5.0 0

ببینید کفپوش چه قدر در زیبایی آشپزخونه تاثیر داره!

  8 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  8 اسفند 1402
کفپوش جدید طرح چوب قهوه‌ای در آشپزخانه بزرگ با کابینت‌های سفید مدرن

کف آشپزخانه، اولین چیزی است که به محض ورود به آن، بعد از کابینت‌ها به چشم می‌آید. بنابراین زیبایی و جدیدبودن کفپوش آشپزخانه خیلی اهمیت دارد. همچنین دوام کفپوش‌ها، باعث صرفه جویی در هزینه بازسازی آشپزخانه در طولانی مدت می‌شود. بنابراین در این مطلب از سلام ساختمان، 11 مدل از جدیدترین کفپوش‌های با دوام آشپزخانه را برای ایده‌یابی به شما معرفی می‌کنیم.

در ضمن به کمک مشاوره رایگان دکوراسیونی سلام ساختمان، می‌توانید بهترین کفپوش و کابینت مناسب آشپزخانه خودتان را پیدا کنید. همچنین بهترین کابینت ساز و کفپوش در شهر خودتان را هم، به شما معرفی می‌کنیم. همراه ما باشید.

1.   کفپوش چوبی زیبا و لاکچری

کفپوش‌های با دوام چوب طبیعی، مورد علاقه اکثر افرادی هستند که به دنبال طرح های لاکچری و خاص می‌گردند. راه رفتن روی کفپوش چوبی، حس راه رفتن در طبیعت را به شما القا می‌کند. این نوع کفپوش‌ها در رنگ‌های متفاوت قابل اجرا هستند، اما متاسفانه قیمت بسیار بالایی دارند. مدل‌های بیشتر دکوراسیون جدید آشپزخانه با انوع کفپوش را می‌توانید در اینستاگرام سلام ساختمان ببینید.

کفپوش چوبی قهوه‌ای روشن در آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت مشکی

2.   کفپوش وینیل، متنوع و به‌صرفه

کفپوش‌های وینیل، از پی وی سی ضدآب (نوعی پلاستیک فشرده) ساخته شده‌اند. این کفپوش‌ها را در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی می‌توانید تهیه کنید، اما با این حال ممکن است کمی مصنوعی به نظر برسند. این کفپوش‌ها نسبت به دوام و زیبایی بالایی که دارند، از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردار هستند. استفاده از کابینت‌های طوسی با کفپوش وینیل در تصویر زیر، نمای جذابی را ایجاد کرده است. راستی اگر قصد سفارش کابینت هم دارید، می‌توانید آن را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.

معرفی کابینت ساز

کفپوش وینیل طوسی روشن در آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت طوسی و سفید

3.   کفپوش لمینت، دوستِ وینیل

کفپوش‌های لمینت را از چوب مصنوعی HDF می‌سازند که بافت و ظاهری شبیه به چوب دارد. این کفپوش‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خراش و سهولت در نگهداری، بسیار محبوب هستند. اما مهم است بدانید که آن‌ها کاملاً ضد آب نیستند. در نتیجه، باید از ریختن مایعات بر روی آن‌ها اجتناب کنید و در صورت ریختن، سریعاً آن‌ها را تمیز کنید. در ضمن می‌توانید کفپوش لمینت را با کابینت لمینت یا ام دی اف آشپزخانه ست کنید. در مورد این کفپوش و کابینت‌ها، می‌توانید از پشتیبانی رایگان سلام ساختمان مشورت بگیرید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کفپوش لمینت طوسی روشن در آشپزخانه با کابینت سفید

4.   کفپوش چوب‌های بامبو

کفپوش‌هایی از جنس چوب بامبو، حس تازگی و طبیعت را در آشپزخانه شما به وجود می‌آورند و برای دوستداران طبیعت، یک گزینه مناسب هستند. اما باید مراقب ضربات وارده به این نوع کفپوش باشید، چون مانند طبیعت تحمل زخمی شدن را ندارد. همچنین مقاومت این کفپوش‌ها در برابر رطوبت کمی پایین است.

کفپوش چوبی قهوه‌ای روشن در آشپزخانه مدرن با کابینت سفید و نارنجی

5.   کفپوش چوب پنبه، دوستدار طبیعت

کفپوش چوب پنبه که به آن کفپوش کورک هم می‌گویند، از پوست درخت چوب پنبه (Cork Oak) ساخته می‌شود. کفپوش چوب پنبه، یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال کفپوشی نرم، عایق حرارت و دوستدار محیط زیست هستند. زمانی که روی کفپوش چوب پنبه راه می‌روید، حس نرمی خوبی به کف پاهای شما منتقل می‌شود.

کفپوش چوب پنبه قهوه‌ای روشن در آشپزخانه مدرن با کابینت سفید

6.   کفپوش‌های سرسخت بتنی

کفپوش های جدید بتنی که گاهی به آن‌ها کفپوش سیمانی هم می‌گویند، جنس بسیار بادوام و محکمی دارند. اما نصب آن‌ها بسیار سخت است و حتما باید از فردی که مهارت کافی داشته باشد، کمک بگیرید. خوشبختانه متخصصین سلام ساختمان می‌توانند انواع کابینت، کمد و گاهی حتی کفپوش را برای شما به شکل حرفه‌ای نصب کنند‌ و مشتریان هم تا کنون از کار آن‌ها راضی بوده‌اند. کفپوش‌های بتنی بسیار زیبا و مدرن هستند و تاحد زیادی قابلیت ضدخش دارند.

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کفپوش بتنی طوسی روشن در آشپزخانه مدرن با کابینت طوسی سفید

7.   کفپوش‌های سنگی

کفپوش‌های سنگی را در انواع مختلف سنگ‌های طبیعی و مصنوعی می‌توانید سفارش دهید. سنگ‌های مرمریت، گرانیت و مرمر، رایج‌ترین سنگ‌های کف آشپزخانه هستند. این کفپوش‌ها جلوه شیکی به آشپزخانه شما می‌دهند. کفپوش‌های سنگی مقاومت خوبی دارند، اما از قیمت بالایی برخوردار هستند.

کفپوش سنگی رنگ روشن در آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت طوسی

8.   کاشی‌ها، کفپوش‌هایی قدمت دار

کاشی‌ها به دلیل اینکه ریشه در فرهنگ قدیم ایرانی دارند، هنوز هم مد هستند و طرفداران خاص خودشان را دارند. امروزه کاشی‌ها با طرح‌های جدید و زیبایی به فروش می‌رسند. برای مثال کفپوش‌های کاشی طرح سنگ طبیعی و یا کاشی‌های طرحدار کف، نمای بسیار خاص و شیکی دارند.

کفپوش کاشی طرحدار مشکی سفید و طوسی در آشپزخانه نئوکلاسیک

9.   کفپوش سرامیک

کفپوش سرامیکی، محبوب ترین نوع کفپوش در بازار است که تنوع طرح و رنگ بسیار بالایی دارد. این کفپوش‌ها به دلیل مقاومت بالایی که در برابر رطوبت، لکه و خراش دارند، بسیار کاربردی و ماندگار هستند. همچنین نگهداری و تمیز کردن آسان این کفپوش‌ها، آن‌ها را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مکان‌های پرترددی مانند آشپزخانه تبدیل کرده است.

کفپوش سرامیک طرح سنگ در آشپزخانه مدرن با کابینت طوسی

10. کفپوش تراکوتا

تراکوتا نوعی کاشی است که از خاک رس پخته شده برای ساخت آن استفاده می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود بیشتر در رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای و نارنجی تولید شود. آشپزخانه شما با این کفپوش، رنگ و لعابی زیبا و حال و هوایی سنتی به خود می‌گیرد. منتهی این کفپوش‌ها به دلیل تخلخل و مقاومت پایین در برابر رطوبت، نیاز به لعاب کاری و سایر مراقبت‌های دوره‌ای دارند.

کفپوش تراکوتا قهوه‌ای آجری در آشپزخانه مدرن با کابینت مشکی

11.کفپوش لینولئوم

کفپوش‌های لینولئوم که این روزها دوباره محبوبیت خود را به دست آورده است،. این کفپوش‌ها را از روغن کتان، گردچوب پنبه، سنگ آهک و دیگر مواد کاملا طبیعی می‌سازند و نوعی کفپوش دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود.

کفپوش لینولئوم شطرنجی قرمز و طوسی و کرمی در آشپزخانه نئوکلاسیک سفید

جمع بندی

در این مطلب، به بررسی 11 نوع کفپوش جدید و جذاب برای آشپزخانه پرداختیم که هر یک ویژگی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارند. از کفپوش‌های چوبی و بامبو که گرما و زیبایی طبیعی را به فضا می‌آورند گرفته، تا وینیل و لمینت که گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و متنوعی هستند. کفپوش‌های سنگی و سرامیک با دوام و زیبایی خود، جلوه‌ای مجلل به فضای آشپزخانه می‌بخشند. کفپوش‌های کاشی و تراکوتا هم می‌توانند با ظاهری طبیعی خود، متناسب با دکوراسیون سنتی یا مدرن آشپزخانه شما انتخاب شوند.

در نهایت برای یک انتخاب درست و اصولی، می‌توانید از مشاورین آنلاین دکوراسیون شرکت سلام ساختمان کمک بگیرید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments