3.9 0

ویترین کابینت ممبران –ویترین های باشکوه در ممبران های ایرانی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  29 اسفند 1401
ویترین کابینت ممبران –ویترین های باشکوه در ممبران های ایرانی

زیبایی شناسی در طراحی کابینت آشپزخانه می‌تونه به خوبی نمود پیدا کنه و در میان انواع کابینت هایی که امروزه به اجر درمیاد، کابینت ممبران جایگاه خاصی رو به خودش اختصاص داده. این کابینت به دلیل شباهت ظاهری که با کابینت چوبی کلاسیک داره تونسته موجب جلب رضایت اغلب افراد سخت پسند و سنتی پسند بشه.

مدل‌های ویترین کابینت ممبران خیلی متنوع هستن و جذابیت بیشتری نسبت به طرح‌های مدرن دارن و این یکی از قابلیت‌های کابینت ممبران در منحصر به فرد کردن خونه شما به حساب میاد. در ادامه تعدادی از طرح‌های موجود و قابل اجرا برای ویترین کابینت ممبران رو با هم می‌بینیم.

چرا کابینت ممبران؟

کابینت ممبران یکی از محبوبترین مدل‌های کابینت آشپزخانه در ایران محسوب میشه و با نقوش برجسته و حکاکی شده‌ی معرق، منبت و یا حتی وکیوم و همچنین حال و هوای سلطنتی و پر زرق و برقی که به آشپزخانه هدیه می‌ده، حس و حال اشراف گونه‌ای رو برای خونه ایجاد می‌کنه.

با کمی تغییر و تنوع در نحوه طراحی و اجرای متعلقاتی مثل ویترین ممبران، ظرافت و تنوع طرح این مدل کابینت حتی بیشتر از کابینت چوبی سنتی شده و همین ویژگی‌ها باعث شده زیبایی حیرت انگیزی در محیط خونه به وجود بیاره.

مدل‌های ویترین کابینت ممبران

ویترین ممبران 1

ویترین کابینت ممبران بدون در به همراه ویترینی که درهای مشبک لوزی داره، یک ترکیب خوب و زیبا برای قسمت ورودی آشپزخانه‌ها می‌تونه باشه.

ویترین ممبران 2

شکل دیگه ویترین ممبران از نوع مشبک شش قاب در قسمت بیرونی آشپزخانه و مشبک گنبدی در داخل آشپزخانه فوق العاده زیبا و خاص شده.

ویترین ممبران 3

یکی از مزیت‌های ویترین ممبران بزرگتر و عمیق‌تر نشون دادن کابینت‌ها و همچنین چیدن وسایل نفیس و دکوری در اون‌هاست.

ویترین ممبران 4

ویترین‌های ممبران به شکل مشبک لوزی و گنبدی در قسمت کابینت زمینی و بیرون از آشپزخانه، انتخابی خوب و زیبا که مشابه میز بار هم می‌تونه باشه.

ویترین ممبران 6

اگر فضای کافی توی آشپزخانه دارید از ویترین‌های مشبک ممبران بیشتر استفاده کنید. مثل این تصویر که در دو طرف جای هود از ویترین مشبک دوتیکه استفاده شده.

ویترین ممبران 7

آشپزخانه‌ای که با کابینت ممبران و به شکل جزیره اجرا بشه و چند تا ویترین هم در گوشه و کنارش دیده بشه خیلی جذاب و شکیل میشه.

ویترین ممبران 8

توی این آشپزخانه هم از سه تا ویترین جالب از نوع ویترین مشبک حلقه ای استفاده شده و به خوبی تونسته نمای ساده کابینت ممبران رو زیباتر کنه.

ویترین ممبران 9

کابینت ممبران با سر ستون‌های طلایی رنگ و ویترین‌های خیلی زیبا و بلند، شکل و شمایل سلطنتی رو به زیبایی نمایش می‌ده.

ویترین ممبران 7

اجرای ویترین ممبران و چند کشوی کوچیک در یک قسمت از کابینت‌های دیواری می‌تونه محل مناسبی برای نگهداری از وسایل ارزشمند شما باشه.

ویترین ممبران 8

با نگاهی به آلبوم نمونه مدل‌های ویترین ممبران می‌تونید مدلی که با فضای آشپزخانه و نوع کابینت اجرایی شما همخوانی بیشتری داره رو انتخاب کنید.

ویترین ممبران 9

یک مدل ویترین مشبک و بلند و همچنین یک ویترین بدون درب در گوشه‌ای از آشپزخانه، زیبایی این مدل کابینت ممبران رو دوچندان کرده.

ویترین ممبران 10

مطابق با سلیقه‌های مختلف، انواع درهای مشبک ویترین ممبران رو می‌تونید انتخاب و اجرا کنید.

ویترین ممبران 11

نمای زیبایی از کابینت ممبران با ویترین‌های زیبا و جزیره بزرگی در وسط آشپزخانه رو توی این تصویر می‌بینید.

ویترین ممبران 12

مدل زیبای ویترین ممبران در این طراحی سه بعدی کابینت ممبران خیلی خاص و قشنگه. به جای تمام کابینت‌های دیواری، ویترین اجرا میشه.

ویترین ممبران 13

در این کابینت ممبران که به سبک کابینت چوبی کلاسیک ساخته شده، ویترین‌های بلند و خیلی زیبایی اجرا شده و نمای اشراف گونه این آشپزخانه جزیره رو تکمیل کرده.

کابینت‌های درب ویترینی ممبران گزینه ایده آل و جذابی در طراحی کابینت‌های ممبران هستن که شکوه و زیبایی بیشتری رو در معرض نمایش می‌گذارن. با مطالعه و جستجوی بیشتر در بین مدل‌های متعدد و متنوع ویترین کابینت ممبران می‌تونید طرح‌های خاص و جذابتری رو ببینید و بهترین‌ها رو برای آشپزخانه خودتون انتخاب کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments