3.6 14

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  8 مرداد 1402
کابینت های گلاس سفید نقره ای

کابینت های گلاس سفید نقره ای به یکی از ترکیب رنگ‌‌های جذاب و پرطرفدار دکوراسیون آشپزخانه تبدیل شده است. رنگ نقره‌ای، طیف روشن و براق رنگ طوسی محسوب می‌شود. حتماً می‌دانید که قیمت کابینت هایگلاس نسبت به ام دی اف گران‌تر است. می‌توانید یک مقایسه اجمالی با این نوع کابینت داشته باشید. ما در اینجا تصاویری از مدل کابینت های گلاس سفید نقره‌ای و سفید طوسی را با شما مرور می‌کنیم در این برسی‌ها می‌توانید با تضاد رنگ‌ها آشنا شوید. همچنین درباره خصوصیات رنگ‌بندی و حس و حال این مدل کابینت آشپزخانه با شما صحبت می‌کنیم. به‌طور کلی از ام دی اف و هایگلاس برای آشپزخانه مدرن استفاده می‌شود که این را به وضوح در عکس‌ها مشاهده می‌کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

 

مدل‌های کابینت های گلاس سفید و نقره ای

 

کابینت های گلاس سفید و نقره ای

 

درخشش رنگ نقره ای روی متریال هایگلاس، نمادی از آیینه و شفافیت را مجسم می‌کند.

 

کابینت مدرن هایگلاس سفید نقره ای

 

وقتی رنگ نقره ای سیر (طوسی) در فضای آشپزخانه غلبه پیدا کند حس ثبات، سادگی و چشم‌پوشی از دنیا را ایجاد می‌کند. رنگ خاکستریِ زیاد باعث کسالت می‌شود و توصیه می‌کنیم در محیط‌های مسکونی از این حالت پرهیز کنید. در تصویر بالا یک کابینت به همراه اپن کاملا خاکستری، البته از نوع روشن را می‌بینید.

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

 

در این نمونه‌کار، رنگ طوسی به همراه رنگ سفید استفاده شده که رنگ سفید کابینت‌ها رنگ غالب می‌باشد. این نمونه‌کار را یکی از صد‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده که از کیفیت خوبی برخوردار است.

 

کابینت مدرن و زیبای های گلاس

 

در این کابینت های گلاس هم که در تصویر بالا می‌بینید رنگ طوسی غالب است اما مجموعاً کسالت‌آور نیست؛ چرا؟  چون اولاً رنگ طوسی روشن (نقره ای) به‌کار رفته و ثانیاً سایر اجزای آشپزخانه شفافیت، گرما و هیجان را به محیط تزریق می‌کنند: پنجره‌ی گسترده، صفحه‌ی کابینت سفید، نمای آجری همگی به خوبی کنار رنگ طوسی روشن تعادل ایجاد کرده‌اند.

 

کابینت مدرن های گلاس رنگ سفید نقره ای

 

در اینجا رنگ طوسی تیره‌ باعث لوکس‌تر شدن کابینت های گلاس شده است. ضمناً مقداری هم سرمای رنگ سفید بدنه‌ها را کاهش داده. موقع انتخاب این تم رنگ حواستان به روحِ آن رنگ باشد. رنگ‌های طوسیِ طیف تیره، نسبتاً گرم هستند و حس قدرت در خودشان دارند.

 

کابینت خاکستری مدرن

 

کابینتی خوش ساخت و نسبتاً با ابهت. با وجودی که فضای آشپزخانه بزرگ نیست اما این حس قدرت را مدیون تمِ رنگ طوسی انتخاب شده و دستگیره‌های زیبای طلایی آن است.

 

 

هایگلاس نقره ای

 

های گلاس

 

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

یک کابینت سفید و طوسی قشنگ دیگر که جزء کارهای بازسازی ساختمان هم بوده است. این دکور آشپزخانه در تهران و توسط متخصصین تیم سلام ساختمان اجرا شده ولی اگر برایتان سوال شده که فقط در تهران فعالیت داریم باید بگویم خیر! سلام ساختمان به‌جز استان تهران در در حال دریافت…  استان دیگر هم فعالیت دارد و مجموعه‌ای بیش از در حال دریافت… کابینت‌ساز فعال دارد.

 

کابینت مدرن هایگلاس رنگ نقره ای

 

یک مدل کابینت های گلاس سفید نقره‌ای ساده، با اُپن طرح چوب. زیبا و امروزی، البته مقداری کم‌‌روح. آن خرگوش روی کابینت توجه شما را هم جلب کرد؟! طبیعی است! در ادامه می‌گوییم چرا این خرگوش بامزه با اینکه رنگ ملایمی دارد توجه‌ را جلب می‌کند.

 

کابینت هایگلاس سفید برا آشپزخانه کوچک

 

و این هم یک نمونه کابینت های گلاس سفید طوسی با صفحه و بین کابینت طوسی (نقره ای) و دستگیره‌های همنوا با رنگ نقره ای. سادگی زیباست؛ البته این مورد دیگر خیلی ساده شده است.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

 

کابینت سفید طلایی هایگلاس

 

در کنار ترکیب رنگ سفید و نقره ای در اجزای کابینت، خیلی خوب است که به طرح و رنگ فضای بین کابینت و دیوارهای آشپزخانه توجه کنید چون خیلی در داستان آشپزخانه شما می‌توانند تاثیرگذار باشند. یک طرح بافت‌دار می‌تواند جذاب، مسحور کننده و صمیمی باشد.

 

کابینت ترکیب ام دی اف و های گلاس

 

طراح این کابینت، هنرمندانه صفحات و بین کابینتیِ طرح چوب را با هایگلاس نقره ای تلفیق کرده. دیوارهای سفید آشپزخانه هم این هنرنمایی را تکمیل کرده‌اند.  یک طرح امروزی ساده که حالا حالاها قدیمی نمی‌شود.

 

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

همان‌طور که گفتم سلام ساختمان در در حال دریافت… استان کشور فعالیت دارد و عکس بالا یک نمونه کار اجرا شده توسط دکوراتور سلام ساختمان در استان قم می‌باشد. رنگ سفید مایل به طوسی به همراه مشکی مایل به خاکستری طرح جالبی را ایجاد کرده. البته نکته جالب‌تری که این دکور را کمی متمایز می‌کند استفاده از سقف کشسان کهکشانی و تناسب رنگ آن با کابینت‌ها است.

 

کابینت طوسی- سفید

 

و باز هم تلفیق طوسی (نقره ای)، سفید و طرح چوب! طرح‌های چوبی را دست کم نگیرید: تم‌های روشنِ رنگ چوب آرامش بخش هستند و به محیط گرما می‌دهند؛ گرمایی ملایم نه سوزان.

 

بعضی‌ها هم دو رنگ بودن درب‌ها را دوست دارند! یک کابینت ساده با ترکیبی از سفید، نقره‌ای و چوبی

 

کابینت ترکیب نقره ای و سفید

 

تصویر بالا را به این صورت می‌توانیم توصیف کنیم: یک لاکچریِ سرد

 

کابینت های گلاس نقره ای

 

در عین سادگی چقدر خوب با رنگ‌های طوسی (نقره ای) بازی کرده است. یک محیط آرامش‌بخش، برای کسانی که مطالعه دوست دارند.

 

تصاویر ادامه را ببینید تا بیشتر با حس و کارکرد رنگ طوسی و نقره ای آشنا شوید.

 

کابینت مدرن ترکیب رنگ سفید نقره ای و کرم

 

چرا این ترکیب کابینت سفید و طوسی انقدر با نشاط است؟ به‌خاطر طرح‌های چوبی روشن، رنگ زرد و نارنجی دیواره‌های بین کابینت و البته نور خوب محیط.

 

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

یک اجرای دیگر در سیستم سلام ساختمان که ترکیب دو رنگ سفید و طوسی می‌باشد. البته متریال رنگ طوسی از جنس ام‌دی‌اف است ولی متریال رنگ سفید از جنس های‌گلاس. این نمونه کار فقط یکی از صدها نمونه اجرا شده در سلام ساختمان است و سالانه حدود هزار قرارداد در سیستم ما منعقد می‌شود. همه این قراردادها از یک مرحله شروع شده و آن هم ارسال درخواست در سایت ما است.

 

کابینت مدرن رنگ خاکستری

 

در تصویر بالا احتمالاً چشم شما هم ابتدا آن تُسترِ قرمز رنگ یا پیچ‌های گاز و یا ستاره را دید! این یکی از ویژگی‌های خیلی مهم رنگ خاکستری است: رنگ خاکستری باعث می‌شود سایر رنگ‌ها بیشتر و بهتر خودشان را در محیط نشان بدهند و چشم را به سمت آن‌ رنگ‌ها هدایت می‌کند.

 

در ادامه بیشتر این مسئله را حس می‌کنید.

 

کابینت آشسپزخانه هیا گلاس قرمز و خاکستری

 

فقط جذابیت قرمز نیست که فرودگاهِ چشم انسان می‌شود، این آشپزخانه با کابینت های گلاس سفید و نقره‌ای محیط خاکستری را ایجاد کرده که چشم را به سمت هر نقطه‌ی رنگی جذابی هدایت می‌کند. خاصیت جذابیت بخشیدن به سایر رنگ‌ها در ذاتِ تم‌های رنگ طوسی قرار دارد. تصویر بعدی را ببینید.

 

ترکیب رنگ زرد و خاکستری در کابینت

 

درخشش مضاعف رنگ زرد بین کابینتی را که با رنگ نقره ای اطراف محصور شده در تصویر بالا می‌بینید. البته جا دارد روی این طرح از نظر هندسی و همین‌طور ترکیب رنگ‌ها بیشتر  کار شود.

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

ترکیب رنگ سفید و طوسی مات تضاد جالبی است که در این نمونه‌کار اجرا شده توسط کابینت کار سلام ساختمان دیده می‌شود. برای داشتن چنین کابینت‌هایی فقط کافی است چند مرحله ساده را طی کنید:

 

  1. اگر به فکر ساخت کابینت یا کمد هستید می‌توانید درخواست‌تان را اینجا ثبت کنید.
  2. کارشناسان سلام ساختمان با شما تماس گرفته و به‌صورت رایگان جهت انتخاب کابینت و مسائل جانبی مشورت می‌دهند.
  3. در مرحله بعد دو نفر از دکوراتورهای ما از پروژه بازدید کرده و بعد از مشخص شدن جزئیات مدنظرتان قیمت نهایی را اعلام می‌کنند.
  4. بعد از آن شما می‌توانید یکی از کابینت‌سازها را انتخاب کنید یا اگر از هیچکدام راضی نبودید، دوباره با ما تماس بگیرید تا افراد جدیدی به شما معرفی کنیم.
  5. در نهایت هم کار را با رضایت و با خاطره خوش تحویل می‌گیرید.
نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت ترکیب رنگ سفید- سبز- نقره ای

 

رنگ سبز، رنگ جذب کننده ای نیست، اما در اینجا جذب آن می‌شوید چون سایر رنگ‌های اصلی محیط، سفید و طوسی هستند. طوسی ِ نقره ای با رنگ سبز می‌تواند ترکیب خاص و آرامش‌بخشی ایجاد کند. این آشپزخانه با صفحه گسترده سبز رنگ وسط آن احساس امید، سخاوت و سرزندگی را به محیط منتقل می‌کند؛ مثل طبیعت بهار.

 

کابینت ترکیب رنگ سفید و سبز

 

تصویر بالا نمونه دیگری از استفاده رنگ سبز در کنار رنگ سفید و نقره ای است. توجه داشته باشید تم‌های مختلف رنگ سبز، حس‌های مختلف و گاهی متضاد را ایجاد می‌کنند. می‌بینید که حس و حال تمِ سبز تصویر بالا کاملاً متفاوت از مدل کابینت قبلی است که سبز روشن و شفافی داشت.

 

کابینت ترکیب رنگ زرد و سفید و آبی

 

خب این هم یک کابینت خیلی شاد از ترکیب رنگ‌های زرد، سفید و نقره‌ای برای خانواده‌های شادی دوست. حتمًا می‌دانید که رنگ زرد نشاط آور است.

 

کابینت سبز-نقره ای-سفید

 

بنفش در دکوراسیون رنگ کمیابی است؛ تجربه‌ رنگ بنفش در کنار خاکستری، یک تجربه نادر و خاص برای افرادی است که خاص بودن رو دوست دارند.

 

کابینت جزیره رنگ بنفش و سفید

 

برای اینکه رنگ بنفش را بهتر درک کنید این مدل کابینت بنفش با صفحات کابینت سفید را مشاهده کنید. البته استفاده از این حجم بنفش جسارت خودش را می‌طلبد!

 

اعجاز رنگ نقره ای!! تصاویر فوق‌العاده از کابینت های گلاس نقره ای و سفید نقره ای

 

ترکیب رنگ سفید و طوسی تیره را می‌توانیم به‌خوبی ببینیم که با استفاده از نوارهای باریک و تیره رنگ تزئین شده‌اند. این کابینت را مشتری سلام ساختمان از استان سمنان سفارش داده‌اند، کارشناسان تیم ما با ایشان تماس گرفته و بعد از بازدید دو نفر کابینت ساز سلام ساختمان، آن هم به‌طور مستقل از هم، مشتری یکی را انتخاب کرده و در نهایت چنین کابینتی را برای ایشان اجرا کرده‌ایم.

 

نکته جالب توجه این است که در ما قیمت‌های خودمان را تضمین می‌کنیم و در صورتی که قیمت ارائه شده توسط کابینت ساز، بیشتر از قیمت ارائه شده توسط اتحادیه کابینت سازان باشد؛ مبلغ مازاد را سلام ساختمان با کمال میل بازگشت می‌دهد. پس خیالتان از بابت قیمت کاملا راحت باشد.

 

کابینت نقره ای سفید

 

این هم آرامش کابینت سفید و نقره ای در یک محیط دلنشینی که انقدر آرامش بخش بوده که میز صبحانه خوری هم در آن قرار داده‌اند.

 

کابینت مدرن رنگ نقره ای سفید

 

تا به‌حال درخشش چوب را آن هم وقتی در بخش‌های پایین کابینت اجرا شده است را تا این حد حس کرده‌اید؟ گرما و زیبایی بخش‌های چوبی در این محیط سفید نقره‌ای دو چندان شده: باز هم خاصیتِ افزاینده رنگ خاکستری.

کابینت نقره ای گردویی

 

یک مدل زیبا از ترکیب زنگ طوسی، سفید و چوبی. با این‌که رنگ طوسی غلبه دارد اما به‌دلیل محیط سفید آشپزخانه و صفحه سفید کابینت، حس لطافت را هم منتقل می‌کند. نور خیلی خوب و وجود طرح‌های چوبی هم باعث شده فضا دلنشین‌تر و با هیجانی متعادل به‌نظر برسد.

معرفی کابینت ساز

 

کابینت ترکیب رنگ نارنجی نقره ای

 

نمونه ای از کابینت سفید، طوسی تیره با دستگیره‌ها و یخچال نقره‌ای به‌علاوه رنگ نارنجی که باعث می‌شود صاحبخانه نشاط و هیجان بیشتری داشته باشد و فعال‌تر کار کند.

 

کابینت سفید

 

در خانه تصویر بالا، هدف طراح روشنایی محیط بوده و برای همین از رنگ نقره‌ای شفاف و سفید برای کابینت‌ها استفاده کرده است. واقعا هم به هدفش رسیده؛ ضمن اینکه در این محیط هر وقت بخواهند می‌توانند المان‌های رنگی را به‌خوبی نمایش دهند و حس فضا را به سمتی که دوست دارن سوق دهند.

 

امیدواریم از دیدن این مدل‌های کابینت که با دقت برایتان انتخاب کرده‌ایم لذت برده باشید و کار کابینت و دکوراسیون‌ خودتان را به دست افراد مطمئن بسپارید.

 

نظراتتان را در انتهای مطلب برای ما ارسال کنید، حتماً از آن‌‌ها بهره می‌بریم.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Elham Mahdavinia
Elham Mahdavinia
24 مهر 1402 19:21

سلام وقت بخیر
چقدر طول میکشه از زمان ثبت درخواست تا زمانیکه دکوراتور تشریف بیارن براى بازدید؟

ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی
ترجمه تخصصی انگلیسی به فارسی
03 اسفند 1398 09:41

ببخشید این مدل هایی که عکسشون رو زدین موجود دارین؟

salamsakhteman
salamsakhteman
13 اسفند 1398 08:44

سلام
مدل آماده که کلاً نداریم. شما باید طرحتون را انتخاب کنید و با همکاران در تماس باشید تا دکوراتور خدمتتون معرفی کنند. میان بازدید و بعد با توجه به فضای آشپزخونتون طرح کابینت مورد نظر رو براتون اجرا می کنند. شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.
https://bit.ly/2VGeYjk

پریسا
پریسا
11 فروردین 1398 13:33

سلام
عکسی از ترکیب رنگ کرم و طوسی ندارین؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 فروردین 1398 21:39
پاسخ به  پریسا

سلام، فعلاً خیر.

ناشناش
ناشناش
12 آبان 1397 19:50

عالی بودن مرسی میخوام کابینت درست کنم سفید و طوسی خوشکله لطفا کمک کنید ؟؟؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 آبان 1397 09:47
پاسخ به  ناشناش

سلام لطفا در فرم انتخاب کابینت ساز ثبت نام کنید تا همکارانومن در این زمینه به شما کمک کنند.

نو عروس
نو عروس
03 آبان 1397 13:42

سلامم
من چند ماهه دیگه عروسیمه
وسایل آشپزخونه رو طوسی صورتی گرفتم
نمیدونیم کابینت‌ها رو چ رنگی بگیریم☹️
آشپزخونه کوچیکه و نور خوبی نداره ولی کلی جای کابینت داره
میشه کمک کنید بهم؟??‍♀️

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 آبان 1397 12:38
پاسخ به  نو عروس

با سلام.
برای اینکه ببینید ترکیب رنگ طوسی و صورتی برای فضای آشپزخانه چطوری میشه بهتون پیشنهاد میکنیم حتما با یک طراح قابل اعتماد مشورت کنند تا طراح یک طرح سه بعدی از دکور این آشپزخانه براتون طراحی کنند و بعد به یک کابینت ساز قابل اعتماد بدید طرح رو تا براتون اجرا کنه که تموم این مراحل رو ما میتونیم بهتون کمک کنیم . اینطوری وقتتون هم کمتر تلف میشه

ستاره
ستاره
07 شهریور 1397 08:08

توضیحاتتون در مورد ترکیب رنگها در طراحی کابینت و تاثیرش در فضای خونه خیلی خوب بود
متشکرم

behzad nemati
behzad nemati
09 خرداد 1397 11:36

یکسری از عکس های داخل مقاله خیلی قشنگ بودند

امیر علی غفاریان
امیر علی غفاریان
19 اردیبهشت 1397 16:15

کابینت های گلاس خیلی خوبه اما خوب نمیدونم این رنگها واقعا در ایران وجود داره؟

soltani
soltani
11 اردیبهشت 1397 19:12

جالب و خیلی جامع بود. ممنون