3.0 0

قیمت ارزانترین و گرانترین کابینت آشپزخانه که باور نمی کنید!

  10 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  10 آبان 1402
کابینت روکش چوب قهوه‌ای با اپن جزیره و لوستر حلقه

تعیین قیمت کابینت به عوامل مختلفی مانند جنس کابینت، سبک طراحی، متراژ آشپزخانه و دیگر آیتم‌ها بستگی دارد. در چنین شرایطی، مشخص کردن ارزان‌ترین و گران‌ترین مدل کابینت آشپزخانه بسیار چالش برانگیز است. با این حال در این مطلب، سعی می‌کنیم گران‌ترین و ارزان‌ترین مدل‌های کابینت را بر اساس متریال و سبک طراحی مورد بررسی قرار دهیم.

تمام مدل‌های کابینت در این مطلب، دارای قیمت جدید (آبان ماه 1402) هستند و توسط کابینت سازهای «مجموعه آنلاین سلام ساختمان» در ایران ساخته شده‌اند.

معرفی کابینت ساز

گران‌ترین کابینت آشپزخانه کدام است؟

زمانی که می‌خواهیم گران‌ترین کابینت آشپزخانه را معرفی کنیم، دو موضوع متریال و سبک طراحی کابینت اهمیت زیادی پیدا می‌کنند. گران‌ترین سبک طراحی کابینت، سبک کلاسیک است. این سبک طراحی به دلیل داشتن جزئیات و تزئینات فراوان، قیمت بالایی دارد. بنابراین دو مدل از کابینت‌های کلاسیک با گران‌ترین متریال‌ها را در ادامه معرفی می‌کنیم.

1.    مدل کابینت چوبی کلاسیک

کابینت چوبی که به طور کامل از چوب طبیعی درختان ساخته می‌شود، گران‌ترین کابینت موجود در بازار است. کابینت چوبی زیر را کابینت ساز سلام ساختمان در تهران ساخته است. 18 متر از این کابینت در آبان ماه 1402، حدود 625 میلیون تومان قیمت دارد. برای دیدن سایر مدل‌های کابینت و اطلاع از قیمت آن‌ها، وارد صفحه «جدیدترین مدل‌های کابینت» شوید.

کابینت چوبی سفید آشپزخانه کلاسیک

اگرچه قیمت کابینت چوبی خیلی گران است، اما طول عمر بالا و ظاهر لوکس و مجلل این کابینت هر کسی را نسبت به خرید آن وسوسه می‌کند. ظرافت طراحی در کابینت چوبی را، در تاج بالای قسمت سینک در تصویر زیر، می‌توانید مشاهده کنید.

کابینت کلاسیک چوبی سفید با رویه مشکی در آشپزخانه بزرگ

2.    مدل کابینت روکش چوب کلاسیک

گران‌ترین کابینت بعد از کابینت چوبی، کابینت روکش چوب است که از ام دی اف با روکش نازک چوب طبیعی ساخته می‌شود. کابینت روکش چوب در تصویر زیر با ابعاد 12 متر، حدود 502 میلیون تومان قیمت دارد. این کابینت را متخصص سلام ساختمان در آشپزخانه‌ای در تهران ساخته است. شما هم می‌توانید از پشتیبان‌های سلام ساختمان، قیمت روز کابینت دلخواه خودتان را بپرسید.

کابینت روکش چوب کلاسیک سفید طلایی

نمای دیگری از این کابینت کلاسیک لوکس را در زیر مشاهده کنید.

کابینت روکش چوب سفید طلایی کلاسیک با اپن جزیره

ارزان‌ترین کابینت آشپزخانه کدام است؟

ارزان بودن قیمت کابینت آشپزخانه، به دو عامل سبک طراحی و نوع متریال بستگی دارد. اغلب کابینت‌های ارزان قیمت، دارای سبک طراحی مدرن هستند. در بین انواع کابینت‌های مدرن، دو متریال ام دی اف و هایگلاس را که دارای ارزان‌ترین قیمت هستند به شما معرفی می‌کنیم.

1.    مدل کابینت ام دی اف مدرن

کابینت ام دی اف با روکش ملامینه، ارزان‌ترین متریال کابینت پرطرفدار موجود در بازار است. طراحی ساده و نبود جزئیات در سبک مدرن، قیمت این کابینت را خیلی کاهش می‌دهد. کابینت مدرن در تصویر زیر، با رنگ خاص و نورپردازی زیرکابینتی زیبایی که دارد، توسط متخصص سلام ساختمان در سعادت آباد تهران ساخته شده است.

کابینت مدرن طوسی تیره با نور زیرکابینتی

متراژ این کابینت ام دی اف 7 متر است و قیمت آن حدود 42 میلیون تومان محاسبه شده است. نمای دیگری از این کابینت را که متعلق به شاه نشین لب پنجره در آشپزخانه است، در تصویر زیر می‌توانید مشاهده کنید.

کابینت مدرن طوسی تیره با شاه نشین طرح چوب

2.    مدل کابینت هایگلاس مدرن

دومین کابینت ارزان قیمت بعد از کابینت ام دی اف، کابینت هایگلاس است. براق بودن ویژگی اصلی کابینت هایگلاس است، با این حال این کابینت را در رنگ‌های مات هم می‌توانید سفارش دهید. کابینت هایگلاس دو رنگِ زیر را با نورپردازی جذاب آن، متخصص سلام ساختمان در مشهد اجرا کرده است. ساکن هر جای ایران که هستید، می‌توانید کابینت ساز دلخواه خودتان را از طریق بزرگ‌ترین بازار آنلاین کابینت، یعنی مجموعه سلام ساختمان پیدا کنید.

کابینت هایگلاس مدرن سفید و بژ آشپزخانه

آیا کابینت کلاسیک ارزان قیمت هم داریم؟

اگرچه کابینت‌های سبک کلاسیک قیمت بالایی دارند، اما با این حال کابینت کلاسیک با متریال ممبران را می‌توانید با قیمت ارزان‌تری خریداری کنید. کابینت ممبران به خوبی قابلیت اجرای ظرافت‌های سبک کلاسیک را دارد و نوعی کابینت مقرون به صرفه به حساب می‌آید.

کابینت ممبران زیر را کابینت ساز سلام ساختمان در قم ساخته است. قیمت این کابینت با متراژ 12 متر، حدود 90 میلیون تومان محاسبه شده است.

کابینت ممبران سفید طلایی کلاسیک در آشپزخانه

در ساخت این کابینت ممبران، از ام دی اف با روکش پی وی سی سفید طرح چوب استفاده شده است. نمای دیگری از این کابینت سفید طلایی را می‌توانید مشاهده کنید.

کابینت آشپزخانه سفید کلاسیک با منبت کاری‌های طلایی

جمع بندی

در نهایت، فرقی ندارد که به دنبال کابینت با قیمت اقتصادی باشید یا کابینت‌های لوکس و گران‌قیمت را بپسندید. این انتخاب درست است که می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی و کاربردی بودن فضای آشپزخانه شما داشته باشد. در این میان، ما در شرکت «سلام ساختمان» به عنوان یکی از بهترین مراجع در زمینه ساخت و طراحی کابینت‌های مختلف، با داشتن تیم متخصص و حرفه‌ای، آماده هستیم تا به شما در انتخاب بهترین کابینت کمک کنیم.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments