0

به این کمپر با این کابینت و طراحی داخلی چه نمره ای میدی؟

  5 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  28 بهمن 1402
انواع آشپزخانه ماشین کمپر با کابینت سفید و یا چوبی

زن و شوهری خوش ذوق با ماشین کمپر به دل طبیعت زدند. آن‌ها با طراحی گازمتحرک، میز نهارخوری تاشو و دیگر ایده‌های خلاقانه برای آشپزخانه کمپر خود، ماجراجویی دو نفره‌شان را آغاز کردند. در این مطلب از سلام ساختمان، 6 ایده خلاقانه این زوج ایرانی در طراحی آشپزخانه کمپر آن‌ها را بررسی می‌کنیم. سلام ساختمان با ارائه خدماتی مانند تضمین قیمت و یا مشاوره رایگان، در هر شهری که باشید به شما برای داشتن دکوراسیونی جذاب و خلاقانه حتی از نوع آشپزخانه کمپر، کمک می‌کند. همین الان حرفه‌ای‌ترین متخصصین دکوراسیونی شهرتان را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید و ساخت دکوراسیون چوبی خانه‌تان را به او بسپارید. برای دیدن ایده‌های آشپزخانه کمپر، همراه ما باشید.

1.   اجاق‌گاز رومیزی متحرک در طبیعت بکر

این زن و شوهر خلاق ایرانی به آشپزی در طبیعت علاقه‌مند هستند. به همین علت یک اجاق‌گاز رومیزی متحرک برای خود ساخته‌اند تا زمانی که هوا مساعد است، در طبیعت و درکنار ماشین کمپر خود آشپزی کنند. این اجاق گاز روی یک بدنه چوبی ریلی نصب شده است.

اجاق‌گاز متحرک ماشین کمپر روی بدنه چوبی ریلی

2.   کابینت سوپری، آشپزخانه‌ای آراسته برای ماشین کمپر

ساخت کابینت سوپر مارکتی به صورت ریلی و به ارتفاع کف تا سقف ماشین، برای نظم‌دهی به خوراکی‌های آشپزخانه در ماشین کمپر بسیار کاربردی است. این زوج ایرانی، این نوع کابینت سوپرمارکتی را در ماشین خود اجرا کرده‌اند. شما هم می‌توانید به کمک کابینت سازهای سلام ساختمان، مناسب‌ترین کابینت سوپرمارکتی را برای آشپزخانه‌تان اجرا کنید.

معرفی کابینت ساز

کابینت سوپرمارکتی آشپزخانه ماشین کمپر با درب سفید

3.   میز نهارخوری تاشو، رستورانی در دل طبیعت

این زوج خوش ذوق برای لذت بردن از غذا در دل طبیعت، یک میز نهارخوری چوبیِ جمع و جور و تاشو را در آشپزخانه ماشین کمپر خود طراحی و اجرا کرده‌اند. در سلام‌ ساختمان با مشاوره رایگان پشتیبان‌های این شرکت، می‌توانید بهترین دکوراسیون چوبی آشپزخانه را داشته‌باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

میزنهارخوری تاشو با صفحه رویی چوبی گرد، در آشپزخانه ماشین کمپر

4.   شلف‌های دیواری، آشپزخانه‌ای خانگی در طبیعت

استفاده از شلف چوبی دیواری در آشپزخانه ماشین کمپر، باعث ایجاد نظم و تبدیل شدن آشپزخانه ماشینی، به آشپزخانه‌ای خانگی می‌شود. از شلف‌ها را می‌توانید برای نگهداری از ادویه‌ها و یا سایر وسایل استفاده کنید. در سلام‌ ساختمان می‌توانید انواع شلف دیواری را در سایز و رنگ‌های متفاوت، در هر استانی که هستید سفارش دهید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

شلف چوبی متصل به بدنه کابینت آبی در ماشین کمپر

5.   کابینت آشپزخانه کمپر، حفظ اصالت در آشپزخانه ماشینی

ساخت کابینت مدرن با درب‌های پهن و کشوهای متعدد برای آشپزخانه کمپر، اصالت و کاربردی بودن آشپزخانه خانگی را به فضای ماشینی این زوج جوان اضافه کرده است. ازهمه مهم‌تر انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه ماشین کمپر است. انتخاب کابینت سفید که فضای ماشین را بزرگ‌تر نشان دهد و دستگیره‌های طلایی که شکوه را به آشپزخانه کمپر منتقل کند، سلیقه عالی این زوج ایرانی را نشان می‌دهد.

کشوها و کابینت سفید با دستگیره‌های طلایی در ماشین کمپر

تصویر زیر، نمونه‌کار یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در استان تهران است. باریک بودن این آشپزخانه، یادآور فضای ماشین‌های کمپر است. به سلیقه مشتری، کابینت‌های این آشپزخانه با سبک مدرن و با رنگ سفیدطلایی طراحی و اجرا شده‌اند، درست مانند آشپزخانه کمپر زوج ایرانی در تصویر قبل!

کابینت مدرن سفیدطلایی در آشپزخانه کوچک شبیه ماشین کمپر

6.   استفاده از یخچال کوچک در کمپر، زدن یک تیر

این زوج ایرانی، یک یخچال کوچک را در وسط کابینت‌ها قرار داده‌اند و با تخته‌ای از جنس کابینت‌ها، روی یخچال را پوشانده‌اند. اکنون محل یخچال، هم نقش جداکننده آشپزخانه از اتاق‌خواب را دارد و هم اینکه از آن، به عنوان صندلی برای نشستن در آشپزخانه کمپر استفاده می‌کنند. این یعنی با یک تیر دو نشان زدن!

کابینت آشپزخانه کمپر به رنگ سفید همراه با یخچال کوچک

جمع‌بندی مطالب

شما هم می‌توانید آشپزخانه ماشین کمپر و یا منزل خودتان را مانند این زوج ایرانی، به خلاقانه‌ترین شکل ممکن طراحی کنید. استفاده از میز نهارخوری تاشو، شلف‌دیواری و یا گاز متحرک، آشپزخانه کمپر این زوج ایرانی را به یک آشپزخانه خانگی با حس و حال منزل شخصی‌شان تبدیل کرده است.

شما می‌توانید برای ساخت دکوراسیون چوبی آشپزخانه کمپر و یا خانه شخصی‌تان، از پشتیبان‌ها و کابینت سازهای سلام ‌ساختمان کمک بگیرید. این مجموعه با ارائه خدمات دکوراسیونی در 12 استان ایران، کابینت، کمد و انواع دکوراسیون چوبی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت، در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما می‌سازد.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments