0

اگه دنبال ست‌کردن وسایل آشپزخانه با رنگ کابینت هستی حتما این مطلبو بخون

  29 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  24 آذر 1402
4 کابینت آشپزخانه با رنگ‌های آبی، قرمز، سبز آبی و طوسی با وسایل ست با رنگ کابینت‌ها

ترکیب کابینت‌های رنگ روشن با وسایل استیل آشپزخانه، یکی از جذاب‌ترین دکوراسیون‌ها را می‌سازد. اما اگر کابینت‌های تیره دارید، بهتر است از وسایل با رنگ متضاد استفاده کنید. جهت دیدن ۸ ایده جذاب برای ست کردن وسایل آشپزخانه با رنگ کابینت‌ها، با تیم دکوراسیونی «سلام ساختمان» همراه شوید. اینجا هر مدل کابینتی را که پسند کردید می‌توانید از طریق پشتیبانی سلام ساختمان، آن را به بهترین کابینت ساز شهر خودتان سفارش دهید و یا قیمت روز آن را دریافت کنید.

1. انتخاب رنگ مشابه برای کابینت‌ها و وسایل برقی آشپزخانه

اگر رنگ ماشین ظرفشویی، گاز، لوسترها و حتی دیگر وسایل آشپزخانه را به رنگ کابینت‌ها انتخاب کنید، هماهنگی، نظم و جلوه زیبایی به فضا می‌بخشید. به ویژه زمانی که رنگ کابینت‌های شما مشکی یا سفید یک‌دست است، انتخاب وسایلی با رنگ مشابه، ساده‌ترین و بهترین روش ست کردن است.

آشپزخانه‌ با کابینت‌ها و وسایل برقی سفید و دستگیره مشکی کابینت

یکی بودن رنگ صندلی‌ها با وسایل برقی و کابینت‌های مشکی، هماهنگی و جلوه آشپزخانه را چندین برابر کرده است. همین الان صاحب این کابینت زیبا شوید و آن را به کابینت سازهای سلام ساختمان در شهر خودتان سفارش دهید.

معرفی کابینت ساز

آشپزخانه مدرن با کابینت‌ها و وسایل برقی مشکی و کانتر سنگی مشکی

2. استفاده از رنگ‌های متضاد بین کابینت‌ها و لوازم برقی

برای جلب توجه، از ترکیب رنگ‌های متضاد در آشپزخانه استفاده کنید. برای مثال در کنار کابینت‌های روشن، انتخاب وسایل آشپزخانه با رنگ‌های تیره جلوه زیبایی ایجاد می‌کند. رنگ سفید کابینت این آشپزخانه در تضاد با رنگ هود، گاز، و حتی صفحه کابینت، جلوه بی‌نظیری دارد. کابینت زیر، یکی از نمونه کارهای کابینت سازهای سلام ساختمان است.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و دستگیره خطی ساده مشکی، با گاز و فر توکار مشکی

یک آشپزخانه دیگر با تضاد بین رنگ تیره وسایل و رنگ روشن کابینت‌ها را در زیر ببینید. برای اطلاع از قیمت روز دکوراسیون این آشپزخانه، با مشاورین سلام ساختمان در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و وسایل برقی سبز براق تیره با جزئیات طلایی

3. ست کردن رنگ صندلی‌ها با کابینت

اگر کابینت‌های آشپزخانه شما دارای طرح چوب یا رنگ روشن هستند، می‌توانید از صندلی‌های کرمی یا قهوه‌ای استفاده کنید تا حس و حالی گرم و صمیمی به آشپزخانه ببخشید.

آشپزخانه با کابینت‌های روشن و کانتر چوبی با صندلی‌های چرمی عسلی رنگ

4. ست کردن رنگ کابینت‌ها با بین‌کابینتی

می‌توانید فضای بین کابینت‌های دیواری و زمینی را با متریالی به رنگ کابینت‌ها بپوشانید. برای مثال در این تصویر، بین کابینتی آجری به رنگ کابینت‌های سفید انتخاب شده است.

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و بین‌کابینتی آجری سفید و یخچال زرد

کابینت زیر، توسط متخصصین سلام ساختمان در شهر تهران اجرا شده‌است. همانطور که می‌بینید، رنگ بین‌کابینتی‌ها با رنگ کابینت‌ها همخوانی دارد.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت سفیدطوسی با بین‌کابینتی طرحدار سفید طوسی

5. ست کردن وسایل تزئینی با رنگ کابینت‌ها

گاهی اضافه کردن یک گلدان با رنگ مشابه به کابینت‌ها، هماهنگی و حس زندگی را به فضای آشپزخانه شما می‌آورد. همچنین اضافه کردن چند دکوری زیبا به ویترین آشپزخانه که با رنگ کابینت‌ها هم هماهنگ باشند، هارمونی زیبایی به فضا می‌دهد.

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و چوبی، با یخچال صورتی و گلدان و ظروف سفید

6. ست کردن کابینت‌های طوسی روشن با وسایل استیل

اگر کابینت‌هایتان طوسی و یا دارای رنگ‌های روشن هستند، می‌توانید از وسایل استیل در آشپزخانه استفاده کنید تا توازن و زیبایی را به فضا بیاورید. نمونه کار زیر در تهران اجرا شده‌است. برای اطلاع از قیمت روز این کابینت، با مشاورین سلام ساختمان در ارتباط باشید.

آشپزخانه با کابینت‌های طوسی روشن و گاز و ماشین ظرفشویی و لباسشویی استیل

7. ست کردن کابینت‌ها با وسایل برقی با رنگ شاد

انتخاب وسایل آشپزخانه با رنگ‌های زنده و شاد مثل قرمز، می‌تواند به آشپزخانه‌تان انرژی و رونق ببخشد و یک حس شادابی و پویایی به آن بدهد. خوبی این رنگ‌ها این است که با تمامی رنگ‌های کابینت جور در می‌آیند. برای مثال، یخچال قرمز را در زیر بینید که در بین کابینت‌های سفید، چقدر خودنمایی می‌کنید.

آشپزخانه با کابینت سفید و صفحه کابینت چوبی و یخچال قرمز براق

8. ست کردن کابینت‌ها با لوستر و یراق آلات طلایی یا مسی

لوستر و یراق آلات طلایی یا مسی آشپزخانه را با اکثر رنگ‌های کابینت می‌توانید ست کنید. بنابراین کابینت‌های شما هر رنگی که دارند، می‌توانید با انتخاب وسایل طلایی یا مسی، توازن و زیبایی را به آشپزخانه بیاورید.

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و جزیره سبز، با لوستر طلایی و یراق آلات مسی رنگ

سخن آخر

در این مطلب به بررسی ۷ روش اصولی برای ست کردن وسایل با رنگ کابینت‌ها پرداختیم. به‌خاطر داشته‌باشید انتخاب وسایل هم‌رنگ با رنگ کابینت‌ها، یک انتخاب بدون ریسک است. همچنین اگر آشپزخانه‌ای لوکس می‌خواهید پیشنهاد سلام ساختمان استفاده از اکسسوری‌ طلایی است؛ که به‌راحتی با تمام رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. سلام ساختمان در کنار شماست تا آشپزخانه‌ای رویایی و هماهنگ داشته‌باشید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments