2.0 0

36 طرح دکور آرایشگاه مردانه لوکس و جدید 2024 + نکات طلایی

  9 تیر 1403     -      تاریخ انتشار:  9 تیر 1403
چهار عکس از دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه با صندلی‌های مشکی و طوسی جلوی آینه
آنچه می خوانید...

    اگر قرار است به زودی آرایشگاه مردانه خود را افتتاح کنید، حتما از رنگ‌های سفید، مشکی و یا قهوه‌ای در دکوراسیون آرایشگاه مردانه استفاده کنید. ویترین مغازه اولین دکوری است که مشتری با آن جذب آرایشگاه شما می‌شود، پس ویترین را با المان‌های آرایشگاه مردانه مانند قیچی و شانه زیبا کنید. در این مطلب تیم دکوراسیون داخلی سلام ساختمان به 36 طرح دکور آرایشگاه مردانه همراه با نکاتی که هیچ‌کجا گفته نشده، می‌پردازند. در ضمن از برخی ایده‌های ترند دکوراسیون آرایشگاه زنانه هم می‌توانید برای دیزاین سالن خودتان کمک بگیرید. همراه ما باشید.

    8 عکس آرایشگاه مردانه لوکس و ترند 2024

    آرایشگاه مردانه لوکس با دکوراسیون جذابی که دارد، به مشتریان کمک می‌کند تا تجربه‌ای ممتاز و باکیفیت را از خدمات آرایشگری دریافت کنند. درادامه با ایده‌های ترند دکوراسیون آرایشگاه مردانه بیشتر آشنا می‌شویم. البته در مطلبی دیگر می‌توانید از ایده‌های دکوراسیون اداری لاکچری هم کمک بگیرید.

    1.    دکور ارایشگاه مردانه سفید طلایی

    استفاده از رنگ‌های سفید و طلایی در دکوراسیون آرایشگاه مردانه می‌تواند فضایی شیک و لاکچری را ایجاد کند. این ترکیب رنگی می‌تواند به بزرگ‌تر نشان دادن فضا و ایجاد حس آرامش کمک کند. شما می‌توانید دیوارها و کفپوش را به رنگ سفید انتخاب کنید و صندلی‌ها و آینه‌های آرایشگاه را به رنگ طلایی تهیه کنید. رنگ طلایی یک انتخاب حرفه‌ای برای دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری آرایشگاه مردانه است.

    آرایشگاه مردانه با کفپوش سفید و دیوار، آینه و صندلی طلایی

    2.    دکور ارایشگاه مردانه مشکی طلایی

    ترکیب رنگ‌های مشکی و طلایی در دکوراسیون آرایشگاه مردانه می‌تواند فضایی حرفه‌ای ایجاد کند. این ترکیب رنگی، جسورانه و لوکس است و حس قدرت و ظرافت را القا می‌کند. برای جلوگیری از ایجاد فضایی تاریک و غم‌انگیز، از استفاده بیش از حد از رنگ مشکی خودداری کنید. ترکیب صندلی مشکی طلایی با دیوارهای مشکی و استندهای طلایی، دکور آرایشگاه مردانه شما را خاص می‌کند.

    آرایشگاه مردانه با صندلی مشکی طلایی، استند طلایی و دیوار مشکیآرایشگاه مردانه با صندلی مشکی طلایی، استند طلایی و دیوار مشکی

    3.    دکور آرایشگاه مردانه چوبی

    استفاده از چوب در طرح دکوراسیون آرایشگاه مردانه می‌تواند فضایی گرم و دعوت‌کننده ایجاد کند. چوب ماده‌ای طبیعی است که حس آرامش را القا می‌کند و می‌تواند با طیف گسترده‌ای از سبک‌ها، از جمله مدرن، روستایی و یا کلاسیک ترکیب شود. ترکیب دیوارهای سنگی، میز،کشو و دیوارهای چوبی و صندلی چرم قهوه‌ای، افراد را دعوت به آرایشگاه شما می‌کند.

    آرایشگاه مردانه با کشو، استند، میز و دیوار چوبی و صندلی چرم قهوه‌ای

    اگر دکوراسیون آرایشگاه مردانه خود را چوبی انتخاب کرده‌اید، می‌توانید سقف و کفپوش‌های آرایشگاه را نیز از متریال چوب انتخاب کنید. به این شکل فضای آرایشگاه یکپارچه و گرم‌تر به نظر می‌رسد و حس آرامش و صمیمیت به مشتریان القا می‌شود.

    آرایشگاه مردانه با کفپوش، سقف، دیوار، کشو و آینه چوبی

    ناگفته نماند که دکوراسیون چوب طبیعی آرایشگاه مردانه به ویژه در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، بسیار گران و فوق لاکچری است. در ادامه با سبک کلاسیک بیشتر آشنا می‌شوید.

    4.    دکوراسیون آرایشگاه مردانه کلاسیک

    دکوراسیون آرایشگاه مردانه به سبک کلاسیک فضایی اصیل و شیک را می‌سازد. استفاده از متریال چوب، سنگ و چرم در این سبک به وفور دیده می‌شود. از ویژگی‌های سبک کلاسیک منبت‌کاری‌های حجیم و لاکچری روی درب کمد و کشو و دیوار‌ها است. سبک کلاسیک را اغلب برای طراحی فضاهای لاکچری مثل دکوراسیون دفتر وکالت یا طراحی‌های لوکس دکوراسیون ارایشگاه مردانه در تهران، به ویژه در مناطق گران قیمت شهر، استفاده می‌کنند. برای مثال در تصویر زیر، دکوراسیون چوبی آرایشگاه با سبک کلاسیک، نمایی بسیار شاهانه دارد.

    آرایشگاه مردانه با میز، سقف و آینه چوبی کنده‌کاری شده و صندلی چرمی مشکی

    در آرایشگاه مردانه به سبک کلاسیک، به‌کارگیری رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای روشن و تیره، بسیار رایج است.

    آرایشگاه مردانه کلاسیک با آینه و میز قهوه‌ای کنده‌کاری‌شده و صندلی چرم مشکی

    ایده خلاقانه در آرایشگاه مردانه کلاسیک زیر، قراردادن یک ویترین کنده‌کاری‌شده شیشه‌ای است که خوراکی‌های متنوع در آن قرار داده‌ شده‌است و مشتریان می‌توانند در حین انتظار یا بعد از اتمام خدمات، از این خوراکی‌ها استفاده کنند.

    آرایشگاه مردانه با آینه، میز، قفسه و ویترین شیشه‌ای قهوه‌ای و کنده‌کاری‌شده

    5.    دکوراسیون آرایشگاه مردانه نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون آرایشگاه مردانه، فضایی ساده و درعین حال شکوهمند می‌سازد. در سبک متعادل نئوکلاسیک، می‌توانید خطوط صاف و ساده را در کنار عناصر کلاسیک مانند گچبری‌ها و منبت‌کاری‌های روی دیوار و کمدها مشاهده کنید.

    کنده‌کاری روی دیوار طوسی آرایشگاه مردانه

    اگر تمایل دارید دکور آرایشگاه مردانه شما کمی از سادگی خارج شود، می‌توانید از کشو و یا کمدهایی با منبت‌کاری ظریف نئوکلاسیک روی درب کشوها استفاده کنید.

    آرایشگاه مردانه با کشوهای با درب فرورفته چوبی و صندلی مشکی

    فضای آرایشگاه مردانه زیر با استفاده از رنگ‌های طوسی و نقره‌ای جلوه‌ای لوکس گرفته‌است. در کنار این رنگ‌ها، منبت‌کاری‌های ظریف و ساده‌ای روی دیوار آرایشگاه انجام شده‌است که شکوه سبک نئوکلاسیک را به رخ می‌کشد.

    آرایشگاه مردانه با دیوار طوسی کنده‌کاری‌شده و آینه‌های قدی

    6.    دکوراسیون آرایشگاه مردانه مدرن

    در دکوراسیون مدرن برای آرایشگاه مردانه، به کارگیری میزهای کار ساده و کاربردی با قفسه‌ها و کشوهای مخفی برای سازماندهی لوازم آرایشگری رایج است. درضمن دیدن ایده‌های دکوراسیون اداری مدرن، ممکن است بتواند به شما در طراحی دکور آرایشگاه مردانه مدرن کمک کند.

    آرایشگاه مردانه مدرن با میز قهوه‌ای ساده بدون دستگیره همراه با صندلی مشکی

    همانند تصویر زیر، پالت رنگی مناسبی که بهتر است در سبک مدرن برای دکوراسیون آرایشگاه مردانه استفاده شود، رنگ‌های خنثی و روشن مانند سفید، کرم یا قهوه‌ای روشن هستند.

    آرایشگاه مردانه با کشوی قهوه‌ای بدون دستگیره، آینه قدی، دیوار سبز و سفید و مبلمان کرم

    قراردادن آینه‌هایی با اشکال هندسی ساده، فضای مدرن آرایشگاه مردانه شما را تماشایی می‌کند.

    آرایشگاه مردانه با آینه هشت ضلعی قدی و صندلی‌های قهوه‌ای مدرن

    7.    دکور آرایشگاه مردانه با کناف سقف کاذب

    استفاده از سقف کاذب در آرایشگاه مردانه می‌تواند راهی عالی برای زیباسازی فضا، ایجاد نورپردازی مناسب، پوشاندن عیوب سقف و بهبود عایق صوتی و حرارتی باشد. سقف کاذب از جنس کناف به دلیل سرعت نصب بالا و امکان نورپردازی‌های متنوع، مورد توجه قرار می‌گیرد.

    سقف کاذب کناف با طرح قیچی و شانه در آرایشگاه مردانه

    8.    دکور آرایشگاه مردانه ایرانی

    دیزاین آرایشگاه مردانه ایرانی باید با توجه به سلیقه شخصی شما و همچنین با در نظر گرفتن سبک‌های رایج در ایران انجام ‌شود. در حال حاضر، اغلب افراد برای فضاهای داخلی دکور آرایشگاه مردانه جدید در ایران، از سبک مدرن استفاده می‌کنند. این سبک به دلیل سادگی، ظرافت و کارایی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. آرایشگاه تصویر زیر با آینه قدی ساده و شلف‌های شیشه‌ای مینیمال، سبک مدرن را به خوبی به نمایش گذاشته است.

    آرایشگاه مردانه مدرن با صندلی چرمی مشکی، آینه قدی مشکی و شلف شیشه‌ای

    استفاده از صندلی‌هایی چرمی با رنگ‌های روشن یا ترکیبی، فضای آرایشگاه مردانه ایرانی را شاد و پرانرژی نشان می‌دهد. صندلی‌های چرمی زرشکی و سفید، یادآور دکوراسیون ایرانی اصیل و سنتی هستند.

    آرایشگاه مردانه با کفپوش و آینه چوبی و صندلی چرمی زرشکی با پایه سفید

    ایده خلاقانه آرایشگاه مردانه ایرانی زیر را نگاه کنید! نصب گیاهان مصنوعی سبز روی دیوار و بین آینه‌های قدی، باعث طراوت محیط آرایشگاه شده‌است.

    آرایشگاه مردانه مدرن ایرانی با دیوار و صندلی مشکی و گیاهان مصنوعی روی دیوار

    اما برای دیزاین آرایشگاه مردانه، تنها به دیدن مدل‌ها اکتفا نکنید. بلکه بهتر است با نکات طراحی آرایشگاه مردانه نیز آشنا شوید.

    5 نکته طلایی در طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه

    با انتخاب یک دکوراسیون مقرون به‌صرفه برای آرایشگاه مردانه خود و یا توجه به دیزاین ویترین آرایشگاه، می‌توانید محیطی جذاب برای مشتریان خود درست کنید. در ادامه به 5 اصل مهم برای طراحی دکور مغازه آرایشگاه مردانه می‌پردازیم:

    1.    دکور آرایشگاه مردانه ام دی اف، انتخابی مقرون ‌به‌ صرفه

    متریال ام دی اف (MDF) که از پوشش ورق ام دی اف با روکش ملامینه ساخته می‌شود، یکی از متریال‌های محبوب و پرکاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی آرایشگاه مردانه مدرن است. این متریال به دلیل تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و مقاومت کافی، انتخابی ایده‌آل برای دکور آرایشگاه مردانه محسوب می‌شود. ام دی اف متریالی زیبا و ارزان برای ساخت کابینت‌ها، قفسه‌ها، میزکار و صندلی‌های آرایشگاه مردانه است.

    میزکار و کشوی ام دی اف قهوه‌ای تیره در آرایشگاه مردانه

    2.    دکور آرایشگاه مردانه ساده و شیک، انتخابی همیشگی

    سادگی و شیک بودن، دو المانی هستند که هیچگاه از مد نمی‌افتند و در هر فضایی، از جمله آرایشگاه مردانه، می‌توانند زیبایی دائمی خلق کنند. برای طراحی دکوراسیون ساده و شیک، می‌توانید از سبک‌های خلوت مینیمال و مدرن کمک بگیرید. رنگ‌های خنثی مانند سفید، مشکی، خاکستری و بژ هم، می‌توانند پایه و اساس دکوراسیون ساده و شیک را تشکیل دهند. در دکوراسیون شیک و ساده آرایشگاه خود از مبلمان و لوازم دکوری با گوشه‌های تیز و برنده خودداری کنید و به جای آن از مبلمانی با خطوط صاف و ساده استفاده کنید.

    دکوراسیون مدرن آرایشگاه مردانه با آینه گرد، صندلی مشکی ساده و میز قهوه‌ای

    3.    طراحی دکوراسیون آرایشگاه مردانه کوچک، خلاقانه و کاربردی

    دکور آرایشگاه مردانه کوچک نباید مانعی برای طراحی دکوراسیونی زیبا، خلاقانه و کاربردی باشد. با رعایت نکات زیر آرایشگاه مردانه کوچک شما، دلباز و جذاب می‌شود.

    • رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم و آبی روشن می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهند.
    • از چراغ‌های هالوژن در سقف آرایشگاه کوچک خود برای پخش نور استفاده کنید.
    • آینه‌ها می‌توانند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهند. از آینه‌های قدی در آرایشگاه خود استفاده کنید.
    • به جای صندلی‌های انتظار مجزا، از نیمکت‌های دیواری کم جا استفاده کنید.
    • قفسه‌ها و شلف‌های دیواری می‌توانند به شما در سازماندهی لوازم آرایشگری کمک کنند و در عین حال فضای ذخیره‌سازی مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهند.

    دکوراسیون آرایشگاه مردانه کوچک با دیوارهای سفید، آینه قدی و چراغ هالوژن

    4.    رنگ دیزاین آرایشگاه مردانه

    انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آرایشگاه مردانه، نقشی کلیدی در ایجاد فضایی زیبا، جذاب و دلنشین برای مشتریان شما دارد. از جمله رنگ‌های کاربردی در دیزاین آرایشگاه مردانه عبارت‌اند از:

    • مشکی: رنگی قدرتمند، شیک و مردانه که حس جدیت، ظرافت و اعتماد به نفس را القا می‌کند.
    • سفید: رنگی خنثی، روشن و آرامش‌بخش که حس نظم، تمیزی و وسعت را القا می‌کند.
    • قهوه‌ای: رنگی گرم، طبیعی و صمیمی که حس امنیت، آرامش و راحتی را به مشتریان می‌دهد.

    البته ترکیب این 3 رنگ با رنگ‌های دیگر، دکوراسیون آرایشگاه مردانه شما را جذاب‌تر و خاص‌تر می‌کند. برای مثال ترکیب سفید آبی هم که در دکوراسیون شرکت هواپیمایی خیلی کاربرد دارد، یک ایده آرامش بخش و خاص برای دکور آرایشگاه مردانه است.

    انواع دکوراسیون آرایشگاه مردانه به رنگ‌های سفیدمشکی، قهوه‌ای، طوسی و قهوه‌ای مشکی

    5.    ویترین آرایشگاه مردانه، جذب مشتری در یک نگاه

    ویترین آرایشگاه مردانه، حکم تابلوی نمایشی را دارد که می‌تواند مشتریان را به داخل آرایشگاه جذب کند و یا آن‌ها را از رفتن به داخل بازدارد. موارد زیر به شما کمک می‌کند تا ویترین آرایشگاه خود را تماشایی کنید:

    • نورپردازی مناسب، اولین چیزی است که توجه مشتریان را به ویترین شما جلب می‌کند.
    • در ویترین خود از المان‌های مرتبط با آرایشگری مانند قیچی، تیغ، شانه و سشوار استفاده کنید.
    • می‌توانید از وسایل دکوری مانند گلدان و یا شمع برای زیباتر کردن ویترین خود استفاده کنید.
    • از رنگ‌های جذاب و مرتبط با برند خود در طراحی ویترین استفاده کنید.
    • می‌توانید برچسب نام برند و لوگوی آرایشگاهتان را روی ویترین بچسبانید و توجه مشتری‌ها را جلب کنید.

    ویترین آرایشگاه مردانه با استفاده از المان‌های قیچی

    راهنمای انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون آرایشگاه مردانه

    انتخاب شرکت مناسب برای طراحی دکوراسیون اداری و تجاری فضاهای مختلف از جمله آرایشگاه مردانه، تصمیمی مهم و تاثیرگذار در رونق کسب و کار شما است. اولین قدم در انتخاب شرکت دکوراسیون، بررسی سابقه و نمونه کار شرکت‌های مختلف است. از وب‌سایت شرکت‌ها دیدن کنید، نمونه‌کارهای آن‌ها را به دقت بررسی کنید و نظرات مشتریان قبلی را مطالعه کنید. سلام ساختمان، با سابقه‌ای درخشان در زمینه دکوراسیون داخلی، به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های دکوراسیون آرایشگاه مردانه شناخته می‌شود. شما می‌توانید تمامی سوالات خود را درخصوص طراحی آرایشگاه مردانه از کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان بپرسید.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    آرایشگاه مردانه با دیوار سفید تزئین شده که عکس سیبیل کشیده شده و صندلی‌های قهوه‌ای

    اکسسوری ها و لوازم دکوراسیون آرایشگاه مردانه را بشناسید

    بعد از طراحی داخلی آرایشگاه مردانه، نوبت به خرید و چیدمان اکسسوری و لوازم آرایشگاه می‌رسد. توجه به نورپردازی و تقسیم‌بندی فضا، چیدمان آرایشگاه شما را جذاب می‌کند. درادامه درمورد 7 مورد از لوازم مورد نیاز و مناسب آرایشگاه مردانه صحبت می‌کنیم:

    ·       آینه در آرایشگاه مردانه

    آینه‌ها ضروری‌ترین تجهیزات هر آرایشگاه مردانه به شمار می‌روند. آینه قدی دیواری، پرکاربردترین نوع آینه در آرایشگاه‌های مردانه است. انواع آینه به آرایشگران و مشتریان این امکان را می‌دهند که در حین انجام کار، به صورت واضح و کامل مدل مو را تماشا کنند تا بتوانند به مدل موی دلخواهشان برسند.

    صندلی و آینه قدی مشکی در دکور آرایشگاه مردانه با دیوارهای آجری

    آینه‌ها را باید متناسب با سبک دکوراسیون آرایشگاه خود انتخاب کنید. دکوراسیون آرایشگاه مردانه تصویر زیر، مدرن است و از آینه‌هایی بدون قاب با ظاهری ساده و دارای نور کافی، استفاده شده‌است.

    دکور آرایشگاه مردانه مشکی با آینه ساده مدرن و نورپردازی در کنار آینه ها

    ·       میز پیشخوان در آرایشگاه مردانه

    میز پیشخوان نه تنها محل انجام تراکنش‌های مالی و پذیرش مشتریان است، بلکه به عنوان نقطه کانونی دکوراسیون نیز می‌تواند به زیبایی و جذابیت فضا بیفزاید. میزهای پیشخوان در طرح و رنگ‌های مختلف متناسب با دکوراسیون آرایشگاه شما وجود دارند. اما بهتر است میز پیشخوانی ساده و بدون هیچ نقش و نگاری را انتخاب کنید تا آرایشگاه شما خلوت به نظر برسد. پیشخوان‌های طرح سنگ، انتخابی لاکچری و خاص هستند.

    میز پیشخوان ساده سنگی به رنگ مشکی در آرایشگاه مردانه

    ·       صندلی آرایشگاه مردانه

    صندلی آرایشگاه مردانه، از مهم‌ترین تجهیزات هر آرایشگاه به شمار می‌رود و نقشی اساسی در راحتی و رضایت مشتریان ایفا می کند. یک صندلی آرایشگاه مناسب باید علاوه بر زیبایی و ظرافت، از ارگونومی صحیح نیز برخوردار باشد تا از خستگی و درد عضلات در حین اصلاح مو جلوگیری کند. بهترین نوع صندلی آرایشگاه مردانه صندلی‌های برقی هستند که با استفاده از دکمه می‌توان ارتفاع و زاویه آن‌ها را تنظیم کرد.

    صندلی مشکی آرایشگاه مردانه

    با انتخاب صندلی آرایشگاه متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود، می‌توانید فضایی زیبا، هماهنگ و چشم‌نواز برای مشتریان خود ایجاد کنید. برای مثال، اگر دکوراسیون آرایشگاه شما کلاسیک است، می‌توانید از صندلی‌های کلاسیک با کنده‌کاری‌های سلطنتی استفاده کنید.

    صندلی زرشکی با روکش چرم مشکی در آرایشگاه کلاسیک مردانه

    ·       نورپردازی سالن زیبایی مردانه

    نورپردازی مناسب در آرایشگاه مردانه، نقشی اساسی در زیبایی فضا، ایجاد حس آرامش در مشتریان و کارایی آرایشگران ایفا می‌کند. استفاده از چندین منبع نور، آرایشگاه مردانه را روشن‌تر می‌کند. نورهای هالوژن و نورهای خطی علاوه‌بر مصرف کمی که دارند در ایجاد روشنایی نیز بسیار خوب عمل می‌کنند.

    نورپردازی هالوژن و خطی در آرایشگاه مردانه با صندلی‌های شیشه‌ای

    البته نصب یک لوستر ساده در سقف، علاوه‌بر روشن کردن فضا در زیباشدن دکوراسیون آرایشگاه مردانه نیز نقش دارد.

    لوستر ساده طلایی در سقف آرایشگاه مردانه با دکور مشکی

    ·       دکوراسیون چوبی و کمد آرایشگاه

    چوب، متریالی طبیعی و با اصالت است. چوب از نظر ظاهری بسیار زیبا و متنوع است و می‌توان از آن در سبک‌های مختلف دکوراسیون ارایشگاه مردانه استفاده کرد. تصویر زیر کشوهای چوبی مدرن را نشان می‌دهد که قاب دور آینه‌ها یک هارمونی جذاب ساخته است.

    آرایشگاه مردانه با کشو و آینه چوبی و دیوار سفید

    کمدهای آرایشگاه مردانه زیر از جنس چوب است که با کنده‌کاری‌های جذابی که روی آن انجام شده، سبک کلاسیک را به زیبایی به نمایش می‌گذارد.

    کمدهای چوبی کنده کاری شده با صندلی قهوه‌ای روکش مشکی در آرایشگاه مردانه

    ·       قراردادن پارتیشن

    پارتیشن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا فضای آرایشگاه خود را به طور بهینه استفاده کنید، حریم خصوصی مشتریان را حفظ کنید و به زیبایی دکوراسیون آرایشگاه مردانه خود بیفزایید. ایده استفاده از پارتیشن به ویژه در دکوراسیون آرایشگاه مردانه 2020 خیلی رایج بود و هم اکنون نیز بسیار کاربرد دارد.

    پارتیشن چوبی به رنگ قهوه‌ای ومشکی در آرایشگاه مردانه

    ·       فضای انتظار دکور ارایشگاه مردانه

    فضای انتظار آرایشگاه مردانه، اولین جایی است که مشتریان با آن روبرو می‌شوند. بنابراین، طراحی و چیدمان این فضا از اهمیت بالایی برخوردار است. فضای انتظار باید به گونه‌ای باشد که مشتریان در آن احساس آرامش و راحتی کنند و منتظر ماندن برای نوبت خود برایشان عذاب‌آور نباشد. صندلی‌های راحتی، مبل‌های چند نفره و نیمکت‌های دیواری از جمله مبلمانی هستند که می‌توان از آن‌ها در فضای انتظار آرایشگاه مردانه استفاده کرد.

    نمیکت چوبی در وسط آرایشگاه مردانه

    جمع‌بندی

    طراحی آرایشگاه مردانه را با استفاده از سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن می‌توانید اجرا کنید. در آرایشگاه خود از متریال چوب و یا رنگ‌های طلایی و مشکی، برای ایجاد فضایی لاکچری و حرفه‌ای استفاده کنید. توجه به انتخاب صندلی راحت در آرایشگاه مردانه بسیار مهم است. متخصصین سلام ساختمان، شما آرایشگرهای عزیز را در طراحی و اجرای دکوراسیون آرایشگاه مردانه راهنمایی می‌کنند.

    جستجوی کاربران برای این مطلب:

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +