4.0 0

لازم نیست وام بگیری! این مدل‌های کابینت اقتصادی رو حتما ببین

  17 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  17 مرداد 1403
سه مدل از کابینت‌ مدرن سفید، بژ و سفید و کرم و سفید
آنچه می خوانید...

    با انتخاب کابینتی به سبک مدرن که با متریال هایگلاس و یا نئوپان ساخته شده باشد، دیگر برای تعویض کابینت آشپزخانه‌تان نیاز به گرفتن وام ندارید. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی 5 متریال ارزان قیمت اما باکیفیت برای ساخت کابینت اقتصادی آشپزخانه می‌پردازیم.

    سبک مدرن، مدل کابینت اقتصادی

    سبک مدرن، اولین انتخاب بسیاری از افرادی است که به دنبال کابینت آشپزخانه مقرون به صرفه هستند. سادگی و خطوط صاف، حذف یراق‌آلات اضافی و پر زرق و برق، آن را به گزینه‌ای محبوب برای طراحی کابینت‌های اقتصادی تبدیل کرده است. علاوه‌بر این موارد کابینت سبک مدرن برای آشپزخانه کوچک نیز به دلیل مدل خلوتی که دارد، کاربردی است.

    کابینت مدرن طوسی تیره

    صاحب کابینت مدرن زیر با توجه به بودجه خود و بعد از صحبت با کابینت‌ساز سلام ساختمان، کابینت سبک مدرن به رنگ روشن را برای دلبازتر شدن فضای کوچک آشپزخانه‌اش انتخاب کرد و متخصص سلام ساختمان نیز برای این آشپزخانه کابینت مدرن سفید و طلایی را طراحی کرد.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت مدرن سفید و طلایی

    ارزان‌ترین متریال‌های رایج کابینت در سبک مدرن

    اگر به دنبال کابینت مدرن و مقرون به صرفه هستید، حتماً این سوال برایتان پیش آمده که بهترین متریال برای ساخت آن‌ها چیست؟ درادامه به معرفی متریال‌های ارزان قیمت برای ساخت کابینت‌های مدرن می‌پردازیم.

    1.    کابینت‌ ام دی اف با روکش ملامینه

    کابینت ملامینه یکی از ارزان‌ترین کابینت‌های آشپزخانه موجود در بازار است که جنس زیر روکش آن ام دی اف و برای روکش این کابینت از ملامینه استفاده می‌شود. ویژگی جذاب این نوع کابینت در عین اقتصادی بودن، داشتن تنوع رنگی و دوام بالا است.

    کابینت MDF به رنگ قهوه‌ای مدرن

    2.    کابینت‌ هایگلاس

    کابینت هایگلاس با مغزی ام دی اف ساخته می‌شود و روکش بیرونی آن از جنس پلاستیک شفاف و براق (پلکسی گلاس) است. هایگلاس به دلیل زیبایی ظاهری و براقیتی که دارد، جلوه‌ای مدرن و شیک به آشپزخانه می‌بخشد. این روکش معمولاً فقط یک طرف ورق را می‌پوشاند و سمت دیگر آن از روکش ساده‌تر و معمولی‌تری برخوردار است. قیمت مناسب هایگلاس در مقایسه با سایر کابینت‌ها، به محبوبیت این نوع کابینت افزوده است.

    کابینت هایگلاس سفید و قهوه‌ای رنگ چوب

    3.    کابینت‌ لمی گلاس

    کابینت های لمی گلاس دارای سطحی براق و صاف هستند و با انعکاس نور فضایی روشن ایجاد می‌کنند. مغزی این کابینت از ام دی اف است و روکش آن پی وی سی می‌باشد. دربرابر خط و خش و حرارت مقاومت بالایی دارد. این نوع کابینت قیمت بالاتری نسبت به لمی گلاس دارد اما به نسبت متریال‌های دیگر قیمت خوبی دارد.

    کابینت مدرن سفید لمی گلاس

    4.    کابینت پلی گلاس

    کابینت‌های پلی گلاس از مغزی ام دی اف اما با روکش پلی استر ساخته می‌شوند. این کابینت دربرابر خط و خش و حرارت مقاومت بالایی دارد. کابینت پلی گلاس به نسبت لمی گلاس قیمت مناسبی دارد. این روکش نیز برای کابینت آشپزخانه مدرن کاربردی است.

    کابینت پلی گلاس مدرن سفید

    5.    کابینت آشپزخانه نئوپان روکش ملامینه

    کابینت ملامینه، کابینتی با مغزی نئوپان و روکش ملامینه است. به‌طور کلی، نئوپان از براده‌های درشت چوب، چسب و رزین ساخته می‌شود که تراکم کم‌تری نسبت به ام دی اف دارد. کابینت نئوپان قیمت بسیار پایینی نسبت به دیگر متریال‌ها دارد و برای ساخت کابینت‌های سبک مدرن استفاده می‌شود.

    کابینت نئوپان مدرن سفید و قهوه‌ای

    جمع‌بندی

    کابینت سبک مدرن به دلیل سادگی و استفاده نکردن از یراق‌آلات اضافی قیمت مناسبی دارد. استفاده از متریال هایگلاس یا ام دی اف روکش ملامینه در ساخت این کابینت بسیار اقتصادی است. اگر تمایل به داشتن کابینتی با قیمت مناسب همراه با متریال با کیفیت را دارید، کابینت‌سازان سلام ساختمان با ارائه تضمین قیمت برای شما کابینت آشپزخانه‌تان را می‌سازنند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments