3.6 66

ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟

  9 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  6 آذر 1402
ابعاد ورق ام دی اف و هایگلاس رو چطور محاسبه کنیم؟

شاید برایتان سؤال باشد که چرا لازم است ابعاد ورق ام دی اف، ورق هایگلاس و سایر ورقها را بدانیم و دانستن آن چه فایده‌ای دارد؟!

پاسخ: مهمترین دلیل آن این است که اندازه و ابعاد ورق ام دی اف و سایر ورق‌ها، اثر زیادی در قیمت نهایی کابینت دارند. در انتهای مقاله می‌گوییم به چه صورت؟! راستی اگر دنبال ساخت کابینت یا دکوراسیون چوبی هستید، می‌توانید روی کمک سلام ساختمان حساب کنید. سلام ساختمان در سراسر ایران می‌تواند دکوراتورهای حرفه‌ای به شما معرفی کند.

ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟

در ابتدا انواع ورق‌ها را باهم مرور می‌کنیم و بعد از آن سراغ اصل مطلب یعنی ابعاد ورق‌ها می‌رویم.

چند نوع ورق برای ساخت کابینت و کمد داریم؟

همان‌طور که می‌دانید در بازار ورق‌های مختلفی برای ساخت کابینت و کمد وجود دارد. اما ما در این مقاله قرار است ابعاد ورق‌های زیر را بررسی کنیم:

  • ورق‌های ام دی اف (که پرکاربردترین ورق‌ها هستند).
  • ورق‌های هایگلاس (که روز به روز به کاربرد و طرفداران آن‌ها اضافه می‌شود).
  • ورق‌های ممبران.
  • ورق‌های روکش چوب.
  • قطعات و ورق‌های چوب.
ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

در این مطلب ابتدا ابعاد ورق‌های ام دی اف و هایگلاس را به شما می‌گوییم. بعلاوه ابعاد سایر ورق‌های پرکاربرد در کابینت‌سازی و کمدسازی مثل ورق ممبران را بیان می‌کنیم. همچنین اگر قیمت ورق‌های ام دی اف رو می‌خواهید، به مطلب قیمت ورق ام دی اف نگاهی بیندازید. توجه داشته باشید که برای ساده شدن، سعی می‌کنیم بیشتر؛ ابعاد متداول را ذکر کنیم.

ابعاد-ورق-هایگلاس-و-ام-دی-اف

به تصاویر بالا نگاه کنید، همگی نمونهکارهای دکوراتورهای سلام ساختمان است. پس اگر به دنبال کابینت‌سازی هستید که مقدار ورق مورد نیازتان را به‌ صورت دقیق برای شما محاسبه کند و یا اگر تقاضای اجرای کابینت و کمد دارید، می‌توانید بهترین کابینت‌ساز شهر خودتان را از بین بیش از 330 کابینت‌ساز سلام ساختمان در در حال دریافت… استان کشور پیدا کنید. آن هم با تضمین قیمت! فقط کافی است در لینک زیر ثبت درخواست کنید:

ثبت درخواست مشاوره یا معرفی کابینت ساز

اگر هم کابینت‌ساز یا نجار هستید و برای شناخت ابعاد مختلف ورق‌ها به این مقاله سر زده‌اید، می‌توانید مشتری‌های کابینت خودتان را در سلام ساختمان پیدا کنید. فقط کافی است در لینک زیر ثبت نام کنید:

ثبت نام کابینت ساز یا نجار

تضمین قیمت سلام ساختمان

ابعاد ورق های ام دی اف و ملامینه

ورق‌های ام دی اف mdf برندهای مختلفی دارند. اکثر این برندها دارای ابعاد 183*366 سانتی‌متر هستند. اما برخی برندها دارای ابعاد متفاوتی هستند. مثلاً ابعاد ورق‌های یک برند معروف 210*366 سانتی‌متر است. پس حتماً قبل از خرید، این مورد را با فروشنده چک کنید. ورق‌های ملامینه که نئوپان با روکش ملامینه هستند، ابعاد مشابه با ابعاد ورق‌های ام دی اف دارند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب مقایسه ورق ام دی اف با ملامینه را مطالعه کنید.

ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

ابعاد ورق ام دی اف

ابعاد ورق هایگلاس

ورق هایگلاس هم مانند ورق‌ ام دی اف دارای 2 سایز مختلف است: سایز 120*240 سانتی‌متر و 120*280 سانتی‌متر. ورق‌های هایگلاس ابعاد کوچکتری نسبت به ورق‌های ام دی اف دارند. این ورق‌ها با اینکه دارای مغزی ام دی اف هستند اما ابعاد آن‌ها با ابعاد ورق‌های mdf متفاوت است. بد نیست بدانید این ورق‌ها عموماً یک طرفه هستند. یعنی فقط از یک طرف دارای روکش پلکسی گلاس هستند و در طرف دیگر آن‌ها روکشی ارزان‌تر مثل ملامینه کار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب مقایسه ورق ام دی اف با هایگلاس را مطالعه کنید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

ابعاد ورق های ممبران

ابعاد ورق‌های ممبران هم مشابه با ورق‌های هایگلاس در دو مدل 120*240 سانتی‌متر و 120*280 سانتی‌متر وجود دارد. همان‌طور که می‌دانید، ورق‌های کابینت ممبران می‌تواند دارای مغزی ام دی اف، چوب و یا نئوپان باشد. ممبران روکشی از جنس pvc دارد. این روکش بیشتر روی مغزی ام دی اف کشیده می‌شود. ورق‌های ممبران قبل از اینکه روکش pvc روی آن‌ها کشیده شود، ابزار زده شده و طرح مورد نظر روی آن‌ها پیاده می‌شود. ورق‌های ممبران مشابه با ورق‌های هایگلاس دوطرفه نیستند و فقط در یک طرف روکش pvc دارند.

ابعاد ورق ممبران

ابعاد ورق های روکش چوب

ورق‌های روکش چوب کاملاً مشابه با ورق‌های ممبران هستند. با این تفاوت که روکش روی آن‌ها از جنس ورق‌های طبیعی چوب است. این روکش‌ها در واقع چوب با ضخامت بسیار نازک هستند که روی مغزی ام دی اف قرار می‌گیرند. ابعاد این ورق‌ها هم 120*240 سانتی‌متر و 120*280 سانتی‌متر است.

ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟پیشنهادات

قیمت روز کابینت مورد علاقه‌تان را از بهترین کابینت سازهای شهرتان بگیرید

ابعاد ورق های تمام چوب

ورق‌های چوبی ابعاد مشخصی ندارند و براساس طرح و سفارش شما برایتان تولید و ارسال می‌شود. البته این ورق‌ها بسیار خاص و گران‌قیمت هستند و در هر مکانی استفاده نمی‌شوند. بیشتر برای کارهای گران‌قیمت استفاده شده و کابینت‌های لاکچری آشپزخانه و کمدها را با آن می‌سازند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

خلاصه تا اینجا

همان‌طور که ملاحظه کرده‌اید، اکثر ورق‌ها دارای ابعاد مشابه با ورق هایگلاس و به اندازه 120*240 و 120*280 هستند غیر از ورق ام دی اف و ورق‌های چوب. ورق‌های چوب با اندازه‌ای خاص به سفارش شما یا کابینت سازی که ساخت کابینت شما را برعهده دارد ساخته می‌شوند و ابعاد مشخصی ندارند. ورق‌های ام دی اف هم عمدتاً دارای ابعاد 183*366 هستند و فقط یک نوع خاص از آن‌ها ابعادی متفاوت با سایر ورق‌ها دارد. اما دو سه مطلب خیلی مهم دیگر باقی مانده که در چند ثانیه، در قسمت بعدی می‌خواهیم به شما بگوییم:

ابعاد ورق ام دی اف و ابعاد ورق هایگلاس چه قدر است؟پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

نکته پایانی

اگر به دنبال این هستید که کابینت‌ساز یا نجار مناسب را برای کارِ خودتان پیدا کنید، سلام ساختمان در این زمینه هم به شما کمک می‌کند. در حقیقت این کار اصلی ما است. بدون اینکه خودمان برایتان دکوراسیون را بسازیم، کمک می‌کنیم بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید. می‌توانید خیلی ساده توسط این لینک، درخواستتان را ثبت کنید:

درخواست کابینت ساز

 

ابعاد ورق ام دی اف و هایگلاس

قیمت‌هایی که دکوراتورهای سلام ساختمان به شما اعلام می‌کنند تضمین شده است. در صورتی‌که کابینت یا کمدی در سیستم سلام ساختمان برای شما اجرا شد و شک دارید که قیمت اجرا شده بیشتر از قیمت معمول آن است، فقط کافی است یک نفر از کارشناسان اتحادیه کابینت‌سازان مبلغ بیشتر را تایید کند؛ در آن صورت سلام ساختمان مبلغ مازاد را به شما بازمی‌گرداند.

هر سؤالی دارید در بخش کامنت‌های مقاله بنویسید تا در حداقل زمان ممکن کارشناسان ما پاسخ بدهند.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
66 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهرجو
مهرجو
22 آذر 1401 09:52

ابعادش ۲۵۰ ارتفاع
عرض کمد۲۲۰ و عمق کمد۶۰ سانت
بقیه توضیحات رو هم تو مسیج قبل دادم
متشکرم

مهرجو
مهرجو
22 آذر 1401 09:49

سلام و عرض ادب
جسارتا هزینه ساخت کمد چهار تکه (۲تا باکس بزرگ پایین و دوباکس کوچک بالای کمد)
باکس بلنده یکیشون کاملا طبقه بخوره و یه باکس دیگه دوتا کشو پایین و رگال لباس بالاش باشه ‘ درهای بالا و پایین هم ریلی باشه جنسش هم صابونی سفید باشه ترجیحا و درها قهوه ای
لطف میکنید بفرمایید حدود قیمت و تعداد ورقهایی که لازمه رو بفرمایید؟
سپاس

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:24
پاسخ به  مهرجو

با سلام
بهتره طرح این کمد رو همراه با اندازه گذاری و تعداد طبقات برامون ارسال کنید تا بتونیم راهنمایی دقیقتری داشته باشیم.

رحیم
رحیم
07 فروردین 1401 04:14

سلام
میخواستم بدونم برای کمد دیواری در ابعاد ۲متر(عرض) در ۲.۵ متر (ارتفاع) با عمق ۴۵ سانت چند ورق ام دی اف لازمه؟
چارچوب حدودا چقدر هزینه میبره؟
قیمت تقریبی هر ورق ام دی اف معمولی چقدره؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 فروردین 1401 11:52
پاسخ به  رحیم

با سلام
برای محاسبه دقیق قیمت کمد حتما باید بازدید حضوری صورت بگیره. قیمت حدودی رو میتونین به صورت تلفنی یا واتساپ از همکاران پشتیبانی سایت سلام ساختمان استعلام بگیرید. قیمت هر ورق ام دی اف هم در سایت موجوده و ابعادش هم مشخص هست. چون قیمتها به روز تغییر میکنه بهتره مقالات رو چک کنید.

احمدرضا
احمدرضا
06 آبان 1400 17:28

سلام ببخشید. عمق کابینت زمینی و هوایی چند سانت

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 آبان 1400 15:48
پاسخ به  احمدرضا

با سلام
زمینی بین ۵۵ تا ۶۰ و دیواری درصورتیکه پله ای نباشد بین ۳۰ تا ۳۵ و اگر پله ای باشد تا ۴۲ سانت تغییر میکند.

روح الله
روح الله
30 مهر 1400 03:07

سلام آیا ورق ام دی اف رنگی میشه روش روکش ممبران وکیوم زد چون من یه کمدی درب ام دی اف رنگی زدم الان هنوز نصب هم نکردم ولی الان میخام ممبران کنم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
21 مرداد 1400 12:34

با سلام
باید باتوجه به طرح انتخابی تون و جهت طرح ها ابعاد و تعداد مورد نظرتون رو با استفاده از نرم افزار کات مستر بدست بیارید.
در این کار، کارگاه های برشکاری میتونن کمک کنند.

شاهرخ
شاهرخ
17 مرداد 1400 17:44
انتظار تصویب

سلام میخوام درب کابینتمو تعویض کنم، ۱۰ تا درب ۵۰ در ۸۰ هستند…میخواستم ببینم چند تا ورق ام دی اف با چه سایزی باید تهیه کنم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

رضا محمودی
رضا محمودی
16 تیر 1400 18:12

با سلام در خصوص کابینت با ورق ممبران ۷متر زمینی وهوایی با احتساب اینکه یه یخچال ازش کم بشه که ارتفاع یخچال ۱۰ فوت هست واز یخچال معمولی کمتره و اینکه جای سنک هم با پی وی سی باشه وطول سینک هم یک متر هست وجاق رومیزی با سه کشو در زیز اجاق چقدر برام هزینه داره ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
28 تیر 1400 07:05
پاسخ به  رضا محمودی

با سلام
ارتفاع دیواری رو نفرمودین، نگفتید که ستون و منبت کاری دارید یا خیر.
و چون مشخصات کامل نیست نمیشه قیمت داد. بهتره درخواست بدین و متخصص از کارتون بازدید کنه تا مشاوره ای کامل بهتون بدهند..
https://b2n.ir/257945

نگار
نگار
01 خرداد 1400 14:54

سلام خسته نباشید من میخوام یه میز به ابعاد ۵۰×۱۱۰×۸۰ویه کتابخونه کنارش به ابعاد ۶۰ در ۱۶۰در ۳۰ درست کنم و کتابخونه دوتا در به ابعاد ۳۰در۱۲۰و۴۰ در ۶۰ داره درست کنم میخواستم بدونم چقدر ورق لازم دارم
و اینکه اگه رنگ در هاش با خودش فرق داشته باشه باید یه ورق اضافه بخرم
ممنون میشم جواب بدین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 خرداد 1400 08:43
پاسخ به  نگار

با سلام
دو ورق یک رنگ
۳ ورق دو رنگ
که در حالت دوم کمی ورق اضافه میاد و قابل فروش به برشکاری هست بصورت ابعادی.

الناز
الناز
26 اردیبهشت 1400 15:25

باسلام، برای یه میز تحریر در ابعاد طول یک متر و ارتفاع ۸۰ سانتی متر و عرض ۶۰ سانتی متر با سه تا کشو ، چند متر ام دی اف لازمه؟؟؟

کسری حقیقت
کسری حقیقت
11 فروردین 1400 16:19

باسلام
کمددیواری، داخل چارچوب ،ارتفاع ۲۱۰ وعرض ۲۵۰ بادرب ریلی،خواستم بدونم ارتفاع استاندارددرب باید چقدرباشه تاتو ریل براحتی بره ودرنیاد

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 فروردین 1400 10:24
پاسخ به  کسری حقیقت

با سلام
ارتفاع کمد تعیین کننده نیست.
فاصله ریل بالا از ریل هدایت کننده ارتفاع درب رو تعیین میکنه.

امیر حسین
امیر حسین
10 فروردین 1400 04:53

سلام
وقت بخیر
برای ساخت کتابخانه چه نوع ورق یا چه مدل mdf مناسب هست؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 فروردین 1400 10:22
پاسخ به  امیر حسین

با سلام
کاملاً بستگی داره به اینکه چه مدل دکوراسیونی اطرافش باشه، مثلاً از فوق برجسته یا روکش و رنگ یا از ام دی اف و ملامینه خواسته باشیم استفاده کنیم. ولی اگر محدودیت به این شکل نداشته باشیم استفاده از ملامینه توصیه میشه چون اونجا هیچ رطوبتی نداریم و می تونیم کتابخانه ای اقتصادی به لحاظ قیمت داشته باشیم.

علی
علی
03 فروردین 1400 08:33

سلام،راهنمایی میخواستم در مورد ام دی اف پلی گلاس که طرح سنگ سفید باشه،ابعاد چند در چنده؟قیمتشون چنده؟واینکه چه برندهایی خوبن

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 فروردین 1400 08:42
پاسخ به  علی

ابعاد ورق 120. در 240. هست
حدود 1/100. تا1/200. قیمت
ایرانی ها ایزوفام و پاک چوب
خارجی AGT و ایشیک

علی
علی
29 بهمن 1399 14:29

سلام یه ورق هایگلاس کلا چند متر میده تو کار 3 یا 6

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 اسفند 1399 19:10
پاسخ به  علی

سلام
2.5 متر

مقدسی
مقدسی
05 بهمن 1399 01:44

سلام خسته نباشید
من میخوام فقط درب کابینتهامو عوض کنم و ام دی اف مدل کتان بزنم، میشه راهنمایی کنید برای حدودن ۲۳ درب و پشت هودی چقدر ورق لازمه و هزینش تقریبا چقدر میشه؟ هر ورق ام دی اف کتان چه اندازه ای داره؟ قابل ذکره که ازین ۲۳ درب ۸درب اون درب کابینت دیواری با ارتفاع ۷۰هست و مابقی کابینت زمینی
با تشکر از راهنماییتون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
15 بهمن 1399 17:27
پاسخ به  مقدسی

با سلام
حدود ۳ ورق
هر ورق حدود 1200000
هزینه ش حدود ۵ تومن شامل
ورق
برشکاری
نوارکاری
نصب

جواد
جواد
09 دی 1399 22:57

سلام
در کابینت ممبران یا وکیوم از ام دی اف یکرو خام استفاده میشه یا دورو خام؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
11 دی 1399 15:27
پاسخ به  جواد

با سلام
یه رو خام.

دو رو خام نمیتونه استفاده بشه، چون کشش سطحی باعث اعوجاج درب یا قطعه ی موردنظر میشه.

مسعود
مسعود
09 آذر 1399 22:22

سلام ابعاد ورق ملامیه می خواستم قیمت هر ورق می خواستم ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1399 23:18
پاسخ به  مسعود

با سلام
ابعاد ۳۶۶ در ۱۸۳ سانت
۲۱۰ در ۳۶۶ سانت

سعید
سعید
09 آذر 1399 16:26

سلام.
قیمت ورق ملامین رنگی با ابعاد ۳۶۶×۱۸۳ چه قیمته؟.
قیمت ورق ملامین رنگی با ابعاد ۲۱۰×۲۸۰ چه قیمته؟.
ممنون

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
19 آذر 1399 23:17
پاسخ به  سعید

سلام
قیمت روز نداریم متاسفانه.

رضا
رضا
07 آذر 1399 18:43

سلام یه تخت 160‌*190 جمع شونده محکم و اصولی چه طرحهایی دارید و قیمتش چند در میاد؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
08 آذر 1399 09:13
پاسخ به  رضا

با سلام
لطفاً شمارتون را درلینک زیر ثبت کنید تا همکاران برای مشاوره و راهنمایی باهاتون تماس بگیرند.
https://b2n.ir/257945
یا با شماره زیر تماس بگیرید.
۰۵۱۹۱۰۰۳۴۲۴ (ساعت 9 تا 17 روزهای کاری)

مهندس مهناز
مهندس مهناز
13 آبان 1399 16:00

سلام وقت بخیر اگه ما یک ورقه هایگلس به طول6 متر یک تیکه بخوایم واسه میز پذیرش قابل اجرا هست یا خیر؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
27 آبان 1399 08:01
پاسخ به  مهندس مهناز

سلام
خیر حداکثر طول هایگلاس ۲/۸۰. است.

پیمان
پیمان
11 آبان 1399 20:10

سلام خواستم بدونم قیمت هر متر کار های گلاس ترک چقدره.دستمزد

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
12 آبان 1399 15:12
پاسخ به  پیمان

سلام
قیمت اجرای کابینت به صورت تمام شده داخل سایت وجود دارد.
قیمت اجرتی جزئیات خاصی دارد که امکان مشاوره به صورت تلفنی وجود دارد و می توانید ثبت درخواست بفرمایید تا، همکارانمان با شما تماس بگیرند.

محمدامین
محمدامین
12 مهر 1399 22:05

سلام من ورق ام دی اف ایرانی میخواستم خواستم قیمت بگیرم لطفا قیمت بگید

salamsakhteman
salamsakhteman
14 مهر 1399 11:08
پاسخ به  محمدامین

سلام
قیمت ورق ام دی اف ایرانی رنگی بین 900,000 تا 1,100,000 تومان است.

محمد سعیدی
محمد سعیدی
05 شهریور 1399 10:52

سلام
یه کمد دیواری با ابعاد 40*250 سانتیمتر با 6 طبقه و دو در ریلی و عمق 60 سانتیمتر چقدر در میاد؟ فقط در و کلاف میخوام نمیخوام به شکل کمد باشه، ممنونم

salamsakhteman
salamsakhteman
08 شهریور 1399 21:15
پاسخ به  محمد سعیدی

با سلام
ارتفاع ۴۰؟
یا عرض ۴۰؟ یا ۴۰ سانت رو اشتباه تایپ کردین؟
لطفا اینو اول بفرمایید تا بتونیم راهنمایی درستی داشته باشیم.

حمید
حمید
18 خرداد 1399 01:27

سلام ابعاد ورق ام دی اف خام یا زیر پالتی چند در چنده

salamsakhteman
salamsakhteman
25 خرداد 1399 08:39
پاسخ به  حمید

سلام
هم اندازه ی ورق‌های اون پالت.

پویا
پویا
27 اردیبهشت 1399 01:37

سلام.6ورق mdfهایکلاس و 4 mdf معمولی بدنه داخل.چند متر کابینت میده

salamsakhteman
salamsakhteman
28 اردیبهشت 1399 08:29
پاسخ به  پویا

سلام
اینطوری نمیشه برآورد کرد.
ابعاد کابینت مورد نظرتون لازمه و اینکه کابینت ایستاده؛ کانتر یخچال؛ باکس پکیج و اپن دارین یا خیر!

حجت
حجت
05 اردیبهشت 1399 12:23

سلام ببخشید دستمزد هم کار میکنید هر متر چقدر؟ چجوری حساب میکنید؟

salamsakhteman
salamsakhteman
07 اردیبهشت 1399 11:21
پاسخ به  حجت

سلام
خیر متأسفانه، پرسنل عضو سلام ساختمان کار رو با قیمت تموم شده و قطعی و با کیفیت مطلوب انجام میدن.

رضا یعثوبی
رضا یعثوبی
02 اردیبهشت 1399 11:54

سلام من می خواستم یه کمد بسازم و توش کشو باشه با ریل های ساچمه ای می خواستم نحوه محاسبه اون رو بهم بگین

salamsakhteman
salamsakhteman
07 اردیبهشت 1399 11:17
پاسخ به  رضا یعثوبی

سلام
حدوداً برای هر متر مربع کمد با این مشخصات که گفتید ۷۰۰ هزار تومان در نظر بگیرید به ازاء هر کشور که داخل می‌خواهید اجرا کنید هم ۱۵۰ هزار تومان به قیمت قبلی اضافه کنید.

نگین
نگین
29 فروردین 1399 03:45

سلام من روی یکی از دیوار های اتاقم یک طیقه ایجاد کردم که در نداره میخوام دو تا در بزنم براش یک در از سمت راست باز بشه و یک در از سمت چپ و یا به صورت ریلی این اتفاق بیوفته در قسمت داخل طبقه ای نمیخوام ایجاد کنم بالاش هم سقف هست و پایینش هم یک چوب میخوره که اونا مشکلی نداره تنها موضوع گذاشتن در برای این تیکه هست ابعدا در هم به صورت کلی حدودا 90سانتی متر در 240سانتی متر هستش میخواستم ببینم ی در بخوام بزارم چقدر در میاد حدودا قیمتش

salamsakhteman
salamsakhteman
30 فروردین 1399 10:08
پاسخ به  نگین

سلام
یه مسئله‌ی شما این هست که درب ریلی نمیتونین بذارین چون نسیت عرض به ارتفاع فضا درست نیست.
دوم اگه دربی با عرض ۴۵ سانت در ارتفاع ۲۴۰ بسازین، به مرور زمان درب بعلت ارتفاع زیاد آسیب میبینه، بهتره طوری طراحی بفرمایید که درب تقسیم بشه و ۲۴۰ سانت ارتفاع نداشته باشه.
گذاشتن در برای ابعادی که گفتید، اگه مشکل دیگری در اجرا بوجود نیاد، حداقل حدود ۵۰۰ هزارتومان هزینه دارد.
ولی این درصورتیه که نجار از اون رنگ موجود داشته باشه یا رنگی پر فروش رو انتخاب کنید. اگه نه کمتر از یک ملیون تومان در نمیاد، چون حدود ۵۵۰ تومن فقط یک برگ ورقه که باید خرید بشه و بقیه‌اش روز دستتون می مونه.

salamsakhteman
salamsakhteman
22 اردیبهشت 1399 13:54
پاسخ به  نگین

سلام
حدوداً یک میلیون تومان

محمدی
محمدی
23 دی 1398 23:24

باسلام میخواستم یک نفر که تخت وکمد کمجا میسازد و با انصافه معرفی کنید دیگه اینکه نظر کیفیت انواع برند های mdfرا بفرمایید لطفا

salamsakhteman
salamsakhteman
24 دی 1398 11:54
پاسخ به  محمدی

سلام، وقت بخیر
لطفاً شمارتون را در لینک زیر ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند و دکوراتور خدمتتون معرفی کنند و هر سوالی داشتید پاسخگو خواهند بود.
https://bit.ly/2tT9aqT

مینا
مینا
20 آذر 1398 16:56

سلام
به نظرتون خودمون ورق بگیریم و بدیم کس برامون بسازهبه صرفه تره یا بدیم یه نفر صفر تا صد کارو برامو انجام بده؟

salamsakhteman
salamsakhteman
24 آذر 1398 09:07
پاسخ به  مینا

با سلام
خرید ورق و ساخت توسط خودتون دردسرهای بسیاری داره و توسط ما به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

فرشید
فرشید
20 آذر 1398 02:07

سلام ساختمان در اندازه گیری متراژ کابینت هم می‌تونه بهمون کمک کنه !؟

شایان
شایان
23 آبان 1398 13:07

معمول و رایج ترین ضخامت‌ ورق های ام دی اف ۳، ۴، ۶، ۸، ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۸، ۲۰، ۲۵، ۳۲ و ۳۸ میلی‌متر می باشد.

علی شایان
علی شایان
30 شهریور 1398 15:41

سلام.ورق mdf دو رو‌روکش براق ملامینه ۱۰ و ۱۲ میل موجوده ؟ قیمت

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
31 شهریور 1398 12:34
پاسخ به  علی شایان

سلام
متأسفانه خرید و فروش ورق نداریم.

پیمان الف زاده
پیمان الف زاده
03 مرداد 1398 00:25

باسلام کمدی دارم ب ابعاد۲۳۰*۲۶۰ درب پایین ریلی درب بالا بازشو قیمت مناسب میخوام ی مقدار برا طبقه داخل ام دی اف دارم
قیمت زیره ی میلیون اگه میشه انجام بشه ممنون میشم شکر

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
05 مرداد 1398 15:31

با سلام
متأسفانه به هیچ وجه امکان پذیر نیست. حداقل قیمت ۲.۵ میلیون خواهد شد.

حجت زاده
ادمین
حجت زاده
31 تیر 1398 10:46

با سلام و احترام
من کابینت فلزی دارم که میخوام فقط درب های اون رو ام دی اف بزنم اما مردد هستم.
موندم که برچسب بزنم یا درب رو عوض کنم و اگه بخوام درب رو عوض کنم چه هزینه ای برام داره.
ممنون میشم راهنماییم کنین.

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
01 مرداد 1398 13:26
پاسخ به  حجت زاده

سلام
هزینه ی تعویض درب حدود ۴۰ درصد قیمت کابینت خواهد بود. حداقل چنانچه درب‌ها کاملاً سالم هستند، زدن برچسب به شدت مقرون بصرفه است.
هرچند که تعویض درب‌ها نمای کلی رو تغییر میده ولی هزینه بر هم هست. تعویض درب رو خیلی توصیه نمی‌کنیم، چون به اندازه هزینه ای که میکنید بهره برداری نمیکنید.
شاید بهتره الان از برچسب استفاده کنید و انشاءالله در موقعیت بعدی کلیه آشپزخانه رو به روز کنید و کابینتش رو عوض کنید.
چون کابینت فلزی قابلیت اجرای طرح های امروزی رو ندارد و طرح هاش کمی قدیمی شدند.

رحمت الهی
رحمت الهی
29 اردیبهشت 1398 23:30

با سلام میخواهم بدنه کابینت رو فلزی گالوانیزه کنم و دربها رو از هایگلس ممکنه به یک کابینت کار وارد و مجرب و با انصاف معرفیم کنید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
01 خرداد 1398 09:18
پاسخ به  رحمت الهی

با سلام
بله امکان پذیره، شمارتون را در سایت ثبت کنید تا همکاران باهاتون تماس بگیرند.