3.6 60

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدید

  9 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  16 مرداد 1402
برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدید

برچسب‌های کابینت با طرح‌ها و مدل‌های متنوع، دارند جای خودشان را در بین مردم باز می‌کنند و روز به روز بر محبوبیت آن‌ها اضافه می‌شود. در ابتدا به این سؤال پاسخ می‌دهیم که آیا همه تغییر دکوراسیون‌ها و انجام تعمیرات در ساختمان‌ها، نیازمند هزینه و زمان زیادی است؟! بعد از آن به سراغ این مسئله می‌رویم که ببینیم برچسب کابینت چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ همچنین در کنار آموزش شیوه چسباندن برچسب روی کابینت، چند مدل زیبا از برچسب کابینت را هم باهم می‌بینیم.

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

کابینت و کمد قسطی؛ تا 300 میلیون وام ۱۲ ماهه بگیرید.

برچسب کابینت جدید

آیا تغییر دکواسیون همیشه برای ما گران تمام می‌شود؟

اکثر ما دوست داریم که دکوراسیون خانه خودمان را هرچند وقت یک‌بار و به مناسبت‌های مختلف تغییر بدهیم. این تغییر دکوراسیون گاهی در حد جابه‌جا کردن مبلمان و میز ناهارخوری و تلویزیون و شیوه چیدن وسایل در اتاق‌ها است. گاهی هم تغییر دکوراسیون کلی‌تر و مقداری جدی‌تر است و تعویض کابینت‌ها و رنگ آمیزی، یا استفاده از کاغذدیواری روی دیوارهای خانه هم در لیست کارهای مورد نیاز برای تغییر دکوراسیون قرار می‌گیرد.

شیوه تغییر دکوراسیون دوم که اشاره کردیم را نمی‌توانیم هر زمان که خواستیم انجام دهیم. تغییرات کلی در منازل که می‌تواند همراه با تعمیرات و بازسازی خانه اتفاق بیفتد، نیاز به برنامه‌ریزی دارد و دردسرهای زیادی نیز دارد.

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

اما گاهی ما نیاز داریم که تغییر دکوراسیونی فراتر از تغییر چینش مبلمان داشته باشیم و همزمان نمی‌خواهیم هزینه زیادی متقبل بشویم؛ در این مواقع هم می‌توان کارهای کوچکی انجام داد تا کمی حال و هوای خانه تغییر کند. یکی از این کارها استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه است. با ما باشید تا ارزان‌ترین راه تغییر مدل کابینت را با هم ببینیم و بررسی کنیم.

استفاده از برچسب کابینت آشپزخانه

برچسب کابینت چیست؟

برچسب کابینت یک متریال مشابه کاغذدیواری و دارای طرح‌ها و رنگ‌های مختلف است. شما می‌توانید از آن‌ها به راحتی روی متریال‌های مختلف مثل کابینت ام دی اف، کابینت فلزی و کابینت هایگلاس و … استفاده کنید. اکثر این برچسب‌ها قابل شستشو هستند اما برچسب‌های غیرقابل شستشو هم در بازار موجود است. توصیه ما به شما این است که برای استفاده در آشپزخانه و برروی کابینت‌ها، از نوع قابل شستشو استفاده کنید تا بتوانید با خیال راحت کابینت‌های خود را تمیز کنید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

در صورت استفاده از نوع قابل شستشو این برچسب‌ها، لازم نیست نگران خراب شدن آن‌ها هنگام شست‌و‌شو باشید. انواع برچسب قابل شستشو و غیرقابل شستشو تفاوت قیمت دارند اما این تفاوت قیمت آن‌چنان محسوس نیست. همانطور که گفتیم، این برچسب‌ها طرح‌های مختلف و متنوعی دارند و بنابراین می‌توانید کاملا مطابق با سلیقه خود، یک طرح را انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید کابینت‌های فلزی خود را با طرح چوب یا طرح‌های فانتزی تزیین کنید. حتی می‌توانید از برچسب ساده استفاده کنید و رنگ کابینت‌های خود را تغییر دهید. یکی از طرح های برچسب کابینت، برچسب کابینت براق می‌باشد، که اصطلاحاً به آن هایپرگلاس می‌گوییم.

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

برچسب کابینت براق یا هایپرگلاس

چرا باید از برچسب کابینت استفاده کنیم؟

یکی از دلایل مهمی که برای استفاده از برچسب کابینت داریم، قیمت مناسب و به صرفه بودن آن است. تعویض کابینت‌ها معمولاً هزینه خیلی زیادی دارد، در حالیکه شما می‌توانید با هزینه خیلی کمتر، از برچسب کابینت استفاده کنید. به علاوه در استفاده از برچسب کابینت نیز دست شما برای انتخاب طرح باز است. البته برای انتخاب کابینت هم دست شما برای انتخاب متریال باز است اما متریال‌های مختلف تفاوت قیمتی زیادی با هم دارند. مثلاً کابینت چوبی برای آشپزخانه از متریال‌های خیلی گران محسوب می‌شود درحالیکه کابینت‌های فلزی ارزان‌تر ولی نسبت به چوب کیفیت پایین‌تری دارند.

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

برچسب کابینت ارزان قیمت

یکی دیگر از دلایلی که باعث می‌شود ما ترغیب به استفاده از برچسب کابینت بشویم، کم دردسر بودن اجرای آن است. ساخت و نصب کابینت و یا رنگ‌آمیزی کابینت‌ها نیاز به صرف وقت زیادی دارد و بسیار هم پر دردسر می‌باشد و ممکن است شما چندین روز مشغول رنگ‌آمیزی یا تعویض کابینت‌ها باشید تا کابینت‌های خود را به رنگ و مدل دلخواه تبدیل کنید. به عنوان مثال ممکن است بخواهید کابینت‌هایی با رنگ کرم قهوه‌ای داشته باشید، علاوه بر اینکه ممکن است این رنگ در نهایت دلخواه شما نباشد آشپزخانه شما هم چندین روز نامرتب و کلافه‌کننده خواهد بود. درحالیکه با استفاده از برچسب کابینت این معایب وجود ندارد و نصب تمیز و راحت انجام می‌شود.

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

مزایا و معایب برچسب کابینت

برای بررسی هر چیزی، چه کابینت آشپزخانه، چه برچسب کابینت و یا هر موردی که احتیاج دارید، بهترین راهِ مقایسه، دانستن مزایا و معایب آن است. دانستن مزایا و معایب برچسب کابینت به شما کمک می‌کند تا به شناخت درستی از آن برسید. این شناخت به شما برای انتخاب یا عدم انتخاب این متریال کمک می‌کند. البته این شناخت باید صحیح باشد، یعنی منبعی که از آن اطلاعات کسب می‌کنید یک‌جانبه نباشد و شما را نسبت به یک محصول، بسیار بدبین یا خوش‌بین نکند. بهترین راه این است که یا از یک منبع مطمئن محصولی را بشناسید و یا اینکه از چندین نفر در مورد محصول مورد نظر خود بپرسید و اطلاعات جمع‌آوری کنید و بر اساس آن‌ها تصمیم بگیرید.

مشاهده مدل های کابینت + قیمت روز در سلام ساختمان
آنلاین قیمت بگیر، آنلاین سفارش بده

برچسب کابینت با خاصیت ضد آب

نکته مهم در مورد دانستن مزایا و معایب یک محصول این است که شما می‌توانید بر اساس کاربردی که مدنظرتان است، متریال خاصی را که می‌شناسید انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما می‌خواهید برچسب کابینت روی کابینت بزنید اما حتماً تأکید دارید که این برچسب‌ باید ضد آب باشد، اگر از مزایا و معایب و انواع برچسب‌ها اطلاع داشته باشید حتماً می‌دانید که برچسب‌ها دو نوع هستند: ضد آب و برچسب عادی. برچسب‌های عادی مقاومتی در برابر آب ندارند، پس خیلی راحت می‌توانید تصمیم بگیرید، اما اگه اطلاع نداشته باشید کار سخت‌تری برای تصمیم‌گیری خواهید داشت. در ادامه مزایا و معایب برچسب کابینت را بررسی می‌کنیم:

برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

مزایای برچسب کابینت

  • این برچسب‌ها قیمت مناسبی دارند
  • نصب آن‌ها سریع و راحت است و دردسر کمی دارد
  • مدل‌ها و طرح‌های مختلف و متنوعی دارند
  • اکثر مدل‌های آن قابل شستشو و ضد آب هستند
  • میتوانید آن‌ها را در سایزهای مختلف تهیه کنید.

معایب برچسب کابینت

  • دوام کمتری نسبت به خود کابینت دارند.
  • درصورت اجرای نامناسب، می‌تواند ظاهر کابینت شما را زشت کند.

برچسب کابینت با طرح چوب و رنگ روشن

روش نصب برچسب کابینت

قبل از اینکه بگوییم چگونه باید برچسب کابینت را نصب کنید، ابتدا وسایلی که برای نصب لازم دارید را نام می‌بریم و چند نکته در مورد نصب برچسب می‌گوییم و در پایان شرح می‌دهیم که چگونه می‌توانید برچسب را روی کابینت خود نصب کنید.

وسایل مورد نیاز برای برچسب کابینت

برای نصب برچسب شما نیاز دارید که چند وسیله را از قبل آماده کنید. این وسایل عبارتند از:

  • برچسب کابینت (سایز آن باید از سایز خود کابینت بیشتر باشد تا بتوانید بین درب‌های کابینت هم با برچسب بپوشانید.)
  • قیچی یا کاتر
  • متر
  • کاردک پلاستیکی (می‌توانید به جاش از یک کارت ویزیت محکم استفاده کنید)
  • سشوار
  • مداد
برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

رول برچسب کابینت با طرح برجسته

نکاتی در مورد نصب برچسب کابینت

قبل از نصب برچسب‌ها باید نکات زیر را لحاظ کنید:

  • قبل از نصب برچسب کابینت خود را کاملا تمیز کنید تا از چربی و مواد دیگری که ممکن است مانع چسبیدن برچسب به کابینت بشود پاک شود. همچنین فراموش نکنید که بعد از شستشو کابینت‌ها را با دستمال خشک کنید و بعد برچسب را بچسبانید.
  • دستگیره‌های کابینت را باز کنید و آن‌ها را در جایی قرار دهید تا بعداً به آن‌ها دسترسی داشته باشید.
  • برچسب‌ها را از قبل، به اندازه کمی بزرگ‌تر از کابینت‌ها و کشوها برش بزنید و آماده در کنار خود داشته باشید.

برچسب کابینت طرح سنگ مرمر

مراحل چسباندن برچسب روی کابینت

  1. ابتدا مقدار کمی (حدود 10 تا 15 سانتی‌متر) از لایه پشت برچسب را جدا کنید و آن را روی قسمت مورد نظر بچسبانید. حواستان باشد که برچسب کاملاً صاف روی کابینت قرار بگیرد و چیزی زیر برچسب نباشد.
  2. آهسته لایه پشت برچسب را جدا کنید و برچسب را روی کابینت بچسبانید.
  3. می‌توانید از کاردک یا لبه یک کارت برای کشیدن روی برچسب و چسباندن آن روی کابینت کمک بگیرید. ممکن است زیر برچسب مقداری هوا باشه، برای خارج کردن هوا زیر برچسب هم می‌توانید از کارت یا کاردک استفاده کنید.
  4. در انتها که برچسب را کامل روی کابینت نصب کردید، از سشوار برای تثبیت برچسب کابینت استفاده کنید. اگر حس کردید برخی قسمت‌های برچسب احتمال دارد در آینده جدا شود، باید با دقت بیشتری به آن قسمت‌ها حرارت سشوار بدهید.
  5. در پایان کار هم با کمک قیچی یا کاتر بخش‌های مربوط به دستگیره را سوراخ کرده و دستگیره‌ها را روی درب‌ها و کشوها نصب کنید.
برچسب کابینت، راهی ارزان برای تجربه یک آشپزخانه جدیدپیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

برچسب کابینت طرح بتن

حال این کار را برای بخش‌های دیگر آشپزخانه ادامه بدهید تا کل کابینت‌های خود را برچسب بزنید. از آشپزخانه خود با شکل جدید لذت ببرید. ممنون از اینکه به این مطلب توجه داشتید. نظرات، تجربیات و سؤالات خود را می‌توانید در قسمت کامنت‌ها بنویسید. کارشناس‌های ما در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

الان سفارش نمی‌دهم، ولی می‌خواهم بدانم قیمت چند ماه آینده کابینت چقدر است؟

بعضی از ما قصد داریم طی چند ماه آینده و یا حتی چند سال دیگر کابینت‌های خود را تعویض کنیم و میخواهیم از قیمت بازار مطلع باشیم تا بودجه خود را تنظیم کنیم. شما می‌توانید از ماشین قیمت سلام ساختمان کمک بگیرید و با توجه به متریال و سبکی که مد نظر دارید قیمت روز کابینت را بگیرید. همچنین در صورتی که هر گونه سوالی داشتید سلام ساختمان به شما مشاوره رایگان می‌دهد تا سوالات شما را رفع کند.

برای آگاه شدن از قیمت روز کابینت مورد نظر خود روی لینک زیر کلیک کنید:

ماشین قیمت سلام ساختمان

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
60 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بانو
بانو
15 مهر 1402 14:41

سلام کابینت پور گازم متاسفانه ترک برداشته بااین برچسب ها درست میشه؟

فاطمه صابر
فاطمه صابر
23 اسفند 1401 19:05

سلام میشه پشت گاز هم ازین برچسب ها زد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
ادمین
پشتیبانی سلام ساختمان
18 خرداد 1402 12:44
پاسخ به  فاطمه صابر

سلام فاطمه عزیز

بله، امکان زدن برچسب کابینت پشت گاز هست، اما نکته مهم این هست که باید بیشتر مواظب باشید

روح الله چمنی
روح الله چمنی
22 بهمن 1400 21:43

سلام برای خرید برچسب ودیدن مدلها باید چکار کنیم؟

احمدهمدمی تیل
احمدهمدمی تیل
19 تیر 1400 14:11

سلام ما بخوایم ۶متر برچسب جنس خوب واسه کابینت های اشپزخانه استفاده کنیم چقدر هزینه برمیداره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
28 تیر 1400 07:13

با سلام
ما متاسفانه اطلاعات به روزی در زمینه برچسب نداریم.

علی مدنی
علی مدنی
11 اردیبهشت 1400 12:55

سلام
اگ بخوایم این برچسب هارو دراریم جای چسبش میمونه و پاک کردنش سخته ولی ممکنه…راه کارتون چیه برا پاک کردن کاملش حتی اگ سخته

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 اردیبهشت 1400 17:16
پاسخ به  علی مدنی

با سلام
برچسب روی چه سطحی است؟

سحر
سحر
09 اسفند 1399 11:19

سلام لطفا شماره تماس بدهید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
10 اسفند 1399 08:59
پاسخ به  سحر

با سلام
۰۵۱۹۱۰۰۳۴۲۴ (ساعت ۹ تا ۱۷ روزهای کاری)

ریحانه
ریحانه
26 بهمن 1399 22:49

سلام آیا این برچسب ها را روی شیشه هم نصب کرد

محسن
محسن
19 بهمن 1399 21:21

سلام،طرح ساده و بدون گل از برچسبها موجود دارید

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 بهمن 1399 21:56
پاسخ به  محسن

با سلام
متاُسفانه در این زمینه فعالیتی نداریم..

a/sh
a/sh
04 بهمن 1399 21:09

سلام ممنون ازاطلاعات ارزشمند ومفیدتون

مرتضی خسروزاده
مرتضی خسروزاده
17 دی 1399 17:19

سلام من میخوام روی درهای نئوپان برچسب بزنم چیز ارزون قیمت چی میتونم بگیرم

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 دی 1399 09:13

با سلام
همون برچسب مناسبترین قیمت رو داره.

Zeinab
Zeinab
08 دی 1399 07:50

سلام ببخشید میشه بعد از یه مدت برچسب ها را از روی کابینت فلزی بکنیم طوری که هیچ جای چسب و… نمونده باشه و کابینت مثل روز اول بدون برچسبش باشه؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 دی 1399 09:16
پاسخ به  Zeinab

با سلام
بله، ولی باید خیلی زحمت بکشین برای پاک کردن چسب مونده روی فلز.

محنا
محنا
05 دی 1399 17:23

سلام میشه ساده و سفید و بدون رنگ و تو ابعاد ۲.۵۰ متر در ۷۰ سانت رو سفارش داد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
06 دی 1399 19:39
پاسخ به  محنا

با سلام
ما در این زمینه فعالیتی نداریم..

سامان
سامان
16 آذر 1399 00:17

سلام آیا میشه از این برچسبها بر روی دیوار حمام هم استفاده کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1399 23:20
پاسخ به  سامان

سلام
بله

پارسا
پارسا
29 آبان 1399 13:16

سلام من میخواستم درهای کابینت هام رو برچسب های گلس بزنم میخواستم بدونم اون قسمت که بالای گاز هستش و مدام حرارت میبینن امکان داره برچسبش باز بشه یا سریع خراب بشه

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1399 23:12
پاسخ به  پارسا

سلام
بله حرارت مستقیم به برچسب با سرعت بیشتری آسیب میزند.

مریم
مریم
15 آبان 1399 22:28

سلام جایی برچسب ترکیه و.. داره الان برچسب ها همه چینی شده

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
17 آبان 1399 08:12
پاسخ به  مریم

با سلام خدمت شما
در این مورد اطلاعی نداریم.. باید توی بازار رو بگردید و تحقیق کنید.

Reza
Reza
08 شهریور 1399 15:08

سلام من از اصفهان پیام میدم. من آشپزخانه خانه ای که کرایه کرده ام فلزیه و دوست دارم برچسب بزنم اما کار خودم نیست واصلا نمیتونم آیا جایی هست که خودشون صفرتا صد کار را انجام بدند یعنی بیاند دربها را باز کنند وتمیز کنند و برچسب بزنند و وصل کنند وبرند ؟ اگر هست لطفا تلعن تماس بدید

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 16:03
پاسخ به  Reza

سلام و عرض ادب
متاسفیم واقعاً..
ما نجارهای حرفه ای سراغ داریم ولی در این‌ مورد متأسفانه نمی تونیم کمکی بکنیم.

مسی
مسی
08 شهریور 1399 13:30

سلام.میشه از این برچسب ها برای پشت ظرفشویی استفاده کرد؟روی کاشی های پشت ظرفشویی؟

salamsakhteman
salamsakhteman
26 شهریور 1399 16:01
پاسخ به  مسی

سلام و عرض ادب
بله میشه.

میلاد
میلاد
08 مرداد 1399 23:34

سلام آیا این برچسبها عرض ۱/۵ متر هم دارد؟ و اینکه جاهایی که بیشتر از ۱/۵ متر هست چجوری باید زد که خط وسط معلوم نباشه؟ من برای استفاده روی بدنه خودرو میخوام

salamsakhteman
salamsakhteman
28 مرداد 1399 16:11
پاسخ به  میلاد

با سلام
متاسفانه بعلت تنوع بسیار بالا راهنمایی منطقی نمیتونیم داشته باشیم.
ممکنه توی بازارعرضهای بیشتر هم اومده باشه.

Tannaz
Tannaz
30 تیر 1399 17:27

سلام
میخاستم بدونم وقتی برچسب میزنی تا چد حد شبیه های گلاس واقعی میشه
مشخصه برچسبه یا انگار خود کابیته

salamsakhteman
salamsakhteman
04 مرداد 1399 09:57
پاسخ به  Tannaz

با سلام
خوب اصلاً شبیه هایگلاس نمیشه چون بالاخره برچسبه کار. ولی زیبایی قابل قبولی به نسبت هزینه‌ای که کردین خواهید داشت، بشرطی که با دقت قابل قبول و رعایت اصول نصب شده باشد.

داود
داود
13 تیر 1399 15:25

سلام
این برچسب هارو چطور میشه از نزدیک دید و خرید؟آدرس تهران؟

salamsakhteman
salamsakhteman
15 تیر 1399 09:23
پاسخ به  داود

سلام
متأسفانه در خصوص خرید برچسب کار نکردیم و اطلاعات نداریم.

مهدی
مهدی
20 اردیبهشت 1399 10:29

سلام مدلها و رنگهای برچسب رو از کجا میتونم سفارش بدم ؟

salamsakhteman
salamsakhteman
28 اردیبهشت 1399 07:56
پاسخ به  مهدی

با سلام
متأسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.

مینا
مینا
18 اردیبهشت 1399 18:18

سلام
صلحبخونه من مایل به تغییر رنگ کابینت قدیمی نیست من میتوانم بدون نگرانی از اسیب ام دی اف کابینت اصلی برچسبها رو بچسبونم وبعدا موقع تحویل خونه برشون دارم وهمون کابینت کهنه موزدعلاقه صاحبخانه را تحویلش بدهم؟

salamsakhteman
salamsakhteman
28 اردیبهشت 1399 08:11
پاسخ به  مینا

سلام
بطور معمول کندن روکش‌ها از روی mdf همراه با ماندن چسب روی آنهاست.
و تمیز کردن شون بسیار مشکله، ولی امکانپذیره.

یاوری
یاوری
04 اردیبهشت 1399 20:53

سلام. من قبلا این برچسب های آلکور رو برای کابینت استفاده کردم و عالی شده. حالا میخواستم کاغذ دیواری رو تغییر بدم. آیا میشه روی کاغذ دیواری برچسب آلکور بچسبونم؟ چون کندن کاغذ دیواری سخته!!!

salamsakhteman
salamsakhteman
07 اردیبهشت 1399 11:28
پاسخ به  یاوری

سلام
حیفه این کار رو انجام بدین.
چون با جداشدن احتمالی کاغذ از دیوار برچسب هم جدا خواهد شد.
اگه خیلی به این برچسبها علاقه دارین با کندن کاغذ روی دیوار برچسب رو بچسبونید.
قبل از کندن کاغذ دیواری با ظرف شیشه شوی، مقداری آب روی کاغذ اسپری کنین و ۱۵ دقیقه صبر کنید پس از اون با لیسه پلاستیکی به راحتی کاغذ جدا میشه.
میتونبد این اسپری کردن رو چند بار تکرار کنید.

فرهادی
فرهادی
28 فروردین 1399 03:51

سلام من از برچسب هایگلاس میخوام روی کابینت فلزی بزنم اگه لبه هاش نچسبید چکار میتونم بکنم؟

salamsakhteman
salamsakhteman
30 فروردین 1399 10:01
پاسخ به  فرهادی

سلام
متوجه نشدم لبه‌هاش نچسبید یعنی چی؟ منظورتون چیه؟
منطقاً باید بچسبه دیگه. ضمن اینکه بطور خاص چسب در لبه های باید برگرده پشت درب و حداقل تا ۲ سانت بره پشت درب.

salamsakhteman
salamsakhteman
22 اردیبهشت 1399 13:53
پاسخ به  فرهادی

سلام
چرا نچسبه!حتماً میچسبه.
کمی برش تون رو بیشتر بگیرید و برگردونین پشت درب تا ماندگاری بیشتری داشته باشه.

setare
setare
22 فروردین 1399 23:57

سلام
برای کابینت های فلزی و با حاشیه های طرح دار که دارای فرو رفتگی هست چطور میشه برچسب کشید ؟
ممنونم میشم راهنمایی کنید ؟

salamsakhteman
salamsakhteman
27 فروردین 1399 08:19
پاسخ به  setare

سلام
متأسفانه تجربه اجرایی در این مورد نداریم.

عماد
عماد
26 اسفند 1398 03:33

سلام وقت بخیر . من کابینت خونم ام دی اف آبیه اما میخوام از برچسب رنگ سفید یا روشن استفاده کنم آیا ممکنه سایه بندازه زیرش یا مشخص باشه رنگ آبی از زیر برچسب؟

salamsakhteman
salamsakhteman
27 اسفند 1398 09:14
پاسخ به  عماد

سلام
خیر، اگر از برچسب با کیفیت و دارای ضخامت لازم استفاده کنید کاملاً پوشش رو انجام میدهد و نگرانی ندارد.

حمید
حمید
24 اسفند 1398 12:41

سلام کسی‌ نصاب این کارو سراغ داره

salamsakhteman
salamsakhteman
25 اسفند 1398 16:18
پاسخ به  حمید

سلام
نه متأسفانه.
ولی به زودی در سایت فروشنده و نصاب برچسب رو معرفی می‌کنیم.

راشین
راشین
14 اسفند 1398 00:09

سلام. من کالینتهای خونمو سال ۸۵ برچسب زدم تا الان هیچ اتفاقی براش نیوفتاده فقط دیگه از رنگش خسته شدم.الان دوباره بخوام برچسب بزنم،باید برچسب زیریو در بیارم یا روی همین کار مجدد برچسب بزنم؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

salamsakhteman
salamsakhteman
15 اسفند 1398 17:18
پاسخ به  راشین

سلام
بهتره برای رعایت ظریف کاری برچسب ها رو جدا کنیم و کاببنت هارو تمیز کنیم و دوباره با دقت بالا برچسب جدید رو نصب کنید.

محمدزاده
محمدزاده
28 دی 1398 12:04

سلام شما هم خودتون برچسب کابینت دارید؟ از کجا میشه خرید

سیمین
سیمین
24 دی 1398 02:33

سلام ببخشید من خونه از خودم نیس شاید صاحب خونم خوشش نیاد اینا باز ب راحتی از سطح ام دی اف کنده میشه و کابینتم مث قبل بشه باچه راهکاری ممنون

salamsakhteman
salamsakhteman
28 دی 1398 08:40
پاسخ به  سیمین

سلام
اگه منظورتون برچسب هست که بله روکش ها قابلیت جدا شدن دارند ولی تمیز کردن چسب بجا مانده کمی سخت است.

مهشید دوستانی
مهشید دوستانی
12 آبان 1398 12:19

سلام و سپاس از مطالب خوبتون
این برچسب ها رو میشه برای کاشی ها ها استفاده کرد؟
کف آشپزخانه سنگ گرانیت هست میشه برا کف هم استفاده کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
18 آبان 1398 09:06

سلام
برای کاشی هم میشه استفاده کرد فقط باید در نظر داشته باشین که رد بندهای بین کاشی‌ها از زیر روکش پیداست و دیده می شود.
برای کف به هیچ وجه توصیه نمیشه چون براثر پا خوردن ازسرامیک جدا میشه و در برابر ساییدگی مقاوم نیستند.

Rezaei
Rezaei
23 مهر 1398 20:03

سلام ممنون از مطلب خوبتون یه سوال میشه از برچسب برای در های آلمینیوم استفاده کرد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
29 مهر 1398 11:26
پاسخ به  Rezaei

سلام
بله تقریباً از برچسب‌ها برای همه چیز می‌شود استفاده کرد.