0

 هوش مصنوعی بهت میگه چه دکوراسیونی به خونت میاد! معرفی 5 ابزار کاربردی

  16 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  16 اسفند 1402
انواع طراحی دکوراسیون داخلی پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خانه با هوش مصنوعی به رنگ‌های سفید و رنگ چوب

تصور کنید فقط با چند کلیک، می‌توانید شاهد ایده‌هایی خارق العاده برای ایجاد تغییرات دکوراسیونی در منزلتان باشید. از انتخاب رنگ‌ها و مبلمان گرفته تا چیدمان و اکسسوری‌های جدید، طراحی همه این‌ها را می‌توانید با هوش مصنوعی در اختیار داشته باشید. برای مثال، دو ابزار Roomstyler و Havenly، به شما کمک می‌کنند تا با کشیدن نقشه‌های سه‌بعدی، فضای دلخواه خود را طراحی کنید. سپس پلتفرم آنلاین سلام ساختمان، شما را به طراحان داخلی حرفه‌ای شهرتان متصل می‌کند تا رویای دکوراسیون منزلتان را به واقعیت تبدیل کنید.

دراین مطلب از سلام ساختمان، 5 ابزار کاربردی هوش مصنوعی برای طراحی دکوراسیون خانه را به شما معرفی می‌کنیم. «سلام ساختمان» بزرگ‌ترین بازار آنلاین ساختمانی است که در 12 استان ایران، فعالیت رسمی دارد. ما در این مجموعه با ارائه مشاوره رایگان و انواع ضمانت‌ها، بهترین خدمات را برای شما فراهم می‌کنیم.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

1.   Roomstyler ابزاری براساس واقعیت

برای استفاده از ابزار روم استایلر، کافی است عکسی از فضای مورد نظر در منزل بگیرید و آن را درون برنامه بارگذاری کنید. سپس، Roomstyler با ارائه ایده‌های دکوراسیونی واقعی و سه بعدی، به شما این امکان را می‌دهد تا طرح‌های مختلفی را روی عکس منزلتان پیاده سازی کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا با دیدن نتایج مجازی، بهترین ایده را برای زیباسازی فضای خانه خود انتخاب کنید.

مبلمان کرمی منحنی در دکوراسیون مدرن سه بعدی، طراحی شده توسط هوش مصنوعی

2.   Havenly ابزاری برای مشورت با طراحان داخلی

Havenly یک وبسایت طراحی داخلی است که با کمک هوش مصنوعی، به شما اجازه می‌دهد خانه‌تان را آنلاین و با سلیقه خودتان طراحی کنید. در این وبسایت اول با یک طراح حرفه‌ای هماهنگ می‌شوید. بعد، با کمک آن طراح، وسایل و رنگ‌های مورد نظرتان را انتخاب می‌کنید و یک نمای سه‌بعدی از منزلتان را می‌بینید تا تصویر بهتری از نتیجه نهایی داشته باشید. شما هم می‌توانید در وبسایت سلام ساختمان، از مشاوره‌رایگانی که متخصصین این شرکت به شما می‌دهند استفاده کنید تا بهترین دکوراسیون را برای منزل خودتان انتخاب کنید. سلام ساختمان همه چیز را برای طراحی راحت و بدون دردسر خانه‌تان فراهم می‌کند. رضایت مشتری‌ها اصلی‌ترین هدف ما در سلام ساختمان است.

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

طراحی لوکس خانه با مبلمان طلایی سبز و فرش سفید مشکی سبز سه بعدی با هوش مصنوعی

3.   Midjourney ابزاری با تنوع فراوان

در ابزار میدجرنی شما می‌توانید توضیحات یا توصیف دکوراسیون مد نظر خود را وارد کنید، سپس این هوش مصنوعی به شما چهار عکس پیشنهادی ارائه می‌کند. سپس شما می‌توانید دستوراتی را برای ایجاد تغییرات لازم در دکوراسیون پیشنهادی این هوش مصنوعی اعمال کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید.

دکوراسیون خانه‌ای مدرن با مبلمانی کرم و کفپوش سنگی با استفاده از هوش مصنوعی

در تصویر زیر که نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است، سازنده به کمک ایده‌های هوش مصنوعی، قسمتی از اتاق‌مطالعه را کاغذ دیواری کرده است. ابزار هوش مصنوعی به علت کوچک بودن اتاق، ایده به هم چسباندن کتابخانه و میزتحریر را هم پیشنهاد داده که متخصص آن را اجرا کرده است.

میز تحریر و کتابخانه سفید در اتاق با کاغذ دیواری طرح گل صورتی

4.   Homestyler، ابزاری با طراحی سه‌بعدی

ابزار هوش مصنوعی «هوم استایلر» با استفاده از تجسم سه بعدی، امکان طراحی دکوراسیون منزل با استفاده از مبلمان و اکسسوری‌های برند و واقعی را به صورت واضح برای شما فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزار، با چیدمانِ وسایل و دکور بازی کنند، متریال‌های مختلف دکوراسیونی را امتحان کنند و حتی نورپردازی را شبیه‌سازی کنند. در نهایت با این اقدامات، می‌توانید دکوراسیون دلخواه خود را به صورت سه بعدی ایجاد کنید.

طراحی سه‌بعدی دکوراسیون خانه دو طبقه توسط هوش مصنوعی

برای مثال، کابینت ساز سلام ساختمان، طرح سه‌بعدی اولیه کابینت آشپزخانه زیر را از هوش مصنوعی گرفته و به مشتری نشان داده است. سپس با تایید مشتری، سازنده کابینت، اقدام به طراحی دقیق و سپس اجرای این پروژه در تهران کردند.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت مدرن سفید آشپزخانه با بین کابینتی طوسی

5.   Al Room planner، ابزاری برای طراحی چشمگیر منزل

AI Room Planner یک ابزار طراحی داخلی است که به کمک آن می‌توانید ایده‌هایی برای چیدمان دکوراسیون‌تان پیدا کنید. این ابزار هنوز در مرحله آزمایشی است و می‌توانید رایگان از آن استفاده کنید؛ فقط کافی است با ایمیل خود ثبت‌نام کنید. برای استفاده، عکسی از اتاقتان آپلود کنید، نوع اتاق و سبک مورد نظرتان را انتخاب کنید و برای دیدن ایده‌های طراحی جدید، روی دکمه مربوطه کلیک کنید. برای ایده‌یابی بیشتر، حتی می‌توانید طرح‌هایی را که سایر افراد از این برنامه خروجی گرفته‌اند را هم در این سایت مشاهده کنید.

دکوراسیون مدرن با مبلمان سفیدمشکی طراحی شده توسط هوش مصنوعی

جمع‌بندی

امروزه هوش مصنوعی به دلیل خلاقیت فراوانی که دارد، انقلاب نوینی را در طراحی دکوراسیون داخلی راه انداخته است. همانطور که گفتیم، با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی از جمله میدجرنی، هَوِنلی و …، می‌توانید دکوراسیون دلخواه خانه خودتان را کاربردی‌تر از همیشه طراحی کنید. هریک از این ابزارهای هوش مصنوعی، کارایی مشخصی دارند که در این مطلب، بهترین ‌آن‌ها را به شما معرفی کردیم.

سلام ساختمان به عنوان یک وبسایت تخصصی در زمینه دکوراسیون داخلی، با کمک هوش مصنوعی و تیم حرفه‌ای خود، طراحی‌های داخلی متعددی را در اکثر استان‌های ایران برای مشتریانش اجرا کرده است. برای دیدن نمونه کارهای دکوراسیونی بیشتر، می‌توانید همین الان به وبسایت سلام ساختمان مراجعه کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments