3.9 0

23 مدل چشم نواز از کابینت هایگلاس اکلیلی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  7 مرداد 1402
کابینت هایگلاس اکلیلی سفید با دستگیره افقی

یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها در کابینت هایگلاس، رنگ‌های روشن مثل سفید، کرم و بژ است و در این رنگ‌های روشن نیز انواع کابینت هایگلاس اکلیلی محبوب‌ترین طرح‌ها به حساب می‌آیند. کابینت هایگلاس اکلیلی یکی از انواع جدید در کابینت هایگلاس است که مانند هایگلاسِ معمولی، مغزی آن از ام دی اف و روکش آن از پلکسی‌گلاس است و تنها در ظاهر براق‌تر بوده و درخشندگی بیشتری نسبت به هایگلاس معمولی دارد و در رنگ آن اکلیل‌های براق بکار رفته است.

پرطرفدارترین رنگ‌ها برای کابینت هایگلاس اکلیلی چیست؟

به طور کلی، هایگلاس اکلیلی بیشتر در رنگ‌های سفید، بژ و کرم طرفدار دارد، اما در رنگ‌های دیگری مثل مشکی، خاکستری، پسته‌ای، قرمز و … نیز وجود دارد. در این مطلب می‌خواهیم چند مدل از کابینت هایگلاس اکلیلی را با هم بررسی کنیم و شما می‌توانید هر مدلی که پسندیدید را در آشپزخانه خود داشته باشید. کافیست فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کنید.

عکس های کابینت هایگلاس اکلیلی

کابینت هایگلاس اکلیلی به رنگ سفید خاکستری بدون دستگیره

یکی از مزایای رنگ سفید این است که به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب و ست می‌شود. کابینت هایگلاس سفید اکلیل‌دار در مدل بالا که یکی از نمونه‌کارهای متخصصین سلام ساختمان در شهر اصفهان می‌باشد، به خوبی این موضوع را نشان می‌دهد.

برای سفارش مدل جذاب و مدرن بالا کافیست روی عکس کلیک کنید و فرم درخواست کابینت را پر کنید و از مشاورهای سلام ساختمان مشاوره رایگان دریافت کنید.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت هایگلاس براق سفید با کابینت جزیره

همان‌طور که در عکس دیده می‌شود کابینت هایگلاس اکلیلی دیوارهای مربوط به آشپزخانه را گرفته اما به خاطر رنگ سفیدی که دارد، زیاد بودن کابینت‌ها اصلا چشم را اذیت نمی‌کند و آشپزخانه را شلوغ نشان نمی‌دهد. حتی شاید در نگاه اول هم این موضوع به چشم نیاد و بیشتر شیک بودن آن نظرمان را جلب کند.

کابینت اکلیلی با دستگیره طلایی

به نظر می‌آید موردی که این آشپزخانه را به طور خیلی ساده‌ای خاص کرده، رنگ سفید کابینت‌ها با دستگیره طلایی است. رنگ طلایی با اینکه فقط برای دستگیره‌ها استفاده شده جلوه خاصی را به کابینت اکلیلی براق بخشیده است و همچنین دیوارپوش هندسی کار شده در آشپزخانه، مدرن و لوکس بودن آن را تکمیل کرده است. از طرفی چون اکلیل‌های موجود در کابینت هایگلاس اکلیلی، رنگ طلایی یا نقره‌ای دارند، استفاده از اکسسوری‌هایی متناسب با این رنگ‌ها جلوه کار را بیشتر می‌کنند.

کابینت هایگلاس اکلیلی با طراحی CNC شده

این آشپزخانه مدرن و جذاب نمونه‌کار یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در شهر مشهد می‌باشد که جلوه مدرن خاصی دارد. اگر به دیدن مدل‌های بیشتر علاقه دارید به قسمت مدل‌های کابینت آشپزخانه مراجعه کنید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت هایگلاس اکلیلی با دستگیره مخفی

کابینت‌های هایگلاس کرم اکلیلی که در این آشپزخانه استفاده شده و از آن جایی که بدون دستگیره هم هستند فضایی مدرن و ساده‌ای را به وجود آورده که طیف کمی از رنگ نقره‌ای هم خیلی خوب به این موضوع کمک کرده است.

کابینت هایگلاس اکلیلی 5

در این آشپزخانه رنگ‌های متنوعی دیده می‌شه. قهوه‌ای روشن، زرد، نقره‌ای، مشکی، سبز و … اما به خاطر رنگ کابینت ‌هایگلاس که طوسی انتخاب شده است این ترکیب‌ رنگ‌ها آزار دهنده نیست و اتفاقا به اینکه آشپزخانه شیک‌تر دیده بشه کمک کرده. همچنین شلف استفاده شده دیواری رو که فضای خالی زیادی داشته به سادگی پر کرده. به نظر می‌‌رسه مهم‌ترین موردی که بهتره در آشپزخانه بهش توجه کرد کابینت و رنگ اون هست چون بقیه موارد عناصر مکمل به حساب میان.

کابینت هایگلاس اکلیلی 6

از اونجایی که رنگ نقره‌ای هم جزوه طیف‌های خنثی محسوب میشه انتخاب رنگ نقره‌ای برای کابینت‌ های گلاس می‌تونه جلوه مدرن و شیکی رو به آشپزخانه بده و با رنگ‌های دیگه به راحتی ترکیب شه؛ مثلا در این آشپزخانه رنگ زرد با اینکه کم استفاده شده اما به خاطر ترکیب با رنگ نقره‌ای جلوه خاصی رو به محیط بخشیده.

کابینت هایگلاس سفید مشکی با میز صبحانه

نمونه‌کار بالا هم توسط سلام ساختمان در تهران اجرا شده است که به وضوح می‌توان دید ترکیب رنگ سفید و مشکی، فضای مدرن و شیکی را پدید آورده است. برای سفارش طرح بالا کافیست روی عکس کلیک کرده و فرم را پر کنید.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت هایگلاس اکلیلی با طرح منحنی و صفحه کابینت طرح چوب

نکته‌ای که در طراحی کابینت‌ این عکس توجه را جلب می‌کند علاوه بر زیبایی، هلالی بودن کناره‌های کابینت‌ها هست. چون علاوه بر این که لوکس هستند، اگر کسی به کناره‌های کابینت برخورد کند آسیبی نمی‌بیند، همان‌طور که می‌بینید هایگلاس سفید اکلیل‌دار هم زیبایی این طراحی را تکمیل کرده است.

کابینت هایگلاس براق به رنگ سفید مشکی با دستگیره افقی

شاید در طراحی اولیه فضای آشپزخانه رنگ سفید بهترین انتخاب برای کابینت‌ها باشد. علاوه بر این که هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند، باعث می‌شود فضای آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان دهد و به راحتی می‌توان آن را با رنگ هر وسیله‌ای ست کرد. اما استفاده از رنگ‌هایی مثل مشکی و خاکستری در کنار سفید انرژی فضا را بیشتر می‌کنند.

کابینت هایگلاس براق رنگ کرم دستگیره دار

کابینت‌های براق و زیبای مدل بالا را یکی از متخصص‌های سلام ساختمان در شهر اصفهان اجرا کرده است. شما نیز می‌توانید صاحب این کابینت‌های جذاب شوید و اگر هرگونه ابهامی دارید مشاورهای سلام ساختمان کاملا رایگان شما را راهنمایی می‌کنند. فقط کافیست داخل لینک زیر فرم را پر کنید و منتظر تماس مشاور ما باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کابینت هایگلاس اکلیلی به رنگ بژ و اپن دار

کابینت هایگلاس بژ اکلیلی که در عکس دیده می‌شود با دستگیره‌های سفید فضای جالب و شیکی را به وجود آورده است. با توجه به اینکه فقط در قسمت کوچکی از آشپزخانه کابینت هایگلاس کار شده اما باز هم به راحتی نظر بیننده را به خود جلب می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید طرح آشپزخانه گالی

کابینت‌ هایگلاس استفاده شده در این آشپزخانه به علت ویژگی براقی که دارند انعکاس نور را در آن‌ها به خوبی می‌توان دید، این موضوع باعث شده بیشتر از این که کوچک بودن آشپزخانه به چشم بیاید کابینت‌ها جلب توجه کنند.

کابینت هایگلاس بژ با دستگیره مخفی نقره ای

اگر بخواهیم آشپزخانه‌ی مدرن و لوکسی داشته باشیم ترکیب رنگ بژ و نقره‌ای می‌تواند انتخاب خوبی باشد. این موضوع را با دیدن بخش کوچکی از آشپزخانه در این عکس می‌توان حس کرد.

کابینت هایگلاس سفید پله ای بدون دستگیره

از آن‌جایی که این آشپزخانه فضای کوچکی را به خودش اختصاص داده اما به خاطر نوع کابینت‌ها، بیشتر براق بودن و انعکاس نور در کابینت‌ها هست که جلب توجه می‌کند. به نظر می‌آید بهترین انتخاب برای آشپزخانه‌های کوچک کابینت هایگلاس اکلیلی می‌باشد. این کابینت هم یکی از اجراهای سلام ساختمان در شهر تهران می‌باشد که برای سفارش آن می‌توانید روی عکس کلیک کنید.

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید طرح پله ای و بدون دستگیره

کابینت هایگلاس سفید اکلیلی بدون دستگیره‌ در این آشپزخانه سادگی خاصی را به وجود آورده. از طرفی با توجه به اینکه دیوار آشپزخانه تقریبا با دیوار نشمین یکی هست کابینت‌ها و رنگ قهوه‌ای اتاق نشیمن به راحتی توانستند ترکیب مدرنی را ایجاد کنند و از طرفی از هم مجزا باشند.

کابینت هایگلاس اکلیلی با رنگ نقره ای با نعنایی دستگیره متری

با اینکه این آشپزخانه متراژ کمی دارد و از طرفی دیگر دورتادور دیوارها از کابینت استفاده شده است؛ اما به این خاطر که از جنس هایگلاس اکلیلی هستند و همین‌طور نقره‌ای بودن آن‌ها، بازتاب نور باعث شده آشپزخانه بزرگ‌تر به نظر بیاد. همچنین نداشتن دستگیره کابینت‌ها کمک می‌کند تا فرد بدون اینکه به آن‌ها برخورد کند از در آشپزخانه حرکت کند.

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید طوسی اپن دار

تلفیق رنگ سفید و خاکستری کابینت‌های هایگلاس، جلوه خاص و مدرنی را به محیط آشپزخانه داده است. این تصویر هم یکی از نمونه‌کارهای متخصص‌های سلام ساختمان در شهر تهران است.

معرفی کابینت ساز

هایگلاس سفید اکلیلی با کابینت جزیره

زیبایی رنگ سفید به این هست که بعد از مدتی خسته‌کننده نمی‌شود و همیشه تازگی خودش را حفظ می‌کند. شاید به همین خاطر که اولین رنگ انتخابی تولیدکننده‌ها برای محصولات آشپزخانه سفید هست و بعد رنگ‌های دیگر. این موضوع را به راحتی می‌توان در این عکس حس کرد.

کابینت خطی هایگلاس اکلیلی همراه با جزیره

در طراحی این آشپزخانه با اینکه رنگ غالب به خاطر کابینت‌های هایگلاس، سفید رنگ هست اما استفاده درست از رنگ نقره‌ای آن هم نه خیلی زیاد ترکیب جالب و مدرنی را به وجود آورده است.

کابینت هایگلاس با دستگیره خطی نقره ای

ترکیب دو رنگ سفید و نقره‌ای همیشه می‌تواند انتخاب مناسبی برای هر چه بهتر کردن فضای آشپزخانه باشد. کابینت‌های سفید که دستگیره‌های افقی به رنگ نقره‌ای دارند و هود و اجاق گازی که در وسط فضای کابینت‌ها قرار گرفته، باعث شده هر کدام به یک اندازه توجه بیننده را جلب کنند.

کابینت هایگلاس اکلیلی سفید با صفحه کابینت قهوه ای

تنها در یک سمت دیوار، کابینت‌های زیاد و بلندی استفاده شده؛ اما چون از کابینت هایگلاس به رنگ کرم اکلیل‌دار استفاده شده، به جای اینکه تعدادشان به چشم بیاید، چشم نواز و لوکس بودن کابینت‌ها توجه را جلب می‌کند مخصوصا که به صورت هنرمندانه‌ای با رنگ قهوه‌ای ترکیب شده‌اند. از طرفی چون فقط یک طرف دیوار کابینت هایگلاس کرم اکلیلی کار شده شاید اگر تمام درها دستگیره داشتند شلوغ دیده می‌شد و آزاردهنده بود.

اگر قصد تعویض کابینت‌های خود را دارید و کابینت‌ساز خوبی نمی‌شناسید، سلام ساختمان می‌تواند به شما کمک کند و اول کاملا رایگان به شما مشاوره بدهد و بعد کابینت‌ساز خوش‌قول به شما معرفی می‌کند. برای گرفتن این خدمات و خدمات طلایی دیگر فقط کافیست فرم زیر را تکمیل کنید.

فرم ثبت درخواست

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments