3.6 13

کابینت ام دی اف، به‌ صرفه، محبوب و پرطرفدار!

  25 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  5 مرداد 1402
کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف از متریالی به نام ورق ام دی اف ساخته شده است. قیمت کابینت ام دی اف مناسب است و یک نوع کابینت آشپزخانه اقتصادی محسوب می‌شود. اینجا به‌صورت خلاصه و کاربردی با مزایا و معایب کابینت ام دی اف آشنا می‌شویم. چند مدل از کابینت ام دی اف را با هم می‌بینیم و بررسی می‌کنیم و در پایان هم نکاتی از ساخت و شیوه قیمت‌گیری و سفارش کابینت به شما می‌گوییم.

معرفی کابینت ساز

کابینت ام دی اف چیست؟

همان‌طور که در ابتدای همین مطلب هم گفتیم، جنس بدنه‌ی این نوع کابینت‌ها از ورق ام دی اف (MDF) است. در اینجا بدنه کابینت یعنی درب‌ها، تاج، پاخور، کناره و خلاصه همه بخش‌هایی از کابینت که وقتی درب‌های کابینت بسته هستند دیده می‌شوند، به‌جز صفحه روی کابینت. برای صفحه کابینت ام دی اف معمولا استفاده از صفحات سنگ طبیعی یا صفحات کورین زیبایی خاصی به کابینت می‌دهد.

در تصویر زیر نمونه‌ای از کابینت ام دی اف (MDF) براق سفید رنگ با دستگیره‌های مشکی را مشاهده می‌کنید. ابن طرح بسیار شبیه به کابینت هایگلاس است.

کابینت ام دی اف براق سفید با دستگیره مشکی

در ویدئوی زیر به‌صورت خلاصه در مورد همه جزئیات کابینت ام دی اف توضیح داده شده است. می‌توانید مدل‌های مختلف کابینت ام دی اف را نیز در آن مشاهده کنید.

مغزی و روکش کابینت ام دی اف

مغزیِ ورق‌های سازنده کابینت ام دی اف، از جنس ام دی اف خام و روکش آن از جنس ملامینه است و به‌خاطر همین روکش، در برابر رطوبت مقاوم است. البته در ادامه توضیح می‌دهیم که این مقاومت به رطوبت، کامل نیست. در صورتی‌که روکش ام دی اف آسیب ببیند، آب به داخل ورق کابینت نفوذ کرده و باعث خرابی آن می‌شود. در کابینت‌های ام دی اف (MDF) جنس یونیت (اسکلت کابینت) هم معمولاً از ام دی اف انتخاب می‌شود.

کابینت ام دی اف براق سفید قهوه‌ایکابینت ام دی اف براق سفید قهوه‌ای

در تصویر بالا نمونه‌ای از کابینت MDF را مشاهده می‌کنید که به‌صورت دو رنگ سفید و قهوه‌ای کار شده است. همان‌طور که مشخص است نوع ورق کابینت، ام دی اف براق است.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کاربرد ورق‌های ام دی اف

ام دی اف (MDF) فقط برای کابینت‌سازی استفاده نمی‌شود. بلکه کمد دیواری، دکور، میز تلویزیون و خیلی وسایل دیگر هم با آن ساخته می‌شود. ام دی اف‌ها تنوع رنگ و طرح زیادی دارند و کیفیت آن‌ها هم بسته به کارخانه تولیدشان متفاوت است.

ورق‌های ام دی اف (MDF) آنقدر پرکاربرد است که حتی زمانی‌که از متریال با کیفیت‌تر و زیباتری مثل «های گلاس» برای ساخت کابینت هایگلاس، یا روکش چوب برای کابینت روکش چوب استفاده می‌ش.د، معمولاً یونیت کابینت (یعنی سازه یا چهارچوب کابینت) را از ام دی اف می‌سازند.

علت آن این است که یونیت کابینت کم‌تر دیده می‌شود و از طرفی کیفیت ام دی اف (MDF) برای این کار قابل قبول است. حتی مغزی ورق همه‌ی این متریال‌هایی که گفتیم هم از جنس ام دی اف خام است.

کابینت‌های ام دی اف (MDF) در کنار مزایایی که دارند یک سری معایب هم دارند که این بخش را به‌صورت مستقل توضیح داده‌ایم. در ادامه می‌خوایم به مزایا و معایب این کابینت‌های پرطرفدار و محبوب اشاره کنیم.

مزایا و معایب کابینت ام دی اف mdf

کابینت‌های ام دی اف مزایای زیادی دارند. قطعا وجود این مزایا در محبوب شدن و پرکاربرد شدن این کابینت‌ها تاثیر زیادی دارد. البته این کابینت‌ها معایبی هم دارند که ندانستن این معایب می‌تواند باعث ضرر شما شود. در ادامه مزایا و معایب کابینت ام دی اف را به‌صورت جداگانه بررسی می‌کنیم.

مزایای کابینت ام دی اف

مزایای کابینت ام دی اف را می‌توانیم در چند مورد خلاصه کنیم:

  • قیمت اقتصادی و مناسب

کابینت ام دی اف جزء کابینت‌های ارزان و اقتصادی موجود در بازار به حساب می‌آید

  • زیبایی ظاهری

کابینت‌های ام دی اف با این‌که جزء کابینت‌های اقتصادی و ارزان به حساب می‌آیند، اما زیبایی ظاهری مناسبی دارند. این کابینت‌ها می‌توانند دارای روکش‌هایی با طرح‌های مختلف باشند و حتی می‌توانید با انتخاب روکش ملامینه براق، کابینت ام دی اف براق داشته باشید. همچنین امکان طراحی کابینت ام دی اف در فضای آشپزخانه برای شما وجود دارد. بنابراین با صرف یک هزینه مناسب می‌توانید کابینتی بسیار زیبا و طراحی شده که مزایای زیادی هم دارد، در آشپزخانه خودتان داشته باشید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان
  • سهولت در ابزار زنی

این ویژگی فقط مربوط به کابینت‌های ام دی اف نیست. بلکه در واقع مربوط به ورق‌های ام دی اف است. پس هر کابینتی که دارای مغزی از جنس ام دی اف باشد (از قبیل کابینت هایگلاس یا روکش چوب و کابینت ممبران) این ویژگی را دارد. این ورق‌ها به دلیل نرم بودن الیاف ام دی اف، خیلی راحت ابزار زده می‌شوند. البته این نرمیِ بافت ام‌دی‌اف و ابزار خوردنِ راحت، می‌تواند یک عیب هم به حساب آید. زیرا با چندین بار بستن و باز کردن درب‌های کابینت، پیچ‌ها و ابزارها ممکن است در جای خودشان لق و شُل شوند.

  • سطح صاف و متراکم

کابینت‌های ام دی اف دارای سطح صاف و صیقلی هستند. یکی از دلایل زیبایی ظاهری این کابینت‌ها هم صاف بودن سطح آن‌ها است.

  • پایداری و مقاومت نسبتا بالا

این ویژگی مثبت، ویژگی بسیار مهمی است. کابینت های ام دی اف نسبت به نئوپان روکش ملامینه مقاومت و آسیب‌پذیری بسیار کم‌تری دارند. در نتیجه خیالتان راحت است که می‌توانید وسایل مختلف با وزن‌های متفاوت را در داخل آن قرار دهید و نگرانی بابت شکستن یا خم شدن و تغییر شکل قسمت‌های مختلف کابینت ندارید. در برابر ضربه هم این کابینت‌ها مقاومت بالایی دارند.

  • دوام بالا

کابینت‌های ام دی اف استقامت و دوام بالایی دارند و می‌توانید در مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کنید.

  • تمیز شدن راحت

به دلیل سطح صاف و صیقلی که کابینت‌های ام دی اف دارند و نوع روکش آن‌ها، تمیز کردن کابینت‌های ام دی اف راحت می‌باشد. این ویژگی هم جزء مزایای با اهمیت کابینت‌های ام دی اف به حساب می‌آید.

معایب کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف دو عیب اصلی دارد و چندتا عیب فرعی. معایب کابینت ام دی اف را به‌طور جداگانه در مطلبی با همین عنوان آورده‌ایم. در اینجا هم اشاره کوتاهی به آن‌ها می‌کنیم

  • مقاومت نسبتا پایین در برابر رطوبت

کابینت‌های ام دی اف در حالت عادی و زمانی که سالم هستند، مقاومت مناسبی در برابر رطوبت دارند. اما وقتی رویه و روکش آن‌ها آسیب می‌بیند و آب به داخل مغزی نفوذ می‌کند، کابینت دچار تورم شده و خراب می‌شود.

  • دارای بافت نرم

در مورد این ویژگی منفی در چند خط بالاتر توضیح دادیم. این ویژگی ناشی از نرم بودن بافت ام دی اف است. نرمی بافت ام دی اف مثل یک شمشیر دو لبه است که هم باعث ایجاد ویژگی‌های مثبت، ابزارخوری راحت ام دی اف، و هم شامل ویژگی‌های منفی می‌شود. ویژگی منفی که این خصیصه ام دی اف به وجود می‌آورد، هرز شدن پیچ‌ها و ابزارها در اثر چند بار باز و بسته شدن آن‌ها است.

انواع مدل کابینت ام دی اف (MDF)

کابینت‌های ام دی اف طرح و رنگ متنوعی دارند و انتخاب بهترین رنگ کابینت ام دی اف می‌تواند یک چالش جذاب باشد! در اینجا تعدادی از تصاویر این نوع کابینت را می‌بینید.

در تصویر زیر یک طراحی سه بعدی از کابینت ام دی اف را مشاهده می‌کنید. بهتر است قبل از سفارش ساخت حتما سفارش طراحی سه بعدی کابینت را به کابینت‌ساز خودتان بدهید. برای طراحی سه بعدی کابینت، سلام ساختمان می‌تواند به شما کمک کند.

طراحی سه بعدی کابینت ام دی اف طوسی قهوه ایدر طراحی کابینت بالا از جزیره هم استفاده شده. قرارگرفتن سینک روی جزیره باعث می‌شود که جزیره حالت کاربردی‌تری بگیرد. همان‌طور که می‌بینید کابینت‌ها دستگیره ندارند و بدون دستگیره طراحی شده‌اند. این طراحی مخصوص کابینت‌های مدرن است.

تضمین قیمت سلام ساختمان

در تصویر زیر یک مدل اجرا شده از کابینت ام دی اف با ترکیب رنگی قرمز و مشکی را می‌بینید.

کابینت ام دی اف مشکی قرمزکابینت ام دی اف با یک ترکیب رنگی خاص و متفاوت. این آشپزخانه جزء آشپزخانه‌های کوچک به حساب می‌آید. اهمیت طراحی در آشپزخانه‌های کوچک، نسبت به آشپزخانه‌های بزرگ‌تر بسیار بیشتر است. البته در این آشپزخانه اصول طراحی آشپزخانه‌های کوچک رعایت نشده. مطلب مربوط به کابینت آشپزخانه کوچک در مورد جزئیات طراحی این آشپزخانه‌ها مطالب مفیدی دارد. مدل‌هایی از کابینت آشپزخانه کوچک هم در آن آورده‌ایم و بررسی کرده‌ایم که برایتان مفید است.

و اما ببینید یک مدل بسیار زیبای کابینت ام دی اف قهوه ای (گردویی) که با یک طراحی خاص کشویی انجام شده.

کابینت ام دی اف گردوییکابینتی با طرح خاص که کشوهای متعدد دارد. صفحه روی کابینت از نوع صفحه کورین یا همان سنگ مصنوعی است. طراحی این آشپزخانه به گونه‌ای انجام شده که کابینت‌ها فضای بسیار زیادی برای وسایل آشپزخانه داشته باشند.

در طرح زیر یک مدل دیگر از کابینت ام دی ای را مشاهده می‌کنید. این طراحی بسیار زیبا به علت این‌که دستگیره ندارد جزو سبک مدرن دسته‌بندی می‌شود.

کابینت ام دی اف فندقی با طرح چوب

در واقع طرح بالا را کابینت ام دی اف اجرا شده با طرح چوب می‌گویند. این طرح خیلی پرکاربرد و پرطرفدار است. به‌طور کلی کابینت‌هایی که طرح چوب دارند، طرفداران زیادی هم دارند. صفحه این کابینت هم از جنس کورین است.

طرح زیر کابینت ام دی اف تمام طوسی است. کابینتی شیک که ترکیب رنگی آن خنثی و کسل کننده است مگر این‌که با یک رنگ گرم ترکیب شود.

کابینت ام دی اف طوسی

تصویر زیر یک آشپزخانه گرم و خواستنی با کابینت‌های ام دی اف است. به جزیره آشپزخانه توجه کنید. دو تکه و واقعا زیبا. عنصری که می‌تواند یک طراحی آشپزخانه را ماندگار کند، خلاقیت مثبت است. خلاقیتی که در خدمت طرح کلی باشد و به آن زیبایی ببخشد. همان‌طور که می‌بینید سینک روی جزیره آشپزخانه قرار گرفته تا از فضای جزیره به خوبی استفاده شود. همچنین جزیره به عنوان میز کار هم کاربرد دارد.

کابینت ام دی اف کرم قهوه ای با جزیره ای متفاوت

چند مدل قبلی در مورد کابینت تمام طوسی صحبت کردیم و گفتیم که رنگ کسل کننده و دلگیری است. همچنین در ادامه گفتیم با وجود یک رنگ دیگر و ایجاد ترکیب، می‌تواند آشپزخانه گرم را به شما هدیه دهد. نمونه این صحبت، مدل زیر است. وجود یک رنگ دوم که رنگ و طرحی گرم است، فضا را کاملا دلنشین کرده. به‌طور کلی به‌کار رفتن طرح‌های چوب در کنار رنگ‌های کسل کننده و سرد، به گرما بخشیدن به محیط کمک می‌کند.

کابینت ام دی اف گردویی خاکستری

همان‌طور که مشخص است طرح بالا یک طراحی سه بعدی است که قبل از اجرا برای مشتری ارسال شده.

تصویر زیر را ببینید، کابینت ام دی اف سفید طوسی با یک طرح چوب بسیار کم حال. تعداد کابینت‌ها زیاد است و ساده هستند که باعث جادار بودن آشپزخانه و زیبایی آن شده. البته برای کاهش سردی فضا بهتر بود از طرح چوبی تیره‌تری استفاده شود. این کابینت‌ها از نوع بدون دستگیره هستند و با طراحی مدرن، فضای مناسبی را ایجاد کرده‌اند.

کابینت ام دی اف رنگ بژ

تصویر زیر یک آشپزخانه کوچک ام دی اف با طرح و رنگی خاص است. رنگ زرد در کنار این طرح، فضا را بسیار چشم‌نواز کرده! طرح بدی نیست ولی با انتخاب هوشمندانه‌تر رنگ می‌توانست خیلی بهتر شود.

ترکیب رنگ زرد با کابینت ام دی اف

مدل کابینت زیر را ببینید. رنگ بندی خاص و زیبا. با این‌که آشپزخانه کمی شلوغ و دلگیر به نظر می‌آید اما طرح و رنگ زیبایی دارد. با کمی تقویت نورپردازی، می‌شود از دلگیری فضا کم کرد. صفحه کابینت هم از جنس سنگ کورین است که بسیار زیباست.

کابینت ام دی اف قهوه ای تیره(فندقی)

قیمت کابینت ام  دی اف (MDF)

همان‌طور که چندین بار در این مطلب تکرار کردیم، قیمت کابینت ام دی اف نسبتاً ارزان بوده و این کابینت جزء کابینت‌های اقتصادی به حساب می‌آید. در واقع مزیت اصلی MDF قیمت مناسب آن نسبت به کیفیتی است که دارد. در بازار معمولاً قیمت ام دی اف‌های خارجی گران‌تر از ام دی اف‌های ایرانی است.

ما در مطلبی جداگانه به‌طور کامل قیمت کابینت ام دی اف را بررسی کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم حتماً به آن مطلب مراجعه کنید. هم حدودی از قیمت ام دی اف به ازای متر طول به شما داده شده و هم در مورد شیوه قیمت‌گیری کابینت توضیحات مناسبی ارائه شده. در حال حاضر قیمت متری کابینت ام دی اف چیزی بین 0 تومن تا 0 تومن است که بازه ابتدایی این قیمت را کابینت‌های ایرانی و بازه انتهایی قیمت را کابینت‌های خارجی می‌سازند.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

نمونه کابینت MDF اجرا شده سلام ساختمان

در زیر تعدادی از نمونه‌های اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان در شهرهای مختلف را مشاهده می‌کنید. برای مشاهده تمامی مدل‌های اجرا شده می‌توانید به صفحه مدل‌های کابینت مراجعه کنید.

کابینت ام دی اف قهوه ای

نمونه کابینت ام دی اف قهوه‌ای اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در قم

کابینت ام دی اف اجرا شده در قم

کابینت ام دی اف اجرا شده در قم

کابینت ام دی اف اجرا شده در قم

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در کاشان

کابینت ام دی اف اجرا شده در کاشان

کابینت ام دی اف اجرا شده در تبریز

کابینت ام دی اف اجرا شده در تبریز

کابینت رنگ شده ام دی اف در تهران

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان، اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان در تهران

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان، اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان در تهران

کابینت ام دی اف رنگ شده با پلی اورتان، اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در ساری

کابینت ام دی اف اجرا شده در ساری

کابینت ام دی اف اجرا شده در شیراز

کابینت ام دی اف اجرا شده در شیراز

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف طرح بتن اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در کرج

کابینت ام دی اف اجرا شده در کرج

کابینت ام دی اف اجرا شده در اصفهان

کابینت ام دی اف اجرا شده در اصفهان

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در همدان

کابینت ام دی اف اجرا شده در همدان

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

کابینت ام دی اف اجرا شده در تهران

همیشه یک سرویس کامل به آشپزخانه شما روح می بخشد از همین رو در مقاله”راهنمای تصویری خرید فر و اجاق گاز آشپزخانه مدرن| ترند 2023” به بررسی جدیدترین مدل های فر پرداخته ایم. ممنونیم که با ما همراه بودید. می‌توانید نظرات و سؤالات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید. پاسخگوی شما هستیم.مشاوره رایگان سلام ساختمان

سوالات متداول

  • کابینت با متریال ام دی اف خارجی و ایرانی چقدر با هم تفاوت دارند؟
ورق‌های ام دی اف خارجی با دستگاه‌های پیشرفته‌تری روکش می‌شوند، بنابراین، کیفیت مغزی و دانسیته بالاتری هم دارند. توصیه می‌شود در صورت امکان از ورق ام دی اف خارجی استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله ما را از دست ندهید.
 
  • بهترین و جدیدترین رنگ کابینت ام دی اف، چه رنگ‌هایی هستند؟
محبوب‌ترین و جدیدترین رنگ‌های کابینت ام دی اف عبارتند از: سفید، کرمی، کرم قهوه‌ای، خاکستری. البته انتخاب بهترین ترکیب رنگ برای کابینت ام دی اف به عوامل مختلفی مثل اندازه آشپزخانه، میزان نور طبیعی و … بستگی دارد. اگر هم علاقه دارید که از رنگ مدسال استفاده کنین ما در مقاله “میخوای رو مد باشی؟ اینطوری با رنگ سال 2024 آشپزخونتو دیزاین کن!” به بررسی رنگ 2024 و استفاده از آن در دکوراسیون خانه به صورت کامل پرداخته ایم.

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
تعمیر گاز اخوان
تعمیر گاز اخوان
01 شهریور 1401 14:11

ممنون مطالبتون کامل و کاربردی بود

irankeshmesh
irankeshmesh
28 شهریور 1400 13:54

سلام. ممنون بابت مطالبی که با ما به اشتراک گذاشتید. مطالب بسیار مفیدی بود. به نظرتون امکان پیاده‌سازی کابینت در انواع رنگ‌ها وجود دارد و این که چه کابینت‌سازهایی توانایی انجام این کار را دارند؟ ممنون

باقری زاده
باقری زاده
23 آذر 1398 17:04

کابنیت های برجسته ام دی اف چه شکلی هستند؟

salamsakhteman
salamsakhteman
24 آذر 1398 10:45
پاسخ به  باقری زاده

ام دی اف برجسته به مقدار خیلی کمی در حد یک میلیمتر تزاریسی داره روی ورق که به نقش روی ام دی اف رو کمی جلوه و حجم میده.
بعدها ام دی اف‌های فوق برجسته به بازار اومدن که تا چند میلیمتر برجستگی و فرو رفتگی داشت.
این طرح ها عملاً شکل چوب واقعی رو برای ذهن تداعی میکنند و کارهای زیبایی رو میشه دید.

رضا طلب
رضا طلب
23 آذر 1398 11:16

یک سوالی داشتم
ام دی اف خارجی و ایرانی خیلی فرق دارن؟

salamsakhteman
salamsakhteman
24 آذر 1398 09:41
پاسخ به  رضا طلب

سلام
خوب طبیعتاً ام دی اف خارجی با دستگاه‌های پیشرفته تری روکش میشه و کیفیت دانسیته و مغزیش بیشتر هست.

رضا
رضا
20 آذر 1398 19:38

چه برند ام دی اف بهتره؟ ام دی اف خارجی ها ارزش داره یا نه؟

سیما
سیما
20 آذر 1398 16:28

سلام
من جنس کابینتام ام دی افه. الان یه قسمتیش باد کرده و خراب شده.چکار باید بکنم؟

salamsakhteman
salamsakhteman
21 آذر 1398 13:19
پاسخ به  سیما

سلام دوست عزیز
متأسفانه آب به داخل مغز MDF نفوذ کرده که باعث باد کردن آن شده است و راهی جز عوض کردن اون قسمت از کابینت ام دی اف اتون ندارید.

پریسا
پریسا
20 آذر 1398 02:08

سلام
خیلی طولانی بود ولی پر از نکته های کاربردی بود
ممنون
چجوری میتونیم سوال هامون رو ازتون بپرسیم؟؟

salamsakhteman
salamsakhteman
20 آذر 1398 08:54
پاسخ به  پریسا

سلام
خیلی ممنون از توجهتون. شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند تا در مورد سوالاتتون راهنماییتون کنند.
https://bit.ly/2P7POX4

نصیری
نصیری
21 اسفند 1397 22:39

مطالبتان بسیار مفید بود ممنون

خانم باوی
خانم باوی
15 اسفند 1397 00:25

سلام.سایت مفیدی بود، ممنون از اطلاعات خوبتون.
ولی آیا واقعا میتونیم به کابینت سازهایی که سایت معرفی میکنه اعتماد کنیم؟؟