3.6 6

کابینت سفید مشکی، تضادی چشمگیر و زیبا

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  11 بهمن 1401
کابینت ام دی اف و های گلاس سفید مشکی ، زیبایی در تضاد رنگ ها

در اینجا با هم چندین مدل کابینت ام دی اف و کابینت های گلاس سفید مشکی خاص و زیبا رو میبینیم. این سبک از رنگ بندی رو میشه توی آشپزخونه های کوچیک و یا بزرگ استفاده کرد. البته بهتره بیشتر برای آشپزخونه های بزرگ از رنگ مشکی استفاده کنین و کمتر در آشپزخونه های کوچیک از این رنگ استفاده بشه. دلیلشم اینه که با وجود رنگ مشکی، فضا کوچیکتر از اون چیزی که واقعا هست، به نظر میاد.

ام دی اف و هایگلاس سفید مشکی

ترکیب سیاه و سفید در کوراسیون و کابینت از جمله طرح هایی هست که بین بعضی از مردم محبوبه و ترجیح میدن کابینت هایگلاس و ام دی اف خودشونو با این ترکیب رنگی انتخاب کنن. این ترکیب رنگ اگه با یک طراحی قوی و چشم نواز همراه باشه، میتونه یه فضای مدرن و دوست داشتنی توی آشپزخونه فراهم کنه. بعلاوه رنگ مشکی با خیلی از  رنگ ها ترکیب های خیلی جذاب و زیبایی میسازه و  کار شما برای انتخاب زوج این رنگ راحته. البته میشه گفت زیباترین این ترکیب ها، ترکیب سفید و مشکی کنار  هم است که میتونه توی آشپزخونه خیلی دل‌انگیز باشه.

ترکیب سفید و مشکی ویژگی های خوب دیگه ای هم داره از جمله اینکه تمیز و منسجمه. به علاوه، این ترکیب به  گونه ای  هست که باقی رنگ ها و لوازم تزئینی در کنارش بیشتر به چشم میاد.

چگونگی هماهنگی رنگ سفید و مشکی

مشکی میتونه در کنار سفید، هماهنگی برخواسته از تضاد تشکیل بده. البته این تضاد به شرطی باعث هماهنگی میشه که بین این رنگ ها تناسب رعایت بشه. همچنین در زمینه ی این ترکیب رنگ، میتونه طرح ها و بافت های مختلف رنگی  استفاده بشه که مسئله ی مهم در اینجا، هماهنگی این طرح و بافت ها با رنگ وسایل و لوازم آشپزخانه ست تا این هماهنگی، ترکیب رنگتون رو بیش از پیش چشم نواز کنه.

نورپردازی کابینت سفید مشکی

در آشپزخانه ها با کابینت سفید و مشکی، طراحی نور پردازی یکی از نکات خیلی مهمه که باید بهش توجه کنید. رنگ سفید بازتاب کننده ی خوبی برای نور محسوب میشه و روشن شدن فضای داخل آشپزخونه نتیجه ی استفاده‌ از این رنگه. در مقابل مشکی نور رو زیاد بازتاب نمیده و جذب نور بیشتری داره و بنابراین باید در نورپردازی حواستون باشه که بخش های  سیاه باعث تیرگی و کم نوری آشپزخانه نشن. البته رنگ سیاه دو نوع مات و براق داره که بین این دو، مات بازتاب نورش خیلی کمتر از نوع براقه.

کابینت مات یا براق؟

کابینت های مشکی مات میتونن به عنوان مکمل با طرح های استفاده بشن. اما اگه دنبال درخشش هستین، مشکی براق میتونه براتون مناسب باشه که نور رو منعکس میکنه و جلوه ی زیبایی به خودش میگیره. البته نقطه ضعف رنگ مشکی براق، نشون دادن رد دست و انگشت و به طور کلی لکه ها ست. این مسئله باعث خواهد شد تا شما زمان زیادی رو صرف تمیز کردن کابینت های مشکی براق کنین.

دعوتتون میکنم چندمدل کابینت زیبا با ترکیب رنگ سیاه و سفید رو ببینید.

کابینت آشپزخانه سفید زرشکیاین مدل از آشپزخونه، به خاطر رنگ سفیدش، القا کننده ی آرامش و آسایش بوده و به خاطر رنگ مشکی حس ابهت رو منتقل میکنه. در این آشپزخانه از کابینت های رنگ سفید و مشکی براق استفاده شده بنابراین درخشندگی زیادی رو ایجاد کرده.

جزیره و پنجره های بزرگ و نورگیری آشپزخانه باعث دوست داشتنی شدن این فضا شده است.

رنگ های سیاه و سفید مکمل های بسیار خوبی میتونن باشن. این ترکیب خنثی ست و می تونه با طیف وسیعی از رنگ ها استفاده بشه و ظاهر خیلی ایده آلی داشته باشه. در این عکس رنگ قرمز به عنوان مکمل مشکی و سفید به کار رفته و نمای زیبایی به دکوراسیون آشپزخانه داده. البته بهترین قرمزی که بهتره در ترکیب با سیاه و سفید بکار بره، قرمز ماته.

کابینت هایگلاس مشکییه آشپزخانه ی دیگه و ترکیب رنگ سفید و مشکی. میبینید که بخش سفید مثل کف و سقف بازتاب کننده های بسیار خوبی هستن و بخش مشکی بااینکه نسبتاً براقه اما نسبت به بخش های سفید بازتاب نور کمتری داره.

کابینت های گلاس مشکی سفید اینم یه مدل دیگه از این ترکیب و مشاهده ی بازتاب نوری. البته تفاوت این آشپزخانه با نمونه ی قبلی در بازتاب نور توسط کابینت های مشکیه. اینجا  کابینت های مشکی بازتاب خیلی خوبی از نور دارن.

کابینت مدرن های گلاسنورگیری و روشنایی بسیار عالی در این آشپزخانه باعث شده کابینت  و جزیره جلوه ی خوبی داشته باشه.

کابینت آشپزخانه مدرن سفید مشکیچیزی که در این آشپزخانه مقداری توی ذوق ما میزنه، دلگیری بیش از حد این فضاست. این دلگیری بخشیش به سقف تیره ی آشپزخانه برمیگرده و بخشی دیگرش به نورپردازی ضعیف اینجا. قبلاً هم گفتیم در آشپزخانه هایی با کابینت مشکی و سفید، نورپردازی اهمیت خیلی زیادی داره.

کابینت هایگلاس مشکی و سفیدبازهم دلگیری فضا. این جا مشکل نورپردازی کمتری داره و بیشتر تناسب مقدار رنگ ها که در مورد اهمیتش قبلاً صحبت کردیم در این آشپزخانه مطرحه.

کابینت آشپزخانه بدون دستگیرهیک آشپزخانه ی بسیار ساده با کف تیره. البته اینجا مشکل نورپردازی یا دلگیر بودن رو نداریم اما شاید بهتر بود با انتخاب سرامیک های روشن برای کف آشپزخانه، مقداری به چشم نوازی فضا اضافه می شد.

کابینت آشپزخانه کوچکبازهم یه مدل دیگه با روشنایی و نورپردازی عالی

کابینت برای فضای کوچکیه جزیره ی شکسته با طرح کفپوش بسیار عالی که نمای چشم نوازی داره. همونجور که قبلاً هم گفتم ترکیب سفید و مشکی میتونه مکمل رنگهای جانبی مختلفی بشه. این طرح چوب مکمل بسیار خوبی برای کابینت مشکی با دیوار های سفیده

کابینت آشپزخانه مدرنتوی این آشپزخانه چیزی که شاید یه مقدار آزاردهنده باشه شلوغی بیش از حد فضا و کوچیکیشه. جزیره ی وسط فضا رو محدود تر کرده و اثر منفی روی طرح آشپزخانه گذاشته.

کابینت با دستگیره مخفیفضایی دلباز و نورگیر که با طرح چوب و میز چوبی، حالت گرم و صمیمی به خودش گرفته. باز هم میبینیم که طرح و رنگ سوم در کنار کابینت سفید مشکی، چقد میتونه فضای ما رو دلپذیر کنه.

کابینت کلاسیک سفید مشکیطرح این آشپزخانه به دلیل وجود کف چوبی و طرح کلاسیک روی کابینت بسیار گرم به چشم میاد. طرح چوب میتونه به گرمای فضای آشپزخانه کمک کنه.

کابینت ام دی اف سفید مشکییک مدل از طرح مشکی براق. اینجا به علت مشکی بودن کابینت ها و کف ممکنه خیلی دلخواه خانم های ایرانی نباشه اما به هرحال میشه یه طرح مدرن محسوبش کرد.

کابینت چوبی سفید مشکیاین آشپزخانه دارای یک طرح کلاسیکه و مدرن نیست و مخاطبین و سلیقه های خاصی رو جلب خودش میکنه. اینجا رنگ روی کابینت ها سفید خالص نیست و کمی کرم رنگ کار شده که سردی سفید رو نداره و در کنار طرح چوب به گرما بخشیدن فضا کمک بسیار زیادی میکنه.

های گلاس مدرن

کابینت آشپزخانه ایرانی

کابینت مدرن برا آشپزخانه ایرانی

کابینت سفید مشکی ام دی اف

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناشناس
ناشناس
20 آذر 1398 02:12

ایا خش روی هایگلاس رو میشه برطرف کرد

salamsakhteman
salamsakhteman
20 آذر 1398 08:49
پاسخ به  ناشناس

سلام
بله تقریباً

shabnam
shabnam
07 آبان 1397 10:58

چطور بفهمیم کابینت ساز هایگلاس ایرانی کار کرده است یا خارجی؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
07 آبان 1397 11:02
پاسخ به  shabnam

مطلوبست تا شما از کابنیت ساز بخواهید پلاستیک نازک، برروی کابینت هایگلاس را که در جهت جلوگیری از خش افتادگی حین کار برروی آن قراردارد را جدا نکنند تا زمانیکه کار تحویل شماداده شد نام برند هایگلاس مدنظر خودرا برروی آن چک کنید.

زهره
زهره
22 مهر 1397 11:51

ترکیب رنگ سیاه و سفید توی خونه های کوچیک ما به نظرتون خیلی تاریک نمیکنه فضارو؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
24 مهر 1397 10:08
پاسخ به  زهره

در انتخاب رنگ در فضای کوچک باید دقت داشته باشید که رنگ تیره کمتر استفاده کنید و فقط در حد اینکه کنتراس رنگ ایجاد شه و استفاده از رنگها قوانین خاص خودشو داره حتما قبل از انتخاب رنگ متضاد با یک دکوراتور مشورت کنید و البته میتونید مقاله زیر رو هم مطالعه کنید صد در صد کمکتون میکنه
کابینت ام دی اف و های گلاس سفید مشکی ، زیبایی در تضاد رنگ ها