1.5 0

30 طرح دکوراسیون دفتر وکالت شیک؛ چیدمان و اصول طراحی

  9 تیر 1403     -      تاریخ انتشار:  10 تیر 1403
چهار دیزاین دفتر وکالت شیک با دکوراسیون چوبی قهوه‌ای، دو تصویر سبک مدرن، یکی نئوکلاسیک و دیگری کلاسیک
آنچه می خوانید...

    وکیل‌های عزیز! اگر قصد بازسازی و یا طراحی دکوراسیون دفتر وکالت خود را دارید، سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک قابل اجرا برای دکوراسیون اداری شما هستند. توجه به استفاده از رنگ‌های پرطرفدار مانند مشکی و قهوه‌ای نیز، دفتر وکالت شیک و لاکچری برای شما می‌سازد.

    چیدمان اتاق وکیل با میزهای لوکس، قراردادن صندلی‌های ارگونومیک و استفاده از کتابخانه‌های بزرگ نیز، از نکات مهم چیدمان دفتر وکالت هستند. در این مطلب، متخصصین سلام ساختمان 30 طرح دکوراسیون دفتر وکالت شیک و کاربردی را برای شما شرح می‌دهند. اگر سوالی درخصوص چیدمان دفتر وکالت خود دارید، کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    انواع دکوراسیون دفتر وکالت شیک براساس سبک طراحی

    انتخاب سبک طراحی مناسب برای دکوراسیون دفتر وکالت، نقشی اساسی در القای حس اعتماد، قدرت و آرامش برای وکلا، مراجعه کنندگان و کارمندان دارد. در ادامه به بررسی سه سبک طراحی محبوب مدرن، کلاسیک، نئوکلاسیک برای دفاتر وکالت می‌پردازیم و عکس دکوراسیون دفتر وکالت با این سبک‌ها را می‌بینیم.

    1.    دکوراسیون دفتر وکالت مدرن

    دکوراسیون دفتر وکالت به سبک مدرن، فضایی حرفه‌ای، شیک و ساده را ایجاد می‌کند که برای موکلین و کارکنان استقبال‌کننده و آرامش‌بخش است. این سبک با طراحی دارای بافت‌های ساده و بدون الگو، سطوح صاف و رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود. برای دیزاین دفتر وکالت مدرن خود از مبلمانی با طراحی ساده و بدون هیچ نقش و نگاری استفاده کنید.

    دکوراسیون دفتر وکالت مدرن با مبلمان، میز وصندلی ساده به رنگ طوسی، قهوه‌ای و مشکی

    دفتر وکالت مدرن به دلیل طراحی دارای حداقل جزئیات، برای فضاهای کوچک مناسب است و به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کنند. در دکوراسیون اداری سبک مدرن، دسترسی فضاها به یکدیگر راحت است و همه چیز در ساده‌ترین شکل ممکن انتخاب می‌شوند.

    2.    دکوراسیون دفتر وکالت کلاسیک

    دکوراسیون دفتر وکالت به سبک کلاسیک، فضایی لاکچری و مجلل را ایجاد می‌کند که به موکلین حس اعتماد و حرفه‌ای بودن را القا می‌کند. این سبک با استفاده از تاج و ستون‌های شاهانه، مبلمان نفیس و جزئیات تزئینی فراوان مشخص می‌شود. از مشخصات بارز دکوراسیون کلاسیک، مبنت‌کاری‌های پیچیده روی میز، مبلمان، دیوار و صندلی است. سبک کلاسیک برای اتاق مدیریت لاکچری وکیل یک انتخاب به جا و عالی است.

    دکوراسیون دفتر وکالت کلاسیک با میز قهوه‌ای کنده‌کاری‌شده، صندلی چرمی، کتابخانه قهوه‌ای و فرش آبی

    3.    دکوراسیون دفتر وکالت نئوکلاسیک

    دکوراسیون دفتر وکالت به سبک نئوکلاسیک، ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن را برای ایجاد فضایی شیک، جذاب و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. این سبک با استفاده از قاب‌های ساده اطراف درب کمد دیواری اداری و جزئیات ظریف در فضا، مشخص می‌شود. در سبک نئوکلاسیک، دیوارها، میز و صندلی، مبلمان و یا کتابخانه‌ از کنده‌کاری‌های ظریف و مینیمالی ساخته شده‌است که شکوه سبک کلاسیک و سادگی سبک مدرن را به رخ می‌کشند. سبک نئوکلاسیک برای دکوراسیون املاک، دکور وکالت و سایر جاهایی که می‌خواهند مجلل و در عین حال امروزی باشند، بسیار مناسب است.

    دکوراسیون دفتر وکالت نئوکلاسیک با کتابخانه مشکی با منبت‌کاری ظریف، میز و صندلی مشکی و قاب نقاشی طلایی

    5 رنگ مناسب دفتر وکالت برای ایجاد فضای کاری حرفه‌ای

    انتخاب رنگ مناسب برای دفتر وکالت می‌تواند تاثیر زیادی بر احساسات و برداشت موکلین از شما داشته باشد. رنگ‌ها می‌توانند فضایی آرامش‌بخش و حرفه‌ای ایجاد کنند. درادامه برای انتخاب رنگ مناسب دفتر وکالت،‌ شما را راهنمایی می‌کنیم:

    1.    رنگ آبی، القای حس آرامش به موکلین

    آبی رنگی آرامش‌بخش است که می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند و به همین دلیل است که در دکوراسیون شرکت هواپیمایی یا مراکز مشاوره خیلی استفاده می‌شود. این امر برای موکلینی که در حال گذراندن یک دوره چالش‌برانگیز قانونی هستند بسیار مهم است. همچنین آبی رنگی قابل اعتماد است که می‌تواند حس امنیت و ثبات را القا کند. مدل دکوراسیون دفتر وکالت آبی زیر را ببینید.

    دیوار و مبلمان آبی و میز سفید و صندلی قهوه‌ای در دفتر وکالت

    2.    رنگ سبز، انگیزه‌بخش و لاکچری

    سبز، رنگی شاداب و پرطراوت است که می‌تواند دکوراسیون اداری لاکچری، انرژی‌بخش و انگیزه‌بخش را ایجاد کند. این امر برای وکیل‌هایی که نیاز به تمرکز و بهره‌وری دارند بسیار مهم است. رنگ سبز ماهیتی سلطنتی دارد و به‌کارگیری آن برای دکوراسیون سبک کلاسیک و نئوکلاسیک، دفتر وکالت شما را جذاب و شیک نشان می‌دهد.

    دیوار و صندلی سبز، میز و کمد قهوه‌ای و فرش قرمز در دفتر وکالت

    3.    رنگ مشکی، صلابت و قدرت وکلا

    رنگ مشکی می‌تواند به ایجاد فضایی رسمی و حرفه‌ای در دفتر وکالت کمک کند. این امر به خصوص برای وکلایی که در زمینه‌های تخصصی و پیچیده فعالیت می‌کنند، می‌تواند حائز اهمیت باشد. رنگ مشکی از رنگ‌های پرطرفدار برای دفتر وکالت است که برای همه سبک‌های دکوراسیون قابل استفاده است.

    دفتر وکالت با صندلی، میز، مبلمان، فرش و کتابخانه مشکی

    4.    رنگ سفید، امیدبخش برای موکلین

    رنگ سفید، رنگی خنثی و روشن است که در دکوراسیون شیک دفتر وکالت بسیار پرطرفدار است. رنگ سفید به دلیل انعکاس نور، می‌تواند باعث شود تا فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. این امر به خصوص برای دفتر وکالت‌هایی که از نظر متراژ کوچک هستند، می‌تواند مفید باشد. ترکیب رنگ سفید با رنگ طلایی، دفتر وکالت شما را لاکچری نشان می‌دهد.

    دفتر وکالت با میز سفیدطلایی و دیوار، فرش و صندلی سفید

    5.    رنگ قهوه‌ای، القای گرما و صمیمت به موکلین

    رنگ قهوه‌ای به عنوان رنگی کلاسیک و اصیل شناخته می‌شود و می‌تواند به ایجاد فضایی شیک و حرفه‌ای در دکوراسیون داخلی دفتر وکالت شما کمک کند. ترکیب رنگ قهوه‌ای و استفاده از متریال چوب، دفتر وکالتی با اصالت و لوکس برای شما می‌سازد. رنگ قهوه‌ای به دلیل القای حس اعتماد، برای دکوراسیون دفتر وکالت پرطرفدار است.

    دفتر وکالت کلاسیک با رنگ قهوه‌ای میز، دیوار و صندلی

    راهنمای طراحی دکوراسیون دفتر وکالت کوچک

    فضای کوچک یک دفتر وکالت می‌تواند چالشی برای ایجاد محیطی حرفه‌ای، کارآمد و مورد اعتماد باشد. اما با کمی خلاقیت و با استفاده از طراحی‌های ساده سبک مدرن یا حتی نئوکلاسیک، می‌توانید دفتر کوچک خود را شیک و پرانرژی طراحی کنید. درادامه نکات مهم طراحی دکوراسیون دفتر وکالت ساده کوچک را می‌گوییم:

    • از رنگ‌های روشن و خنثی مانند سفید، کرم یا بژ استفاده کنید تا فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید.
    • مبلمان دفتر وکالت را با ابعاد کوچک و جمع و جور انتخاب کنید تا فضای زیادی اشغال نکنند.
    • سعی کنید از نورهای مخفی و ملایم برای دفتر وکالت کوچک استفاده کنید تا محیط کار دلنشین شود.
    • از سطوح صاف و بدون دکوری‌های اضافی استفاده کنید تا فضا شلوغ و آشفته به نظر نرسد.
    • از پارتیشن‌های شیشه‌ای یا قفسه‌های کتاب، برای جدا کردن قسمت‌های مختلف دفتر بدون اشغال فضای زیاد استفاده کنید.
    • از گیاهان آپارتمانی برای اضافه کردن رنگ و طراوت به فضا استفاده کنید.
    • از مبلمانی با لبه‌های گرد و صاف به جای مبلمان با گوشه‌های تیز استفاده کنید.

    دفتر وکالت کوچک با کتابخانه قهوه‌ای روشن، کفپوش طوسی، میز و مبل سفید، صندلی قهوه‌ای و نورپردازی

    در نهایت اگر دفتر وکالت شما کوچک است، استفاده از سبک مدرن و میز و کمدهای چوبی ام دی اف یا هایگلاس، یک راهکار عالی برای کاهش هزینه‌ها و بزرگ نشان دادن فضا است. توجه به اصول طراحی دفتر وکالت کوچک، کارایی فضای شما را افزایش می‌دهد. با این حال نباید از 3 اصل مهم طراحی دفتر وکالت غافل شوید.

    3 اصل مهم که قبل از طراحی داخلی دفتر وکالت لاکچری و شیک باید بدانید

    دفتر وکالت شما اولین مکانی است که موکلین شما با آن روبرو می‌شوند، بنابراین می‌تواند تأثیر عمیقی بر برداشت آن‌ها از حرفه‌ای بودن کار شما داشته باشد. دکوراسیون شیک و لاکچری دفتر وکالت، حس اعتماد، اعتبار و موفقیت وکیل را القا می‌کند و به شما در جذب و حفظ موکلین جدید کمک می‌کند. بنابراین قبل از طراحی دفتر وکالت، توجه به سه اصل زیر را مد نظر قرار دهید.

    1.    ایجاد فضایی لوکس و اعتماد برانگیز

    رنگ ها نقش مهمی در القای احساسات و حالات مختلف دارند. برای ایجاد اعتماد در دفتر وکیل، استفاده از رنگ های خنثی مانند سفید و کرم و بژ و یا رنگ‌هایگرم مثل قهوه‌ای، توصیه می‌شود. برای ایجاد یک فضای لوکس نیز، استفاده از میزهای کنده‌کاری‌شده با متریال چوب مناسب است. نصب لوسترهای لاکچری نیز باعث طراحی دفتر وکالتی باشکوه می‌شود.

    دفتر وکالت لاکچری با میز و دیوارهای قهوه‌ای منبت‌کاری‌شده، صندلی چرمی سبز، فرش قهوه‌ای و لوستر لوکس

    2.    ایجاد فضایی رسمی و حرفه‌ای

    دفتر وکالت نباید بیش‌از حد صمیمی باشد و باید در نگاه اول یک فضای رسمی و حرفه‌ای به نظر برسد. استفاده از متریال‌هایی مانند شیشه و چوب، به القای حس رسمی بودن دفتر وکالت کمک می‌کنند. چیدمان مبلمان و لوازم در دفتر وکالت باید به گونه‌ای باشد که فضایی باز و خلوت ایجاد کند و رفت و آمد در آن به راحتی انجام شود. می‌توانید از تابلوها و عکس‌هایی با مضامین حقوقی برای تزئین دیوارهای دفتر خود استفاده کنید. نصب یک کتابخانه بزرگ و باشکوه نیز در ایجاد یک فضای رسمی در دفتر وکالت نقش مهمی دارد.

    دفتر وکالت با کفپوش، میز و کتابخانه قهوه‌ای، مبل و صندلی مشکی، فرش سفید و پنجره‌های بزرگ

    3.    ایجاد فضایی آرامش‌بخش

    کار در دفتر وکالت می‌تواند پراسترس و طاقت فرسا باشد. به همین دلیل، ایجاد فضایی آرامش‌بخش در دفتر وکالت برای وکلا، کارکنان و موکلین بسیار مهم است. از رنگ‌های آرامش‌بخش مانند آبی، سبز و بنفش استفاده کنید. این رنگ‌ها می‌توانند به کاهش استرس و اضطراب کمک کنند. از صندلی‌های راحتی برای مراجعان خود استفاده کنید تا در هنگام انتظار احساس آرامش کنند. از سنگ، چوب و گیاهان طبیعی در دکوراسیون دفتر خود استفاده کنید. این عناصر می توانند به ایجاد حس آرامش و صلح در شما کمک کنند.

    دفتر وکالت با دیوار و مبلمان سفید، میز مشکی، صندلی قهوه‌ای و تابلو نقاشی رنگی

    8 ایده نوآورانه برای دیزاین دفتر وکالت و اجزای به کار رفته در آن

    اجرای ایده‌های نوآورانه و توجه به دیزاین اجزای مختلف دفتر کار وکیل مانند میز، نورپردازی و یا اکسسوری‌های دفتر وکالت، می‌تواند همان مزیت رقابتی بین شما و سایر وکلا باشد. در ادامه به ایده‌های خلاقانه برای دیزاین اجزای مختلف دفتر وکالت می‌پردازیم:

    1.    کتابخانه و طبقات دکوریجات

    وجود یک کتابخانه بزرگ و پر از کتاب‌های حقوقی می‌تواند به ایجاد فضایی شیک و حرفه‌ای در دفتر وکالت شما کمک کند. این کار به موکلین شما نشان می‌دهد که شما به کار خود مسلط هستید و در حرفه خود به روز هستید. در کتابخانه بزرگ خود می‌توانید اکسسوری‌هایی مرتبط با شغل خود را قراردهید تا فضای کار حرفه‌ای به نظر برسد.

    دفتر وکالت با کتابخانه بزرگ قهوه‌ای، میز و صندلی قهوه‌ای

    2.    نورپردازی

    برای نورپردازی دفتر وکالت از چندین منبع نور استفاده کنید. به کارگیری نورهای خطی و یا هالوژن که مصرف کمی هم دارند باعث پخش نور و روشن‌شدن فضا می‌شوند. نصب یک لوستر جذاب متناسب با سبک دکوراسیون ، نورپردازی دفتر وکالت شما را تکمیل می‌کند.

    نورپردازی دفتر وکالت با چراغ‌های هالوژن و لوستر

    3.    میزهای لوکس

    میز دفتر وکالت علاوه‌بر داشتن زیبایی بصری باید به گونه‌ای باشد که وکیل در طول ساعات طولانی کار احساس راحتی داشته باشد و به سلامت ستون فقرات او آسیبی نرسد. میز وکیل را با توجه به سبک کلی دکوراسیون دفتر خود انتخاب کنید. اگر دکوراسیون دفتر شما کلاسیک است، باید از یک میز چوبی کلاسیک استفاده کنید. اما اگر دکوراسیون دفتر شما مدرن است، می توانید از یک میز ساده استفاده کنید.

    میز مشکی نئوکلاسیک با صندلی چرمی در دفتر وکالت

    4.    بافت دیوارها

    بافت دیوار می تواند نقش مهمی در ایجاد فضایی دلنشین و چشم‌نواز در دکور دفتر وکالت ایفا کند. ازجمله ایده‌های اجرای بافت‌های متنوع دفتر وکالت عبارت‌اند از:

    • استفاده از آجر در دیوارهای دفتر وکالت می‌تواند به ایجاد فضایی گرم و صمیمی کمک کند. آجرها در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، قهوه‌ای و زرد موجود هستند.
    • استفاده از سنگ در دیوارهای دفتر وکالت می‌تواند به ایجاد فضایی شیک و مدرن کمک کند. سنگ می‌تواند در رنگ های مختلفی مانند سفید، خاکستری و مشکی استفاده شود.
    • به کارگیری متریال چوب برای دیوارها می‌تواند به ایجاد فضایی طبیعی و آرامش‌بخش کمک کند.
    • کاغذدیواری‌ها که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی وجود دارند، می‌توانند فضای دکور دفتر وکالت شما را جذاب کنند.
    • استفاده از پوشش‌های رنگی مختلف با بافت‌های متنوع می‌تواند به ایجاد فضایی پویا و جذاب در دفتر وکالت شما کمک کند.

    دیوار سنگی مشکی با نقشه قاره‌ها نئونی در دفتر وکالت

    5.    صندلی و مبلمان ارگونومیک

    استفاده از صندلی و مبلمان ارگونومیک در دکور دفتر وکالت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وکلا به دلیل ماهیت شغل خود، ساعات طولانی را در پشت میز و در حال کار با کامپیوتر سپری می‌کنند. صندلی و مبلمان ارگونومیک به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از بدن انسان در حین کار به طور کامل پشتیبانی می‌کنند و از بروز مشکلات اسکلتی و عضلانی جلوگیری می‌کنند. صندلی ارگونومیک باید دارای قابلیت تنظیم ارتفاع باشد تا وکیل بتواند ارتفاع صندلی را با توجه به قد خود تنظیم کند.

    مبل و صندلی منحنی سفید در دفتر وکالت شیک

    6.    استفاده از پلان باز برای دکور دفتر وکالت

    پلان باز به دلیل نبود دیوارهای جداکننده، فضایی باز و روشن در دکور دفتر وکالت ایجاد می‌کند. پلان باز می‌تواند به کاهش هزینه‌های ساخت و ساز دفتر کمک کند. در پلان باز نیازی به ساخت دیوارهای جداکننده نیست و فضای دفتر به طور موثرتری مورد استفاده قرار می گیرد.

    دفتر وکالت با پلان باز که میز کنفرانس و میز مدیریت در یک اتاق هستند

    7.    استفاده از پارتیشن‌های اداری برای جداسازی فضاها

    پارتیشن‌های اداری راه‌حلی عالی برای جداسازی فضاهای مختلف در دکوراسیون اداری دفتر وکالت، بدون نیاز به ساخت دیوارهای دائمی هستند. ایجاد حریم شخصی و کاهش سر و صدا از مزایای پارتیشن‌های اداری هستند که به افزایش تمرکز وکلا و کارکنان و همچنین بهبود تجربه موکلین کمک می‌کند. پارتیشن‌های شیشه‌ای به دلیل انعکاس نور، انتخابی ایده‌آل برای توجه به فنگ شویی دفتر وکالت هستند.

    پارتیشن شیشه‌ای در دکوراسیون داخلی دفتر وکالت

    8.    استفاده از تابلوها، مجسمه‌ها و سایر اکسسوری‌های دفترحقوقی

    استفاده از اکسسوری‌های مناسب می‌تواند به شما در ایجاد فضایی حرفه‌ای برای دکوراسیون داخلی دفتر وکالت کمک کند. به عنوان مثال، می‌توانید از تابلوهایی با مضامین عدالت، قانون و حقوق و مجسمه‌هایی از شخصیت‌های برجسته حقوقی استفاده کنید. لوازم دکوری دیگر نیز مانند شمع و یا گلدان‌ها، فضای دفتر وکالت شما را جذاب می‌کند.

    تابلوی نقاشی با مضمون عدالت در دفتر وکالت

    چیدمان دفتر وکالت برای فضاهای کاری مختلف آن باید چگونه باشد؟

    در دفتر وکالت، چیدمان اتاق وکیل، جایگاه منشی و یا اتاق کنفرانس باید به گونه‌ای باشند که نیازهای مختلف وکلا، کارکنان و موکلین را برآورده کنند. درادامه به طراحی و چیدمان قسمت‌های مختلف دفتر وکالت می‌پردازیم:

    1.    چیدمان و طراحی اتاق وکیل

    اتاق وکیل باید فضایی باشد که در آن وکیل بتواند به طور موثر کار کند، با موکلین خود ملاقات کند و احساس راحتی و تمرکز داشته باشد. در اینجا چند نکته برای طراحی و چیدمان اتاق وکیل می‌گوییم:

    • فضای کافی برای رفت و آمد و حرکت آزادانه در نظر بگیرید.
    • از قفسه کتاب، کشو و کمد برای سازماندهی پرونده‌ها و اسناد خود استفاده کنید.
    • از مبلمان راحت برای موکلین خود استفاده کنید.
    • رنگ‌های روشن را حتما در دفتر وکالت خود استفاده کنید.
    • از یک تخته وایت ‌برد برای یادداشت برداری و ارائه به موکلین خود استفاده کنید.
    • در اتاق وکالت خود از فناوری‌های هوشمند استفاده کنید.
    • از گیاهان برای تصفیه هوا و ایجاد فضایی آرامش‌بخش استفاده کنید.

    دفتر وکیل با قفسه و کمد و میز قهوه‌ای، مبلمان چرمی مشکی، دیوارهای رنگ روشن

    2.    ورودی دفتر وکالت

    ورودی دفتر وکالت اولین فضایی است که موکلین شما با آن روبرو می‌شوند. برای ورودی دفتر وکالت خود بهتر است از یک تابلو با نماد کاری خود استفاده کنید تا موکل حس خوبی از دفتر شما دریافت کند. برای نمونه دکوراسیون دفتر وکالت زیر را ببینید.

    ورودی دفتر وکالت با دیوار سفید و قهوه‌ای و پیشخوان سنگی و نوشته مربوط به وکالت

    3.    جایگاه منشی

    جایگاه منشی در دفتر وکالت باید در محلی قرار داشته باشد که به راحتی قابل مشاهده و دسترسی باشد. بهترین مکان برای جایگاه منشی نزدیک به ورودی دفتر وکالت است. از یک میز و صندلی راحت برای منشی استفاده کنید.

    جایگاه منشی با میز مشکی و صندلی در دفتر وکالت

    4.    سالن انتظار

    سالن انتظار باید به درستی طراحی و چیدمان شده باشد. یک سالن انتظار خوب باید به ایجاد فضایی آرامش‌بخش کمک کند و استرس موکلین را در هنگام انتظار برای ملاقات با وکیل خود کاهش دهد. حتما در سالن انتظار از مبلمان راحت و ارگونومیک برای موکلین خود استفاده کنید. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن باعث ایجاد آرامش موکلین شما می‌شود.

    سالن انتظار دفتر وکالت با صندلی و کفپوش سفید

    5.    آشپزخانه دفتر وکالت

    آبدارخانه باید در محلی قرار داشته باشد که به راحتی قابل دسترسی باشد. اگر دفتر وکالت شما کوچک است، می‌توانید آبدارخانه را در فضای باز در کنار سالن انتظار به همراه یک یخچال کوچک، کابینت زمینی و ماکروویو قرار دهید. ساخت انواع کابینت آشپزخانه دفتر وکالت خودتان را در سریع‌ترین زمان ممکن، به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    آشپزخانه دفتر وکالت با کابینت مدرن طوسی و یخچال کوچک مشکی

    6.    سرویس بهداشتی دفتر وکالت

    دفتر وکالت مانند هر محیط اداری دیگری باید حداقل یک سرویس بهداشتی را داشته باشد. بهتر است که در اتاق وکیل یک سرویس بهداشتی جداگانه قراردهید. در سرویس بهداشتی دفتر وکالت حتما از یک آینه شیک استفاده کنید. برای انتخاب آینه دفتر وکالت، می‌توانید از نمونه کارهای دکوراسیون آرایشگاه مردانه هم ایده بگیرید.

    سرویس بهداشتی دفتر وکالت با آینه طلایی

    7.    اتاق بایگانی و چاپ و تکثیرات

    حتما یک اتاق و یا یک قسمت از دفتر وکالت خود را به کمک پارتیشن‌های اداری جدا کرده و به محل بایگانی و چاپ اختصاص دهید. بهترین مکان برای این قسمت بایگانی، نزدیک به فضای کار وکلا و کارکنان است. از قفل و سیستم امنیتی برای محافظت از اسناد و مدارک محرمانه استفاده کنید.

    اتاق بایگانی در دفتر وکالت با قفسه‌های قهوه‌ای

    8.    اتاق جلسات و کنفرانس ها در دفتر وکالت موسسه حقوقی

    در اتاق کنفرانس دفتر وکالت از یک میز کنفرانس با کیفیت بالا و صندلی‌های راحت برای نشستن حاضرین در جلسات استفاده کنید. همچنین از یک ویدئو پروژکتور و پرده نمایش برای نمایش ارائه‌ها و اسناد و مدارک استفاده کنید. سیستم‌های صوتی در این اتاق باید کیفیت بالایی داشته باشند. دیوارهای اتاق کنفرانس باید دارای طراحی آکوستیکی باشند تا سر و صدا از آن‌ها به بیرون منتقل نشود.

    اتاق کنفرانس دفتر وکالت با میز کنفرانس قهوه‌ای و صندلی سرمه‌ای همراه با تلویزیون بزرگ

    راهنمای انتخاب بهترین شرکت بازسازی و اجرای دکوراسیون دفتر وکالت

    انتخاب بهترین شرکت برای اجرای دکوراسیون دفتر وکالت، تصمیمی مهم و حیاتی است که می‌تواند بر تصویر و عملکرد شما به عنون یک وکیل تاثیر بسزایی بگذارد. در ادامه چند نکته برای انتخاب بهترین شرکت بازسازی و اجرای دکوراسیون دفتر وکالت را می‌گوییم:

    • در مورد شرکت‌های مختلف بازسازی و اجرای دکوراسیون تحقیق کنید و سابقه و نمونه کارهای این مجموعه‌ها را بررسی نمایید.
    • از نظرات مشتریان سابق آن شرکت مطلع شوید.
    • از هزینه‌های بازسازی و شرایط پرداخت آن‌ها بپرسید.
    • از گارانتی و خدمات پس از فروش آن‌ها مطلع شوید.
    • شرکتی را انتخاب کنید که تجربه و مهارت کافی در بازسازی و اجرای دکوراسیون دفاتر وکالت داشته باشد.

    شرکت سلام ساختمان، مجموعه‌ای با تجربه بالا در زمینه بازسازی و اجرای دکوراسیون دفاتر وکالت است. این شرکت نمونه‌کارهای متعددی در زمینه دکوراسیون داخلی دارد که می توانید از آن‌ها بازدید کنید. همچنین می‌توانید قیمت دکوراسیون دفتر وکالت چوبی را از متخصصین این مجموعه بپرسید. نظرات مشتریان سلام ساختمان را برای شما به نمایش می‌گذاریم:

    نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
    خانم گیتی وحیدی
    کار تمیز
    بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
    خانم کشاورز
    قیمت فوق العاده عالی و منصف
    کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
    آقای وحید یاری
    با اخلاق خوب و ایده پرداز
    کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
    خانم سالارپور
    خوش برخورد و مقید به کار
    خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
    خانم پاریاب
    محترم و خوش اخلاق
    ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
    خانم نصیری
    صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
    از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
    تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

    دفتر وکالت مدرن با میز و صندلی سفید و قفسه‌های قهوه‌ای همراه با گیاهان سبز

    چند مدل بازسازی دفتر وکالت با دیزاین شیک و ترند 2024

    با توجه به تحولات دائمی دنیای کار، ترندهای طراحی دفتر وکالت نیز به‌طور مداوم در حال تغییر هستند تا با نیازهای شما همگام شوند. اولین ترند دیزاین دفتر وکالت در 2024، استفاده از پارتیشن‌های قابل تنظیم است که به شما در ایجاد محیطی پویا کمک می‌کنند؛ عکس اتاق وکیل زیر را ببینید.

    پارتیشن قابل تنظیم به شکل کتابخانه در دفتر وکالت

    نصب سقف‌های کاذب کناف که ظاهری ساده و زیبا دارند نیز جزو ترندهای دکوراسیون 2024 برای دفتر وکالت است. شما می‌توانید نورهای مخفی را داخل سقف کاذب کناف نصب کنید و دفترکار خود را روشن‌تر کنید.

    سقف کاذب کناف همراه با نورهای هالوژن در دفتر کار با میز قهوه‌ای

    نصب کتابخانه‌های توکار را نیز در الویت بازسازی دفتر وکالت خود قراردهید. کتابخانه‌های توکار را داخل دیوار دفتر اجرا می‌کنند و دیگر خبری از اشغال کتابخانه‌های قدیمی در فضای دفتر وکالت نیست.

    کتابخانه توکار با نورپردازی در دفتر وکالت

    سایر پیشنهادات تکمیلی برای دکوراسیون موسسه حقوقی و دفتر وکالت

    در این قسمت پایانی، طراحی دفتر وکالت شما تکمیل می‌شود. رعایت نکات مهم زیر می‌تواند یک رزومه قوی برای شما وکلا باشد.

    1.    توجه به گرافیک محیطی دفتر

    انتخاب گرافیک مناسب می‌تواند به شما در انتقال پیام مورد نظرتان به مخاطبان، ایجاد فضایی خوشایند و افزایش اعتماد مشتریان به شما کمک کند. از المان‌های گرافیکی مانند لوگو، شعار و نماد برای ایجاد هویتی منحصر به فرد برای خود استفاده کنید. برای تابلوهای دفتر وکالت از فونت‌های جذاب و خوانا استفاده کنید. از ترکیب‌ رنگ‌‌های مکمل استفاده کنید تا هارمونی جذابی به دیزاین دفتر وکالت خود بدهید.

    دفتر وکالت مدرن با دیوار سفید و لوگوی کاری روی دیوار

    2.    داشتن وبسایت حرفه‌ای هماهنگ با رنگ دکوراسیونی

    در عصر تکونولوژی داشتن یک وبسایت حرفه‌ای که تم رنگی آن با دکوراسیون دفتر وکالت شما هماهنگ باشد، باعث جلب اعتماد و رضایت موکلین می‌شود. در وبسایت خود از رزومه خود، افتخارات و نکات حقوقی صحبت کنید.

    3.    توجه به هویت برند

    نصب لوگوهای کاری مشخص در دفتر وکالت و چاپ کردن کارت‌های ویزیت مختص به خودتان با همان لوگو، باعث ایجاد هویت برند برای وکالت شما می‌شود.

    نصب لوگوی مختص به برند در دفتر وکالت مدرن

    جمع بندی و مرور مطالب مهم دکور دفتر وکالت

    طراحی و دیزاین دفتر وکالت با سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک امکان‌پذیر است. توجه به انتخاب رنگ‌های روشن و آرامش‌بخش مانند سفید و آبی نیز می‌تواند حس اعتماد را برای موکلین شما ایجاد کند. البته توجه به ترندهای دکوراسیون دفتر وکالت در 2024 نیز می‌تواند، دکور دفتر شما را تماشایی کند. تیم دکوراسیون و بازسازی داخلی سلام ساختمان در این مطلب به شما کمک می‌کند تا دکوراسیون دفتر وکالت خود را دیزاین کنید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +