3.9 109

کابینت سفید – 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)

  9 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  9 آذر 1402
کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)

اینجا قصد داریم ابتدا در مورد کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس سفید و بعد درمورد سایر کابینت‌های سفید با متریال‌های مختلف صحبت کنیم. سپس می‌خواهیم ببینیم که این کابینت‌ها، با چه رنگ‌هایی می‌توانند ترکیب شوند تا نمای زیبایی برای یک آشپزخانه سفید، در حد آشپزخانه‌های جذاب سال 2023 ایجاد کنند. بنابراین کلی نمونه کار جذاب و جدید برای شما آورده‌ایم.

اما یک نکته مهم: در تمام طول مطلب، می‌توانید هر طرحی که مورد پسندتان بود را همان‌جا از «سلام ساختمان» سفارش دهید! حتی می‌توانید قیمت هر طرح را رایگان دریافت کنید و در مورد آن مشاوره تخصصی بگیرید. فقط باید روی همان عکس کلیک کنید. پس برویم در ادامه کلی عکس و مدل برگزیده و جذابِ کابینت سفید را باهم ببینیم.

کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

کابینت سفید، مرواریدی در دل آشپزخانه شما!

رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی بسیار پرکاربرد است. حتی در سال 2023 هم احتمالاً این رنگ، پرطرفدارترین رنگ برای کابینت‌ها باشد. رنگ سفید، درخشان، پرنور، آرامش دهنده و نشان دهنده تمیزی و پاکی است؛ علاوه بر این‌ها، سردی و بی روحی را هم القا می‌کند. یکی از دلایلی که کادر پزشکی بیمارستان‌ها از رنگ سفید استفاده می کنند، این است که این رنگ حس پاکیزگی می‌دهد.

کابینت سفید نئوکلاسیک شبنم منقاد تهران سلام ساختمان

اولین مدل کابینت سفید را که متعلق به یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است، در بالا می‌بینید. با کلیک روی عکس، می‌توانید قیمت آن را بگیرید. از دیگر خوبی‌های سفید و به طور کلی رنگ‌های روشن، این است که فضا روا باز و بزرگ نشان می‌دهند. برعکسِ رنگ‌های تیره که با استفاده از آن‌ها، فضا کوچک‌تر از آن چیزی که هست به نظر می‌آید. این ویژگی در آشپزخانه‌های کوچک خیلی پراهمیت است.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت آشپزخانه رنگی

سفید، رنگی خنثی است و به عنوان پس زمینه خیلی از رنگ‌ها به کار می‌رود. به‌طور کلی می‌توانیم سفید را در هرجایی و درکنار هر رنگی به عنوان ترکیب به کار ببریم. این ترکیب، به خصوص با رنگ‌های گَرم حس خیلی خوبی را منتقل می‌کند. البته استفاده افراطی از این رنگ، ممکن است باعث ایجاد سردی و کسلی شود. می‌توانیم برای این‌که سردی رنگ سفید را بگیریم، در کنار آن از طرح چوب یا طرح‌های طبیعی یا حتی از طیف‌های مختلف رنگ استفاده کنیم. در کنار سفید، جلوه رنگ‌ها و طرح‌های دیگر بیشتر می‌شود. رنگ سفید شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها است، مثل:

  • سفید ساده که به دو صورت براق و مات به‌کار می‌رود
  • شیری
  • استخوانی، که مقداری مایل به زرد است
  • سفید عاجی
  • سفید مرمری
  • سفید صدفی و …
کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

استفاده از ترکیبات رنگی سفید که در بالا گفتیم، در کنار رنگ‌هایی مثل نقره‌ای، قهوه ای، طلایی و …، جذابیت خیلی زیادی ایجاد می‌کند.

کابینت هایگلاس سفید و طلایی و آبی مدرنبرای مثال در تصویر بالا ترکیب رنگ سفید را با طلایی و آبی می‌بینید که توسط یکی از متخصصین عضو سلام ساختمان، به زیبایی در تهران اجرا شده است. با کلیک روی عکس می‌توانید سایر نمونه‌کارهای ایشان را ببینید. در ادامه مدل‌های کابینت سفید را در دو بخش زیر بررسی می‌کنیم:

  • کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید
  • کابینت سفید با سایر متریال‌های پرکاربرد

همراه ما باشید تا با ترکیب‌های رنگی مختلف کابینت سفید با جنس‌های مختلف آشنا شوید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید 2023 سرد یا هیجان انگیز؟!

در مورد رنگ سفید صحبت کردیم و گفتیم که کاربرد زیادی در دکوراسیون داخلی دارد. حالا می‌خواهیم مدل‌های کابینتِ های گلاس و ام دی اف که ترکیب سفید با رنگ‌های دیگر را دارند ببینیم و به سوال بالا جواب دهیم که واقعاً سفید با وجود سردی ذاتی، می‌تواند ایجاد یک فضای هیجان انگیز کند یا نه؟! برخی از ترکیبات پرکاربرد رنگ سفید عبارت‌اند از:

  1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه‌ای
  2. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی
  3. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

در ادامه نمونه‌کارهای مربوط به هر یک از سه حالت بالا را آورده‌ایم.

کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

1. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید قهوه ای

آماده‌اید کلی مدل زیبا و جدید را با هم ببینیم؟

کابینت سفید و قهوه‌ ای

عکس بالا یک ترکیب سفید با قهوه‌ای را نشان می‌دهد که ترکیبی متداول است؛ یک نمونه از کابینت‌های زیبای سال 2023. رنگ قهوه‌ای در دکوراسیون داخلی رنگ پرکاربردی است، مخصوصا طیفی از رنگ قهوه‌ای که تداعی کننده طرح چوب باشد. رنگ سفید هم همین‌طور. ترکیب این دو رنگ ایجاد نمای زیبایی می‌کند. یکی از دلایل ایجاد ترکیب زیبا توسط این دو تا رنگ این است که قهوه‌ای برعکس سفید، رنگی گرم است و در کنار سفید یک تعادل دلنشین ایجاد می‌کند. در طرح بالا هم دلنشینی این ترکیب را مشاهده می‌کنید.

کابینت سفید قهوه ای اهواز از نمای دور روبرو

تصویر بالا یکی از نمونه کارهای کابینت‌سازهای سلام ساختمان است که در اهواز ساخته شده است. 

کابینت سفید قهوه ای اهواز از نمای نزدیک روبرودر این تصویر و تصویر بعدی، دو نمای متفاوت از کابینت اهوازی ما را که ترکیبی از ام دی اف سفید با قهوه‌ای است را مشاهده می‌کنید.

کابینت سفید قهوه ای اهواز از نمای پهلوهمان‌طور که می‌بینید کار در عین سادگی بسیار شیک و با کیفیت است. یادتان باشد با کلیک روی عکس می‌توانید در مورد آن مشاوره رایگان بگیرید.

کابینت هایگلاس سفید و ام دی اف قهوه‌ای روشن شیرازتصویر بالا هم یک نمونه دیگر کابینت هایگلاس سفید با ام دی اف قهوه ای را نشان می‌دهد که توسط یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در شیراز اجرا شده است. راستی می‌دانستید سلام ساختمان قیمت کابینت و مبلغ پیش‌پرداخت شما را ضمانت می‌کند؟!

کابینت مدرن سفید قهوه ای

طرح بالا یک طرح مدرن سفید قهوه‌ای است. جزیره چوبی باعث کاهش یکنواختی محیط شده و گرمای خوبی به محیط داده است. در این آشپزخانه از آنجایی که رنگ غالب سفید است، بدون نگرانی از دلگیری فضا، می‌توان نورپردازی را انجام داد.

کابینت هایگلاس سفید و قهوه ای

یک طرح مدرن از کابینت هایگلاس با رنگ‌های سفید و قهوه‌ای. در اینجا کابینت‌ها و صفحه روی جزیره کاملاً سفید است و کابینت جزیره با رنگ قهوه‌ای کفپوش خانه ترکیب زیبا و چشم‌نوازی را ایجاد کرده است.

دو عکس زیر، نمونه‌کار یکی از چندین کابینت‌ساز سلام ساختمان در کرج است. با کلیک روی تصویر می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و مشاوره رایگان بگیرید.

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای روشن سلام ساختمان کرجهمان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، در این آشپزخانه کابینت به رنگ سفید با رنگ قهوه‌ای (طرح چوب) ترکیب شده و با توجه به طراحی مدرنی که دارد، کار به زیبایی اجرا شده است.

کابینت ام دی اف سفید قهوه ای کمرنگ کرجعکس بالا هم فضای داخلیِ آشپزخانه قبلی را از نمایی نزدیک‌ر نمایش می‌دهد. 

برویم سراغ یکی دیگر از نمونه‌کارهای کابینت‌سازهای سلام ساختمان:

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای گیلان از نمای روبرواین کابینت با شکوه توسط یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در گیلان اجرا شده است. همان‌طور که می‌بینید در این آشپزخانه از هایگلاس سفید و ام دی اف برجسته طرح چوب قهوه‌ای تیره استفاده شده.

کابینت هایگلاس سفید قهوه ای گیلان از نمای پهلوکابینت گیلانی سفید قهوه ای را در تصویر بالا از نمایی دیگر مشاهده می‌کنید.

آشپزخانه سفید قهوه ای با سبز

طرح بالا نه هایگلاس است و نه ام دی اف اما از جهت ترکیب رنگی، همان چیزی است که ما می‌خواهیم. ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای در کنار یک رنگ سوم! معمولاً رنگ‌هایی مثل سبز، کمتر در کنار رنگ‌های دیگر قرار می‌گیرند اما اینجا می‌بینیم که این سه رنگ چقدر زیبا در کنار هم قرار گرفته‌اند. البته احتمالاً طرح کلاسیک کابینت‌ها در ایجاد این زیبایی تأثیر داشته و ممکن است یک طرح مدرن با این ترکیب به این زیبایی نشود.

2. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طلایی

رنگ طلایی می‌تواند در دلِ رنگ سفید، حسی از لوکس بودن را منتقل کند. اما باید توجه کرد که استفاده از طلایی، ظرافت‌های خاصی دارد. در مورد استفاده از رنگ طلایی حتما باید به این نکته توجه کنید که دیوارهای اطراف چه رنگی دارد؟ مثلاً اگر دیوار شما بلکا با رنگ سفید باشد و بخواهید کابینت سفید طلایی کار کنید، احتمالاً ترکیب خوبی شود.

کابینت هایگلاس سفید طلایی سلام ساختمان تهرانتصویر بالا یک نمونه کابینت سفید طلایی است که توسط یکی از متخصصین ما در تهران اجرا شده است. سلام ساختمان با معرفی چندین کابینت‌ساز در شهرهای مختلف ایران، سفارش کابینت را برای شما مطمئن و راحت می‌کند.

در طرح‌های مدرن و سبک‌های جهانی کابینت، بیشتر از رنگ طلایی در دستگیره‌ها، یراق آلات و اِلِمان‌های ظریف استفاده می‌کنند. این به روانشناختیِ انسانیِ رنگ طلایی هم نزدیک‌تر است، چون بَشَر طی هزاران سال عادت کرده طلا را به صورت باریکه‌هایی از حلقه، دستبند، گردنبند و امثال آن ببیند و از آن لذت ببرد. سایر تصاویر زیر را که انواعی از کاربرد رنگ طلایی در کابینت‌های سفید را نمایش می‌دهند، با هم مرور می‌کنیم.

کابینت سفید مشکی و طلایی

بعد از چند مدل بررسی طرح‌های سفید قهوه‌ای، می‌رسیم به ترکیبات مختلف سفید و طلایی. در این آشپرخانه، ترکیب رنگ سفید-مشکی را داریم که با دستگیره‌ها و شیرطلایی، حسی از لوکس بودن را منتقل می‌کند. شاید یکی از بهترین‌های سال 2023 باشد.

کابینت هایگلاس سفید طلایی تهران سلام ساختماندر این کابینت آشپزخانه نیز یک مدل دیگر از کابینت سفید طلایی را مشاهده می‌کنید. که به رنگ  سفید با دستگیره‌های طلایی ساخته شده است.

کابینت هایگلاس سفید طلایی تهران از نمای پهلوسازنده این کابینت، یکی از ده‌ها کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران است. در سلام ساختمان از قیمت کابینت خودتان مطمئن باشید، چون ما برای شما ضمانت قیمت در نظر گرفته‌ایم و با شما قرارداد می‌بندیم.

کابینت هایگلاس سفید و طلایی

باز هم کابینت های گلاس سفید طلایی. دستگیره‌ها، چراغ‌ها و پایه‌های صندلی طلایی باعث زیبایی بیشتر این کابینت‌های سفید شده است. به طور کلی از رنگ طلایی به همین سبک استفاده می‌شود. یعنی به مقدار کم و بسیار ظریف. همین مقدار از رنگ طلایی، سردی سفید را گرفته و به محیط درخشندگی و گرمی بخشیده است.

آشپزخانه مشکی و طلایی

اینجا هم از رنگ طلایی مثل بقیه‌ی طرح‌ها، به مقدار کم و در حاشیه‌ی درب کابینت و هود استفاده شده است. آشپزخانه‌ی مدرن با قسمت‌های منحنی مثل هود، لوستر و صندلی که باعث ملایمت فضا شده‌اند. یک طرح لوکس برای سال 2023.

آشپزخانه مدرن سفید طلایی

برخلاف طرح‌های قبلی، اینجا از رنگ طلایی به میزان کم استفاده نشده و شاهد صفحات گسترده طلایی در آشپزخانه هستیم. این طرح حسی از لوکس بودن را به ما منتقل می‌کند و شایسته انتخاب برای سال 2023 در یک طراحی خاص است.

کابینت با بین کابینتی طلایی

باز هم یک مدل سفید طلایی با بخش های طلایی نسبتا زیاد. این طرح با این‌که ممکن است از طرح قبلی کاربردی‌تر باشد، اما باز هم معایب طرح قبلی را دارد.  

کابینت جزیره طلایی

رنگ طلایی در کابینت جزیره با صفحه سفید. طرحی نسبتاً کم کاربرد ولی در نگاه اول زیبا.

کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

3. کابینت های گلاس و ام دی اف سفید طوسی

خب الان می‌رسیم به ترکیب سفید-نقره‌ای. این ترکیب به صورت سفید-نقره‌ای و سفید طوسی در آشپزخانه‌ها به کار می‌رود. رنگ نقره‌ای جزء طیف روشن و براق رنگ طوسی است. این رنگ از صدها سال پیش تا همین امسال (2023) مورد استفاده بوده. در چند عکس بعدی، چند مدل از این ترکیب رنگ را بررسی می‌کنیم.

کابینت هایگلاس و ام دی اف سفید طوسی

به طور کلی رنگ طوسی در دید مردم به عنوان یک رنگ کِسل شناخته می‌شود که البته بررسی می‌کنیم که این دیدگاه فقط گاهی درست است و می‌شود این حس را از بین برد. درکابینت بالا با این‌که رنگ کابینت‌ها طوسی است، اما آن حس کسالت و افسردگی را منتقل نمی‌کند. چون سایر اجرای آشپزخانه ترکیب رنگ خوبی دارند. پنجره‌های بزرگ و نمای آجری دیوار روبه‌رو و کفپوش قهوه‌ای و طرح سفید روی کابینت، مجموعه این ترکیب چشم نواز را می‌سازند. در مقاله “تصاویر خیره کننده از 11 مدل جدید کفپوش آشپزخانه“به بررسی انواع کفپوش پرداخته شده است جهت بدست آوردن اطلاعات بیشتر مطالعه کنید.

کابینت سفید طوسی هایگلاس پلی گلاس مسعود جعفری سلام ساختمان تهراندر کابینت هایگلاس بالا که از نوع پلی گلاس است، از رنگ سفید و طوسی به صورت تقریبا برابر استفاده شده است. همان‌طور که می‌بینید، این کابینت در عین سادگی نمای زیبایی دارد. این کابینت آشپزخانه توسط یکی از ده‌ها دکوراتور سلام ساختمان در تهران ساخته شده است. با کلیک روی عکس بالا می‌توانیند سایر نمونه کارهای ایشان را ببینید و مشابه هر کدام که مورد پسندتان بود را سفارش دهید.

کابینت هایگلاس و کینگ گلاس سفید طوسی اصفهانهم زمان با مشاهده کابینت هایگلاس و کینگ گلاس بالا که در اصفهان اجرا شده، حتماً می‌دانید که سلام ساختمان می‌تواند بهترین دکوراتورهای شهرتان را به شما معرفی کند! کابینت‌سازهایی که وارد سیستم سلام ساختمان شده‌اند به‌صورت مداوم ارزیابی می‌شوند و نمونه کارها و نظرات مشتریان آن‌ها در صفحه پروفایلشان در سایت سلام ساختمان منتشر می‌شود. بنابراین دسترسی شما به سوابق طیف وسیعی از کابینت‌سازها، به راحتی در سلام ساختمان فراهم شده است.

کابینت سفید و طوسی تیره

رنگ غالب در تصویر بالا طوسی تیره است. این رنگ حس ثبات و سادگی دارد و لوکس بودن را منتقل می‌کند. البته این رنگ اگر زیاد به‌کار رود می‌تواند باعث ایجاد احساس کسالت شود. بنابراین در ساختمان‌های مسکونی کمتر استفاده می‌شود. در اینجا سفیدی باعث سردی فضا شده که این سردی به وسیله‌ی رنگ طوسی تیره، ازبین رفته چون‌ این رنگ به محیط اطرافش گرما می‌دهد.

کابینت سفید طوسی

به خاطر دارید که گفتیم یک ترکیب رنگ زیبا در کنار رنگ طوسی روشن، می‌تواند سرمای محیط را کم کند؟ اینجا را ببینید. یه ترکیب رنگ سرد که می‌تواند حس افسردگی و کسالت را به ما منتقل کند. حتی آن طرح چوب هم کمکی به گرما بخشی آشپزخانه نکرده است. یکی از دلایلی که آن مجسمه خرگوش سبز رنگ جلب توجه می‌کند همین است.  

کابینت آشپزخانه سفید طوسی تهران سلام ساختماندر عکس بالا هم کابینت سفید طوسی که توسط یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران اجرا شده را مشاهده می‌کنید.

کابینت ام دی اف طوسی سفید سلام ساختمان کرجکابینت ام دی اف سفید طوسی ساده را در تصویر بالا می‌بینید که توسط کابینت‌ساز سلام ساختمان در کرج اجرا شده است. البته از رنگ طوسی در این کابینت به میزان زیادی استفاده شده. 

کابینت سفید و نقره ای

کابینت سفید با بخش های کوچکی رنگ نقره‌ای. کف چوبی باعث ایجاد شور و نشاط در این آشپزخانه شده است.

سفید-طوسی با طرح چوب

سفید-طوسی با طرح چوب. یک طرح تکراری ولی جذاب و چشم نواز. طرحی که تعادل بین  گرما و سرمای محیط در آن رعایت می‌شود به شرطی که هرکدام از این رنگ‌ها به مقدار متناسب به کار روند.

کابینت هایگلاس سفید طوسی تهران سلام ساختمانتصویر بالا هم مربوط به یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است که از رنگ نقره‌ای به میزان کم و فقط در نمای روبه‌رویی کابینت‌ها استفاده شده است.

کابینت قرمز 2023

کابینت قرمز 2023. توجه شما را جلب کرد. این‌طور نیست؟ علت آن این است که ترکیب رنگ کابینت های گلاس سفید طوسی، محیطی ایجاد کرده که رنگ‌های دیگر به چشم می‌آیند. مشابه ترکیب سفید- سیاه، این ترکیب رنگ هم باعث می‌شود که بقیه رنگ‌هایی که در این زمینه رنگی قرار گرفته‌اند، کاملاً جلب توجه کنند.

کابینت سفید نقره ای با سبز

باز هم یک رنگ سوم در زمینه‌ی سفید-نقره ای. این رنگ با اینکه مثل رنگ قرمز جذاب نیست اما بازهم در این زمینه رنگی به چشم می‌آید. البته این نوع ترکیب‌ها ممکن است مورد پسند همه سلیقه‌ها نباشد. در این نمای زیبا، یکی از سبزترین طرح های سال 2023 را دیدید.

آشپزخانه با کابینت زرد

  مشابه قرمز، رنگ زرد در زمینه سفید و نقره‌ای کاملا به چشم می‌آید. یک آشپزخانه گرم با رنگی شاد و جذاب.

کابینت طوسی سفید با طرح چوب

بازهم طوسی و سفید و طرح چوب. البته اینجا طوسی تیره به کار رفته ولی اصلاً آشپزخانه دلگیر نیست. به‌علاوه   این رنگ باعث ایجاد حس صلابت و قدرت شده است. پنجره‌های بزرگ باعث شده که یک فضای خیلی روشن داشته باشیم و اصلاً نگرانی بابت نور نداشته باشیم. رنگ چوب هم باعث شادی فضا شده و حس و حال خوبی را منتقل می‌کند.

آشپزخانه سفید طوسی روشن

می‌توانیم بگوییم یک ترکیب سرد و بی روح! حتی آن پایه‌های چوبی هم زیاد نتوانسته‌اند باعث گرما بخشیدن به محیط شوند.

آشپزخانه مدرن سفید طوسی

نورپردازی خیلی خوب در یک فضای لاکچری نسبتاً سرد. البته رنگ کف و آن رنگ‌های داخل دکور، باعث کاهش کسالت آوری محیط شده‌اند. مشابه کابینت بالا را می‌توانید به سلام ساختمان سفارش دهید.

آشپزخانه کوچک

یک طرح هایگلاس نسبتاً متعادل با کف طرح چوب. این طرح می‌تواند برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب باشد. از اآنجایی که مجموع رنگ‌ها در این آشپزخانه روشن هستند، نورپردازی این محیط، کار نسبتاً راحتی است و از نظر روشنایی مشکلی ندارد.

مدل‌های کابینت سفید با سایر متریال‌های مختلف، زیبا و پرطرفدار!

تا اینجا با انواع کابینت سفیدِ هایگلاس و ام دی اف آشنا شدید. در ادامه می‌خواهیم کابینت سفید با متریال‌های دیگر را به شما معرفی کنیم که عبارت‌اند از:

  1. کابینت سفید ممبران
  2. کابینت سفید پولیشی و انزو
  3. کابینت سفید چوب و روکش چوب
  4. کابینت سفید پلی اورتان

هر کدام از موارد بالا می‌توانند کابینت سفید زیبای آشپرخانه شما باشند که در ادامه مدل‌های مربوط به آن‌ها را می‌بینیم.

کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

1. کابینت سفید ممبران

کابینت ممبران سفید بیشتر در طرح‌های مجلل و خاص ساخته می‌شود و خیلی زیبا و پرطرفدار است. این کابینت قیمت مناسبی دارد و جایگزین خوبی برای کابینت چوبی گران قیمت است. در ادامه چند نمونه کار ممبران سفید که توسط متخصص‌های سلام ساختمان در شهرهای مختلف ایران ساخته شده‌اند را می‌بینیم.

کابینت ممبران سفید کلاسیک مشهد سلام ساختماندر کابینت ممبران سفیدی که در بالا می‌بینید از دستگیره‌های طلایی و کفپوش سفید استفاده شده که روشنایی فضا را چندین برابر می‌کند. این کابینت در مشهد ساخته شده و جزو طرح‌های پرطرفدار است. طراحی پنجره‌های این کابینت به صورت منحنی‌های در هم تنیده است که برای طرفداران این سبک خیلی جذاب به نظر می‌رسد. با کلیک روی عکس می‌توانید قیمت آن را رایگان از سلام ساختمان بپرسید.

کابینت ممبران سفید نئوکلاسیک سلام ساختمان تهرانعکس بالا هم یک نمونه متفاوت از کابینت ممبران سفید را نشان می‌دهد که توسط متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. دستگیره‌های طلایی، ظرافت این کابینت را بیشتر کرده‌اند. همچنین استفاده از کفپوش و سنگ بین‌کابینتی تیره، تضاد رنگی جذابی را در این کابینت سفید به وجود آورده. استفاده از چوب هم، گرمای خاصی به این کابینت سفید بخشیده است.

2. کابینت سفید پولیشی و انزو

کابینت انزو در واقع کابینتی با یک طراحی خاص است که این طراحی روی کابینت با متریال‌های مختلفی از جمله کابینت پولیشی اجرا می‌شود. به این صورت که اگر در چهار طرف درب کابینت پولیشی، یک قاب فرورفته ایجاد کنیم، صاحب یک طرح انزو هستیم. رنگ سفید یکی از پرکاربردترین رنگ‌ها برای ساخت کابینت پولیشی و انزو است.

کابینت انزوی سفید براق تهران سلام ساختماندر تصویر بالا یک نمونه کابینت پولیشی با طرح انزوی سفید براق را می‌بینید که با رنگ کفپوش هماهنگی دارد و فضا را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد. دستگیره‌ها در این کابینت مثل زیور آلاتی طلایی هستند که روی کابینت می‌درخشند. صفحه روی کابینت و بین‌کابینتی مشکی هم، همان تضاد جذاب همیشگی را به‌وجود آورده است. این کابینت در شهرک غرب تهران توسط متخصص سلام ساختمان اجرا شده.

کابینت پولیشی سفید طرح انزو سلام ساختمان تهرانتصویر بالا مربوط به یک کابینت پولیشی سفید با طرح انزو است که در تهران اجرا شده. متخصص سلام ساختمان در اجرای این کابینت، از جزیره سفید با صفحه کابینت مشکی استفاده کرده که باعث جذابیت کار شده است. کفپوش‌های کِرِمی رنگ آشپزخانه با طرح شطرنجی نیز، در ترکیب با کابینت سفید هماهنگی خوبی را ایجاد کرده‌اند.

3. کابینت سفید چوب و روکش چوب

کابینت‌های چوب و روکش چوب در طیف‌های مختلف رنگ سفید ساخته می‌شوند و معمولا دارای سبک کلاسیک هستند و ظاهری بسیار سلطنتی و لاکچری دارند.

کابینت چوب سفید با منبت_های طلایی تهران سلام ساختمانمنبت کاری‌های طلایی روی بدنه کابینت چوبی سفید بالا، یک اثر هنری زیبا رد به‌وجود آورده است. در این کابینت کلاسیک که توسط یکی از ده‌ها متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده، رنگ‌های سفید، مشکی و طلایی به خوبی در ترکیب با هم استفاده شده‌اند. روی عکس کلیک کنید و سایر نمونه‌کارهای این کابینت‌ساز را ببینید.

کابینت روکش چوب سفید با رگه های طلایی کرمی سلام ساختمان قمکابینت روکش چوب سفید بالا مربوط به طیف خاصی از رنگ سفید است که از طلایی و کرمی در آن استفاده شده است. اگر مایل هستید چنین کابینت کلاسیکی را در شهر قم داشته باشید، می‌توانید روی عکس بالا کلیک کنید و از سلام ساختمان رایگان مشاوره بگیرید. همان‌طور که می‌بینید، از گرمای کفپوش قهوه‌ای در این تصویر نمی‌شود چشم پوشی کرد.

4. کابینت سفید پلی اورتان

کابینت سفید پلی اورتان، همان کابینت با ام دی اف خام و روکش رنگ سفید پلی اورتان است. در ادامه چند نمونه کابینت پلی اورتان سفید را با هم می‌بینیم.

کابینت پلی اورتان سفید با جزیره آبی تهران سلام ساختمانجزیره آبی رنگ آشپزخانه بالا در کنار کابینت پلی اورتان سفید، ترکیب متفاوتی را ایجاد کرده است. این طرح توسط  یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده. اگر دقت کنید متوجه براق بودن رنگ سفید در این کابینت می‌شوبد. شما می‌توانید کابینت بالا را با هر ترکیب رنگ دیگری که دوست دارید، در کنار رنگ سفید سفارش دهید.

کابینت سفید پلی اورتان و مطبخ از نمای روبرو مشهد سلام ساختمانکابینت پلی اورتان سفید بالا، از یک قسمت جداگانه به عنوان مطبخ ساخته شده که شما می‌توانید با خیال راحت‌تری به آشپزی کردن در این فضا بپردازید و آشپزخانه تمیزتری داشته باشید. در ادامه نمای دیگری از این کابینت که در مشهد و توسط متخصص عضو سلام ساختمان اجرا شده را می‌بینید. سایر نمونه‌کارهای این کابینت‌ساز را با کلیک روی عکس می‌توانید ببینید.

کابینت سفید پلی اورتان از نمای پهلو مشهد سلام ساختمانتصویر بالا هم، نمای دیگری از بخش قابل رویت این آشپزخانه سفید رنگ را نشان می‌دهد. برای پیدا کردن کابینت ساز حرفه‌ای شهر خودتان، روی عکس بالا کلیک کنید.

کابینت سفید - 40 مدل ترکیب رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید قهوه ای)پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

پایان مطلب

همان‌طور که دیدید، رنگ سفید در طیف‌های مختلفی از جمله استخوانی، صدفی و … وجود دارد که هر کدام مناسب طراحی خاصی هستند و زیبایی خودشان را دارند. رنگ سفید فضا را روشن‌تر، دلبازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. در این مطلب نمونه‌های زیادی از انواع کابینت سفید در طرح‌ها و متریال‌های مختلف را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بتوانید طرح دلخواه خودتان را به راحتی پیدا کنید.

همچنین در طول مطلب با کلی نمونه‌کار از متخصصین سلام ساختمان آشنا شدید که شما هم می‌توانید صاحب هر یک از این مدل‌های کابینت باشید. فقط کافی است روی لینک ثبت درخواست سلام ساختمان کلیک کنید و از مشاوره رایگان و ضمانت‌های ویژه سلام ساختمان استفاده کنید. ممنون که همراه ما بودید. نظرات خودتان را در ادامه با ما به اشتراک بگذارید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
109 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرسهیل میرزاخانی
امیرسهیل میرزاخانی
06 شهریور 1402 15:00

سلام روز بخیر – برای کابینت 70 درصد سفید و 30 درصد رنگ چوب چه رنگ بین کابینتی مناسب است در ضمن رنگ کف آشپزخانه تقریبا شیر کاکائویی کم رنگ هستش اگر سنگ انخاب کنیم برای دیوار چه رنگ خوبه یا کاشی ؟

مریم
مریم
20 اردیبهشت 1402 02:13

سلام خسته نباشید
کابینت رنگ سفید مات با دستگیره ههای طلایی و جای هود طلایی دارم برای جزیره چه رنگ باید انتخاب کنم یکم تنوع میخوام برای صفحه جزیره؟؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
31 اردیبهشت 1402 16:12
پاسخ به  مریم

جزیره سفید با صفحه کابینت‌های سنگی یا طرح سنگ تیره یا روشن خوب میشه. البته بهتره که داخل صفحه کابینت، رگه های طلایی وجود داشته باشه یا از صفحه کابینت چوب طبیعی و یا طرح چوب هم بعضی ها در چنین شرایطی استفاده میکنن.

حتی میتونین از رنگ‌های متضاد با رنگ کابینت هم برای بدنه جزیره استفاده کنین. مثلا جزیره به رنگ طوسی باشه با صفحه کابینت رنگ روشن مثل سفید و یراق آلات طلایی

سمیه
سمیه
27 بهمن 1401 06:46

سلام خیلی ممنون از محتوای کامل و جامعی که داشتید.
من یک آشپزخانه دارم که کف آن سنگ مرمریت قرمز بکار رفته، چه ترکیب رنگی برای کابینت خوبه؟
خودم کابینت سفید مات دوست دارم، نمیدونم رنگ مکمل چی استفاده کنم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
01 اسفند 1401 11:33
پاسخ به  سمیه

سلام سپاس از لطف شما به مجموعه سلام ساختمان
این مورد بستگی به اجزای دیگر منزل شما مانند رنگ دیوار ها و همینطور سبک طراحی منزل (کلاسیک، نیوکلاسیک یا مدرن) داره. پیشنهاد ما مشورت با یک متخصص حرفه ای است. اگر مایل هستید از مشاوره متخصصین سلام ساختمان استفاده کنید، https://yun.ir/i6ysle ثبت نام کنید.

فاطی
فاطی
22 آذر 1401 22:39

سلام رنگ سرامیک من کرم و یکدست هست یعنی نوار و ای چیزا نداره کابینت چه رنگی بزنم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:16
پاسخ به  فاطی

با سلام
سفید
کرم استخونی
صدفی
اگه تیره میپسندین. هم گردویی یا همون قهوه ای تیره. البته طرح دار نه یکدست.

حسن
حسن
01 آبان 1401 11:49

سلام کاشی اشپزخانه ما رنگش کرم هستش گفتم ببینم کدوم رنگ بهش میاد

ندا
ندا
09 شهریور 1401 06:57

با سلام و عرض ادب
آشپزخونه بخشی از پذیراییه و کاشیهاش سبز مغز پسته ای. دیوارها همه کرم هستن. کابینت با سفید و طوسی تیره خوبه؟ کاشی کف سفید. اشپزخونه پنجره نداره.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
10 شهریور 1401 12:10
پاسخ به  ندا

با سلام
پیشنهاد متعویض کاشی بین کابینت به همون محدوده ی رنگی کابینتتون یا نهایتا سفیده. و بعداز اون سفید و طوسی بعنوان کابینت تیره میتونه کار بشه ولی در تناسب کامل با پذیرایی نیست.

نازنین
نازنین
25 تیر 1401 17:45

سلام وقتتون بخیر.کابینت آشپزخونه ترکیب سفید و رنگ چوب هست.صفحه ی کابینت هم رنگ چوب هست.چه رنگ گاز صفحه ای باید استفاده کنم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
26 تیر 1401 10:49
پاسخ به  نازنین

با سلام.. وقت شما هم بخیر
سفید یا استیل

محیا
محیا
05 شهریور 1401 22:06

سلام وقت بخیر بین مابینتی ما مشکی هست بنظرتون کابینت سفید و رنگ چون طرح دوپله بهش میاد یا این که ضایع میشه و سفید باشه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
06 شهریور 1401 11:02
پاسخ به  محیا

با سلام
بهتره یکدست سیاه نباشه یا رنگ قالب سیاه نباشه. رنگهای خاکستری نوک مدادی با رگه های سفید یکی از انتخاب های هوشمندانه است.
حتی سفید هم زیبا نمیشه چون کنتراستی با کابینت سفید ندارد.
بین دوکابینت سفید، بین کابینتها بهتره کنتراست و اختلاف رنگ خوبی داشته باشبم.

مهناز
مهناز
19 فروردین 1401 08:44

باسلام وتشکرازسایت خوبتون من اشپزخانه م بزرگه وخانه بیشترجاهاش سفیدصدفی کابینت ممبران یاهایگلاس یا….. استفاده کنم.رنگ چوب وطوسی خوبه؟بین کابینت چی وچه رنگی خوبه .کف سرامیک طرح کلکته کم رگه سفیر طوسی هست.صفحه کابینت چی وچه رنگی خوبه؟

سیده زهره
سیده زهره
22 شهریور 1400 00:00

صفحه کابینت بهتره چه رنگی باشه ؟
اگر قصد داشته باشم تم وسایل منزل مثل فرش و مبل و پرده سفید طوسی باشه،فضا سرد و بی‌روح نمیشه ؟ چکار کنم که با حفظ سبک مینیمال،فضا بی روح نشه؟ متشکرم از اینکه وقت میگذارید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
03 مهر 1400 21:04
پاسخ به  سیده زهره

با سلام
از رنگهای زرد و خردلی و قهوه ای روشن استفاده کنید.

سیده زهره
سیده زهره
21 شهریور 1400 23:57

سلام ،ممنون از سایت خوب شما
آشپزخانه ابعاد ۴متر در ۳۸۵ دارد و کابینت ال میتونم کار کنم ،یخچال و ظرفشویی سیلور هست اما از برند مختلف که رنگ رو متفاوت کرده و فر هم مشکی ،در طراحی یخچال بین دو کابینت ایستاده قرار میگیره میخواستم کابینت سفید کار کنم ولی رنگ دوم رو هایگلاس نقره‌ای بزنم یا طوسی تیره ،؟ در ضمن جزیره بهتره سفید باشه یا به رنگ دوم ؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
03 مهر 1400 21:05
پاسخ به  سیده زهره

با سلام
بهتره جزیره سفید نباشه.
فکر میکنم مشکل خاصی نداشته باشید، در اولین فرصت سعی کتید رنگ یخچالها رو طوری تغییر بدید که به کلیت کار بیاد.

اسلامی
اسلامی
14 شهریور 1400 10:22

سلام .ابعاد آشپز خونه من ۳/۵ در۲/۵ هست کاشی دیوار آبی روشن سرامیک کف سفید با طرح قهوه‌ای .فرش پذیرایی هم فیلی رنگه با گل‌های آجری و قهوه‌ای .می‌خوام کابینت سفید کار کنم .اما نمی‌دونم باچه رنگی با کل خونه ست میشه . لطفاًراهنمایی کنید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
14 شهریور 1400 13:25
پاسخ به  اسلامی

با سلام
فکر میکنیم سفید صدفی به تنهایی میتونه شیک باشه و سفید صدفی با همراهی فرامید فوق برجسته قهوه ای روشن هم به ظاهر شیک هست.

مژگان
مژگان
12 شهریور 1400 15:53

سلام خسته نباشید.من یک آشپزخانه سه در چهار دارم با تراس تو آشپزخونه و یک پنجره .
کف آشپزخونه سرامیک طرح پارکت کرم خییییلی روشن هستش و بین کابینتی از کاشی طرح سنگ خاکستری و طوسی استفاده کردیم.کابینت ام دی آف سفید قراره بزنیم ،راهنمایی میکنید با چه رنگی ترکیبش کنیم یا سفید ساده باشه؟
پرده چه رنگی انتخاب کنم….ممنونم از راهنمایی شما

رسولی
رسولی
10 شهریور 1400 20:48

سلام ممنون از راهنمایی و سایت خوبتون.
کف آشپزخانه سرامیک کرم و بژ
رنگ کابینت رو بژاکلیلی انتخاب کردم به نطرتون با چه رنگی دیگه کابینت رو ترکیب کنیم و اینکه بین کابینتی و صفحه رو کابینت چه رنگی باشه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
16 شهریور 1400 09:17
پاسخ به  رسولی

با سلام
ترکیب رنگ کابینتون خوبه تک رنگ باشه و صفحه روی کابینت رو می تونید سفید یا مشکی انتخاب کنید.

پدرام
پدرام
09 شهریور 1400 01:36

سلام خدا قوت آشپزخونه من حدود نه متر هست و سرامیک‌کف سفید مات با رگه های طوسی هست و تمام وسایل برقی من رنگشون طوسی تیره هست چه رنگ‌کابینتی میتونم استفاده کنم مد نظر خودم کابینت طوسی تیره با بین کابینتی و صفحه کورین سفید هست نظر شما چیه؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
09 شهریور 1400 09:19
پاسخ به  پدرام

با سلام
خیلی هم عالی هست نظرتون ولی با توجه به اینکه تمام وسایل برقیتون رنگشون طوسیه و ابعاد آشپزخانه نسبتا کوچک هستش ممکنه کابینت طوسی فضا رو تیره کنه.. می تونید کابینت رو با ترکیب رنگ سفید و طوسی کار کنید. اگر هم خواستید تمام طوسی استفاده کنید حتما همونطور که فرمودید بین کابینت و صفحه کابینت رنگش روشن باشه.

ابراهیم
ابراهیم
06 شهریور 1400 18:59

با سلام برای آشپزخانه ای که کاشی کف بدنه سفیده باشه چه زنگ کابینتی خوبه سفید باچه ترکیبی خوبه واینکه تمام وسایل آشپزخانه به رنگ سفیده ومبل هم طوسی و پوست پیازی به نظرتون رنگ سفید طوسی بزنم بهتره یا سفید طلایی؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 شهریور 1400 20:13
پاسخ به  ابراهیم

با سلام
قطعا سفید طوسی.
ولی در مصرف طوسی زیاده روی نکنید. طوسی مات هایگلاس پیشنهاد ماست.

مهرپور
مهرپور
19 تیر 1400 02:23

سلام.‌آشپزخونه حدودا ۴۰متری که کف لمینت قهوه ای روشن هست.کابینت رو میخوام طوسی تیره یا مشکی مات(طراحی مدرن)کار کنم با دستگیره های مخفی و متری طلایی. بنظرتون وسایل کامل آشپزخونه از سینک و شیرآب و یخچال و غیره رو چه رنگی بخرم؟ و اپن و بین کابینتی رو چه رنگ کنم؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
28 تیر 1400 07:08
پاسخ به  مهرپور

fh sghl
وسایل هم میتوند نقره ای و یا سفید باشند.
شیرآلات هم همینطور ولی بین کابینت بهتره روشن باشه.

فریبا
فریبا
19 تیر 1400 00:45

سلام خسته نباشید من میخ‌واستم بپرسم ترکیب سفید اکلیلی هایگلاس و کد ۳۲۱ فرامیدبرای آشپزخونه کوچیک به نظرتون بیروح میشه؟

مریم
مریم
07 خرداد 1400 15:37

سلام اینجا همه برای کابینت نظر خواهی کردن و اکثرا جواب گرفتن ، من در مورد کمد دیواری سوال داشتم راهنمایی کنید ممنون میشم ازچه نوع ام دی اف برای ساخت کمد دیواری استفاده کنم ؟ آیا ترکیب هایگلاس و ام دی اف طرح چوب برجسته خوب میشه یا نه ؟ لطفا راهنمایی کنید …..
با تشکر از زحمات شما …..

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
09 خرداد 1400 13:55
پاسخ به  مریم

با سلام
بله فقط قسمتهای داخلی رو با سفید ساده کار کنید و فقط نما هارو با این ترکیب اجرا کنید.

میلاد
میلاد
02 خرداد 1400 04:38

سلام من کاشی آشپزخونم همشون سفید و حتی کفی سفید هستن و وسایل سیلور جلو اوپنم رنگ کرم عسلی روشن هستن بنظرتون کابینت ها رو چه رنگی انتخاب کنم خواهشا راهنماییم کنین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 خرداد 1400 08:19
پاسخ به  میلاد

با سلام
لطفاً به شماره ی زیر عکس فضای آشپزخونتون رو بفرستید تا برای رنگ کابینت بهتر بتونیم راهنمائیتون کنیم.
09113076892

محمدرضا
محمدرضا
21 اردیبهشت 1400 13:18

سلام خسته نباشید
به نظر شما رنگ
سفید صدفی بهتر هستش برای کابینت ممبران یا سفید یخچال
آشپز خانه هم بزرگ هست

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
25 اردیبهشت 1400 14:26
پاسخ به  محمدرضا

با سلام
بستگی به سلیقه شما داره و البته رنگ بقیه ی وسایل منزل.. ولی رنگ صدفی روح دار تر از سفید است.

Fereshte
Fereshte
05 اردیبهشت 1400 02:25

سلام خسته نباشیدممنون میشم جوابه منوهم بدید
یه خونه نقلی داریم که میخایم کابینت بزنیم اشپزخونه کوچیکه ومیخایم ام دی تف بزنیم کرم قهوه ای وپاخور قهوه ای رنگ کاشی هاکلاسفید وداخل پذیرایی هم فرش هاهم کرم هستند بنظرتون کابینت ام دی اف کرم قشنگ میشه یانه؟لطفا راهنماییم کنید چه رنگی بزنم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 اردیبهشت 1400 09:24
پاسخ به  Fereshte

با سلام
بله حتما زیبا می شود.
کرم استخونی همراه با قهوه ای روشن در حد ۱۵درصد پیشنهاد ماست.
مقدار رنگ تیره رو بسیار کم درنظر بگیرین و رنگ روشن یسیار زیاد تا فضا کمی بزرگتر دیده بشه.

مهناز
مهناز
31 فروردین 1400 17:52

سلام ممنون از سایت خوبتون. کف آشپرخانه من سفید .بین کابینتی ها ترکیب رنگ های یاسی و صورتی روشن و نیلی هستن. برای کابینت ها چه رنگی رو میتونم با سفید ترکیب کنم ؟ ممنون میشم جواب بدین یه کم عجله دارم. سپاس

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 اردیبهشت 1400 08:31
پاسخ به  مهناز

با سلام
ترکیب رنگ کابینت با کاشی ها ست نمیشه. بلکه کاشی بین کابینت با کابینت ست میشه.
در انتخاب رنگ کابینت بایستی به رنگ کف ، فرش ها موکت و پرده و مبلها و کاغذدیواری توجه نمود و همه اینها در انتخاب رنک سهیم اند.

امیرحسین
امیرحسین
24 اسفند 1399 16:40

با عرض سلام و تشکر از وب سایت خوبتوتن راهنمایی می خواستم . آشپزخونه ما 14 متر با کف لمینیت پی وی سی رنگ چوب قهوه ایی که می خوایم از کابینتهای هایگلاس طوسی خیلی روشن بالا و طوسی کمی تیره پائین استفاده کنیم. میز هم سفید با رنگ دانه های طوسی روشن و تیره. سئوال
1- توناژ های رنگی بالا با کف لمینیت رنک چوب قهو هایی همخوانی داردند یاخیر؟
2- از دستگیره میتونم برای تو کابینتهتی هایگلاس بخاطر کمتر لک شدن و جوه دادن استفاده کنم؟
2- رنگ جزیره وسط رو با طوسی تیره و سبز حنایی همراه با صفحه سفید مرمر با رگ های طوسی چیزه جالبی هست یاخیر؟
ممنون میشم اگه زود پاسخ بدید . عجله دارم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
28 اسفند 1399 07:47
پاسخ به  امیرحسین

با سلام
بله در مورد اول این همخوانی وجود دارد ولی میتونید بخش هایی از کابینت رو همراه با خاکستری از تونالیته کابینت های فرامید که قهوه ای هستند و فوق برجسته استفاده کنید.
برای مورد دوم بله میتونید استفاده کنید ولی بهتره از دستگیره های شاخه ای استفاده شود.
مورد سه هم بنظر جالب میاد ولی چون موارد پرسیده شده بسیار سلیقه ای هست پیشنهاد میکنیم برای اجرا حتما طراحی تری دی انجام دهند و متریال انتخابی در عکس قابل مشاهده باشد.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 فروردین 1400 08:39
پاسخ به  امیرحسین

دستگیره که مشکلی نداره فقط لازمه تمهیداتش رو در هنگام ساخت یونیت ببینید.
اگه رنگ کف رو به سفید نزدیک کنین همه ی مواردی ک گفتین حتی سبز حنایی تون اونم اوکی میشه.
هرچند ک من پیشنهادم جای سبز زرد چرکه. در کنار طوسی برای اپن البته اگه به بقیه ی دیزاین و رنگبندی بیاد.
ولی درصورتیکه رنگ کف تعییر نکنه. بدون اجرای اپن اوضاع خوبه و رنگ قهوه ای با طوسی خوب میشه ولی با اومدن اپن کمی شلوغی رنگ خوهیم داشت بخصوص با اومدن سبز

سامی
سامی
16 اسفند 1399 20:39

سلام.با تشکر از شما بخاطر مطالب مفیدتون.یه سوال داشتم و اگه زود راهنمایی کنید ممنون میشم. کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید،کاشی دیوار های آشپزخانه سفید با رگه های ابی ملایم و طوسی ملایم.کف آشپزخانه سفید.آشپزخانه اوپن هست همراه آرک. و از یک طرف به دیوار سالن وصله و کاغذ دیواری سالن قهوه ای.برای نمای اوپن از بیرون و کانتر چه رنگی استفاده بشه بهتره؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
20 اسفند 1399 08:27
پاسخ به  سامی

با سلام
سفید طلایی
سفید عسلی
سفیدگردویی

Sogol
Sogol
13 اسفند 1399 15:50

سلام خسته نباشید. سرامیک کف آشپزخونه م روشنه کمی با رگه های کرمی هست کاشی بین کابینت ها سفید با نوار وسط قهوه ای. یخچال و گاز و لباسشویی همه سیلوره. بنظرتون رنگ کابینت چه رنگ باشه؟ آیا از دو رنگ استفاده کنم یا تک رنگ؟ کابینتها ام دی اف هستن.آرک بالای اپن رو هم بفرمایید چه رنگ بزنم؟ با توجه به اینکه سالن ترکیب رنگ طلایی زرشکی داره. یعنی مبلها و ویترین چوب طلایی پارچه مبل زرشکی پرده زرشکی و کرم. دور تا دور سالن هم تا نصفه سرامیکه به رنگ سفید و عسلی. ممنون میشم راهنماییم کنید.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
20 اسفند 1399 08:29
پاسخ به  Sogol

با سلام
بهتره از mdf فوق برجسته ی سفید طلایی برند فرامید استفاده کنید و یکدست باشه.. دوتا رنگ استفاده نکید بهتره.

ساناز
ساناز
12 اسفند 1399 22:50

سلام.سایتتون عالیه واقعا یکی از بهترین سایتها.هم عکس ها عالی بود و هم پاسخگویی و نحوه راهنمایی کردن کاربران.خواستم تشکر کنم از شما.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
13 اسفند 1399 08:26
پاسخ به  ساناز

سلام
نظر لطف شماست.. خوشحالیم که مطالب سایت براتون کاربردی بوده..

Nazari
Nazari
22 دی 1399 21:07

سلام خسته نباشید ببخشید برای اشپزخونه از سرامیک سفید استفاده کردیم با دیواره های سفید و بین کابینتی طلایی میخواستم ببینم . برای کابینت هم در نظرم هست که کابینت سفید طوسی هایگلاس بزنیم . میخواستم ببینم نظرشما چیه

فاطمه هاشمی
فاطمه هاشمی
08 دی 1399 09:42

سلام ممنون از سایت خوبتون من اشپزخونم ۱۰ متره کاشی کف طوسی روشن هست رنگ تمام وسایل برقی استیل هستش بین کابینتی ها رو ورق سفید ضد اب انتخاب کردیم رنگ کابینت ها از هایگلاس سفید اکلیلی agt هستش و برای رنگ مکمل از رنگ طوسی مات ایشیکY24انتخاب شده خواستم از شما بپرسم انتخاب این دو رنگ کنار هم درسته ؟ یه پنجره هم داره اشپزخانه لطفا رنگ پرده رو هم پیشنهاد کنید ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 دی 1399 10:13
پاسخ به  فاطمه هاشمی

با سلام
بله انتخاب درستی داشتید.
پرده سفید یا اگه تمایل دارین زرد.
اگر جای شما بودم زرد رو انتخاب میکردم ک کمی به آشپزخونه انرژی بده.

مریم حبیبی
مریم حبیبی
06 دی 1399 11:06

متریال انتخابی ام دی اف هست لطف کنین نوع دستگیره رو هم راهنمایی کنین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
06 دی 1399 19:43
پاسخ به  مریم حبیبی

با سلام
بستگی به سلیقه خودتون داره.. می تونید برای آشنایی بیشتر با انواع دستگیره آشپزخانه مطلب زیر را مطالعه بفرمایید.
https://b2n.ir/325798

مریم حبیبی
مریم حبیبی
06 دی 1399 11:04

سلام آشپزخونه ۳ در ۳ هست و دنگ سرامیک وسط کرم قهوه ای هست و سرامیک های بالایی چهارخونه کرم قهوه ای رنگ کف کرم ملایم هست رنگ وسایل ام سفید هست
من خیلی دوست دارم رنگ سفید نقره ای انتخاب کنم به نظرتون با توجه به رنگ قهوه ای و کرم سرامیک دیوار و کف خوب در میاد یا نه
خواهش میکنم زودتر راهنمایی کنید امروز باید رنگ انتخاب کنم
ممنون از مطالب فوق العاده سایتتون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 دی 1399 09:37
پاسخ به  مریم حبیبی

سلام
سفید به تنهایی..
اگه رنگ دوم انتخاب میکنین سفید را با کرم عسلی بسیار کم ست کنید.
سفید رو با نقره ای ست نکنید برای فضایی که رنگهای کرم و قهوه ای داریم.

زهرا
زهرا
11 اردیبهشت 1401 21:00

سلام من اشپزخانه ام بزرگه…حدود۲۰ متر..۳ در۶ متر…نوردهی خوبی هم داره..رنگ اصلی کابینت سفید انتخاب کردم…رنگ دوم طوسی بزنم..یا طلایی ..لطفا راهنمایی کنید ممنون.. درضمن رنگ پرده و مبل من هم طوسی متوسط هستن…

پری
پری
13 آذر 1399 11:13

سلام وقت بخیر
وسایلم آشپزخونه (ماشین ظرفشویی ماشین لباسشویی ماکروفر یخچال)سیلور هستند،سرامیک های کف هم طوسی هستند لطف میکنید بابت رنگ کابینت و بین کابینتی راهنماییم کنید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 آذر 1399 21:30
پاسخ به  پری

با سلام
کابینت ترکیبی خاکستری با سفید بنظر شیک میرسه، چه متریالی می خواید استفاده کنید؟

سمیه
سمیه
09 آبان 1399 02:43

سلام من کابینت ام دی اف قهوه ای روشن و سوخته دارم میخوام یه ردیف بالاش کابینت اضافه کنم ست وسایل برقیمم سیلوره به نظرتون فایبرگلاس سفید برای ردیفی که میخوام اضافه کنم خوبه؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 آبان 1399 09:21
پاسخ به  سمیه

با سلام
باید کارشناس حضوری بازدید کنند تا بهتر مشورت بدهند. می‌توانید درخواست خود را در سایت ثبت کنید.
https://b2n.ir/257945

میثم
میثم
06 آبان 1399 23:11

سلام وقت بخیر
من کاشی دیوار آشپزخونه ام رنگ استخوانی هست
سرامیک کف طوسی
کابینت ترکیبی می‌خوام بزنم ،به نظر شما از چه رنگهای استفاده کنم بهتره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 آبان 1399 09:01
پاسخ به  میثم

سلام
ترکیب رنگ ها سلیقه است و نمی توان در کامنت پاسخ دقیقی داد.
اما برای دریافت ایده می توانید به مدل های کابینت در قسمت مقالات سایت مراجعه بفرمایید و از مدل های اونجا ایده بگیرید.
نکته تعیین کننده نوع کابینتی است که می خواهید استفاده کنید. کابینت مدرن یا کلاسیک.
هر کدام از این دو مدل رنگبندی های متفاوتی دارد. و می تونید رنگبندی رو با توجه به نیاز و سلیقه اتون انجام بدهید.
توصیه ما طراحی 3بعدی قبل از اجرای کار است که به طور ملموس بتونید رنگ های مختلف را مقایسه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با کارشناسان سایت تماس بگیرد یا شماره خود را در سایت ثبت کنید تا همکارانم با شما تماس بگیرند.

ساغر
ساغر
13 مهر 1399 15:18

سلام. وقت شما بخیر. ممنون از سایت خوبتون. یخچال و ماشین لباسشویی من نقره ای هستن. می‌خوام کابینت MDF بزنم. ممنون میشم راهنمایی کنید کابینت چه رنگی بزنم.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
21 مهر 1399 22:40
پاسخ به  ساغر

سلام
سفید با ۲۰ درصد سیلور اکریل دار.
یا سیلور ۸۰ درصد نوک مدادی ۱۵ تا ۲۰ درصد .
سفید کاملا سفید هم خوبه، ولی همه هایگلاس باشه.

علی
علی
10 مهر 1399 14:49

سلام. بسیار ممنونم بابت مطالب بسیار مفیدتون. بین کابینتی کرم و نسکافه بصورت دو نوار مساوی و کف آشپزخونه کرم و نسکافه س بصورت شطرنجی. بالای کابینت تا سقف هم کرم. انتخابم برا کابینت هایگلاس سفید اکریل داره. لطف کنید اگه انتخابم اشکالی داره بفرمایید.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
21 مهر 1399 22:28
پاسخ به  علی

با سلام
شما انتخابی عالی داشتید.

محمد
محمد
31 شهریور 1399 10:13

سلام ببخشید من یه آشپزخانه ۳.۳۰ در ۳.۸۰ دارم رنگ سرامیک بین کابینتها طوسی هستش و رنگ کف سفید صدفی خواستم بدونم بنظر شما کابینتها رو چه ترکیبی بزنم که خوب و خوشگل باشه. در نظر داشته باشید که ارتفاع کابینتهای پایین ۹۰ سانتیمتر و ارتفاع بالایی ها ۱ متر هستش ممنونم از راهنماییتون

salamsakhteman
salamsakhteman
07 مهر 1399 08:05
پاسخ به  محمد

سلام
سفید و سیلور اکریل دار انتخاب خوبی می تونه باشه.

کاوسی
کاوسی
24 شهریور 1399 20:15

سلام.وقت بخیر.خواهش میکنم من رو راهنمایی بفرمایین که عجله دارم.
یخچال و لباسشویی و ظرفشویی و وسایل برقی من سفید هستن.سرامیک کف هم سفید هستش و سرامیکهای بین کابینتها هم قهوه ای روشن و کرم هست.و در تراس هم توی آشپزخونه ام هستش. خونم ۷۰ متره و آشپزخانه کوچکی دارم و آپارتمان طبقه اول هست.پرده هام طوسی هستن و مبل هام طوسی و کفی آن طوسی و صورتی بصورت راه راه . و کلا وسایل پذیرای طوسی و صورتی سفید هستن.فرشهام هم زمینه طوسی دارن و گلهای صورتی. و کاغذ دیواری هام هم سفید و دو دیوار هم طوسی کم رنگ هستش .کابینتهام طرح پله ای هست وهایگلاس agt رنگ سفید و طرح چوب کد ۳۹۷ رو انتخاب کردم و دیروز که ورقه کامل کد ۳۹۷ رو دیدم به نظرم انگار قشنگ نبود میخواستم بدونم از نظر تخصصی این رنگهایی که انتخاب کردم خوبه یا سفید و طوسی انتخاب کنم ؟ البته بیشتر کابینتهام سفید میخوره و فقط پله ای ها و یه مقدار از جزیره برای ناهارخوری این طرح چوب استفاده میشه .الان خیلی دو دل شدم که سفید طوسی بزنم یا سفید وطرح چوب ؟؟؟ که به وسایل بیاد.راهنماییم کنید ممنون میشم . درهای اتاقها و ورودی هم قهوه ای هستن .و بالای سر جزیره هم چراغ های آویزی ۳عدد هست که دو عدد طوسی و یک عدد صورتی هستش.به نظرتون چی انتخاب کنم که به وسایل بیاد و کسل کننده نباشه.مچکرم

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 20:31
پاسخ به  کاوسی

سلام و عرض ادب
انتخابتون عالیه. رنگ گرم قهوه‌ای وسط رنگ‌های خنثی‌یی که فرمودین گرمای خاصی به آشپزخونه میده و با رنگ درب‌‍ها هم ست هست.
تردید نکنین عالی بودین توی انتخاب.

کریمی
کریمی
19 مرداد 1399 18:07

سلام. آشپزخانه من 3/5 در 4/5 هست. کفپوش سرامیک به رنگ کرم خیلی ملایم هست. برای کابینتها خودم رنگ نقره ای با رنگ چوب یا سفید با رنگ چوب یا ترکیب این سه رنگ دوست دارم. ولی نمیدونم با کفپوش کرم هماهنگی داره؟ لطفا درباره این ترکیب رنگ و نسبتهاش راهنمایی کنید. آشپزخانه پنجره هم داره. ,,ضمنا رنگ کرم برای کابینت دوست ندارم.

کریمی
کریمی
19 مرداد 1399 18:55
پاسخ به  کریمی

وسایل آشپزخانه سیلور هست.

salamsakhteman
salamsakhteman
28 مرداد 1399 19:20
پاسخ به  کریمی

سلام
سفید با رنگ چوب بهتر ست میشه با کف پوش تون ولی سیلور همخوانی ندارد.

M
M
15 مرداد 1399 21:10

سلام .من میخوام آشپزخونه رو که یه دیوارش دوپنجره داره ،کابینت هایگلاس سفید ومشکی بزنم
البته سفیدش اکریل داره ومشکی هم ماته .
بنظرشما انتخاب خوبیه؟یا تغیرش بدم؟؟آشپزخونم حدود۱۲ متری هستش.وسایل آشپزخونم هم بیشتر سفیده ،با گاز استیل وهود مشکی هستش
لطفا راهنمایی کنید ممنون

salamsakhteman
salamsakhteman
28 مرداد 1399 19:13
پاسخ به  M

سلام
مشکی با سفید کنتراست خیلی بالایی داره و کار ریسکی ای هست.
ولی میزان استفاده لز رنگ مشکی رو خیلی کم بگیرید.
پیشنهاد ما سفید با سیلور اکریل داره.

علیرضا
علیرضا
30 تیر 1399 19:20

سلام
اشپزخونه ما چهارده متر میخوام کابینت ام دی اف بارنگ سفید و قهوای بزنیم هنوز کفش کاشی نداره چه رنگی باشه بهتره ودیگه اینکه دیوار سمت چپ آشپزخونه یه پنجره داره میشه راهنمایی کنید برا اوپن هم اگه میشه یه طرحی برام بفرستید ممنون از لطفتون

salamsakhteman
salamsakhteman
02 مرداد 1399 20:00
پاسخ به  علیرضا

سلام
رنگ کف طیفی از استخوانی تا قهوه ای روشن میتونه بکار گرفته بشه که با ترکیب سفید قهوه‌ای بیاد.
بهترین پیشنهاد مون راهنمایی گرفتن از مجریان حرفه ای سلام ساختمانِ تا در محل بهتون بهترین مشورت رو بدن از نزدیک و با بررسی دقیق محل و صحبت با خودتون
بنظر ما در سایت ثبت نام کنین تا خدمتتون برسند.

سمیه
سمیه
28 تیر 1399 12:04

سلام سرامیک من کرمه و دو دوار کلا کابینت میش و نصف یکی از دیوارها که بعد از اول وروردی سالته و دیوار روبرو هم پنجره اس
ساید و ظرفشویی فقط داخل اشپزخانه است نقره اس و گاز و هود و ماکرو و فر سیاه بنظر شما هماه سفید چه رنگی انتخاب کنم؟
سفید ههی گلاس باشه یا مات؟

salamsakhteman
salamsakhteman
28 تیر 1399 18:49
پاسخ به  سمیه

سلام
هایگلاس به این ترکیبی که فرمودین بیشتر میاد. فقط هایگلاس با کیفیت لطفاً استفاده کنید.

ملیحه
ملیحه
25 تیر 1399 10:23

سلام روزتون بخیر
وسائل آشپزخونم سیلوره،میخوام کابینت سیلور انتخاب کنم،به نظر شما کف پوش چه رنگی باشه خوبه؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

عابدینی
عابدینی
17 تیر 1399 18:07

سلام. من آشپزخونم حدود ۱۲ متر هست فرو ماکروفرم مشکی عست و یخچال و ماشین لباسشویی و ظرف شوییم هم سیلور هست. بقیه وسایل منزل ام هنو انتخاب نکردم و دستم بازه. هایگلاس سفید میخوام بزنم برای زنگ دومش راهنمایی میخوام.

salamsakhteman
salamsakhteman
21 تیر 1399 11:55
پاسخ به  عابدینی

سلام
فکر میکنم سیلور خش برای رنگ دوم بهترین گزینه‌اتون باشه ولی بیشتر از ۲۰ درصد استفاده نفرمایید.
هایگلاس سفیدتون رو هم اکریل دار انتخاب بفرمایید.

علی
علی
24 خرداد 1399 17:52

سلام من میخوام آشپزخونه رو کابینت بزنم ولی توی انتخاب رنگ احتیاج به کمک دارم آشپزخونه ۳ متری وکفپوش طرح چوب کاشی یخچال و ماشین لباسشویی هم سیلور،میشه لطف کنید و راهنمای کنید ممنونم

salamsakhteman
salamsakhteman
25 خرداد 1399 08:42
پاسخ به  علی

با سلام
هایگلاس سفید و نقره ای اکریل دار. یا سفید و سیلور براق. و یا سفید و سیلور خش دار.
و یا ام دی اف سفید برجسته با نقره ای.

جزايري
جزايري
11 خرداد 1399 20:25

سلام کابینت اشپزخانه من هایگلاس سفید بدون دستگیره هست و فر گاز و ماکرو مشکی برأی صفحه روی کابینت و کانتر و پشت گاز کوارتز مشکی خوب میشه ؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایید

فریده
فریده
31 اردیبهشت 1399 10:59

سلام تازه خونه خریدم به غیرازلوازم آشپزخانه ام که همشون سفیدهستن مابقی رومیخوام عوض کنم چه ترکیب رنگ کابینتی روانتخاب که هم مدرن باشه وهم جذاب لطفا برای نورپردازی هم بهم ایده بدید

salamsakhteman
salamsakhteman
06 خرداد 1399 08:14
پاسخ به  فریده

سلام
رنگ پایه‌ی سفید یا سیلور، رنگ خوبی برای آشپزخونه خواهد بود.
از اونجا ک می‌فرمایید کار مدرن می‌خواهید داشته باشید پیشنهاد ما هایگلاس سفید یا هایگلاس سیلور است که می‌تواند همین رنگ‌ها اکریل دارش هم استفاده شود.
متنها اگه رنگ دومی هم خواسته باشین استفاده کنین باید بدونیم بقیه وسایلتون چه بازه‌ی رنگی دارند.
هرچند که ترکیب سفید و سیلور هم جالب میشه ولی باید کاشی بین کابینت هم در همین محدوده ی رنگی باشه.

زهره
زهره
26 اردیبهشت 1399 10:58

سلام
من بین کابینتی کرم ،قهوه ای دارم می خواهم ببینم چه رنگ کابینتی انتخاب کنم که هم به این بخوره وهم رنگ جدید باشد (های گلاس)

salamsakhteman
salamsakhteman
28 اردیبهشت 1399 08:25
پاسخ به  زهره

سلام
هایگلاس، کرم بیانکو.

کرم استخونی روشن، میتونید با رنگ عسلی یا قهوه‌ای روشن ست کنید.

Zahra
Zahra
14 اردیبهشت 1399 17:20

سلام من وسایل آشپزخونم نوک مدادی و فرشم تخته سرمه ای آشپزخونم حدود12 متر که میخوام کابینت کنم میشه راهنماییم کنید چه طیف رنگی واسه کابینت استفاده کنم که ست باشه؟

سهیلاا
سهیلاا
31 فروردین 1399 13:15

سلام من میخوام واسه اشپزخونه کابینت بزنم کفپوش آشپزخونم طرح چوبه و اندازه اشپزخونه هم زیاد بزرگ نیست، یکیم که ماشین لباشیویی و یخچالمم سیلوره. نور دهی تقریبا مناسبیم داره، چه رنگی بزنم قشنگ میشه

salamsakhteman
salamsakhteman
07 اردیبهشت 1399 11:12
پاسخ به  سهیلاا

سلام
های گلاس سفید با حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد رنگ دوم که قهوه‌ای روشن یا عسلی هستش که میتونه ترکیب خوبی با کف ایجاد کنیم، ولی انتخاب دیگه میتونه سفیده براق یا همون هایگلاس بعلاوه سیلور متالیک باشه که سیلور متالیک بهتره بیشتر از ۲۰ درصد نداشته باشید این ترکیب با یخچال و ماشین ها تون هماهنگی بهتری دارد.

پوریا بندانی
پوریا بندانی
06 بهمن 1398 18:42

سلام ترکیب رنگ نقره ای براق و سفید برا اشپزخونه آیا افسرده هست یانه؟انتخاب کردم این رنگارو فقط راهنمایی میخاستم ببینم چطوره این مدل رنگ من مدلهای زیادی رو دیدم ولی واقعا قشنگه و روح داره بی روح نیست رنگش راهنمایی شمارم میخام ببینم

salamsakhteman
salamsakhteman
08 بهمن 1398 11:03

سلام
انتخابتون فوق العاده است.اتفاقاً رنگ سفید بهترین انتخاب رنگ هستش که میشه به کار برد. فضا رو بزرگتر نشون میده. و رنگ دومتون هم خیلی خوبه.
اگر هایگلاس می خواید کار کنید پیشنهاد ما به شما رنگ سفید اکلیل دار و نقره ای اکلیل دار می باشد.ترکیب نقره ای بیشتر از 20 درصد نباشه که کار خیلی تیره نشه و این ترکیب رنگ کنتراست خوبی داره، اصن تردید نکنید.
اگر مجریتون قابل قبول و حرفه ای باشه که انشاءا… خواهد بود، می تونید اجرای خوبی داشته باشید.