4.0 0

11 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  31 اردیبهشت 1402
11 مدل دکوراسیون سرویس بهداشتی مدرن و شیک

دکوراسیون دستشویی شیک چطوری  هست؟ روشویی مناسب برای هر دستشویی چی هست؟ این­ها همه سوالاتی هستن که رسیدن به پاسخ اون ها تاثیر زیاد و مثبتی در زیبایی و افزایش کیفیت سرویس بهداشتی خانه داره. سرویس بهداشتی همیشه یکی از مهم­ترین بخش­های خانه محسوب میشه و دکوراسیون اون واقعا مهم هست. حتی میشه دستشویی‌­های کوچک رو هم به بهترین شکل تزئین کرد و یک دستشویی شیک ساخت. در ادامه­‌ی مطلب، اول از همه میخوایم درباره­ ی روشویی و تاثیر اون در دکوراسیون سرویس بهداشتی صحبت کنیم.

معرفی 2 مدل روشویی مدرن در دستشویی

یکی از تاثیر­گذار­ترین موارد در زیبایی سرویس­ بهداشتی، روشویی مدرن هست. روشویی­‌های مدرن انواع مختلفی دارن و عبارتند از:

1- روشویی کابینتی

2- روشویی سنگی

3- روشویی کلاسیک

4- روشویی دست­‌ساز و . . .

در ادامه 2 تا از مهم­ترین روشویی­‌های بالا رو معرفی می‌کنیم.

1.    روشویی کابینتی

یکی از کاربردی­ترین روشویی­‌ها، روشویی کابینتی است. روشویی کابینتی این روز­ها خیلی بین مردم رواج پیدا کرده و برای همه­ی سرویس­‌های بهداشتی به خصوص دستشویی‌های کوچک مناسب هست. این روشویی ­ها در پایین خود، یک کمد دارن که چیزی شبیه کابینت آشپزخانه هست. این کابینت­‌ها کارایی بالایی دارن و وسیله­ های زیادی رو میشه در اون­ها جا داد.

دکوراسیون دستشویی شیک (4)

حتی میشه روی دیواره ­های کابینت روشویی، قفسه­‌هایی رو ایجاد کرد و وسیله­‌هایی مثل شانه‌­­ی مو، گلدان و خیلی چیز­های دیگه رو روی اون قرار داد.

روشویی دستشویی شیک (1)

آینه دستشویی شیک (2)

2. روشویی سنگی

روشویی سنگی از قدیم‌­الایام مورد استفاده بوده و به دلیل سادگی زیادی که داره بین مردم خیلی محبوب هست. روشویی ­های سنگی از تنوع بالایی برخوردار هستن و میشه اون­ها رو با هر دکوراسیونی هماهنگ کرد. استحکام بالا­ی این روشویی ­ها به یکی از مهم­ترین محاسن اون­ها تبدیل شده. اکثر روشویی ­ها سنگی هستن و کمتر روشویی­ های شیشه­ ای رو در جایی مشاهده میکنیم.

آینه دستشویی شیک (1)

انتخاب روشویی برای دستشویی­‌های شیکِ بزرگ چگونه است؟

انتخاب روشویی کاملاً به اندازه و وسعت سرویس بهداشتی بستگی داره. خوبی دستشویی­‌های بزرگ این هست که میشه روشویی­‌های بزرگی رو در اون­ها جای داد. این کار باعث میشه برای هر وسیله­‌ای در دستشویی فضای مناسبی داشته باشیم و در واقع به دلیل بزرگ­تر بودن کمد­های زیر روشویی، میشه استفاده­­‌ی بیشتری هم از اون­ ها کرد و این کار به زیبایی محیط هم اضافه می کنه. کمد­ها­ی روشویی در دستشویی­ های شیک بزرگ، شبیه کابینت­ های لوکس آشپز­خانه هستن!!

دستشویی شیک (1)

کمد، کشو و کابینت روشویی در دستشویی شیک چطوری هستن؟

تقریباً همه­ ی ما میدونیم که کمدها و کابینت های روشویی چقدر لازم و کاربردی هستن. اندازه و ابعاد این کمد­ها با اندازه­‌ی سرویس ­بهداشتی رابطه­‌ی مستقیم داره و خب طبیعتاً هرچه کمد­ها بزرگتر باشن، جای بیشتری برای قرار دادن وسیله ‌ها داریم. وجود کابینت و کمد برای روشویی، علاوه بر کارایی، زیبایی زیادی هم داره. برای زیبایی بیشتر، بهتره که رنگ کمد با رنگ دیوار­های سرویس­ بهداشتی هماهنگ باشه اما اگر رنگ سفید رو انتخاب کنید، هم هماهنگ کردن اون راحت هست و هم محیط رو بزرگتر نشان میده.

دکوراسیون دستشویی شیک (1)

دسته بندی کشو­های روشویی هم نکته­ ی خیلی مهمی هست. با انجام این­کار، ما کارایی کمد­ها رو چندین برابر میکنیم و هر چیزی رو سر جای خودش قرار میدیم. مثلاً یک بخش از کمد به لوازم بهداشتی و بخش دیگه به لوازم آرایشی و خوش­بو کننده­‌ها اختصاص پیدا میکنه.

دکوراسیون دستشویی شیک (2)

دستشویی شیک (2)

انتخاب مناسب آینه­­ ی روشویی در دستشویی شیک!

بدون شک آینه از واجبات هر سرویس­ بهداشتی هست. اما انتخاب مناسب آینه واقعاً در ایجاد یک روشویی زیبا تاثیر زیادی داره. آینه­ های روشویی، تنوع بالایی دارن و همین تنوع دست ما رو خیلی در انتخاب باز میکنه.

دستشویی شیک (3)

آینه ­های گرد و دایره­‌ای شکل، برای روشویی­ های مدرن و ساده خیلی مناسب هستن و ترکیب اون­ها در کنار هم، دکور زیبایی رو می­سازه. قاب دور آینه هم در زیبایی اون خیلی تاثیر داره. اگه از روشویی سلطنتی و کلاسیک استفاده میکنید، بهتره دور قاب­های ساده برای آینه رو خط بکشید.

روشویی دستشویی شیک (2)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments