4.1 3

چشم‌نوازترین مدل‌های کابینت لاکچری و لوکس 2024

  11 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  11 دی 1402
کابینت لاکچری (لوکس) تمام چوب قهوه ای

با کابینت لاکچری (Luxury cabinet) چقدر آشنا هستین؟ آیا شما هم می‌خواین کابینت آشپزخانه لاکچری داشته باشین اما نگران قیمت اون هستین؟! یا شاید نگران پیدا کردن یک کابینت ساز خوب برای ساخت کابینت لوکس هستین؟! در هر صورت این مطلب رو بخونین تا با موضوعاتی مهم و جالب درباره مدل‌های لوکس و لاکچری کابینت آشپزخانه آشنا بشین.

در این مقاله به شما می‌گیم که چطور کابینت لوکس آشپزخانه خودتون رو طوری سفارش بدین که بعداً پشیمون نشین! همچنین بازه حدودی قیمت کابینت لوکس و مدرن رو به شما می‌گیم و شما رو با دکوراسیون آشپزخانه لاکچری بیشتر آشنا می‌کنیم. در ضمن کلی تصاویر و مدل‌های جدید و جذاب از این نوع کابینت‌ها رو هم با هم می‌بینیم. پس با ما همراه باشین.

منظور از کابینت لاکچری برای آشپزخانه چیست؟

کابینت لاکچری یا کابینت لوکس، کابینت‌هایی بسیار مجلل و به عبارتی همه چی تموم هستن! وقتی می‌گیم لوکس، هر کسی ممکن هست یک برداشت خاصی از این کلمه داشته باشه و البته این مساله ایرادی هم نداره! اما یک اشتراک بین برداشت همه‌ی افراد از لاکچری بودن کابینت آشپزخانه وجود داره و اون هم، این هست که کابینت لاکچری معمولا قیمت گرانی داره و برای ساخت اون، از بهترین متریال‌ها و یراق آلات و اکسسوری‌ها استفاده می‌شه.

کابینت لاکچری ترکیب طوسی و سفید و قهوه ای

علاوه بر این‌ها، کار طراحی و ساخت کابینت لوکس آشپزخانه رو هم، معمولاً تیمی از کابینت سازان بسیار حرفه‌ای بر عهده می‌گیرن. در ادامه با ویژگی‌های مختلف کابینت لاکچری بیشتر آشنا می‌شین.

چه متریالی در ساخت کابینت لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

بطور کلی کابینت لوکس، جنس ثابت و مشخصی نداره. شما می‌تونین از هر نوع متریالی برای ساخت و طراحی کابینت آشپزخانه لاکچری استفاده کنین. اما در عُرف بازار، متریال اصلی سازنده‌ی لوکس‌‌ترین کابینت‌های آشپزخانه عبارت‌اند از:

  • چوب
  • روکش چوب
  • ممبران

البته برای ساخت کابینت لاکچری، از متریال‌های دیگه‌ای مثل پولیشی، پلی اورتان و … هم می‌تونین استفاده کنین که این موضوع کاملا به سلیقه شخصی شما بستگی داره. مواردی که در بالا گفتیم، صرفا رایج ترین انواع متریال کابینت لوکس در بازار هستن. راستی یادتون باشه در هنگام انتخاب متریال کابینت لاکچری، به سبک کابینت خودتون هم توجه داشته باشین. در این باره در قسمت سبک کابینت لوکس، بیشتر توضیح میدیم.

کابینت کلاسیک لاکچری قهوه‌ای تیره

در ادامه می‌خوایم ببینیم کابینت لاکچری در چه نوع سبک دکوراسیونی ساخته می‌شه و آیا فقط سبک کلاسیک داره یا نه؟!

 کابینت لاکچری چند سبک دارد؟ + مدل‌ها و نمونه کارهای هر سبک

اغلب افراد، کابینت لاکچریِ آشپزخانه خودشون رو در سبک کابینت کلاسیک سفارش می‌دن و کمتر از سبک مدرن، برای ساخت کابینت آشپزخانه‌های لوکس استفاده می‌کنن. با این حال کابینت لاکچری در تمامی سبک‌های دکوراسیونی قابلیت اجرا داره و شما می‌تونین با توجه به سلیقه خودتون، این کابینت رو در سه سبک زیر سفارش بدین:

  1. کابینت لاکچری کلاسیک
  2. کابینت لاکچری مدرن
  3. کابینت لاکچری نئوکلاسیک

در ادامه در مورد هر یک از این سبک‌ها توضیحاتی رو به شما ارائه می‌دیم و مدل‌های مختلفی رو با هم می‌بینیم.

1.     چند نمونه کابینت لاکچری کلاسیک و معرفی کامل این سبک

کابینت لاکچری کلاسیک معمولا دارای طراحی سلطنتی و پر زرق و برق هست. در این کابیت معمولا از اِلِمان‌های اضافه‌ای مثل ستون، سر ستون، تاج، پاخور و زیر چراغ استفاده می‌شه که اغلب به صورت منبت کاری شده هستن. درب‌های این کابینت اغلب دارای حکاکی هستن و به جزئیات، در طراحی این کابینت خیلی توجه می‌شه.

کابینت لاکچری قهوه‌ای کلاسیک و لوکس

برای ساخت کابینت‌های لوکس و با شکوهِ کلاسیک، از بهترین متریال‌ها و یراق آلات استفاده می‌کنن و کار ساخت و اجرای اون رو گروهی حرفه‌ای از کابینت‌سازها بر عهده دارن. اصلی ترین متریال سازنده‌ی کابینت‌های سلطنتیِ کلاسیک، مانند تصویر زیر از نوع چوب هست.

کابینت کلاسیک چوبی لوکس و مجلل قهوه‌ای (Copy)

پس تعداد زیادی از کابینت‌های کلاسیکِ لاکچری، در واقع کابینت چوبی و کابینت روکش چوب هستن. البته ممکن هست از متریال ممبران هم مانند تصویر زیر، برای ساخت این کابینت‌ها استفاده بشه.

کابینت لوکس سفید کلاسیک دارای تاج و سر ستون منبت کاری شده

البته کابینت‌های کلاسیک لوکس چوبی، از نظر تنوع جنس، مقداری محدود هستن. تمامی چوب‌ها قابلیت تبدیل شدن به ورقه‌های سازنده‌ی کابینت لوکس رو ندارن. برای ساخت کابینت چوبی به شکل لاکچری، از چوب‌های راش، روسی، گردو و … استفاده می‌شه. از بین این چوب‌ها، چوب گردو استحکام زیاد و البته قیمت بالایی داره و برای ساخت یک کابینت مجلل و لوکس، کاملا مناسب هست!

2.     چند نمونه کابینت لاکچری مدرن و معرفی کامل این سبک

اگرچه اغلب کابینت‌های لاکچری با سبک کلاسیک ساخته می‌شن، اما هر کابینت مدرنی هم، می‌تونه به صورت سلطنتی و مجلل ساخته بشه. در تصویر زیر یک نمونه کابینت لوکس مدرن رو می‌تونین ببینین.

کابینت لوکس مدرن ساخته شده از متریال چوب قهوه‌ای روشن و سنگ طوسی

بیشتر مدل‌های کابینت‌های مدرن، دارای طرح‌های خیلی ساده و مینیمال هستن. اما مدل‌های کابینت لوکسِ مدرن با وجود سادگی، از نظر طراحی دارای یکسری ویژگی‌های خاص هستن. برای مثال همونطور که در تصویر زیر می‌بینین، در دستگیر‌های مخفی و یا طراحی‌های هندسیِ خاص و لاکچری برای این کابینت‌ها استفاده می‌شه.

کابینت لوکس مدرن براق رنگ تیره با نورپردازی زیبا

طبق تعریفی که در مطلب «کابینت آشپزخانه مدرن» داشتیم، در ساخت کابینت مدرنِ عادی، بیشتر از متریال‌های هایگلاس و ام دی اف استفاده میشه. اما کاربرد این متریال‌ها در کابینت لوکسِ مدرن کمتر است و به جای اون‌ها از متریال‌های لوکسِ چوب، روکش چوب و یا حتی در درجه بعد از ممبران و پولیشی و پلی اورتان استفاده می‌کنن. متریال رایج هایگلاس و ام دی اف کمتر می‌تونن ظاهر منحصر به فرد و لوکسی رو برای ما ایجاد کنن.

کابینت لاکچری مدرن سفید ساده و شیک

در کل می‌خوایم بگیم که اغلب کابینت‌های لاکچری دارای سبک کلاسیک هستن و کمتر در گروه کابینت آشپزخانه مدرن قرار می‌گیرن.

3.     چند نمونه کابینت لاکچری نئوکلاسیک و معرفی کامل این سبک

اگه سبک کلاسیک برای شما قدیمی شده و به سبک مدرن هم علاقه ندارین، کابینت نئوکلاسیک بهترین انتخاب برای شما هست. کابینت لوکس نئوکلاسیک طرحی مابین سبک کلاسیک و مدرن داره، یعنی نه به شلوغی کابینت‌های کلاسیک هست و نه به خلوتی کابینت‌های مدرن. در واقع جزئیات در این سبک، خیلی ظریف پیاده می‌شن و خبری از منبت کاری‌های شلوغ در این سبک نیست.

کابینت لوکس نئوکلاسیک تمام چوب با صفحه سنگی

در کابینت لوکس نئوکلاسیک مانند تصویر پایین شما می‌تونین از درب‌های آینه‌ای و شیشه‌ای استفاده کنین و فضایی لاکچری رو در آشپزخانه ایجاد کنین. استفاده از کابینت لوکس با سبک نئوکلاسیک این روزها خیلی رایج شده و افراد زیادی طرافدار این سبک جدید هستن.

کابینت لاکچری نئوکلاسیک سفید با درب‌های شیشه‌ای طرح دار

در سبک نئوکلاسیک نیز مانند دو حالت قبلی، چوب متریال اصلی ساخت کابینت لوکس است. اما از متریال‌هایی مثل ممبران، پلی اورتان، پولیشی و … هم می‌تونین برای ساخت کابینت لاکچری نئوکلاسیک کمک بگیرین.

قیمت کابینت لوکس چقدر است؟

جدول زیر به‌روزترین قیمت متری کابینت لوکس رو برای رایج‌ترین متریال‌های سازنده این نوع کابینت نشان میده:

نوع کابینتحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)توضیحاتبروز رسانی
قیمت کابینت ممبران (وکیوم)00بستگی زیاد به طرح دارد0
قیمت کابینت روکش چوب00بستگی زیاد به طرح و رنگ دارد0
قیمت کابینت تمام چوب00بستگی به نوع و میزان مصرف چوب و رنگ دارد0

 

نکته مهم: باید بدونین مسأله‌ی اساسی در مورد تعیین قیمت کابینت آشپزخانه لاکچری این هست که این نوع از کابینت، طرح‌های متنوع و یراق آلات با کیفیت و گران‌تری داره. بنابراین قیمت متر طول دادن در مورد این کابینت بسیار اشتباه است و جدول بالا صرفا جهت آشنایی شما با قیمت‌ها آورده شده. پس باید حتما کابینت‌ساز بیاد و از محل شما بازدید کنه و بر اساس طرح دلخواه شما، قیمت نهایی اجرای کابینت لاکچری رو براتون محاسبه کنه!

در همین راستا، حتما مطلب «قیمت کابینت و نکات مهم خرید آن» رو مطالعه کنین. در این مطلب به صورت کامل در مورد شیوه‌ی قیمت‌گیری انواع کابینت از کابینت‌ساز توضیح دادیم و متوجه می‌شین که قیمت متر طول، مربوط به یک متر کابینت استاندارد با طرحی بسیار ساده هست. در نتیجه قیمت نهایی کابینت لاکچری بسیار وابسته به متریال و طرح مدنظر شما هست.

سه نکته حیاتی که قبل از انتخاب مدل کابینت لاکچری آشپزخانه باید بدانید!

اکثر افراد زمانی که می‌خوان کابینت لاکچری سفارش بدن، تخصص ویژه‌ای در زمینه قیمت و جزئیات اجرایی کابینت لاکچری ندارن. چنین چالش‌هایی می‌تونه برای شما هم تبدیل به دردسر و زیان بشه. در اینجا سه نکته رو بهتون می‌گیم که اگه قبل از خرید کابینت لوکس بدونین، مانع از ضرر شما میشن. این نکات عبارت‌اند از:

  1. انتخاب نوع متریال کابینت لاکچری
  2. انتخاب طرح کابینت لاکچری
  3. مشورت و قیمت گیری از چندین کابینت ساز

در بین موارد بالا، مخصوصاً مورد شماره سه خیلی حیاتی و مهم هست. پس با ما همراه باشین تا با هر کدام بیشتر آشنا بشین.

1.     انتخاب نوع متریال کابینت لاکچری

حتما قبل از تصمیم‌گیری برای خرید کابینت لاکچری، نسبت به نوع متریال دلخواه خودتون مطمئن بشین. برای مثال کابینت ممبران می‌خواین؟ یا علاقه به کابینت چوبی دارین؟ این‌ها سؤالاتی هستن که پاسخ اون‌ها می‌تونه فرآیند خرید کابینت رو برای شما راحت تر کنه. البته پیش نیاز این پاسخ، آگاهی از جزئیات انواع این کابینت‌ها هست.

کابینت لاکچری بژ و سفید با صفحه کابینت سفید ساده

2.     انتخاب طرح کابینت لاکچری

طرح کابینت مورد علاقه خودتون رو انتخاب کنین. برای این کار می‌تونین از آلبوم‌های کابینت لاکچری که تصاویر زیبایی از این نوع کابینت‌ها رو جمع‌آوری کردن، استفاده کنین. یا این‌که می‌تونین با کابینت سازها و طراح‌های حرفه‌ای مشورت کنین.

به طور کلی راه‌های زیادی وجود داره که به شما کمک می‌کنه بتونین راحت تر و دقیق‌تر، با کابینت سازها درمورد طرح کابینت لوکس دلخواه خودتون مذاکره کنین.

3.     مشورت و قیمت گیری از چندین کابینت ساز

احتمالا به عنوان یک مشتری عادی، برای شما خیلی سخت هست که بخواین جزئیات فنی و قیمتی کابینت‌های لاکچری رو بدونین و به اون‌ها مسلط باشین. پس باید چیکار کنین تا موقع خرید کابینت سرتون کلاه نره؟ نگران نباشین! شما می‌تونین به کمک «سلام ساختمان» و یا هر منبع دیگه‌ای که می‌شناسین، از چندین کابینت‌ساز حرفه‌ای و منصف شهر خودتون مشورت بگیرین. یعنی چی؟ در ادامه می‌گیم.

کابینت سلطنتی چوبی قهوه‌ای تیره با تاج و سرستون منبت کار شده

مشورت گرفتن یعنی، هم از کابینت سازها بخواین که نکات فنیِ ساخت کابینت لوکس رو به شما بگن، و هم از اون‌ها خواهش کنین از محل بازدید کنن و متناسب با تصمیم و نظر شما، بهترین قیمت رو به شما ارائه کنن. با انجام این کار، هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنین، اما کلی اطلاعاتِ مفید کسب می‌کنین. علاوه بر اطلاعات سودمند، عملا کابینت‌سازها رو هم در یک رقابت منصفانه و جالب قرار میدین. رقابتی که تصمیم‌گیرنده نهایی شما هستین. البته پیشنهاد می‌کنیم قیمت، یکی از پارامترهای تصمیم گیری شما باشه و به عنوان تنها فاکتور به اون نگاه نکنین.

در ادامه به معرفی رنگ‌های رایج در ساخت کابینت لوکس می‌پردازیم.

رنگ های رایج در ساخت کابینت لوکس چیست؟

انتخاب رنگ کابینت لوکس، کاملا به سلیقه شما بستگی داره. اما با این حال، پر طرفدارترین رنگ‌های کابینت لاکچریِ مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک در بازار عبارت‌اند از:

  • کابینت لوکس (لاکچری) سفید
  • کابینت لوکس قهوه‌ای (رنگ چوب)
  • کابینت لوکس طوسی
  • کابینت لوکس صدفی
  • و یا ترکیبی از این رنگ‌ها

البته همانطور که گفتیم، رنگ‌های دیگه مثل مشکی، کِرِمی و … هم برای ساخت کابینت لاکچری استفاده می‌شن. شما می‌تونین با توجه به سلیقه شخصی و همچنین با در نظر گرفتن سایر اجزای دکوراسیون منزل، رنگ دلخواه کابینت خودتون رو انتخاب کنین. برای مثال در تصویر زیر، کابینت لاکچری با ترکیبی از رنگ‌های مختلف رو می‌بینین که با سایر بخش‌های آشپزخانه به خوبی هماهنگ شده.

کابینت لاکچری ترکیبی از رنگ‌های طوسی و کرمی با درب‌های شیشه ای

در ضمن کابینت لوکس سفید، بیشترین طرفدار رو در بین رنگ‌های کابینت لاکچری داره. بنابراین در ادامه به طور جداگانه به بررسی این رنگ از کابینت لوکس می‌پردازیم.

مدل‌های کابینت لاکچری سفید 2024؛ عروس آشپزخانه شما!

کابینت لوکس سفید معمولا طرفدارن بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها داره و علاوه بر روشن‌تر نشان دادن فضا، آشپزخانه رو بزرگ‌تر جلوه میده. این کابینت که همچون عروسی در دل آشپزخانه شما می‌درخشه، در طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی ساخته می‌شه. تضاد رنگی کابینت سفید با صفحه کابینت رنگی، زیبایی زیادی رو درآشپزخانه شما به وجود میاره. در ادامه چند نمونه کابینت لوکس سفید با طرح‌های متنوع رو با هم می‌بینم.

 

کابینت لوکس کلاسیک سفید و براق جدید

کابینت لاکچری سفید دارای نقش و نگارهای طلایی و درب‌های منبت کاری شده کابینت لوکس سفید آشپزخانه بزرگ کلاسیک کابینت لاکچری سفید آشپزخانه با سر ستون‌های منبت کاری شده

کابینت لوکس سفید آشپزخانه دارای حاشیه منبت کاری شده در اطراف درب‌ها و صفحه سنگی

حالا که نمونه‌هایی از انواع کابینت لاکچری سفید رو دیدین، در ادامه تجهیزات و یراق آلات کابینت لاکچری رو به شما معرفی می‌کنیم.

یراق آلات، اکسسوری‌ها و دستگیره کابینت لوکس چه ویژگی‌هایی دارند؟

یکی از موضوعات مهمی که در مورد کابینت‌های لاکچری وجود داره، نوع یراق آلات، اکسسوری و دستگیره‌های این کابینت‌ها هست. این تجهیزات در کابینت‌های مجلل اغلب شامل ویژگی‌های زیر هستن:

  • ظاهری شیک و خاص دارن
  • اغلب در رنگ‌های منحصربه فردی مثل طلایی، برنزی و نقره‌ای خریداری می‌شن
  • برخی یراق آلات مثل ریل‌ها، کشوها، جک‌ها و … معمولا از بهترین برندهای معروف خارجی مثل هتیش آلمان‫‪ بلوم اتریش و فانتونی چین خریداری می‌شن
  • برخی تجهیزات کابینت لوکس دارای خاص ترین و جدیدترین نورپردازی‌های آشپزخانه  هستن
  • طراحی دستگیره، یراق آلات و اکسسوری‌ها در کابینت لاکچری کاملا خاص و لوکس هست و دستگیره‌ها در سبک‌های کلاسیک، دارای منبت کاری‌های دست ساز هستن. همچنین در کابینت‌های لاکچری مدرن، دستگیره‌های مخفی خیلی کابرد دارند.
  • گاهی حتی ممکن است جنس تجهیزات کابینت لاکچری از فلزات گران‌بها هم باشه

البته دستگیره و تجهیزاتی از جنس طلا و …، بیشتر در قصرها و کاخ‌ها استفاده میشن و میشه گفت انتهای لاکچری بودن یعنی همین!!!!

دستگیره فلزی و منبت کاری شده در کابینت لوکس آشپزخانه

در ضمن موقع خرید یراق آلات کابینت لاکچری، حتما به سَبک کابینت خودتون توجه کنین و این یراق آلات رو متناسب با سبک دکوراسیون و سایر اجزای آشپزخانه انتخاب کنین. برای مثال از اونجایی که بیشتر کابینت‌های لاکچری دارای سبک کلاسیک هستن، دستگیره‌ها هم باید مشابه به سبک کلاسیک و با ظریف کاری‌هایی زیبا و لاکچری انتخاب بشن.

کابینت لوکس صدفی آشپزخانه با صفحه کابینت سنگی و درب‌های فلزی و جزیره قهوه‌ای

البته در مورد انتخاب شکل دستگیره، دست شما خیلی باز هست و می‌تونین طبق سلیقه‌ی خودتون شکل دستگیره‌ها رو انتخاب کنین. در ادامه صفحه روی کابینت لاکچری رو به شما معرفی می‌کنیم.

صفحه روی کابینت لاکچری چگونه است؟

صفحه روی یونیت کابینت‌های لاکچری تاثیر بسیار زیادی بر شیک بودن آشپزخانه داره. معمولا صفحاتی که برای روی کابینت‌های لوکس استفاده می‌شن، قیمت بالا، اما ظاهر با شکوه و خیره کننده‌ای دارن. در کابینت های لوکس اغلب از صفحات زیر که کیفیت بالایی هم دارن استفاده می‌شه:

  • صفحات کابینت سنگ طبیعی
  • صفحه کابینت سنگ مصنوعی کوارتز
  • صفحه کابینت سنگ مصنوعی کورین
  • صفحه کابینت سنگ مصنوعی مارمونایت
  • برخی صفحات چوب طبیعی

هر یک از صفحات بالا باید متناسب با سبک کابینت لاکچری شما انتخاب بشن. اما با این حال انتخاب نهایی صفحه کابینت به سلیقه شما بستگی داره و باید سعی کنین از صفحه کابینت برای کابینت لوکس خودتون استفاده کنین که هم ظاهر جذابی داشته باشه و هم اینکه متناسب با سایر المان‌های آشپزخانه شما باشه.

صفحه کابینت لاکچری سنگی روی کابینت لاکچری کلاسیک قهوه‌ای

علاوه بر این‌ها، با توجه به گران بودن صفحات کابینت لاکچری، طول عمر و کیفیت صفحه کابینت هم اهمیت زیادی داره که باید به اون توجه کنین.

چند نمونه کابینت آشپزخانه لاکچری ایرانی جدید 1401

کابینت‌های لاکچری ایرانی، علاوه بر ویژگی‌هایی که برای کابینت لوکس گفتیم، یکسری ویژگی‌های خیلی خاص‌تری هم دارن. کابینت‌های لوکس ایرانی مشابه سایر کابینت‌های لاکچری از جنس چوب یا روکش چوب یا ممبران ساخته می‌شن، با این تفاوت که بسیار پُرکارتر هستن.

کابینت لاکچری سفید طرح منحنی با طراحی‌های طلایی و زیبا

این کابینت‌ها، دارای طرح‌های بسیار پیچیده و سخت و پر از منبت و نقش و نگارهای ایرانی هستن. کابینت‌های لوکس ایرانی، تاج‌ها و پاخورهایی پرکار دارن و کمتر در اون‌ها فضایی ساده یا خالی پیدا می‌کنین. البته این مدل از کابینت‌ها بسیار گران‌قیمت بوده و کمتر کسی قادر به ساخت اون‌ها هست. چون معمولا تمامی این نقش‌ها با دست روی کابینت پیاده میشن و مراحلِ ساخت بسیار سخت و زمان بری دارن. کابینت‌های لاکچری ایرانی تماماً کلاسیک و یا گاهی نئوکلاسیک هستن و از طرح های مدرن و مینیمال در اون‌ها خبری نیست.

در انتها توجه شما رو به چند مدل کابینت سلطنتی جلب می‌کنیم.

کابینت لاکچری کلاسیک چوبی دارای کانتر آبی نفتی و صفحه کابینت سفید کابینت لاکچری ایرانی دو رنگ با صفحه کابینت چوبی کابینت لوکس چوبی با طراحی‌های طلایی و صفحه کابینت سفید

کابینت لاکچری سفید آشپزخانه بزرگ و کلاسیک کابینت لاکچری چوبی قهوه‌ای با کانتر طرح دار و صفحه کابینت مشکی کابینت لاکچری چوبی قهوه‌ای با صفحه کابینت منحنی چوبی کابینت لاکچری سفید کلاسیک با طرح‌ها و منبت کاری‌های طلایی به همراه تاج و سرستون

کابینت لاکچری قهوه‌ای چوبی با صفحه کابینت سفید و دستگیره مخفی کابینت لوکس سفید کلاسیک با طراحی‌های طلایی و درب شیشه‌ای

جمع بندی نکات مهم مقاله

وقتی می‌گیم کابینت لاکچری، هر کسی یک مدل از کابینت در نظرش میاد و البته این مسأله هیچ ایرادی هم نداره. در این مقاله به طور کامل متوجه شدیم که کابینت مجلل و لاکچری می‌تونه در هر سبک دکوراسیونی و با هر متریالی ساخته بشه و این موضوع کاملا به سلیقه شما بستگی داره. شاید فردی ترکیب شیک و لاکچری را در در استفاده از طرح های ترند و خاص مثل استفاده از طرح های سفال ایرانی در کابینت آشپزخانه و دکوراسیون خود می داند البته در ذهنیت اکثر افراد، کابینت لوکس خودشون رو بیشتر در سبک کلاسیک و با متریال چوب و یا روکش چوب می‌سازن. کابینت سلطنتی کلاسیک معمولا دارای جزئیات زیاد و ظریف کاری‌هایی مثل تاج و ستونِ منبت کاری شده هست. قیمت کابینت لوکس معمولا خیلی بالا هست و طراحی خاص و منحصر به فردی داره. اگر هنوز علاقمند به کابینت لوکس و لاکچری هستین در مقاله “لوکس‌ترین کابینت‌های آشپزخانه نصب شده در منازل ایران” می تونین کابینت های لاکچری که توسط تیم سلام ساختمان نیز اجرا شده است را ببینید.

کابینت لاکچری کلاسیک مشکی با منبت کاری‌های طلایی

اگه قصد خرید کابینت سلطنتی و لوکس رو برای آشپزخانه خودتون دارین، حتما از مشاورین سلام ساختمان در این باره مشورت بگیرین. با توجه به اینکه قیمت این کابینت‌ها خیلی بالا هست، شرط عقل حکم می‌کنه که بی گدار به آب نزنین و حتما از راهنمایی‌های متخصصین این حوزه کمک بگیرین. لینک ثبت درخواست مشاوره رایگان سلام ساختمان رو در ادامه برای شما قرار دادیم:

ثبت درخواست مشاوره رایگان کابینت

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
نسیم
نسیم
15 آذر 1401 12:05

مدل‌های خیلی قشنگی بودن.
امکانش هست با هزینه کم سبک کلاسیک کار کرد؟

امیدپور
امیدپور
27 مهر 1399 12:32

طرح های قشنگی بود ولی قیمتها به روز نیست. مجدد، چک کنید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
29 مهر 1399 10:38
پاسخ به  امیدپور

عرض ادب
ممنون، بروز شد.