4.2 1

میز کشویی تو کار، یکی از بهترین کم جاهای پرجا!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  31 اردیبهشت 1402
میز کشویی تو کار، یکی از بهترین کم جاهای پرجا!

قطعا وسایلِ خانه، تاثیر زیادی در دکوراسیون داخلی دارن. یک دکوراسیون زیبا، بدون شک خانه رو هم زیبا میکنه. اما نباید زیبایی یک وسیله باعث بشه که کاربرد اون رو فراموش کنیم. در این مقاله درباره­ ی وسیله ­ای حرف میزنیم که کاربرد و زیبایی رو همزمان و در کنار هم برای خودش داره. این وسیله امروزه در بسیاری از خانه ­های مدرن و شیک به چشم میخوره.

میز­های کشویی دقیقا همان چیزی هستن که در بالا در مورد اون ها حرف زدیم. استفاده از این میز های کشویی، در هر بخشی از خانه و یا حتی محل کار، خیلی کاربردی و لازم هست. این میز­ها انواع مختلفی دارن که در ادامه میخوایم بیشتر درباره­‌ی انواع، مزایا و معایب و روش‌های جدیدی برای ساخت اون‌ها صحبت کنیم.

میز­های کشویی تو­کار یا همان میز کشویی چیست؟

میز­های کشویی توکار یا همان میز های کشویی، نسل جدید از میز­ها هستن که در آشپزخانه خیلی از اون­ها استفاده میکنیم. نمای بیرون میز تو­کار کشویی به صورت یک کشوی ساده و معمولی هست و اگه باز نباشه، اصلا نمیشه تشخیص داد که در واقع اون کشو، یک میز هست. اما در رابطه با داخل این میز ها میشه گفت که وقتی کشو رو باز میکنیم، جایی برای گذاشتن وسیله­‌ها نیست و در واقع اون کشو، کاربرد کشویی نداره و به میز تبدیل میشه. از میز­ کشویی توکار، به عنوان میز ناهار­خوری در آشپزخانه استفاده میشه.

میزکشویی (2)

مزایا­ی میز­کشویی چیست؟

اگه خانه و آشپزخانه­‌ی کوچکی دارین؛ بهترین انتخاب برای میز­ناهارخوری و یا میز­تحریر، میز­های کشویی تو­کار هستن. چون به دلیل حجم کمی که دارن جای خیلی کمی رو اشغال میکنن. یکی دیگه از مزیت­‌های میز کشویی، هماهنگ بودن اون با هر دکوراسیونی هست.

میزکشویی (3)

این میز­ها خیلی راحت با دکوراسیون خانه­ و یا کابینت آشپزخانه ای که در آن قرار گرفتن هماهنگ میشن. زیرا میتونیم اون ها رو از جنس سایر کمد ها و کابینت‌های همان محل مورد استفاده بسازیم. ساخت خلاقانه­ ی این میز­ها باعث شده که بین مردم محبوبیت زیادی رو پیدا کنن و در واقع با نصب این میز­ها بهترین و بیشترین استفاده رو از فضا­های مختلف ببریم.

میزکشویی (4)

معایب میز کشویی چیست؟

قطعا هر وسیله ­ای یک­سری مزایا و یک­سری معایب داره. درباره ­ی مزایای میز کشویی صحبت کردیم و حالا نوبت معایب هست. یکی از بزرگترین معایب میز­های کشویی توکار، استحکام نسبتا کمتر اون­ها نسبت به میز­های معمولی هست. میز­های کشویی توکار در مقایسه با میزهای ناهارخوری معمولی، تحمل وزن کمتری دارن و سطح اون­ها بر روی یک ریل فلزی استوار شده که همین ریل­ها، میز رو کشویی میکنن و به اون استحکام می بخشن.

میزکشویی (6)

یکی دیگه از معایب میز­های کشویی غیر قابل استفاده بودن اون­ها برای خانواده­ های پر جمعیت هست. اکثر این میز­ها کوچک هستن و معمولا تعداد استاندارد افرادی که میتونن از این میزها استفاده کنن، چهار نفر هست. اما خب باز هم این موضوع بستگی به وسعت میز و آشپزخانه داره. مثلاً گاهی میز­ها کوچک تر­ هستن و فقط میتونن دو نفر رو پذیرا باشن. در نهایت و با همه ­ی این ها، باز هم مزایا­ی میز کشویی نسبت به معایبِ اون بیشتر هست.

میزکشویی (7)

میزهای کشویی مناسب چه سبک دکوراسیونی هستن؟

همه­ ی ما میدونیم که یکی از تاثیر­گذارترین وسیله­ ها در دکوراسیون خانه و آشپزخانه، میز هست. اما اینکه بدونیم از هر میزی در چه سبک دکوراسیونی باید استفاده کنیم؛ نکته­‌ی خیلی مهمی هست. خانه­ های قدیمی و مجلل که دکوراسیون کلاسیک دارن، شاید خیلی برای میز­های کشویی توکار مناسب نباشن. به طور کلی دکوراسیون کلاسیک با میز­های ظریف خیلی هماهنگ نیست.

میزکشویی (8)

اما اگه خانه ای­ با دکوراسیون مدرن و جدید داشته باشین، استفاده از این میز­ها خیلی توصیه میشه. در کل میز­های کشویی خیلی زیبا و کاربردی هستن و وجود اون­ها در هر خانه ­ای لازم هست. پس متوجه شدیم که استفاده از میز های کشویی در خانه های دارای دکوراسیون مدرن و آشپزخانه هایی که کابینت مدرن دارن، بسیار مناسب هست.

میزکشویی (9)

جدید ترین روش برای ساخت میز های کشویی چیست؟

در این قسمت یک روش جدید برای سفارش میز های کشویی، کابینت آشپزخانه و یا هر محصول دیگه ای در زمینه دکوراسیون داخلی رو به شما معرفی می‌کنیم.

امروزه انجام تمام کارها به صورت اینترنتی و خیلی مطمئن تر انجام میشه. خدمات آنلاین زیادی مثل اسنپ یا تپسی وارد بازار شدن که کار افراد رو خیلی راحت تر کردن و در زمان اون ها صرفه جویی میکنن.

در راستای همین خدمات اینترنتی، شرکتی به اسم سلام ساختمان شکل گرفته. این شرکت، خدمات ساختمانی و دکوراسیونی شما رو به صورت کاملاً مطمئن و حرفه‌ای توسط نیروهایی ماهر برای شما انجام میده، همچنین ضامن شما میشه تا موقع خرید کمد و کابینت سرتون کلاه نره. فقط کافیه روی لینک زیر برین و به صورت کاملاً رایگان، در رابطه با محصولی که میخواین مشاوره بشین و بعد هم اگه خواستین درخواست خودتون رو ثبت کنین.

لینک ثبت درخواست

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
محمدرضافرزانه
محمدرضافرزانه
29 آذر 1402 13:55

باتشکرازشما همکارگرامی که من ومردم عزیزرودرخصوص دکوراسیون وانواع ریل های موجوددربازارراهنمایی کردید باتشکر.موفق باشید