4.0 21

کابینت هایگلاس قهوه‌ای، سفید قهوه ای و کرم قهوه ای جدیدترین مدل‌ها

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
کابینت هایگلاس سفید کرم قهوه ای یو شکل با پنجره
مهم‌ترین نکات این مقاله
اینجا 75 تا از جدیدترین مدلهای کابینت هایگلاس کرم قهوه ای و سفید قهوه ای را ارائه کرده ایم.
هر کدام از این مدلها را که بخواهید، ما برای‌تان اجرا می‌کنیم. سلام ساختمان با تجربه 5 ساله در حوزه کابینت و کمد و مشاوره به بیش از 40,000 پروژه و اجرای بیش از 3,000 پروژه کابینت و کمد در سراسر ایران، در خدمت شماست.
↓ بیشتر

همیشه مسأله‌ای که از انتخاب یک رنگ اهمیت بیشتری دارد، انتخاب ترکیب رنگ‌ها در کنار یکدیگر است. ترکیب رنگ قهوه‌ای با رنگ‌های روشن مثل سفید و کرم از دسته‌ی ترکیبات محبوب است که به ویژه در طراحی کابینت هایگلاس می‌تواند فضایی مطلوب را برای شما فراهم کند. اینجا می‌خواهیم ابتدا علت مناسب بودن ترکیب این رنگ‌ها را بررسی کنیم و سپس مدل‌های مختلف کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای و سفید قهوه‌ای را ببینیم.

نکته مهم: توجه کنید که تمامی مدل‌های کابینت هایگلاس توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان قابل اجراست و شما می‌توانید با کلیک روی هر مدل و نمونه‌کار و ثبت درخواست، از مشاورهای سلام ساختمان در مورد قیمت و اطلاعات فنی؛ مشاوره رایگان دریافت کنید. سلام ساختمان برای اجرای هر طرح مدنظرتان به شما متخصص حرفه‌ای و مطمئن معرفی می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای یا کرم قهوه ای؟!

از بین رنگ‌های متنوع موجود در بازار برای کابینت هایگلاس، رنگ سفید و قهوه‌ای هیچ‌ وقت قدیمی نشده و هنوز هم محبوبیت خودش را حفظ کرده است. رنگ سفید یک رنگ خنثی و آرامش بخش می‌باشد و به خوبی می‌تواند با رنگ‌های دیگر همخوانی پیدا کند. در واقع بیشتر رنگ‌ها قابلیت مکمل شدن با رنگ سفید را دارند، رنگ قهوه‌ای هم در طیف کم‌رنگ تا پررنگ به عنوان یک رنگ گرم، هارمونی بی‌نظیری با رنگ سفید کابینت هایگلاس ایجاد می‌کند و با سلیقه بسیاری از افراد جور در می‌آید. از طرفی رنگ کرم، رنگی خنثی و بسیار زیباست که با تم قهوه‌ای هماهنگ است و به آن حس زنده بودن می‌دهد.

نکات مهم در انتخاب ترکیب رنگ سفید قهوه‌ای یا کرم قهوه‌ای

اگر این ترکیب رنگ را انتخاب می‌کنید حواستان به چند نکته باید باشد، یکی این که سعی کنید رنگ کف‌پوش، دیوار یا صفحه کابینت را با رنگ کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای ست کنید تا جلوه بیشتری داشته باشد؛ از طرفی اگر تمایل دارید رنگ قهوه‌ای غالب بر رنگ سفید یا کرم کابینت‌ها باشد بهتر است از نورپردازی مناسبی استفاده کنید تا فضای آشپزخانه دلگیر نشود. داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل کار سختی نیست فقط نیاز به کمی خلاقیت و ایده‌پردازی دارد تا کنتراست رنگ بین وسایل و مصالح به کار رفته در آشپزخانه و کابینت آشپزخانه به خوبی برقرار شود و زیبایی چشم‌نوازی را به شما هدیه کند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه ای

ترکیب رنگی کرم قهوه‌ای، انعطاف‌پذیری کمی داشته و با طیف وسیعی از رنگ‌ها ممکن است ترکیب مناسبی ایجاد نکند بنابراین تطابق با رنگ‌های جانبی باید با دقت خیلی زیادی صورت بگیرد تا فضایی چشم‌نواز را ایجاد کند. اما این ترکیب بسیار شیک است و ظاهری خاص دارد. همچنین در این ترکیب، میزان به کار رفتن رنگ‌ها و نورپردازی فضا بسیار مهم است. درصورتی که رنگ غالب در این فضا قهوه‌ای باشد، باید فضایی پر نور را داشته باشیم تا از دلگیری فضا جلوگیری شود.

قهوه‌ای یا کرم اگر به تنهایی به کار بروند، ممکن است منجر به یکنواختی محیط و خستگی افراد بشوند. رنگ کرم می‌تواند منجر به یکنواختی و رنگ قهوه‌ای منجر به دلگیری فضا بشود بنابراین این دو رنگ بهتر است که در کنار هم به کار بروند.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای به شکل اِل

در ادامه مدل‌های متفاوت و زیبایی از کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای روشن و کرم قهوه‌ای تیره را با هم می‌بینیم و بررسی می‌کنیم.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای روشن

رنگ کرم در این آشپزخانه به همراه رنگ قهوه‌ای طرح چوب با طرح‌های حجیم کنار آشپزخانه، ایجاد هارمونی رنگ مناسبی کرده است. دکور ورودی بسیار زیباست ولی این آشپزخانه فاقد اپن است که مقداری محدودیت ایجاد می‌کند. یکی دیگر از مزیت‌های این آشپزخانه، کابینت‌های بزرگ و جادار آن است.

کابینت هایگلاس قهوه ای با رنگ غالب کرم

نمونه کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

تصویر زیر، یک آشپزخانه با کابینت کرم و قهوه‌ای روشن با نور طبیعی بسیار عالی و جزیره‌ مدرن و منحنی که آنقدر دلنشین است که نمی‌توان در مورد معایبش چیزی گفت.

کابینت آشپزخانه کرم و قهوه ای روشن با جزیره مدرن

در تصویر زیر هم یک نمونه کابینت هایگلاس مات کرم رنگ را می‌بینیم که توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان اجرا شده است (سلام ساختمان قیمت، کیفیت و زمان تحویل کابینت شما را هم ضمانت می‌کند). این روزها هایگلاس مات طرفداران زیادی پیدا کرده و جلوه ای شیک و مدرن به آشپزخانه‌ها می‌دهد.

کابینت های گلاس مات کرم و قهوه ای

در ویدئوی زیر نظر مشتری سلام ساختمان که کابینت هایگلاس تصویر بالا برایشان اجرا شده است را مشاهده می‌کنید:

بخشی از نمای آشپزخانه کرم قهوه‌ای روشن که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. این کابینت از ترکیب هایگلاس مات و ام دی اف ساخته شده است. به هماهنگی بین رنگ کابینت‌ها با کف‌پوش و بین کابینتی توجه کنید. با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد طرح انتخابی خود از سلام ساختمان مشاوره رایگان بگیرید.

کابینت کرم قوه ای روشن در تهران

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

مدل کابینت هایگلاس کرم قهوه‌ای مخصوص آشپزخانه ایرانی مستطیلی است که به صورت یو شکل اجرا شده است (نمونه کار سلام ساختمان).

کابینت آشپزخانه کرم قهوه ای روشن از جنس هایگلاس و جزیره دار

کابینت ترکیبی در رنگ و متریال. این کابینت ترکیب طرح چوب روشن، کرم و قهوه‌ای تیره است. به علاوه بخش‌های کرم مربوط به جزیره از جنس هایگلاس بوده و سایر بخش‌ها از جنس ام‌دی‌اف کار شدند. درضمن درب شیشه‌ای که برای آشپزخانه تعبیه شده است، باعث شده در عین حالی که آشپزخانه از نظر فیزیکی از راه پله جداست، اما ارتباط داشته باشد و بتوانیم از بیرون به داخل آشپزخانه دید داشته باشیم.

کابینت ترکیب طرح چوب روشن، کرم و قهوه ای تیره با جزیره

باز هم ترکیب ام‌دی‌اف طرح چوب با جزیره هایگلاس کرم قهوه‌ای. نورپردازی و روشنایی اینجا مناسب و خوب است. جزیره دارای شکستگی با اینکه در فضا محدودیت ایجاد می‌کند اما اگر هنرمندانه و با طراحی مناسب کار شود، می‌تواند به زیبایی آشپزخانه کمک کند.

ام‌دی‌اف طرح چوب با جزیره هایگلاس کرم قهوه ای

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره

کابینت هایگلاس مات ترکیب رنگ کرم قهوه‌ای که مدل اپن جادار و بزرگی دارد. دستگیره‌های مخفی در کنار این ترکیب رنگ، نمای زیبایی ایجاد کرده است.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره با دستگیره مخفی

در تصویر زیر نمای دیگری از این کابینت هایگلاس مدرن را مشاهده می‌کنید، این کابینت توسط تیم سلام ساختمان و در تهران اجرا شده است. به این نوع طراحی آشپزخانه که 3 ضلع دارای کابینت هستند، آشپزخانه‌های یو شکل می‌گویند.

کابینت یوشکل از جنس هایگلاس مات به رنگ کرم قهوه ای

عکس زیر هم خانه یکی از مشتری‌های سلام ساختمان است که دکوراسیون داخلی آن توسط متخصص عضو سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا شده است. مشتری مراحل زیر را طی کرده است:

  1. درخواست فرستادند (اگر شما هم در فکر ساخت کابینت یا کمد هستید، می‌توانید درخواست‌ خود را ثبت کنید.)
  2. کارشناسان سلام ساختمان با مشتری صحبت کردند و به‌ صورت رایگان جهت انتخاب کابینت به او مشاوره دادند.
  3. دو نفر از کابینت‌سازهای سلام ساختمان از محل بازدید کردند و صحبت‌های اولیه را انجام دادند.
  4. کارفرما یکی از کابینت‌سازها را انتخاب کرد و پروژه شروع شد.
  5. در نهایت هم کار را با رضایت تحویل گرفتند.

کابینت های گلاس مات قهوه ای تیره و کرم در تهران

باز هم روشنایی بسیار عالی و نورپردازی قوی در ترکیب طرح کرم با قهوه‌ای تیره. رنگ قرمز در نگاه اول شما را جذب خودش می‌کند. این نشان می‌دهد با این که این ترکیب رنگ همان‌طور که گفته شد، ترکیب کم انعطافی است و کمتر در کنار رنگ‌های دیگر زیبا می‌شود اما اینجا به خوبی رنگ قرمز در کنار رنگ کابینت کرم قهوه‌ای نشسته و نمای خوبی ایجاد کرده است.

کابینت های گلاس کرم قهوه ای تیره با نور طبیعی

مطالب خیلی خیلی مفید

در این آشپزخانه که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان و در قم اجرا شده تعادل بین رنگ کرم با قهوه‌ای به خوبی رعایت شده است.

کابینت هایگلاس قهوه ای تیره و کرم اجرا شده در قم

طرح کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس کرم قهوه‌ای تیره با صفحه کابینت ام‌دی‌اف. این آشپزخانه مقداری نورپردازی ضعیف‌تری دارد اما از جهت روشنایی مشکلی ندارد که علت آن به استفاده‌ی بیشتر از رنگ کرم در این آشپزخانه برمی‌گردد که می‌توانیم با نور کمتری روشنایی مناسبی در فضا ایجاد کنیم.

طراحی آشپزخانه کوچک های گلاس به رنگ کرم قهوه ای

ترکیب رنگ‌های مختلف از جمله کرم، قهوه‌ای، نقره‌ای و زرد را در کنار هم نگاه کنید. یک آشپزخانه‌ی مدرن با رنگ‌هایی دلنشین البته مشکل این آشپزخانه شاید دیوارهای تیره باشد که مقداری باعث دلگیری این فضا شده است.

کابینت ترکیب هایگلاس کرم و ام دی اف قهوه ای با جزیره

آشپزخانه‌ای فوق‌العاده شیک و کوچک که فضایی دوست داشتنی و صمیمی ساخته است و دارای کابینت‌های متعدد و جادار می‌باشد.

کابینت هایگلاس کرم با صفحه قهوه ای با طرح جی شکل

یک آشپزخانه‌ی تخت (flat) یا خطی با جزیره. البته جزیره می‌توانست با طراحی و شکل بهتری کار شود تا به زیبایی فضا اضافه کند.

کابینت هایگلاس قهوه ای با طراحی خطی و جزیره دار

در عکس بالا، نمونه اجرا شده توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان را می‌بینید که از ترکیب ورق هایگلاس کرم و قهوه‌ای تیره ساخته شده است. در این نمونه‌کار که یکی از 1000 قرارداد سالانه‌ی سلام ساختمان است.

کابینت هایگلاس کرم قهوه ای روشن برای آشپزخانه کوچک

ترکیب ام‌دی‌اف و هایگلاس با رنگ‌های مختلف. هایگلاس کرم رنگ روی کابینت و جزیره با ام‌دی‌اف قهوه‌ای تیره ترکیب دلنشینی را ایجاد کرده است. در مورد کابینت قهوه‌ای تیره، نورپردازی و روشنایی فضا اهمیت دارد چون معمولا این طیف رنگی دلگیر بوده و بازتاب نور خوبی ندارد.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

یک آشپزخانه‌ مسطح (flat) که بخش کوچکی از آن کرم بوده و بخش عمده‌ی آن قهوه‌ای تیره است. جزیره‌ این کابینت دارای طرحی متفاوت از کابینت‌ها است. همان‌طور که قبلا گفتیم در این فضا تنظیم روشنایی اهمیت دارد که البته به دلیل وجود پنجره‌های بزرگ و لامپ‌های زیاد، از این نظر مشکلی وجود ندارد.

ترکیب هایگلاس کرم با ام دی اف قهوه ای در آشپزخانه خطی

در این مدل، مسأله‌ای که به چشم می‌خورد کم عرض بودن آشپزخانه است. در آشپزخانه‌های باریک و کم عرض بهتر است که از رنگ‌های تیره کمتر استفاده شود و بیشتر رنگ‌های روشن به‌ کار رفته شود تا فضا بزرگ‌تر به نظر بیاید. بنابراین در این مدل بهتر بود که به جای بخش‌های تیره، از رنگ قهوه‌ای روشن استفاده شود.

کابینت هایگلاس مات کرم قهوه ای تیره در آشپزخانه با عرض کم

 

مدل کابینت هایگلاس سفید قهوه ای

کابینت‌های دورنگ ترکیب رنگ جذابی را می‌توانند ایجاد کنند که بیشتر به نوع انتخاب و تناسب رنگ‌های اجرا شده در کابینت بستگی دارد. چند مدل کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه‌ای را با هم ببینیم:

کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بالا را یکی از صدها کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده و همان‌طور که در تصویر می‌بینید، حضور جزیره اجباری نیست و در بعضی طراحی‌ها می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. گاهی حذف جزیره باعث می‌شود دید بهتری نسبت به کل فضای آشپزخانه داشته باشیم. حتی کابینت ماشین‌لباس‌شویی هم دارای درب ساخته شده تا با بستن آن، بتوانیم نمای خالص کابینت کرم قهوه‌ای را ببینیم.

کابینت هایگلاس قهوه ای تیره و سفید براق

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت این آشپزخانه چیزی بین قهوه‌ای روشن و تیره است. به یک نکته توجه کنید که فقط بخش‌های سفید روشن این کابینت‌ها های‌گلاس بوده و بخش قهوه‌ای آن‌ها از جنس ام‌دی‌اف (MDF)  است. به همین علت درخشش و بازتاب نور از بخش سفید بسیار بیشتر از بخش قهوه‌ای آن است.

کابینت هایگلاس سفید و ام دی اف قهوه ای تیره

یک مدل کابینت سفید قهوه‌ای که توسط متخصص سلام ساختمان در شهر تهران، یکی از  استانی که سلام ساختمان در آن‌ها فعال است‌، اجرا شده است. در این کابینت از ورق هایگلاس سفید طرحدار استفاده شده است.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای با اپن

وقتی آشپزخانه بزرگ باشد و نور خوبی هم داشته باشد دستمان بازتر می‌باشد تا رنگ قهوه‌ای را بیشتر در کابینت به کار ببریم، آشپزخانه در تصویر اول که تقریباً بزرگ است، کابینت‌های پایین را از نوع هایگلاس قهوه‌ای و کابینت‌های بالا را از نوع کابینت هایگلاس سفید کار کرده و به نظر جالب می‌آید ولی در مدل دوم بهتر بود از نورپردازی بهتری استفاده شود.

کابینت هایگلاس سفید و قوه های روشن طرح پله ای

مدل زیر، یکی از هزاران نمونه‌ای هست که در سلام ساختمان اجرا شده است. برای داشتن چنین مدل‌هایی لازم نیست دنبال یک کابینت‌ساز حرفه‌ای بگردید! چون سلام ساختمان این کار را برای شما انجام داده است. فقط کافیست درخواست خود را بفرستید و یکی از صدها کابینت‌ساز ما بعد از طی یک روند کوتاه، کابینت مد نظرتان را اجرا می‌کنند. برای این کار فقط کافیست روی لینک زیر کلیک کنید:

درخواست کابینت ساز

کابینت هایگلاس سفید قوه ای با طرح پله ای و مدرن

این آشپزخانه هم همان ترکیب رنگ را انتخاب کرده و با این که نور خوبی هم دارد ولی آشپزخانه نسبتا کوچکی محسوب می‌شود و بهتر بود از رنگ قهوه‌ای در کابینت‌ها کمتر استفاده می‌کرد تا به بزرگ‌تر نشان دادن فضای آشپرخانه تا حدودی کمک می‌کرد. اما به طور کلی طراحی خوبی دارد، مخصوصاً فضای بازی که بالای فر و مایکروفر ایجاد کرده از یکنواختی آشپرخانه کم کرده است.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای برای آشپزخانه کوچک

عکس یک آشپزخانه بزرگ و دلباز که مورد پسند بیشتر خانم‌هاست را می‌بینید. جزیره شیک این آشپزخانه از جنس هایگلاس قهوه‌ای که به عنوان میز غذاخوری هم استفاده می‌شود و کابینت‌های متعدد از جنس هایگلاس سفید و قهوه‌ای، فضای جذابی را ایجاد کرده است.

کابینت هایگلاس براق کرم قهوه ای برای آشپزخانه بزرگ

با اینکه این آشپزخانه پنجره ندارد و نورپردازی خاصی هم انجام نشده اما به خاطر کابینت هایگلاس سفید مات و نورپردازی فضای دلبازی برای آشپزخانه ایجاد شده است. دستگیره مخفی کابینت هایگلاس به یکدست نشان دادن کابینت خیلی کمک می‌کند.

کابینت سفید قهوه ای هایگلاس در آشپزخانه کم نور

کابینت هایگلاس قهوه ای براق و سفید مات، نمونه کار تیم سلام ساختمان

کابینت‌های هایگلاس سفید قهوه‌ای که در تصویر بالا می‌بینید توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای داشتن چنین کابینت‌های زیبایی کافی است روی عکس کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید تا مشاورین سلام ساختمان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

کابینت های گلاس سفید قهوه ای شیک در تهران

تضمین قیمت سلام ساختمان

استفاده از اپن با طرح شکسته و کابینت‌های پله‌ای در قسمت بالای آشپزخانه و همچنین کابینت هایگلاس سفید به همراه کابینت امدیاف قهوه‌ای طراحی نسبتاً مدرنی برای این آشپزخانه ایجاد کرده و بهترین استفاده را از همه ابعاد آشپزخانه به عمل آورده است.

کابینت ترکیب هایگلاس و ام دی اف با اپن شکسته

یک جزیره زیبا و بزرگ و یک ردیف کابینت هایگلاس قهوه‌ای در یک سمت جلوه‌ی زیبایی دارد، به نظر می‌آید رنگ سفید متمایل به طوسی است که یک مقدار با رنگ قهوه‌ای متضاد است اما این هم یک سلیقه محسوب می‌شود و قطعاً برای خیلی‌ها انتخاب خوبی است.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای با جزیره بزرگ

همیشه لازم نیست کل آشپزخانه را با کابینت بپوشانیم! گاهی با یک ایده مدرن و جالب می‌توان کابینت سفید قهوه‌ای هایگلاس را در همین تعداد محدود به خوبی و زیبایی در کنار هم قرار داد و از بقیه فضای باز آشپزخانه استفاده‌های دیگر را به عمل آورد.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای مدرن

طراحی کابینت هایگلاس سفید قهوه ای در آشپزخانه بزرگ

نورپردازی خوب و نور طبیعی مناسب به همراه کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای و جزیره شیک و بزرگ، نمی‌توان از این دو مدل ایرادی گرفت!

طراحی کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید قهوه ای با اپن شکسته

این هم نمونه اجرا شده کابینت سفید قهوه‌ای مدرن در آشپزخانه‌ای روشن که در تهران و توسط کابینت‌ساز عضو سلام ساختمان اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای طرح پله ای

برای مشاهده ترکیب رنگ سفید با سایر رنگ‌ها مطالب زیر را مطالعه کنید:

اگر کابینت هایگلاس قهوه‌ای را خیلی می‌پسندید و به عنوان رنگ غالب انتخابش می‌کنید، حواستان به نورپردازی آشپزخانه باشد که فضای آشپزخانه‌ خیلی کوچک و دلگیر نشود.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای تیره با جزیره

کابینت هایگلاس سفید و شکلاتی هم یکی از انتخاب‌های جذاب و محبوب است که با یک ایده‌پردازی خلاقانه؛ خیلی خوب می‌تواند محیط آشپزخانه را مدرن نشان دهد.

کابینت هایگلاس سفید شکلاتی

کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای روشن که در این عکس زیبایی چشم‌نوازش را به خوبی می‌بینید. ست کردن رنگ قهوه‌ای روشن با پله‌ها و کف‌پوش هم انتخاب درست و هوشمندانه‌ای است.

کابینت های گلاس سفید با ام دی اف قهوه ای روشن

کابینت‌ منحنی یکی از انواع کابینت‌های مدرن محسوب می‌شود مخصوصاً اگر ترکیبی از هایگلاس سفید و امدیاف قهوه‌ای باشه که در این عکس یک نمونه را می‌بینید.

کابینت هایگلاس سفید با جزیره انحنا دار از جنس ام دی اف قهوه ای

کابینت هایگلاس مات سفید و قهوه‌ای در یک سبک مدرن و بی‌نظیر و با دستگیره مخفی که زیبایی فوق‌العاده‌ای به این آشپزخانه کوچک بخشیده است.

کابینت پله ای از جنس هایگلاس مات به رنگ سفید قهوه ای

آشپزخانه بزرگ دیگر مشکل فضا ندارد، بنابراین نیازی به کابینت‌های پوشیده تا سقف نیست و بهتر است روی ترکیب رنگ کابینت و طراحی و جانمایی کابینت‌ها بیشتر وقت گذاشته شود. در این دو آشپزخانه هم با ترکیب هایگلاس سفید و قهوه‌ای تیره طراحی نسبتاً خوب و تمیزی به اجرا درآمده است.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای تیره در آشپزخانه پنجره دار

کابینت هایگلاس قهوه ای سفید با طرح های نئوکلاسیک

فراموش نکنید که جانمایی صحیح وسایل آشپزخانه خیلی مهم است و زیبایی طرح را بیشتر می‌کند. در تصویر پایین که اجرای یکی از متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران است، هود به صورت فیزیکی حذف نشده ولی نمای آن به‌ خوبی از فضا حذف شده و ظاهری یک تکه را ساخته است. این نوع خلاقیت‌ها را فقط باید از یه دکوراتور باسابقه و ماهر انتظار داشت که ما برای شما پیدا می‌کنیم.

کابینت آشپزخانه پنجره دار به رنگ سفید قهوه ای تیره

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای با جزیره

کابینت هایگلاس اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان

وقتی کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای را تا سقف آشپزخانه طراحی و اجرا کنید می‌توانید از فضای آشپزخانه به شکلی بهینه و مفید استفاده کنید. این دو عکس دو نمای متفاوت از یک آشپزخانه را به نمایش گذاشته‌اند.

کابینت هایگلاس قهوه ای روشن و سفید با جزیره ال شکل

یک ایده خوبی که می‌توانید از این عکس کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای بگیرید اجرای هایگلاس قهوه‌ای و سفید در انتهای سالن و هماهنگی رنگ آن با کابینت‌های آشپزخانه هست که طراحی شیک و جالبی را رقم زده است.

کابینت هایگلاس ویترین دار

استفاده از گاز صفحه‌ای روی جزیره این آشپزخانه برای بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه ایده جالبی است اما از قسمت بالای کابینت‌ها می‌توانست استفاده بیشتری به عمل بیاید که فضای خالی و پرتی آن قسمت کمتر دیده شود.

کابینت هایگلاس با گاز روی جزیره

تصاویر زیر نمونه کارهای کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای اجرا شده توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان است.

کابینت هایگلاس قهوه‌ای، سفید قهوه ای و کرم قهوه ای جدیدترین مدل‌ها

کابینت هایگلاس قهوه‌ای، سفید قهوه ای و کرم قهوه ای جدیدترین مدل‌ها کابینت براق با ورق هایگلاس و دارای اپن

هایگلاس سفید و قهوهای روشن یا چوبی انتخاب جذابی برای شیک پسندان می‌تواند باشد. طبقات استفاده شده در کابینت‌های بالایی به خوبی تونسته یکنواختی را از این آشپزخانه دور کند. به طور کلی این آشپزخانه جزء طرح‌های خاص و مدرن به حساب می‌آید.

کابینت هایگلاس مات در آشپزخانه کوچک

خلاصه مطلب

در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت هایگلاس سفید قهوه‌ای و کرم قهوه‌ای در طرح‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافیست روی لینک ثبت درخواست سلام ساختمان کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خود را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
21 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
لیلا
لیلا
21 شهریور 1399 02:11

سلام و عرض ادب
کاشی بین کابینتی رو آبی تیره برداشتم کابینت هم سفیده برا ترکیب رنگ کابینت با یه رنگ دیگه چه رنگی رو پیشنهاد میدین سرامیک ها هم آبی رنگ روشنه

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 20:28
پاسخ به  لیلا

با سلام و احترام
مقدار بسیار کمی سیلور یا خاکستری روشن، یا سبز مغز بسته ای کم رنگ، یا زرد بسیار کم رنگ.
رنگ یاسی رو هم‌ با این رنگ‌هایی که گفتید میشه ست کرد.

یاسمن
یاسمن
13 تیر 1399 22:14

سلام ببخشید رنگ کابینت ها باید بارنگ کاشی های بین کابینت هماهنگی داشته باشه ?
من رنگ بین کابینتم کاشی شکلاتی باطلایی هست

salamsakhteman
salamsakhteman
21 تیر 1399 09:23
پاسخ به  یاسمن

سلام
بله بهتر است رنگ کابینت با رنگ کاشی بین کابینت دارای هماهنگی و هارمونی باشند تکرار رنگه استفاده شده در کاشی بین کابینت در خود کابینت ساده ترین کاری است که می توان انجام داد که جذابیت بالایی ندارد لیکن رعایت هارمونی رنگ کابینت با کاشی بین کابینت می تواند به زیبایی آشپزخانه بسیار کمک کند. جدول کالریته رنگ‌های دارای هارمونی با یکدیگر را به زودی در سایت انتشار خواهیم داد.

نقدی
نقدی
03 اردیبهشت 1399 07:33

سلام روزتون بخیر. میخواستم بدونم که صفحه کابینت با مغز پی وی سی بهتره یا با مغز ام دی اف؟
درضمن کابینت با رنگ ۴۰۶ فرامید و هیگلاس سفید ترکیب رنگ خوبی هست؟ممنون میشم راهنمایی کنید.

salamsakhteman
salamsakhteman
07 اردیبهشت 1399 11:19
پاسخ به  نقدی

سلام
صفحه با مغز pvc کاملاً ضد آب است ولی مقدار کمتری در برابر حرارت مقاومت دارد به طور کل چون صفحه بیشتر در معرض رطوبت می‌باشد تا حرارت صفحه با مغز pvc در صورت استفاده از برندهای معتبر توصیه می‌شود. ۴۰۸ فرامید با های گلاس سفید ترکیب زیبایی به وجود می آورد.
رنگ ۴۰۸ و هایگلاس سفید کنتراستی دارد که قرار گرفتن آنها کنتر هم زیبایی خوبی را به وجود می آورد.

ذوالفقاری
ذوالفقاری
07 آذر 1398 06:57

سلام ببخشید من آشپزخانه ام خیلی کوچکه اونطوری که کابینت کارگفتم حدودا ۵الی۶ متر کابینت می‌بره من هایگلاس کرم براق انتخاب کردم تک رنگ. بنظر شما برای تواردورکار که جداسازی بشه چه رنگی رو پیشنهاد میکنید؟ یااگر کلا تک رنگ بزنم خوب میشه یا نه؟ سؤال بعدی اینکه چون آبچکان نمیخام بذارم کاشی مابین کابینت چه رنگی روپیشنهاد میکنید؟ و سرامیک آشپزخانه کرم خیلی روشن هست بخوام پارکت کنم چه رنگی بزنم؟
ببخشید سؤال طولانی بو دممنونم از پاسختون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آذر 1398 15:56
پاسخ به  ذوالفقاری

سلام
برای جدا کردن رنگ، پیشنهادمون اینه که بهتره یه کنتراست لایت بوجود بیارید. از هایگلاسهای گرید 3 و نزدیک به رنگ عسلی یا طلایی یا کهربایی استفاده کنید.
پارکت رو کمی کنتراست بیشتر بدین نزدیک به قهوه‌ای روشن تا اختلاف رنگ باعث دیده شدن کابینتتون می‌شود.
کاشی بین کابینت شاید اگه رنگ روشن یا سفید همراه با طرح‌های طلایی وقهوه ای روشن باشه خوبه.

اسماعیل
اسماعیل
20 اسفند 1397 00:44

سلام.درسته که میگن ورق هایگلاس ایرانی موج داره وکیفیت پایینی داره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
20 اسفند 1397 10:23
پاسخ به  اسماعیل

با سلام
بله ورق هایگلاس ایرانی موج داره و نسبت به نور خورشید حساسیت بیشتری دارد.

زهرا
زهرا
25 دی 1397 13:32

سلام آشپزخانه ما متراژ طول ۶ و عرض ۳ متر دارد میخواستم بدونم برای کابینت ام دی اف چه رنگی را پیشنهاد میکنید ضمن اینکه آشپزخانه نورگیری تقریبا خوبی دارد

گلی
گلی
20 دی 1397 23:58

سلام وقت بخیر ببخشید سرامیکم سفید هستش می خواستم بدونم ترکیب چه رنگایی واسه کابیت خوشکلتره؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 دی 1397 16:44
پاسخ به  گلی

با سلام
سفید طلایی، سفید قهوه ای زنده.
کرم روشن و طلایی و کرم روشن و قهوه ای زنده.
سفید یکدست میتونه کار قشنگی بشه. ولی در نهایت رنگ بقیه اجزا خونه هم خیلی در این انتخاب تأثیر گذاره.

مینا
مینا
28 خرداد 1398 15:25
پاسخ به  گلی

سلام ببخشید میشه بگین چه رنگ کابینت هایی امسال بیشتر تو بورسه و چی خوبه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
30 خرداد 1398 08:38
پاسخ به  مینا

سلام
نمیشه گفت رنگ خاصی مُد هستش، چون همه چیز بستگی به محیط و دکوراسیون منزل خودتون بستگی داره. مخصوصاً رنگ دیوارهای آشپزخانه اتون اگر قصد تغییر رنگش را ندارید برای انتخاب رنگ کابینت باید مدنظر داشته باشید.
شما با درنظر گرفتن بودجه و سلیقه اتون میتونید از متریال های ام دی اف، ممبران و هایگلاس استفاده کنید.
برای مشاوره و راهنمایی بیشتر میتونید شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند و کابینت ساز خدمتتون معرفی کنند.
http://salamsakhteman.com/blog/%D8%AB%D8%A8%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C/?utm_expid=.tFx1EqUoQHKqk5h_RPw2EA.0&utm_referrer=http%3A%2F%2Fsalamsakhteman.com/blog%2F

دنیا
دنیا
24 آبان 1397 19:03

سلام ببخشید نظر میخواستم سرامیکهام کرم قهوه ای کابینتها های گیلاس سفیدبراق میخواستم بدونم زیرکابینت ورومیزی چه رنگیش شیکتره؟ وجلو اوپن یه طرحی میخواییم بچسپونیم چه رنگی شیکتره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 آبان 1397 12:18
پاسخ به  دنیا

برای زیر کابینت دیواری رنگ سفید رو پیشنهاد میکنیم.
البته میتونین از رنگ یخی (ترکیب سفید و آفتابی ) هم استفاده کنید.
برای طرح اپن رنگ آفتابی روی هایگلاس سفید ترکیب خوبی رو بوجود میاره.

الف
الف
04 آبان 1397 13:18

سلام میشه چند تا برند خیلی خوب ایرانی معرفی کنید؟ ممنونم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 آبان 1397 12:53
پاسخ به  الف

از برندهایی که الان مرسوم است در بازار : age, پاکچوب، نوین شرق، سیتک یک برند ترک الان در بازار موجود است که کیفیت بالایی نسبت به قیمت دارد به نام یلدیز است.

ساداتی
ساداتی
22 مهر 1397 11:40

ببخشید این هایگلاسهای ایرانی رنگ کرم داره؟ چون شنیدم محدودیت رنگی دارن؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 مهر 1397 10:20
پاسخ به  ساداتی

هایگلاس تنوع رنگ زیادی داره حتی های گلاس ایرانی حدود 40 رنگ داره فقط ممکنه بعضی از برند های کم کیفیت تعداد محدودیت رنگ داشته باشن که توصیه میشه اصلا از این برندها استفاده نکنید زیرا ممکنه بعد یه مدت رنگشون تغییر کنه و اگه در آینده نیاز به تعمیر داشت دیگه اون رنگو پیدا نکنید پس از هایگلاسهای برند خوب استفاده کنید.