3.4 0

کابینت هایگلاس سفید طلایی

  19 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  9 آذر 1402
کابینت هایگلاس سفید طلایی

کدام طرح کابینت های گلاس سفید طلایی می تونه بهترین انتخاب برای آشپزخونه شما باشه؟ چرا انواع کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی انقدر طرفدار پیدا کرده و همه دنبال این هستن که آشپزخونشون رو با کابینت هایگلاس سفید طلایی تزئین کنن؟ تو این مقاله قراره راجبع این واقعیت‌ها صحبت کنیم و همزمان چند عکس جذاب و زیبا رو از طرح‌های کابینت هایگلاس سفید طلایی رو هم ببینیم و ازشون برای خونه خودمون ایده بگیریم.

کابینت های گلاس 1
کابینت های آشپزخونه هایگلاس سفید و طلایی

پس کسایی که به دنبال کابینت هایگلاس سفید طلایی برا خونشون هستن می تونن تا آخر متن با ما باشند و از این طرح‌های زیبا لذت ببرن. البته یادتون نره که بهشون دقت کنین تا بتونین ازشون ایده برداری کنین.

کابینت های گلاس 2
انواع کابینت‌های گلاس سفید طلایی
کابینت های گلاس 3
ترکیب کابینت هایگلاس سفید و طلایی با رنگ مشکی

چرا کابینت هایگلاس سفید طلایی را برای آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی وجود داره که باعث شدن تا انواع طرح‌های کابینت هایگلاس سفید طلایی طرفدار پیدا کنن و جذاب باشن. این کابینت ذاتاً خیلی شیک هستند ،در زیبایی خانه ی شما خیلی مؤثره و اونو می شه با رنگ‌ها و طرح‌های مختلف آشپزخونه ست کرد. اما علاوه بر این واقعیت هایی دیگه‌ای هم درباره این کابینت وجود داره.

کابینت های گلاس 4
ترکیب رنگ جذاب کابینت هایگلاس جلوه گر سفید و طلایی

اساس رنگ سفید و طلایی دو تا رنگی هستن که خیلی به هم میان و تکمیل کننده همدیگه هستن. این دو تا رنگ هم به تنهایی جذابن و کاربردی و هم ترکیبشون یک ترکیب فوق العاده جالب از آب در میاد. برای همین کابینت هایگلاس سفید و طلایی هم خیلی جذاب شده و پرطرفدارست.

مطلب کابینت های گلاس سفید هم مدل های زیادی از ترکیب رنگ سفید داره که خوندنش میتونه در انتخاب مدل موردنظرتون بهتون کمک کنه.

کابینت های گلاس 5
کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی در آشپزخانه ی خانه ی شما

اگه از یک کابینت ساز بپرسین که دنبال یک طرح کابینت شیک و لاکچری و در عین حال ارزون و به قیمت هستین، کابینت سفید طلایی هایگلاس همیشه جزء یکی از گزینه‌های پیشنهادی اونا هست. این طرح کابینت با همه زیبایی و نمایی که داره، کاملاً به قیمت و مقرون به صرفه تولید می شه.

کابینت های گلاس 6
طراحی کابینت هایگلاس سفید طلایی برای آشپزخانه

تو ترکیب رنگ سفید و طلایی تو کابینت هایگلاس سفید طلایی باید دقت کنین که کدوم رنگ رو به عنوان رنگ اصلی در نظر می گیرین. خیلی‌ها ترجیح می دن از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی استفاده کنن اما بعضی موارد هم برعکس این دیده شده ست. این انتخاب دقیقاً به سلیقه شخصی هر کس بر می گرده و دکوراسیونی که برای خونه و آشپزخونش در نظر گرفته.

کابینت های گلاس 7
رنگ طلایی میتونه رنگ قالب، کابینت های شما باشه

و خب برخی هم دوست دارن که رنگ طلایی غالب باشه و آشپزخونه شون مثل یک جعبه ی جواهر بدرخشه…

کابینت های گلاس 8
طراحی و ساخت کابینت هایگلاس سفید و طلایی

یکی دیگر از جذابیت ‌های کابینت هایگلاس سفید طلایی اینه که همیشه جذابیت خودش رو نگه می داره و هیچ وقت تکراری نمی شه و همیشه می درخشند. برخلاف خیلی از کابینت هایی که تو دید اول خیلی هم شیکن اما یک مدت که از استفادشون بگذره دیگه جذابیت قدیمی رو ندارن.

کابینت

دستگیره‌های طلایی برای کابینت سفید، انتخاب هوشمندانه‌ای هست و این ترکیب ظریف و زیبا همونه که باید خیلی بهش دقت بشه.

کابینت های گلاس 9
کابینت هایگلاس سفید طلایی مهمون آشپزخونه ی ما

ممکن است که از رنگ های نقره ای خسته شدن میتونن از رنگ سفید و طلایی دو تا از رنگ‌های خیلی پراستفاده و لاکچری تو دکوراسیون داخلی منزل و وسایل آشپزخونه هستن، استفاده کنند. از این رو استفاده از کابینت هایگلاس سفید طلایی می تونه یک هارمونی خیلی عالی و جذاب رو برای شما ایجاد کنه. در واقع شما تمام وسایل خونتون رو با هم ست می کنین. چی از این بهتر.

هایگلاس طلایی

این حجم زیاد استفاده از رنگ طلایی در کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی و در یک آشپزخونه کوچک، چندان جالب نیست.

کابینت های گلاس 10

یکی از طرح‌های خیلی پرطرفدار کابینت هایگلاس سفید طلایی استفاده از دستگیره‌های طلایی با کابینت سفیده. رنگ طلایی تو این حالت خیلی درخشان‌تر و دلربا‌تر از همیشه دیده می شه. البته طرح خود این دستگیره‌ها هم خیلی مهمه که از چه مدل ‌های باشه. طرح ‌های کلاسیک و یا دستگیره‌ های معمولی شیک می تونن یک انتخاب خوب باشن.

کابینت هایگلاس سفید طلایی

اگر تصمیم به انتخاب کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی دارید فراموش نکنید که هر چه کمتر از رنگ طلایی استفاده بشه، انتخاب جذابتون بیشتر به چشم میاد و کمتر خسته کننده میشه.

کابینت های گلاس 11

رنگ سفید بیشترین رنگ موجود در طبیعته. حتی تو لباس پوشیدن آدم‌ها هم می شه این رنگ به وفور دید. خوبی این رنگ اینه که به راحتی با هر رنگی قابلیت هماهنگی داره. به همین دلیل اگه کابینت هایگلاس سفید طلایی رو تو آشپزخونتون داشته باشین، دیگه تو انتخاب بقیه وسایل خونه هم دستتون بازه و خیلی راحت می تونین بدون محدودیت وسایل مورد علاقتون رو با هر ترکیب رنگی که دوست دارید؛ انتخاب کنین.

کابینت های گلاس 11

طلایی رنگی که برای در آرایش خیلی ازش استفاده می شه. حالا آرایش وسایل، آرایش خانم‌ها و یا آرایش لباس و چیزای دیگه. خوبی این رنگ اینه که با وجود اینکه ازش کم استفاده می شه اما خودشو خیلی زیاد نشون می‌ده و کلاً طرح و شکل وسیله رو عوض می کنه. همین قانون تو کابینت هایگلاس سفید طلایی هم وجود داره.

کابینت های گلاس 12

انواع طرح کابینت هایگلاس سفید طلایی

بعضی از ترکیب رنگ‌ها تو دید اول خیلی هم جذابن اما چشم از دیدن زیاد اون ها خسته می شه. بعضی‌ها هم می تونن برای مدت خیلی زیادی با بالاترین میزان جذابیت تو آشپزخونه شما مورد استفاده قرار بگیرن. البته این به شرطی که ازشون خوب مراقبت کنین و راه به راه داغونش نکنین. کابینت هایگلاس هرچند دوام خوبی داره اما ممکنه خیلی هم آسیب پذیر باشه. وسایل نوک تیز می تونن روکش این کابینت رو خیلی زود خراب کنن.

کابینت های گلاس 25

وقتی فضای خیلی زیادی تو آشپزخونه نداشته باشیم و جا برای کابینت‌ها تنگ باشه، انتخاب رنگ خیلی مهم‌تر از قبل هم می شه. تو این جور مواقع کابینت هایگلاس سفید طلایی می تونه تو همین فضای کم هم خیلی شیک دیده بشه و هم آشپزخونه رو بزرگ نشون بده و رنگ‌های تیره تو این آشپزخونه‌ها نتیجه دقیقاً عکسی دارن.

کابینت های گلاس 13

استفاده از انواع طرح کابینت هایگلاس سفید طلایی مثل طرح‌های عکس پایین نیازی به هزینه‌های خیلی زیاد ندارن. اما خودتون ببینین که چقدر می تونن جذاب باشن. همچین طرحی با جنس‌های گرون‌تر می تونه یک سال درآمد یک کارمند رو تموم کنه. اما با جنس هایگلاس قیمت این طرح خیلی هم زیاد نیست و مقرون به صرفه در میاد.

کابینت های گلاس 14

کابینت های هایگلاس سفید و طلایی

خیلی از خانم‌ها علاقه زیادی به رنگ سفید تو خونشون دارن و ترجیح می دن رنگ اصلی خونه و وسایل خونشون سفید باشه. طلایی می تونه تو این مواقع رنگ مکمل خیلی عالی و فوق العاده‌ای باشه. با اینکه استفاده خیلی زیادی از این رنگ تو این کابینت نشده اما ببینین چه جوری خودشو شکیل و جذاب نشون میده.

کابینت های گلاس 15
کابینت های گلاس 16

برای انتخاب کابینت آشپزخونه نباید خیلی مجزا اونو بررسی کرد. ملاک‌های دیگه ای رو هم باید در نظر داشته باشین. رنگ کف آشپزخونه، رنگ دیوارها و حتی رنگ سقف خونه و در نهایت رنگ وسایل آشپزخونه حتماً باید برای انتخاب طرح و رنگ کابینت آشپزخونه در نظر گرفته بشن. چه ترکیب رنگی بهتر از سفید و طلایی می تونه با همه این رنگ‌ها و وسایل هارمونی داشته باشه.

کابینت هایگلاس سفید طلاییرنگ کفپوش خیلی عالیه اما در استفاده از رنگ طلایی افراط شده که جذابیت کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی رو تاحدودی کم کرده.

کابینت های گلاس 17

کابینت هایگلاس انواع مختلفی داره. هایگلاس ایرانی و هایگلاس خارجی که بیشتر نمونه‌های ترک مد نظر هست. قدیما کابینت هایگلاس ایرانی خیلی کیفیت نداشت و همه دنبال استفاده از کابینت هایگلاس ترک بودن. اما الان هایگلاس ایرانی رو هم با کیفیت خیلی بالا تولید می کنن و حتی این کابینت‌ها می تونن با اجناس خارجی رقابت کنن.

هایگلاس 7

یه قاعده مهم در کابینت ‌هایگلاس سفید طلایی رو یادتون بمونه، هرچه کمتر از رنگ طلایی استفاده بشه، زیبایی این ترکیب رنگ به طرز چشمگیری افزایش پیدا می‌کنه.

کابینت های گلاس 18

کابینت هایگلاس ترک هم یک جنس نداره و هر کارخونه کابینت مخصوص به خودشو رو تولید می کنه که هم کیفیتشون فرق می کنه و هم قیمتشون. برا همین اگه دنبال کابینت هایگلاس سفید طلایی هستین باید جنس اونا رو هم مد نظر داشته باشین. بسته به قیمتی که می خواین پرداخت کنین می تونین جنس مورد نظرتون رو هم با اون هماهنگ کنین.

کابینت های گلاس 19

دوام و موندگاری کابینت هایگلاس سفید طلایی در درجه اول به جنس و کیفیتی که انتخاب می کنین بستگی داره و در درجه دوم به نحوه استفاده و نگهداری شما. تجربه نشون داده که عامل دوم حتی بهتر و مهم‌تر از عامل اول هست. کابینت هایی هستن که بعد از دو دهه هنوز هم خیلی عالی و سر پا باقی موندن. همش هم به خاطر سلیقه‌ای که صاحبشون تو نگهداری از اونا به خرج داده. پس شما هم می تونین با  استفاده درست و صحیح عمر و دوام کابینت هایگلاس سفید طلایی خودتون رو چند برابر کنین و مجبور نشین هر چند سال یک بار خرجی برای عوض کردنشون و یا ترمیمشون پرداخت کنین.

کابینت های گلاس 20

خوبی کابینت هایگلاس سفید طلایی اینه که خیلی جذاب و براق هستش و خودشو بیشتر از قیمتی که براش پرداخت می کنین نشون می ده. برای همینه که خیلی‌ها میرن سراغ این مدل کابینت. اما مهم‌تر از انتخاب کابینت هایگلاس سفید طلایی انتخاب کابینت ساز و سازنده است.

کابینت های گلاس 21

هر سازنده‌ای کیفیت خاص خودشو تو ساخت کابینت داره برای همینم دستمزد کابینت سازها برای یک مدل کابینت با هم فرق داره. ی سازنده خوب و درجه یک و با تجربه می تونه تا چند برابر کیفیت بهتری رو براتون درست کنه.

شناخت جزئیات و مشاهده انواع طرح‌های کابینت هایگلاس سفید طلایی دید خوبی رو براتون می سازه تا بتونین درست و منطقی تصمیم بگیرین و خیلی راحت انتخاب کنین. ی خونه شیک و پرانرژی می تونه زندگی شما رو هم پر از انرژی و شادی کنه.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments