0

 20 ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک جدیدترین مدل‌های 2024

  7 آبان 1403     -      تاریخ انتشار:  7 آبان 1403
کابینت نئوکلاسیک سفید طلایی، کابینت و جزیره نئوکلاسیک سفید و جزیره نئوکلاسیک سفید با صفحه کابینت مشکی
آنچه می خوانید...

    ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک مناسب آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک است. انتخاب جزیره‌ای مدرن و ساده به همراه کابینت‌هایی با منبت‌کاری‌های ظریف، فضای آشپزخانه شما را لوکس و امروزی نشان می‌دهند. در این مطلب از سلام ساختمان دنیایی از مدل‌های متنوع کابینت ترکیبی مدرن و کلاسیک را می‌بینید و می‌توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان سلام ساختمان، کابینت ترکیبی مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    منظور از ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک چیست؟

    با تلفیق زیبایی‌های مینیمال و خطوط ساده کابینت‌های مدرن و افزودن جزئیات هنرمندانه و کنده‌کاری‌های باشکوه سبک کلاسیک، سبکی نوین و محبوب به نام نئوکلاسیک در طراحی کابینت‌ها پدید آمده است. کابینت‌های نئوکلاسیک، با حفظ سادگی و رویکرد مدرن، از تزئینات ظریف و برجسته‌کاری‌های محدودی در اطراف قاب درب‌ها بهره می‌برند تا فضایی گرم و دلنشین با ظاهری شیک و امروزی را خلق کنند.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره نئوکلاسیک قهوه‌ای و کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره آبی

    ا‌نواع ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک با مدل‌ها و رنگ‌های متنوع

    ترکیب کابینت‌های کلاسیک و مدرن می‌تواند یک آشپزخانه زیبا را به شما هدیه دهد. این سبک ترکیبی، نه تنها به جذابیت بصری کمک می‌کند، بلکه با استفاده از بهترین ویژگی‌های هر دو سبک، کارایی بیشتری به آشپزخانه شما می‌بخشد. درادامه به دیدن مدل‌های متنوع کابینت ترکیبی مدرن و کلاسیک می‌پردازیم.

    1-   ترکیب کابینت کلاسیک و مدرن با کابینت ویترینی همراه با جزیره

    کابینت‌های ویترینی با انعکاس نور و نمایش ظروف دکوری، به کابینت سبک نئوکلاسیک آشپزخانه شما جلوه‌ای لوکس و کلاسیک می‌بخشند. جزیره نئوکلاسیک که منبت‌کاری‌های ظریفی دارد نقطه کانونی آشپزخانه است.

    کابینت نئوکلاسیک ویترینی سفید با جزیره نئوکلاسیک و صفحه کابینت سفید

    2-   آمیختن کابینت منبت‌کاری شده ظریف مشکی با کاورهود مدرن

    رنگ مشکی برای کابینت‌های نئوکلاسیک جلوه‌ای لوکس و شیک به آشپزخانه شما می‌دهد. آشپزخانه‌ای با کابینت و جزیره نئوکلاسیک مشکی همراه با کاورهود براق مشکی مدرن که خطوط نقره‌ای آن با دستگیره‌های استیل کابینت، هارمونی زیبایی ایجاد کرده است.

    کابینت مشکی نئوکلاسیک با دستگیره‌های استیل مدرن و کاورهود مدرن مشکی براق

    3-   کابینت‌های کرم ساده با جزئیات شاهانه طلایی

    کابینت کرم رنگ با قاب‌های طلایی و فرورفته‌ای که با ظرافت طراحی شده‌اند، جلوه‌ای نئوکلاسیک به آشپزخانه بخشیده است. این ترکیب رنگی و طراحی، یادآور سبک کلاسیک و لوکس گذشته است. دستگیره‌های طلایی نیز بر این شکوه افزوده و فضایی مجلل و دلنشین را ایجاد کرده‌اند.

    کابینت مدرن سفید با دستگیره‎‌های طلایی

    4-   کابینت و جزیره چوبی سفید با طراحی ترکیبی مدرن و کلاسیک

    استفاده از چوب‌های گرم و طبیعی برای کابینت‌های ترکیبی، فضایی صمیمی ایجاد می‌کنند. قراردادن جزیره و کاورهود چوبی در کنار کابینت‌های سفید با کنده‌کاری‌های ظریف که سبک نئوکلاسیک را نشان می‌دهد، به زیبایی این آشپزخانه افزوده است.

    کابینت سفید چوبی نئوکلاسیک با جزیره و کاورهود نئوکلاسیک چوبی

    5-   ترکیب کابینت‌های باز مدرن با کابینت‌های منبت‌کاری شده

    در حالی که شلف‌های دیواری بیشتر در دکوراسیون مدرن کاربرد دارند، ترکیب آن‌ها با کابینت‌های منبت‌کاری شده‌ای که ظرافت را به نمایش می‌گذارند، تلفیقی جذاب از سبک‌های مدرن و کلاسیک ایجاد می‌کند. این ترکیب به شما اجازه می‌دهد تا اشیاء تزئینی و ارزشمند خود را در قفسه‌های باز به نمایش بگذارید و در عین حال وسایل کاربردی را در کابینت‌های بسته و مرتب نگه دارید.

    کابینت نئوکلاسیک کرم با شلف چوبی و تزئینات طلایی

    6-   کابینت‌های ویترینی با طراحی نئوکلاسیک و جزیره چوبی مدرن

    صاحب آشپزخانه زیر، با الهام از طرح‌های مدرن و کلاسیک، از شرکت سلام ساختمان درخواست طراحی و اجرای کابینت‌هایی ترکیبی کرد. کابینت ساز سلام ساختمان، کابینت‌هایی ویترینی با جزیره‌ای مدرن چوبی و بین کابینتی طرح آجر را طراحی کرد. این ترکیب بی‌نظیر، فضایی شیک و امروزی را خلق کرده است که در آن، سادگی خطوط مدرن با شکوه و اصالت طراحی کلاسیک به زیبایی در هم آمیخته شده است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره چوبی و صفحه کابینت چوبی

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    7-   کابینت ترکیبی ادامه یافته تا سقف

    استفاده از رنگ‌های خنثی و روشن در کابینت‌های ترکیبی مانند کرم، سفید و بژ بسیار رایج است. یکی از ویژگی‌های کاربردی و جذاب کابینت ترکیبی، ادامه دادن آن تا سقف است. کابینت‌های ترکیبی که تا سقف ادامه دارند، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را در اختیار افراد می‌گذارند.

    کابینت کرم نئوکلاسیک با کابینت ویترینی تا سقف و جزیره

    8-   کابینت‌ ترکیبی پلکانی سفید و طوسی

    کابینت‌های پلکانی در سبک نئوکلاسیک به وفور دیده می‌شوند. این مدل کابینت با ایجاد شکست و عمق به بهینه سازی فضا و افزایش کارایی آشپزخانه کمک شایانی می‌کند. با ایجاد سطوح مختلف در کابینت‌ها، می‌توانید ظروف و وسایل آشپزخانه خود را به صورت منظم و دسته‌بندی شده قرار داده و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. کابینت‌های پلکانی در دو رنگ متضاد اجرا می‌شوند تا مدل آن‌ها به خوبی دیده شوند.

    کابینت پلکانی سفید خاکستری با جزیره خاکستری

    9-   کابینت‌ و جزیره سفید و سبز با منبت‌کاری ظریف

    انتخاب رنگ سبز برای کابینت‌های ترکیبی، فضای آشپزخانه را اشرافی نشان می‌دهد. کابینت‌های سفید نئوکلاسیک با خطوط برجسته ساده، آشپزخانه زیر را از یکنواختی خارج کرده است. صفحه جزیره سنگی سفید در کنار رنگ سبز به جذابیت فضا افزوده است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره سبز و صفحه جزیره سنگی

    10-  کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره مدرن و درب‌های شیشه‌ای

    درب‌های کابینت با خطوط منحنی و جزئیات کلاسیک در کنار طراحی مدرن جزیره ویترینی، یک ظاهر زیبا و خاص به آشپزخانه داده است.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره مدرن همراه با درب شیشه‌ای و صفحه کابینت چوبی

    11-  کابینت‌های چوبی ترکیبی با نورهای زیرکابینتی

    برای ایجاد روشنایی بیشتر روی صفحات کابینت و جلوه بخشیدن به آشپزخانه، نصب نورهای مخفی زیرکابینتی برای کابینت‌های ترکیبی ایده‌ای جذاب است. کابینت چوبی با درب‌های فرورفته همراه با نورهای مخفی زرد رنگ، آشپزخانه را تماشایی کرده است.

    کابینت نئوکلاسیک چوبی با نور زیرکابینتی زرد

    12-  کابینت‌ ترکیبی مدرن و کلاسیک با باکس مربعی شیشه‌ای

    باکس‌های مربعی شکل در قسمت بالای کابینت که با درب شیشه‌ای و نورهای زرد تزئین شده‌اند، جلوه جذابی به کابینت‌های ترکیبی مدرن و کلاسیک داده‌اند.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با باکس مربعی شیشه‌ای و دستگیره زرد

    13-  کابینت‌ صورتی با تراشکاری‌های ظریف و کشوهای مدرن

    رنگ صورتی به کابینت ترکیبی شما جلوه‌ای فانتزی می‌دهد. انتخاب کابینتی که تراشکاری‌های ظریفی داشته باشد به همراه کشوهایی ساده و مدرن، آشپزخانه شما را آرامش‌بخش و دلنشین نشان می‌دهد. استفاده از رنگ سفید در کنار کابینت‌های نئوکلاسیک صورتی، فضا را متعادل کرده است.

    کابینت نئوکلاسیک صورتی با بین‌کابینتی سفید

    14-  کابینت‌ آبی با کاورهود کنده‌کاری شده و درب‌های برجسته

    انتخاب رنگ آبی فضای آشپزخانه را آرامش‌بخش نشان می‌دهد. کاورهودی با ستون‌های کنده‌کاری شده و کابینت‌هایی با درب‌های برجسته ساده نشان از کابینت سبک نئوکلاسیک دارد. در این آشپزخانه انتخاب کفپوش‌ سرامیکی سفید آبی و کابینت ویترینی آبی طلایی، گزینه‌هایی لاکچری هستند.

    کابینت نئوکلاسیک آبی تیره با کاورهود کنده کاری شده و کفپوش سفید آبی

    15-  کابینت ترکیبی طرح انزو

    کابینت طرح انزو جزو کابینت‌های ترکیبی محسوب می‌شود. ویژگی خاص این مدل کابینت، تراشکاری 4 طرف درب‌ها است. این کابینت اغلب سطحی براق دارد و برای آشپزخانه‌های کوچک گزینه‌ای ایده‌آل است. طراحی برجسته روی درب کابینت انزوی طوسی زیر، ایده‌ای جدید برای ایجاد تنوع در فضای آشپزخانه است.

    کابینت و جزیره طوسی طرح انزو

    16-  کابینت‌ کمدی با منبت‌کاری ساده و شیک

    کابینت کمدی به دلیل اینکه از زمین تا سقف ادامه دارد، فضای ذخیره‌سازی زیادی را در اختیار ما قرار می‌دهد. در آشپزخانه زیر شاهد کابینت کمدی هستیم که با درب‌های فرورفته، جلوه‌ای کلاسیک و شیک به فضا بخشیده است.

    کابینت کمدی باریک سفید نئوکلاسیک با دستگیره مشکی

    کابینت کمدی از زمین تا سقف، یک انتخاب عالی برای آشپزخانه‌های کوچک و بزرگ است. در آشپزخانه‌های کوچک، این نوع کابینت‌ها به شما کمک می‌کنند تا از فضای موجود به بهترین شکل استفاده کنید و در آشپزخانه‌های بزرگ، می‌توانید از آن‌ها برای ذخیره‌سازی بیشتر و ایجاد نظم و ترتیب استفاده کنید.

    17-  کابینت‌ ترکیبی شی‌کر استایل

    کابینت نئوکلاسیک شی‌کر استایل، ترکیبی جذاب از طراحی کلاسیک و سادگی مدرن است. این نوع کابینت، با خطوط ساده و قاب‌های تخت بزرگ ظاهری تمیز و مرتب به آشپزخانه می‌بخشد. این مدل کابینت ترکیبی، فضای آشپزخانه شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

    کابینت نئوکلاسیک شیکر استایل طوسی روشن و تیره

    18- کابینتی با درب‌های ساده و ستون‌های شاهانه

    در تصویر زیر، آشپزخانه‌ای با کابینت‌های نئوکلاسیک سفید دیده می‌شود. این کابینت‌ها دارای درب‌های کنده‌کاری شده ظریف و ستون‌های شاهانه با کنده‌کاری‌های لوکس هستند. افرادی که به دنبال طراحی کلاسیک‌تر برای کابینت‌های ترکیبی خود هستند، معمولاً سرستون‌های کنده‌کاری شده را انتخاب می‌کنند.

     20 ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک جدیدترین مدل‌های 2024

    19-  کابینت‌ ترکیبی کرم با درب‌های پهن و جزیره بیضی قهوه‌ای

    جزیره‌های بیضی شکل با طراحی مدرن و کابینت‌های تراش‌کاری شده، ترکیب بی‌نظیری خلق کرده و فضایی امروزی و شیک به آشپزخانه می‌بخشند.

    کابینت و جزیره نئوکلاسیک نئوکلاسیک رنگ کرم و بژ با جزیره بیضی

    20-  کابینت‌ ترکیبی با جزیره مدرن سنگی و کابینت منبت‌کاری شده

    جزیره سنگی، با خطوط ساده و رنگ خنثی، یک نقطه کانونی مدرن و شیک در آشپزخانه ایجاد می‌کند. در مقابل، کابینت‌های منبت‌کاری شده، با جزئیات ظریف و طرح‌های پیچیده، یک حس کلاسیک و گرم به فضا می‌بخشند.

    جزیره مدرن سنگی سفید با کابینت‌های نئوکلاسیک طوسی روشن

    آیا کابینت‌های ترکیبی انتخاب درستی است؟

    ترکیب کابینت مدرن و کلاسیک مزایا و معایبی دارد که شما باید براساس نیاز، بودجه و اندازه آشپزخانه خود دست به انتخاب بزنید. درادامه به صورت مختصر به مزایا و معایب کابینت ترکیبی می‌پردازیم.

    • ایجاد تعادل و زیبایی در آَشپزخانه
    • مناسب آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک
    • امکان اجرا با متریال‌ها و قیمت‌های متفاوت
    • افزایش عمق به دلیل ادامه دادن کابینت تا سقف
    • قیمت مناسب کابینت نئوکلاسیک نسبت به کابینت کلاسیک

    معایب کابینت ترکیبی نیز موارد زیر را شامل می‌شوند:

    • نسبت به سبک مدرن ساده نیستند.
    • اجرای کابینت نئوکلاسیک که ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است، نیاز به متخصص ماهر دارد.
    • قیمت بیشتری نسبت به کابینت سبک مدرن دارند.

    کابینت‌های ترکیبی را می‌توان در طرح، مدل، متریال و رنگ‌های متفاوتی سفارش دهید. کابینت‌های نئوکلاسیک با ترکیب سادگی سبک مدرن و شکوه سبک کلاسیک، آشپزخانه شما راه تماشایی می‌کند.

    جمع‌بندی

    با انتخاب کابینت‌هایی با درب‌های کنده‌کاری شده ظریف و کاورهود مدرن یا کابینت کرم ساده با جزئیات طلایی شاهانه، می‌توان ترکیبی هماهنگ و زیبا از کابینت‌های مدرن و کلاسیک را مهمان آشپزخانه خود کنید. سلام ساختمان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های ساختمانی آنلاین، با معرفی متخصصین کابینت ساز حرفه‌ای هر شهر، به شما کمک می‌کند، یک ترکیب شیک از کابینت مدرن و کلاسیک را در آشپزخانه خود داشته باشید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments