5.0 0

چه رنگی برای کابینت کلاسیک انتخاب کنم؟! + 28 تصویر جذاب

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  21 دی 1400
چه رنگی برای کابینت کلاسیک انتخاب کنم؟! + 28 تصویر جذاب

رنگ‌ کابینت کلاسیک‌ نمای آشپزخانه رو می‌سازه و در کنار بحث زیبایی، تاثیر مستقیمی روی بزرگ یا کوچک جلوه دادن آشپزخانه هم داره. طبیعتاً رنگ‌های روشن فضا رو دل باز و روشن‌تر نشان می‌دن و برعکس، رنگ‌های تیره برای آشپزخانه‌های پرنور یا بزرگ توصیه می‌شن.

اما آیا تا حالا به این فکر کردین که بهترین رنگ کابینت کلاسیک مناسب آشپزخانه شما چی هست؟ در این مقاله قصد داریم با نمایش 50 رنگ رایج کابینت کلاسیک و ارائه یک‌سری نکات مفید، اطلاعات شما رو درباره رنگ کابینت کلاسیک افزایش بدیم. اینجوری می‌تونین انتخاب آگاهانه تری داشته باشین.

در ضمن اگه می‌خواین قیمت کابینت کلاسیک رنگی مناسب برای آشپزخانه خودتون رو بدونین، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین و از مشاوره رایگان سلام ساختمان کمک بگیرین. سلام ساختمان یک سایت تخصصی است که به شما مشاوره رایگان کابینت میده و کابینت ساز حرفه‌ای شهر شما رو رایگان بهتون معرفی می‌کنه!

مشاوره رایگان کابینت

چرا رنگ کابینت کلاسیک اهمیت دارد؟

از اونجایی که کابینت کلاسیک یکی از گران‌ترین کابینت‌های موجود در بازار هست، پس بهتر است حواس ما به رنگ انتخابی باشه. خصوصاً در آشپزخانه‌هایی که متراژ محدودی دارن، تناسب و وجود هارمونی بین رنگ‌های به کار رفته در کابینت کلاسیک با سایر اجزای آشپزخانه و چه بسا اتاق نشیمن، اهمیت زیادی داره.

علی قجری تهران ممبران

کابینت‌های کلاسیک بیشتر با متریالی مثل چوب، روکش چوب و یا ممبران ساخته میشن که کابینت‌های ممبران از مدل‌های جدیدتر هستن. کابینت‌های کلاسیک در گذشته در رنگ‌های محدود و به صورت تک رنگ تولید می‌شدن، امّا در مدل‌های امروزی، ترکیب رنگ‌های متنوع‌تری رو شاهد هستیم که باعث بوجود آمدن کابینت های آشپزخانه با ترکیب رنگ های دوتایی هم شده  در ادامه به این رنگ‌ها می‌پردازیم.

رنگ کابینت کلاسیک

رنگ‌های رایج در کابینت‌های کلاسیک چیست؟

کابینت های کلاسیک لاکچری و زیبا، با توجه به سلیقه و درخواست شما در رنگ‌های مختلفی ساخته میشن. در ادامه به رایج ترین رنگ‌های کابینت کلاسیک اشاره می‌کنیم و تصاویر این کابینت های رنگی و زیبا رو می‌بینیم.

1.    کابینت کلاسیک سفید

معمولاً اوّلین رنگی هست که به ذهن ما میرسه و البته این انتخاب دلایل مختلفی هم داره. از طرفی، به خاطر روشن بودن رنگ سفید، فضای دل بازتری رو خواهیم داشت. بعلاوه، در اکثر مواقع وسایل آشپزخانه سفید رنگ هستن. پس نزدیکی این ترکیب‌ها می‌تونه انتخاب عاقلانه و البته محافظه‌کارانه‌ای باشه.

انواع رنگ کابینت کلاسیک (2)

رنگ های کابینت کلاسیک (4)

رنگ های کابینت کلاسیک (1)

 

سفید نماد پاکیزگی هست و بهترین گزینه برای ترکیب شدن با سایر رنگ‌ها محسوب میشه. رنگ سفید انواع مختلفی داره و می‌شه از ترکیب اون با سایر رنگ‌ها کمک گرفت. از رایج‌ترین این ترکیب‌ها، سفید و طلایی هست که به طور ویژه در کابینت‌های ممبران به کار می‌ره. به این صورت که رنگ اصلی سفید و نقش‌های اون به رنگ طلایی تهیه می‌شه.

انواع رنگ کابینت کلاسیک (3)

رنگ های کابینت کلاسیک (3)

انواع رنگ کابینت کلاسیک (1)

رنگ بندی کابینت کلاسیک (1)

ترکیب رنگ کابینت کلاسیک (2)

باید توجه داشت که ممکن است در کابینت‌های سبک مدرن، استفاده‌ از رنگ سفید به تنهایی، باعث دل زدگی بشه. امّا در سبک‌های کلاسیک (به خاطر وجود حکاکی‌ها و طرح‌های کار شده) سادگی و یکدستی رنگ سفید، زیبایی اون رو دو چندان می‌کنه. کابینت‌های سفید رنگ رو می‌شه با متعلقاتی مثل دستگیره‌های طلایی، کابینت جزیره یا شیرآلاتی در رنگ‌های مختلف تکمیل کرد.

روکش چوب سلطان زاده

 

کابیفو-کابینت-چوب

2. کابینت کلاسیک قهوه‌ای

قهوه‌ای دومین رنگی هست که قصد معرفی اون رو داریم. در کابینت‌ها و خصوصاً کابینت‌های کلاسیک، رنگ قهوه‌ای از رایج‌ترین رنگ‌ها محسوب می‌شه، زیرا یادآور حس طبیعی چوب در آشپزخانه است! قهوه‌ای طیف گسترده‌ای داره.

قهوه‌ای سوخته، شکلاتی، بلوطی، گردویی و نسکافه‌ای از رنگ‌های رایج هستن و بهتر است در طیف‌های تیره‌تر اون، توجه ویژه‌ای به نورپردازی آشپزخانه داشته باشیم تا فضایی تاریک حاصل نشه.

کابینت چوبی کلاسیک

بهترین رنگ کابینت کلاسیک (4)

 

در کابینت‌های کلاسیک قهوه‌ای، مدل هایی که با چوب طبیعی ساخته میشن، یکی ازپرطرفدار ترین کابینت های آشپزخانه کلاسیک هستن. زیرا رنگ قهوه‌ای اصالت و طبیعی بودن جنس چوبی کابینت رو به خوبی حفظ می‌کنه!

رنگ بندی کابینت کلاسیک (2)

رنگ بندی کابینت کلاسیک (4)

بهترین رنگ کابینت کلاسیک (3)

3. کابینت کلاسیک کرمی

طیف رنگی کرمی تا بژ، از بهترین گزینه‌ها برای ترکیب شدن با رنگ قهوه‌ای هست و از طرفی به خاطر نزدیکی به رنگ سفید، فضایی مطلوب در آشپزخانه کلاسیک ایجاد می‌کنه.

بهترین رنگ کابینت کلاسیک (2)

کابیفو-کابینت-چوب کابینت کلاسیک روشن

رنگ های کابینت کلاسیک (2)

4. کابینت کلاسیک طوسی

طوسی و خاکستری در انواع روشن و تیره، از رنگ‌های جدیدتری هستن که جای خودشون رو در کابینت‌های کلاسیک پیدا کردن و طرفدارهای خاص خودشون رو دارن.

بهترین رنگ کابینت کلاسیک (1) کابینت کلاسیک خوشرنگ انواع رنگ های کابینت کلاسیک (1)

5. کابینت کلاسیک دو رنگ

اخیراً در دکوراسیون آشپزخانه از ترکیب دو رنگ برای کابینت‌های کلاسیک کمک گرفته می‌شه؛ تا با ایجاد تضاد، فضایی چشم نواز داشته باشیم. پس می‌شه بسته به نیاز و سلیقه‌ای که داریم، از ترکیب رنگ‌های معرفی شده در مدل های زیر کمک بگیریم.

کابینت کلاسیک دو رنگ

کابینت کلاسیک شیک

ترکیب رنگ کابینت کلاسیک (3)

 

سخن آخر با شما…

این هم از معرفی رنگ‌های رایج در کابینت‌های کلاسیک. رنگ‌های سفید (سفید طلایی و سفید صدفی) از رایج‌ترین رنگ‌ها در کابینت‌های ممبران هستن. البته که طرح‌های قهوه‌ای رنگ هم در سایر سبک‌های کلاسیک پرکاربرد هستن. البته در خصوص رنگبندی کابینت ها باید به این نکته نیز اشاره کرد که در فصل پاییز کابینت های با ترکیب رنگی نیز خاص و جذاب هستند حال شما بگویید  چه رنگ‌هایی رو در این سبک پیشنهاد می‌کنین؟!

ترکیب رنگ کابینت کلاسیک (1)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments