3.1 0

این 5 مدل رخت آویزِ کم نظیر رو نبینی ضرر کردی!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  8 مرداد 1402
این 5 مدل رخت آویزِ کم نظیر رو نبینی ضرر کردی!

میخواین بدونین مناسب­‌ترین رخت­ آویز برای خانه­ ی شما چی هست و با انواع رخت­ آویز­ها بیشتر آشنا بشین؟ در خانه­ های امروزی و آپارتمانی که فضای باز فقط به تراس و پشت­ بام ختم میشه، شاید بشه گفت یکی از مهم­ ترین وسیله­ ها رخت­ آویزها هستن. آویز کردن لباس­ها در پشت بام، زحمت زیادی داره و طبقات پایین تر در آپارتمان ها به کل باید پشت ­بام رو فراموش کنن. در نتیجه مجبوریم به سراغ رخت آویزها بریم. پس چه بهتر که از رخت آویز هایی استفاده کنیم که بیشترین کاربرد رو برای ما داشته باشن و کم ترین فضای ممکن رو در دکوراسیون داخلی منزل اشغال کنن. در ادامه این رخت آویزها رو به شما معرفی می کنیم.

تضمین قیمت سلام ساختمان

رخت­ آویز دیواری

اگه شما هم از کمبود جا برای قرار دادن رخت­ آویز رنج میبرین، پس حتما این قسمت رو مطالعه کنین. رخت­ آویز­های دیواری، انتخاب مناسبی برای خانه های کوچکی هستن که در اون ها از شوفاژ استفاده میشه و جایی برای پهن کردن لباس ها و خشک شدن اون ها وجود نداره. شما میتونین این رخت آویز رو در بالای شوفاز به دیوار بزنین و از حرارت شوفاژ برای خشک شدن لباس ها استفاده کنین.

رخت آویز دیواری (1)

این مدل از رخت ­آویز، معمولا یا در ورودی راهرو­ها بر روی یک صفحه­ ی چوبی و یا پشت درب اتاق نصب میشن و یکی از مهم­ترین مزیت­هاشون اشغال جای کم هست.

2 مدل رخت آویز دیواری و مقایسه اون ها

رخت ­آویز­های دیواری در 2 مدل: 1- جمع شو و 2- تا­شو وجود دارن.

رخت ­آویز تاشو، روی یک ریل حرکت میکنه و در مقایسه با رخت­­ آویز جمع­شو استحکام کمتری داره و جای کمتری رو هم اشغال میکنه. نصب این رخت­آویز­ها بسیار کار راحتی هست و شما میتونید مثل عکس پایین اون رو در زیر شلف آشپز­خانه هم نصب کنید. با این کار جایی رو برای خشک کردن دستمال ­های خیسِ آشپزخانه ایجاد کردین.

تصویر زیر رخت آویز دیواری جمع شو هست:

رخت آویز دیواری (3)

در تصویر زیر یک نمونه رخت آویز دیواری تاشو رو مشاهده میکنین:

رخت آویز دیواری (2)

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

رخت ­آویز کشویی

رخت ­آویز کشویی یا درون کابینتی، نسل جدیدی از رخت­ آویز­ها هست که جای مخصوص به خودش رو داره و داخل یکی از کشو­های آشپزخانه ساخته میشه. تبدیل یک کشو به رخت­ آویز باعث میشه جای اضافه‌­ای رو به اون اختصاص ندیم و اینطوری فضا­ی بیشتری برای استفاده داریم.

رخت اویز کشویی (2)

رخت­ آویز­های کشویی، صرفا مخصوص کشو­های آشپز­خانه نیستن و اگر لاندری­ روم (اتاق لباسشویی یا رختشوی خانه) داشته باشید، بهتره کشو­های مخصوص رخت­ آویز رو در اونجا ایجاد کنید. این کشو­ها روی یک ریل حرکت میکنن و ریل ها تحمل وزن زیاد و ضربه رو ندارن، پس خیلی محکم اون­ها رو باز و بسته نکنید.

رخت اویز کوچک و کم جا (2)

یکی از معایب رخت ­آویزهای کشویی این هست که اگه اون ها رو کامل باز کنید، فضایی که اشغال میکنن درست مثل رخت­ آویز­های معمولی هست و خیلی تفاوتی نداره. اما نکته­ ی مثبتی که وجود داره اینه که موقع جمع کردن رخت­ آویز کشویی، اصلا به مشکل بر نمیخورید و خیلی راحت کشو رو به داخل حرکت میدین تا بسته بشه و موقع بسته بودن، به هیچ وجه جایی رو اشغال نمیکنه.

رخت اویز کشویی (3)

رخت­ آویز سقفی

همونطور که در تصویر زیر می بینین، این رخت­ آویز سقفی رو میشه به میله ­های بارفیکس تشبیه کرد که پشت سر هم قرار گرفتن. استفاده از این نوع رخت­ آویز بیشتر به درد لاندری روم یا همون اتاق شستن لباس­ها میخوره که لباس­ های زیادی رو هم میتونید روی اون پهن کنید. چون همیشه هوای گرم به سمت بالا حرکت میکنه. استفاده از رخت­ آویز سقفی، باعث میشه لباس­ها زود­تر خشک بشن.

رخت آویز سقفی

رخت ­آویز سقفی برای خانه ­های آپارتمانی و کوچک خیلی مناسب هست. اما باید از استحکام نصب اون مطمئن باشید تا اتفاقی نیفته. یکی از مهم­ترین مزیت­‌های بند رخت سقفی این هست که اصلا متوجه وجود اون در خانه نمیشین.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

 رخت­ آویز کوچک

شاید شما هم تا حالا به این فکر کردین که چقدر بهتر میشد اگه لباس­های کوچک مثل جوراب، دستکش و یا هر چیز دیگه ای، یک رخت­ آویز مخصوص به خود میداشتن. اینجوری منظم تر چیده میشدن و می تونستیم لباس های کوچک رو، روی اون ها پهن کنیم. اما خب خانه‌­های امروزی اینقدر کوچک هستن که جایی برای رخت آویز معمولی هم وجود نداره، چه برسه به یک رخت آویز دیگه.

همونطور که در عکس زیر می بینید، یک رخت ­آویز کوچک و رِیلی داخل کمد نصب شده که مخصوص لباس­هایی مثل جوراب هست. در بخش دیگری از کمد، پیراهن­ها آویزان شدن. این ایده خیلی کاربردی هست و مردم استقبال زیادی از اون میکنن.

رخت اویز کوچک و کم جا (1)

معرفی کابینت ساز

رخت ­آویز متحرک (چرخ­دار)

جا­به­ جا کردن رخت ­آویز و تکان دادن اون­، همیشه تا حدی سخت و مشکل بوده مخصوصا وقتی لباس­ها رو پهن کرده باشید. مثلا تصور کنید لباس­ها روی رخت ­آویز پهن شدن و در تراس قرار گرفتن؛ حالا اگر بارون بیاد و تراس شما حفاظ نداشته باشه لباس­ها دوباره خیس میشن پس مجبور میشید همه ­ی اون­ها رو جمع کنید و رخت ­آویز رو ببرید داخل.

رخت آویز متحرک

اما کار با رخت ­آویز چرخ­دار خیلی راحت هست و در کسری از ثانیه میشه رخت آویز رو همراه با لباس­هایی که روی اون قرار دارن، حرکت داد. رخت­ آویز­های چرخدار رو میتونید خیلی سریع به سمت شوفاژ یا بخاری هدایت کنید تا لباس­ها زودتر خشک بشن.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments