3.2 0

20 مدل از انواع سقف کاذب آشپزخانه | قیمت سقف کاذب

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  15 اسفند 1401
20 مدل از انواع سقف کاذب آشپزخانه | قیمت سقف کاذب

یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ زیبایی و اضافه کردن جلوه بیشتر به آشپزخانه (که امروزه بخشی از دکوراسیون اصلی خانه حساب میشه و کاملاً هم در معرض دیده)، سقف کاذب آشپزخانه است. این نوع سقف علاوه بر عایق بندی، پوشش تجهیزات و مقاومت بالا، نصب آسانی داره و در تنوع بسیار بالا اجرا میشه. به عنوان مثال، پرکاربردترین انواع سقف کاذب آشپزخانه عبارتند از:

  • سقف کاذب آشپزخانه PVC (پی وی سی).
  • سقف کاذب آشپزخانه آسمان مجازی.
  • سقف کاذب کناف.
  • سقف کاذب چوبی آشپزخانه.

در این مقاله بعد از بررسی قیمت سقف کاذب اشپزخانه، 20 مدل سقف کاذب رو به همراه معرفی هر متریال ارائه می‌کنیم. با ما همراه باشید.

قیمت سقف کاذب آشپزخانه

قیمت سقف کاذب با توجه به نوع اون بازه‌ی گسترده ای داره. از طرفی برای محاسبه قیمت سقف کاذب روشهای مختلفی وجود داره، مثلاً برای سقف کاذب کناف میشه قیمت رو بصورت متری، قیمت تمام شده و یا بر اساس مقدار متریال مصرفی محاسبه کرد.

با توجه به جزئیاتی که در محاسبه قیمت انواع سقف کاذب وجود داره، ما قیمت های بروز انواع سقف کاذب و نکات حیاتی در قیمت گیری رو در مقاله‌ی زیر بصورت جداگانه توضیح دادیم. برای آگاهی از قیمت ها روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت سقف کاذب

سقف کاذب پی وی سی آشپزخانه

سقف‌های PVC ساخته شده از پلی وینیل کلراید، وزن بسیار سبکی دارن و بیشتر به عنوان سقف کاذب در سالن‌های اجتماعات، پاساژهای تجاری، منازل مسکونی (به خصوص در قسمت آشپزخانه، حمام و سرویس‌های بهداشتی) به کار میره.

سقف کاذب آشپزخانه 1

رنگ طلائی، رنگی درخشان، گرم و یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای دکوراسیون داخلی خانه هاست. اگر از علاقه مندان به این رنگ لوکس هستین، برای جذابیت هرچه بیشتر آشپزخانه تون، می تونین سقف کاذبی که مثل تصویر بالا نورپردازی و تزئین شده و از جنس پی وی سی هست، انتخاب کنین. البته سقف کاذب پی وی سیِ معمولی طرح های متنوعی داره و میتونین متناسب با طراحی آشپزخونه تون مدل مناسب رو انتخاب کنید.

سقف کاذب آشپزخانه 2

یکی دیگه از انواع سقف کاذب پی وی سی، سقفهای معرق و اصطلاحاً CNC شده است. تایل‌های معرق PVC، در ابعاد و مدل‌های مختلف، متناسب با طرح دلخواه شما تهیه میشن. اگر فردی ریزبین و دقیق نسبت به جزئیات دکوراسیون هستین، لازمه بدونید که این ورقه‌های تزئینی، به صورت لیزری برش می خورن، پس یکنواختی و قرینگی طرح در تمام نقاط رعایت میشه.

سقف کاذب آشپزخانه 3

سقف کاذب پی وی سی آشپزخانه هم در مقابل حشرات، قارچ و باکتری مقاومن و هم عایق حرارت، ضدآب و قابل تعویضن. بنابراین انتخاب مناسبی برای آشپزخانه به حساب میان. مخصوصاً که در شکل، رنگ و طرح هم تنوع بالایی دارن و بنابراین به راحتی با سبک آشپزخانه شما هماهنگ میشن.

سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه

تایل ها، پنل‌های سقفی یا سقف‌های مجازی، برای پوشش سقف‌ها به کار میرن و معمولاً در سطحی پایین‌تر از سطح سقف اصلی نصب میشن. سقف کاذب آسمان مجازی، یکی از انواع پنل‌های سقفیه که عایق رطوبت و گردو غباره، به راحتی قابل شستشو بوده و به شما این امکان را میده که زیر آسمانی که دوست دارین آشپزی کنین!

سقف کاذب آشپزخانه 4

اگه فضای آشپزخانه تان به اندازه کافی روشنایی نداره، می تونین از آسمان مجازی، که قابلیت نور پردازی در سطح و پشت کارو داره، استفاده کنین.

سقف کاذب آشپزخانه 5

به این آشپزخانه نگاه کنین: کار کردن در آشپزخانه‌ای با سقفی از آسمان آبی، نه تنها خسته کننده نیست، بلکه به دلیل ماهیت آرامش بخش رنگ آبی، در روحیه شما هم تأثیر مثبتی میذاره.

سقف کاذب آشپزخانه 6

سقف کاذب آسمان مجازی آشپزخانه، یکی از به روز‌ترین انواع سقف‌های کاذبه، که می تونه مطابق سلیقه شما چاپ و نصب بشه. همچنین به دلیل مقاومت در برابر اشتعال و قابلیت شستشو و نگهداری آسانی که داره، انتخاب مناسبی برای فضای آشپزخانه ست.

سقف کاذب کناف آشپزخانه

کناف که در واقع یک برند گچ برگه، به عنوان یک سیستم ساخت و ساز خشک نوین، انواع مختلفی مانند سقف کاذب، دیوار جدا کننده و دیوار پوششی داره. این پنل‌ها بنا به کاربرد مورد نظر، در سه نوع معمولی (سفید رنگ)، مقاوم در برابر حریق (قرمز رنگ) و یا مقاوم در برابر رطوبت (سبز رنگ)، مورد استفاده اند.

سقف کاذب آشپزخانه 7

در معماری مدرن امروزی، سقف کاذب کناف آشپزخانه با خطوط صاف، ساده و گوشه دار،  طراحی میشن و علاوه بر اینکه بسیار شکیل و زیبا هستن، با سایر بخش های دکوراسیون مدرن خانه شما، کاملاً همخوانی دارن.

سقف کاذب آشپزخانه 8

یکی از نکاتی که تایل های کناف رو از سایر انواع مشابه جدا میکنه، قابلیت نصب لامپ های هالوژن و تأمین نور کافی برای محیط آشپزخانه ست. همانطور که میبینید، آشپزخانه تصویر بالا دلگیر نیست و نمای چشمگیری هم برای سالن اصلی به حساب میاد.

سقف کاذب آشپزخانه 9

پنل های کناف رو می تونین به راحتی با نور رنگی متناسب با دکوراسیون خانه تزئین و با سایر لوازم همگن کنین. درخشندگی نور آبی سقف این آشپزخانه توجه شما را جلب نمی‌کنه؟

سقف کاذب آشپزخانه 10

سبک بودن سقف کاذب کناف آشپزخانه، علاوه بر کم کردن بار اضافه ساختمان و بنابراین محافظت بهتر در زمان حوادثی مثل زلزله، امکان طراحی سقف‌های دکراتیو چند لایه و منحصر به فرد رو هم فراهم می‌کنه.

سقف کاذب آشپزخانه 11

یکی از ویژگی‌های پنل‌های کناف، خاصیت رنگ پذیری اون‌هاست، که در کنار نصب آسان و سریع، باعث افزایش طرفداران این سقف‌های زیبا شده. ببینین چند قطعه رنگی ساده، چقدر به جذابیت این سقف سفید اضافه کرده!

سقف کاذب آشپزخانه 12

همیشه لازم نیست سقف توجه زیادی به خودش جلب کنه، مخصوصاً اگر مبلمان و دکوراسیون خانه به اندازه کافی شلوغ باشن. بنابراین میشه با یک نور ساده سفید، پنل کناف آشپزخانه را متمایز کرد و جنبه کاربردی را بیشتر از جنبه تزئینی مد نظر داشت.

سقف کاذب آشپزخانه 13

کناف، به عنوان یکی از تزئینات پیچیده سبک مدرن، طراحی ای فراتر از گچ بری‌های ساده داره، که قابلیت نصب سریع و بدون تخریب، طراحی در ابعاد دلخواه و نورپردازی هم به اون‌ها اضافه شده. در آشپزخانه بالا می بینین که استفاده از نور زرد، به سادگی، نقش آرک (عامل جدا کننده دو فضا در معماری) را برای آشپزخانه ایفا می‌کنه.

سقف کاذب آشپزخانه 14

در مدل‌های یکپارچه کناف، طرح، هندسه ساده‌ای داره؛ اما فراموش نکنین که پنل های کناف در عین سادگی، دکراسیونی متفاوت، مجلل و شیک به حساب میان.

سقف کاذب آشپزخانه 15

سقف‌های دکراتیو گچ برگ، برای زیبا سازی هر محیطی، بزرگ یا کوچک، مناسبن. پس اگه آشپزخانه کوچکی دارین هم، از زیبا سازی آن با پنل‌های کناف، منصرف نشین!

سقف کاذب آشپزخانه 16

سقف کاذب کناف آشپزخانه طرحدار، می تونه شامل طرح‌های هندسی یا قوس و انحناهای مختلف باشه و به این ترتیب محیط آشپزخانه شما رو از سادگی و یکنواختی در میاره.

سقف کاذب آشپزخانه 17

 

پنل‌های گچ برگ می تونن با سایر سقف های کاذبم ترکیب بشن. مثلاً در تصویر آشپزخانه بالا ترکیب متناسب کناف و چوب، فضا را شیک و در عین حال گرم کرده، این طور نیست؟

سقف کاذب چوبی آشپزخانه

برخی سقف‌های کاذب چوبی از ترمو وود ساخته میشن. ترمو وود، چوبی طبیعی ست که ساختار سلولیش بر اثر حرارت اصلاح شده. بنابراین دارای ابعاد ثابت، مقاومت در برابر پوسیدگی و حشرات، یکنواختی و رنگ طبیعیه. نکته خاص این نوع سقف کاذب اینه که هیچ وقت از مد نمیفته!

سقف کاذب آشپزخانه 18

شما به راحتی و بدون نیاز به اعمال تغییرات اساسی در شبکه‌های اصلی سقف، می تونین سقف کاذب قدیمی رو با سقف‌های چوبی زیبا عوض کرده و به این ترتیب دکوراسیون آشپزخانه تان را به روز کنین!

سقف کاذب آشپزخانه 19

سقف‌های چوبی کاذب، راحت تر از قطعات یکپارچه چوبی نصب میشن و بعلاوه ظاهر چشمگیرتری هم دارن. این آشپزخانه رو نگاه کنین. هماهنگی رنگ چوب سقف، کابینت‌ها و صندلی ها، ایده شیک و قشنگی نیست؟

سقف کاذب آشپزخانه 20

اضافه کردن سقف چوبی به دکوراسیون آشپزخانه می تونه جذابیت دنیای قدیمی و حس گرما را به خانه شما بیاره.

 

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments