپاس فراوان

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
22 خرداد 1398 09:42

سلام بر شما
لطف کنید شمارتون را در فرم درخواست کابینت ساز ثبت کنید تا برای معرفی مجری، همکاران باهاتون تماس بگیرند.
http://salamsakhteman.com/blog/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C/?utm_expid=.tFx1EqUoQHKqk5h_RPw2EA.0&utm_referrer=