3.4 0

کجا از سقف کاذب چوبی استفاده کنیم؟ | مدل های سقف کاذب چوبی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  12 فروردین 1402
کجا از سقف کاذب چوبی استفاده کنیم؟ | مدل های سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی به خاطر حس طبیعی و گرمایی که به محیط میده طرفداران زیادی داره. علاوه بر این، سقف کاذب طرح چوب تنوع بالایی داره و میشه اون رو با وسیله‌های مختلفی ست و یا هم‌رنگ کرد. از طرفی کاربرد اون فقط در فضای منزل نیست و در اداره‌ها، رستوران‌ها و مراکز تجاری هم میشه از سقف کاذب استفاده کرد.

مدل سقف کاذب چوبی

سقف کاذب چوبی 1

سقف کاذب چوبی استفاده شده در این اتاق خواب علاوه بر اینکه باعث نشده ارتفاع سقف کمتر بشه، قسمتی از اون هم با تخت ست هست. همچنین لامپ‌هایی که در پشت سقف و دیوار کاذب استفاده شده نور ملایمی رو به وجود آورده و فضای اتاق رو لوکس و مدرن کرده.

سقف کاذب چوبی 2

استفاده از سقف کاذب در اداره‌ها و یا مراکز تجاری علاوه بر اینکه محیط خاص و یکدستی رو به وجود میاره باعث میشه تا سیم‌های زیادی که برای نصب فن و لامپ‌ها در سقف استفاده شده‌اند دیده نشن.

سقف کاذب چوبی 3

سقف کاذب چوبی با دکور مدرن این اتاق خواب ترکیب جالبی رو به وجود آورده. با توجه به اینکه نه تنها در سقف بلکه در قسمتی از دیوار هم کار شده.

سقف کاذب چوبی 4

یکی از مزیت‌هایی که طراحی سقف کاذب با چوب داره اینه که امکان استفاده از پنل‌های جاذب صدا رو هم فراهم می‌کنه. بنابراین اگر بخوایم محیطی آرام با حداقل صدای آزار دهنده رو داشته باشیم میتونه انتخاب مناسبی هم از نظر کارایی هم از نظر دکور و جلوه بصری باشه.

سقف کاذب چوبی 5

قسمتی از سقف کاذب این اتاق خواب همرنگ با تخت، کمد و در هست که یک رنگی جالبی رو به وجود آورده همچنین قالی مدرنی که استفاده شده فضای اتاق رو لوکس‌تر کرده.

سقف کاذب چوبی 6

همونطور که در عکس دیده میشه طراحی این فضا از دو مدل سقف کاذب متفاوت استفاده شده که قسمتی از اون با در ورودی و کمدها یکیه. از طرفی در کنار رنگ قهوه‌ای سقف کاذب، رنگ زرد و بنفش هم دیده میشه که تضاد رنگ جالبی رو به وجود آورده.

سقف کاذب چوبی 7

انتخاب سقف کاذب با چوب برای محیط‌های اداری نه تنها باعث ایجاد فضایی مدرن و شیک میشه، بلکه این مزیت رو داره که فضای بین سقف کاذب و سقف اصلی مثل عایق برای صدا و گرما عمل کنه که باعث صرفه جویی در مصرف انرژی هم میشه.

سقف کاذب چوبی 8

رنگ وسیله‌های این اتاق خیلی خوب با هم همخوانی پیدا کردند. طراحی سقف کاذب با چوب، مبل‌ها، قسمتی از دیوار، تختخواب و حتی فرش و تشک‌ها هم از یک طیف رنگ قهوه‌ای روشن یا تیره استفاده شده‌. انتخاب این رنگ فضایی شبیه به طبیعت رو به وجود آورده و از طرفی دیگه اگر ویلایی در جنگل باشه از رطوبت و یا اتلاف انرژی جلوگیری می‌کنه.

سقف کاذب چوبی 10

در این اتاق خواب از سقف کاذب دو تکه استفاده شده که بخشی از اون سقف کاذب کناف

هست و قسمتی دیگه مخصوص تخت طراحی شده دیوار پشتی تخت و سقف آینه کاری فضایی مدرن و لوکس رو به وجود آورده.

سقف کاذب چوبی 11

در این عکس تنها سقف اتاق رو می‌بینیم اما همین سقف با طراحی لوکس و خاصی که داره نظر بیننده رو به خودش جلب می‌کنه. نکته‌ای که موضوع رو جالب می‌کنه این هست که در فضای داخلی، لوستر رو میشه دید که این نکته رو یاد آور میشه که یک انتخاب متفاوت باعث جلوگیری از تکرار میشه، قسمتی سقف کاذب چوبی مدرن و در یک قسمت دیگه لوستر.

سقف کاذب چوبی 12

همونطور که دیده میشه در طراحی این اتاق جایی که مناسبه لوستر هست از سقف کاذب استفاده شده که در حقیقت سقف کاذب معلق هست و با اینکه با وسیله‌های خوبی دکور شده اما بیشتر سقف کاذب جلب توجه می‌کنه.

سقف کاذب چوبی 13

سقف کاذب کار شده در دکوراسیون این اتاق با تخت و قسمت‌هایی از پنجره‌ها یکی انتخاب شده و همچنین با توجه به نوع رنگ و براق بودنشون فضایی شبیه به مدرن و کلاسیک رو به وجود آورده.

سقف کاذب چوبی 14

سقف کاذب طرح چوب کار شده در این اتاق خواب به شکل جالبی تقریبا با تختخواب خواب یکی هست و از طرفی سیم‌های پنکه سقفی هم که در سقف کاذب کار شده دیده نمیشه. به نظر میرسه به خاطر قابلیت پنهان کردن سیم به وسیله سقف کاذب، انتخاب پنکه سقفی به عنوان تزئین اتاق گزینه مناسبی می‌تونه باشه.

سقف کاذب چوبی 15

اگر تصمیم داشته باشیم که خانه رو به یک فضای لوکس تبدیل کنیم، سقف کاذب چوبی می‌تونه انتخاب خوبی باشه. علاوه بر اینکه میشه مدل‌های متنوعی رو انتخاب کرد قابل تعویض هم هستند

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments