0

30 طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری مدرن تاکلاسیک

  23 تیر 1403     -      تاریخ انتشار:  24 تیر 1403
دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری و دکور اتاق مدیریت مدرن
آنچه می خوانید...

    مدیران کسب و کارها! طراحی و اجرای اتاق مدیریت لاکچری با 3 سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک انجام می‌شود. اگر به فضایی لوکس و ساده علاقمند هستید سبک مدرن مناسب شما است. اگر عاشق منبت‌کاری و زرق و برق هستید، سبک کلاسیک دکوراسیون اداری اتاق مدیریت در انتظار شما است و اگر تلفیق سبک مدرن و کلاسیک را دوست دارید، سبک نئوکلاسیک برای شما اجرا می‌شود. متخصصین دکوراسیون داخلی سلام ساختمان در این مطلب 30 مدل طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت را با ملزومات مناسب هر سبک برای شما به نمایش می‌گذارند. در ادامه نکاتی که باید همه مدیران در اجرای دکوراسیون اتاق مدیر عامل بدانند را می‌گوییم.

    انواع دیزاین اتاق مدیریت لاکچری براساس سبک طراحی را بشناسید

    اتاق مدیریت باید فضایی شیک، راحت و کاربردی باشد که قدرت و شخصیت مدیر را به نمایش بگذارد. چیدمان این فضا به سلیقه و نوع کسب و کار شما بستگی دارد. در ادامه، با انواع سبک‌های طراحی برای دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری آشنا می‌شویم:

    1.    دکوراسیون اتاق مدیریت مدرن

    دکوراسیون اداری مدرن با سطوح صاف و پالت رنگی خنثی، فضایی شیک، ساده و کاربردی برای اتاق مدیریت شما ایجاد می‌کند. طراحی اتاق مدیریت مدرن به‌علت به‌کارگیری وسایل ساده و چیدمانی بی‌آلایش و درعین حال لوکس، اتاق مدیریت را دلباز و بزرگ نشان می‌دهد.

    دکوراسیون مدرن اتاق مدیریت با مبلمان سفید و میز و صندلی مدیریت قهوه‌ای

    نورپردازی‌های مخفی داخل سقف و دیوار در اتاق مدیریت مدرن، سادگی و ظرافت فضا را بیشتر نشان می‌دهند.

    دکوراسیون مدرن اتاق مدیریت با مبل و فرش رنگ عاجی، میز قهوه‌ای و نورپردازی مخفی در دیوار و سقف کاذب

    تابلوهای نقاشی مدرن نیز در دکوراسیون اتاق مدیریت، به عنوان نقطه کانونی و برای ایجاد فضایی هنری لاکچری و جذاب، کاربرد فراوانی دارند.

    دکوراسیون مدرن اتاق مدیریت با تابلو نقاشی مدرن به رنگ سفید-مشکی و میز سفید و صندلی مشکی

    2.    دکوراسیون اتاق مدیریت کلاسیک

    سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت، با استفاده از المان‌های مجلل، لوکس و باکیفیت، فضایی لاکچری، باشکوه و قدرتمند ایجاد می‌کند. استفاده از طرح و نقش‌های سلطنتی و شلوغ در دکوراسیون اداری لاکچری سبک کلاسیک، بسیار رایج است. تصویر زیر با منبت‌کاری‌های طلایی روی ستون‌های دیوار، سبک کلاسیک را به زیبایی به ‌نمایش گذاشته‌است.

    دکوراسیون کلاسیک اتاق مدیریت با کنده‌کاری روی ستون، دیوار و میز با صندلی، کفپوش و میز قهوه‌ای

    در سبک کلاسیک، کنده‌کاری‌های هنرمندانه روی میزها در اتاق مدیریت، فضا را شاهانه نشان می‌دهند. چنین طراحی‌های باشکوهی، بسیار درخور فضاهای لاکچری مثل اتاق مدیریت دکوراسیون دفتر وکالت هستند.

    دکوراسیون کلاسیک اتاق مدیریت با کنده‌کاری روی میز و دیوارها به رنگ قهوه‌ای

    شما می‌توانید از کفپوش‌های چوبی یا سنگی برای طراحی اتاق مدیریت کلاسیک استفاده کنید. همچنین خرید فرش‌های قیمتی و نفیس، اتاق مدیریت شما را لاکچری جلوه می‌دهد.

    سبک کلاسیک اتاق مدیریت با میز و کتابخانه کنده‌کاری‌شده به رنگ قهوهای و فرش کرم

    3.    دکوراسیون اتاق مدیریت نئوکلاسیک

    سبک نئوکلاسیک در دکوراسیون اتاق مدیریت، ترکیبی از شکوه و عظمت سبک کلاسیک با ظرافت و سادگی سبک مدرن است. این سبک برای مدیرانی که به دنبال فضایی مجلل هستند، اما در عین‌حال می‌خواهند از مزایای دنیای مدرن نیز بهره‌مند شوند ایده‌آل است.

    30 طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری مدرن تاکلاسیک

    در تصویر زیر کنده‌کاری‌های ظریف روی دیوارها و انتخاب یک میز مدیریت ساده بدون هیچ تزئیناتی، نشان از سبک نئوکلاسیک در اتاق مدیریت می‌دهد.

    سبک نئوکلاسیک در اتاق مدیریت با دیوار مشکی با کنده کاری ظریف و میز مشکی و صندلی چرمی مشکی

    کنده‌کاری ظریف و ساده روی سقف اتاق مدیریت نیز محیط را به سمت سبک دلنشین و شیک نئوکلاسیک می‌برد.

    سبک نئوکلاسیک برای اتاق مدیریت با کتابخانه در طرفین اتاق و کنده‌کاری روی سقف و دیوار

    ویژگی‌ها و اصول طراحی دکوراسیون اتاق مدیریت کوچک چیست؟

    دکوراسیون اتاق مدیریت کوچک، به دلیل محدودیت فضا، نیازمند ظرافت و توجه بیشتری است. از رنگ های روشن و خنثی مانند سفید، کرم و شیری استفاده کنید. این رنگ‌ها باعث می‌شوند فضا بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد. مبلمانی با ابعاد کوچک مناسب اتاق مدیریت کوچک است. مبلمانی را انتخاب کنید که پایه‌های بلندی داشته باشند؛ اینکار باعث بازتر شدن فضا می‌شود.

    اتاق مدیریت کوچک مدرن با دیوار، کتابخانه و میز سفید

    قراردادن چندین منبع نور مانند نورهای هالوژن و نورهای مخفی در سقف و کتابخانه، باعث درخشش و دلبازی اتاق مدیریت شما می‌شود. برای اتاق‌های مدیریت کوچک، از میزهایی با سبک‌ مدرن استفاده کنید که فضایی ساده و خلوت ایجاد می‌کنند.

    راهنمای انتخاب رنگ دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت (معرفی 6 رنگ رایج)

    انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت، از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ‌ها می‌توانند بر حس و حال فضا، خلق و خوی افراد و عملکرد کاری آن‌ها تأثیر بگذارند. انتخاب رنگ مناسب، به عوامل زیادی از جمله روانشناسی رنگ‌ها، نور محیط، سبک طراحی اتاق و دیگر موارد مهم بستگی دارد که در مطلب جداگانه‌ای به بررسی این موضوع می‌پردازیم. با این حال در اینجا برخی از رایج‌ترین رنگ‌ها برای اتاق مدیریت لاکچری را معرفی می‌کنیم.

    ·       اتاق ریاست رنگ سفید، تداعی سادگی و قدرت مدیریتی

    رنگ سفید، نور را به خوبی بازتاب می‌دهد و به همین دلیل می‌تواند فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهد. رنگ سفید، رنگی آرامش‌بخش و صلح‌آمیز است که می‌تواند به ایجاد حس تمرکز در افراد کمک کند. این امر برای مدیرانی که باید در طول روز تصمیمات مهمی بگیرند، بسیار مفید است.

    اتاق مدیریت با کفپوش و میز سفید

    ·       رنگ مشکی اتاق، مدیریتی با صلابت

    رنگ مشکی، رنگی جسورانه و قدرتمند است که می‌تواند در دکوراسیون دفتر کار مدیریت، فضایی بسیار لوکس و خاص ایجاد کند. از مزایای رنگ مشکی در اتاق مدیریت پوشاندن عیوب دیوار مانند ترک‌ها و ناهمواری‌ها است. برای مثال، انتخاب این رنگ اتاق مدیریت برای طراحی رستوران لاکچری بسیار خاص و جسورانه است.

    اتاق مدیریت با دیوار، صندلی و کتابخانه مشکی

    ·       رنگ کرم، اتاق مدیریتی شیک و دلنشین

    رنگ کرم، رنگی شیک و مدرن است که می‌تواند حس صمیمت را در محیط ایجاد کند. این حس، می‌تواند برای یک مدیر که باید در بین کارکنان و مشتریان، تصویری حرفه‌ای از خود ارائه دهد، بسیار مهم باشد. مدیران محترم! اگر در انتخاب رنگ دکوراسیون اتاق مدیریت خود دچار تردید شده‌اید، کارشناسان دکوراسیون داخلی سلام ساختمان با مشاوره رایگان، به شما در انتخاب رنگ مناسب دکوراسیون اتاق ریاست کمک می‌کنند.

    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    اتاق مدیریت با میز، مبلمان و دیوارهای رنگ کرم با طراحی منحنی

    ·       رنگ طوسی، ایجاد اعتماد به نفس مدیریتی

    رنگ طوسی، رنگی پایدار و قابل اعتماد است که می‌تواند به شما حس ثبات و امنیت درونی را القا کند. این حس، می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما در موقعیت‌ کاری‌تان کمک کند. شما می‌توانید دیوار و مبلمان اتاق مدیریت خود را به رنگ طوسی انتخاب کنید.

    اتاق مدیریت با دیوار طوسی با کنده‌کاری ظریف و مبل و فرش طوسی

    ·       رنگ قهوه‌ای، تلفیق صمیمیت و شکوه برای اتاق مدیریت

    رنگ قهوه‌ای، رنگی گرم و صمیمی است که می‌تواند فضایی دلنشین و آرامش‌بخش در اتاق مدیریت ایجاد کند. این حس، می‌تواند به ایجاد محیطی مناسب برای گفتگو و مذاکره با کارکنان یا مشتریان کمک کند.

    اتاق مدیریت با دیوار، میز و صندلی قهوه‌ای

    ·       رنگ آبی، ایجاد آرامش و تمرکز در اتاق مدیریت

    رنگ آبی، رنگی آرامش‌بخش است که می‌تواند به کاهش استرس و اضطراب و افزایش تمرکز افراد کمک کند. این امر، می‌تواند برای یک مدیر که باید در طول روز تصمیمات مهمی بگیرد و با چالش‌های مختلفی روبرو شود، بسیار مفید باشد. رنگ آبی یکی از بهترین و البته رایج‌ترین رنگ‌ها برای دکوراسیون شرکت هواپیمایی لاکچری است.

    اتاق مدیریت با دیوار آبی و صندلی مشکی

    ·       رنگ سبز، اتاق مدیریتی لوکس و باطراوت

    رنگ سبز، رنگی شاداب و سرزنده است که می‌تواند به افزایش انگیزه و خلاقیت افراد کمک کند. این امر، می‌تواند برای مدیر و کارکنان که باید ایده‌های جدید ارائه دهد و برای حل مشکلات راه حل‌های خلاقانه پیدا کند، خوب باشد.

    اتاق مدیریت با دیوارهای سبز و میز قهوه‌ای

    دکوراسیون چوبی و مبلمان اتاق مدیریت لاکچری باید چگونه باشد

    انتخاب مبلمان مناسب برای اتاق مدیریت، نقشی کلیدی در القا حس قدرت و اعتبار به مدیر دارد. استفاده از المان‌های چوبی در دکوراسیون این فضا، می‌تواند به لاکچری و زیبا شدن این فضا کمک کند. در ادامه، ویژگی‌های مهم‌ترین انواع مبلمان اداری شامل صندلی، میز و … را بررسی می‌کنیم.

    1.    صندلی اتاق مدیریت

    صندلی مدیریت در عین حال که شیک و متناسب با سبک دکوراسیون است، باید راحت و ارگونومیک نیز باشد تا مدیر بتواند ساعات طولانی را بدون احساس خستگی و درد در آن سپری کند. ( علم ارگونومیک به معنای چیدمان محیط کار، محصولات یا سیستم های کاری با کمترین خستگی، آسیب و خطرات برای کارکنان است).

    صندلی مدرن چرمی و راحت رنگ کرم در اتاق مدیریت

    2.    میز مدیرعامل برای اتاق مدیریت

    یک میز مدیریت خوب در القا حس قدرت، نظم و ظرافت در افراد تاثیر دارد. انتخاب میز با ابعاد، سبک و کارایی صحیح، می‌تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد و روحیه مدیر و همچنین بر زیبایی و کارایی فضای اتاق مدیریت تاثیر بگذارد.

    • میزهایی منبت‌کاری شده مناسب دکوراسیون سبک کلاسیک یا نئوکلاسیک اتاق مدیریت هستند.
    • میزهای مدیریت مدرن، ساده، جدید و بدون هیچ نقش و نگاری هستند.
    • اگر اتاق مدیریت شما کوچک است، از میزهای گرد با طراحی لاکچری هم می‌توانید استفاده کنید.
    • میزهایی با متریال چوب در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک بسیار کاربرد دارند و باعث ایجاد اتاق مدیریت فوق لاکچری می‌شوند.

    با توجه به این نکات می‌توانید یک میز مدیریت خوب برای خود تهیه کنید.

    عکس دو میز مدیریت به رنگ مشکی و مدرن و دومی به رنگ قهوه‌ای با کنده‌کاری روی میز

    استفاده از طراحی‌های خاص برای میز مدیریت، دکور اتاق مدیر را در عین سادگی، لوکس و حرفه‌ای جلوه می‌دهد. برای مثال، در اتاق مدیریت زیر که مربوط به طراحی داخلی بانک است، از یک میز منحنی ساده و شیک استفاده شده است.

    دکوراسیون اتاق مدیریت با میز قهوه ای و مبلمان کرمی

    3.   کمد دیواری اتاق مدیریت

    کمد دیواری اتاق مدیریت به شما کمک می‌کند تا اسناد، لوازم و تجهیزات اداری خود را به طور منظم ساماندهی کنید. انتخاب کمد دیواری متناسب با ابعاد، سبک و کارایی صحیح، می‌تواند بر زیبایی و بهینه سازی فضای اتاق مدیریت تاثیر بگذارد. انتخاب کمد دیواری با درب شیشه‌ای با انعکاس نور، اتاق مدیریت را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و باعث زیبایی محیط می‌شود. درضمن اگر به طراحی‌های لاکچری و امروزی علاقه دارید، می‌توانید از انواع کمد و کابینت مینیمال اداری در فضای مدیریتی و یا محل کار خودتان استفاده کنید.

    کمد دیواری با درب شیشه‌ای در اتاق مدیریت

    اگر شما فردی هستید که یک اتاق مدیریت شخصی هم در خانه برای خودتان دارید، کمد دیواری سفید با دستگیره‌های طلایی زیر، مناسب دفتر مدیریت لاکچری شما در منزلتان است. این کمد دیواری توسط کمدساز سلام ساختمان طراحی و اجرا شده‌است.

    نظرات مشتریان کمد
    خانم حمزه
    با اخلاق و خوش قول
    بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
    خانم شریفی
    اجرای کار مطابق با طراحی
    آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
    خانم رضایی مهر
    حرفه ای
    سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
    آقای مصطفی بیداروندی
    متعهد و وقت شناس
    آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
    خانم مرضیا محمدرضائی
    قیمت منصفانه
    در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
    آقای محمدی
    بسیار با اخلاق و کاربلد
    آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
    تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

    کمد سفید-قهوه‌ای با دستگیره طلایی

    4.    قفسه، شلف و کتابخانه اتاق مدیریت

    قفسه، شلف و کتابخانه، از جمله عناصر ضروری در هر فضایی، به ویژه در اتاق مدیریت هستند. این المان‌ها به شما کمک می‌کنند تا اسناد، کتاب‌ها، لوازم دکوری و سایر لوازم مورد نیاز خود را داخل آن‌ها قرار دهید. در مورد این بخش‌های مهم، نکات زیر را خوب است بدانید:

    • قفسه، شلف و کتابخانه باید متناسب با ابعاد اتاق و با در نظر گرفتن فضای مورد نیاز شما انتخاب شوند.
    • قفسه، شلف و کتابخانه باید با سبک دکوراسیون اتاق مدیریت (مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک) هماهنگ باشند.
    • کتابخانه‌ها باید دارای قفسه‌ها و طبقات برای نگهداری کتاب‌ها در اندازه‌های مختلف باشند.
    • شلف‌ها و کتابخانه‌ها از جنس چوب از پرکابردترین متریال‌های استفاده شده برای اتاق مدیریت لاکچری هستند.

    با توجه به نکات بالا، بهترین قفسه و کتابخانه را برای اتاق مدیریت لاکچری شرکت خودتان بسازید.

    قفسه‌بندی چوبی در اتاق مدیریت

    سایر ملزومات و اکسسوری‌های اتاق مدیریت را نیز بشناسید

    از اهمیت بالای سایر اکسسوری‌ها و بخش‌های مهم اتاق مدیریت مانند درب، کاغذدیواری، کفپوش و …. نیز، نمی‌توان در لاکچری شدن اتاق ریاست چشم پوشی کرد. انتخاب مناسب این عناصر با در نظر گرفتن نکات زیر، می‌تواند به ارتقای زیبایی، نظم و کارایی اتاق مدیرعامل کمک کند.

    1.    درب‌های اتاق مدیریت

    انتخاب درب مناسب با در نظر گرفتن نکاتی مانند جنس، سبک، رنگ و کارایی، فضای اتاق مدیریت شما را جذاب می‌کند. درب‌هایی که برای اتاق مدیریت مناسب هستند عبارت‌اند از:

    • درب‌های چوبی: این نوع درب‌ها با انتقال حس صمیمیت و شکوه، برای اتاق‌های مدیریت با سبک دکوراسیون کلاسیک مناسب هستند.
    • درب‌های ام‌دی‌اف: درب‌های ام‌دی‌اف تنوع طرح و رنگ بالایی دارند و برای سبک‌های مختلف دکوراسیون اتاق ریاست قابل استفاده هستند.
    • درب‌های شیشه‌ای: درب‌های شیشه‌ای با انعکاس نور، فضای اتاق مدیرعامل را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. این نوع درب‌ها برای سبک دکوراسیون مدرن مناسب هستند.

    دفتر مدیریت با درب اتاق شیشه‌ای

    2.    کاغذ دیواری اتاق مدیریت

    شما باید طرح و جنسی از کاغذ دیواری را انتخاب کنید که هم شیک و حرفه‌ای باشد و هم اینکه فضایی آرام و متفکر را ایجاد کند. رنگ کاغذ دیواری تأثیر زیادی بر فضای اتاق دارد. برای اتاق مدیریت، رنگ‌هایی را انتخاب کنید که آرامش‌بخش و قدرتمند باشند. رنگ‌های آبی، سبز و سفید گزینه‌های خوبی هستند.

    کاغذ دیواری سفید با راه راه‌های طوسی در اتاق مدیریت

    3.    سقف اتاق مدیریت

    سقف اتاق مدیرعامل باید زیبا و کاربردی باشد. سقف‌های کاذب کناف برای اتاق‌های مدیریت، به‌علت سادگی و زیبایی مناسب هستند. شما مدیران عزیز می‌توانید با نصب نورهای مخفی در اطراف انواع سقف کاذب، اتاق ریاست خود را درخشان کنید.

    اتاق مدیریت با سقف کاذب کناف و نورپردازی مخفی در اطراف سقف کاذب

    4.    نورپردازی اتاق مدیریت

    نورپردازی اتاق مدیریت بخش مهمی از طراحی کلی آن است. نورپردازی مناسب می تواند به ایجاد فضایی آرام و کارآمد کمک کند. چند نکته برای نورپردازی اتاق مدیریت قابل توجه است:

    • نورپردازی عمومی: این نوع نورپردازی نور کلی را در سراسر اتاق فراهم می‌کند. شما می‌توانید از لوسترها، چراغ‌های توکار یا چراغ‌های روکار برای نورپردازی عمومی استفاده کنید.
    • نورپردازی وظیفه‌ای: این نوع نورپردازی برای روشن کردن مناطق خاص یک اتاق مانند میزکار استفاده می‌شود. می‌توان از لامپ های رومیزی و آباژورها برای نورپردازی وظیفه‌ای استفاده کرد.
    • نورپردازی تاکیدی: این نوع نورپردازی برای برجسته کردن ویژگی‌های خاص یک اتاق مانند یک اثر هنری یا یک دیوار استفاده می‌شود. می‌توان از چراغ های نورافکن یا چراغ‌های زیر قفسه برای نورپردازی تاکیدی استفاده کرد.

    نورپردازی داخل سقف کاذب و استفاده از نورهای هالوژن و آباژور در اتاق مدیریت

    5.    کفپوش اتاق مدیریت

    کفپوش اتاق مدیریت باید راحت باشد و در صورت ایستادن یا راه رفتن طولانی مدت روی آن احساس ناراحتی نکنید. همچنین از نظر زیبایی‌شناسی نیز دلپذیر باشد و با سبک کلی اتاق مطابقت داشته باشد. کفپوش‌های لمینت و وینل از پرکاربردترین کفپوش‌های اتاق مدیریت هستند.

    کفپوش طرح چوب به رنگ قهوه‌ای در اتاق مدیریت

    6.    تزئینات اتاق مدیریت شیک

    انتخاب وسایل تزئینی مناسب برای اتاق مدیریت می‌تواند به شما کمک کند تا فضایی شیک، حرفه‌ای و دعوت‌کننده ایجاد کنید. گلدان و گیاهان راهی عالی برای اضافه کردن طروات به اتاق مدیریت شما هستند. ساعت، تابلوهای نقاشی و مجسمه‌ نیز، به اتاق ریاست رنگ و لعاب می‌دهد.

    گلدان و تابلو نقاشی در اتاق مدیریت

    10 نکته طلایی برای طراحی و چیدمان اتاق مدیریت لاکچری

    چیدمان اتاق مدیریت لاکچری، بازتابی از و هویت برند شما در کسب و کارتان است. در اینجا چند ایده و نکته برای طراحی داخلی اتاق مدیریت لاکچری را به شما مدیران عزیز می‌گوییم:

    1. برای خلق فضایی باظرافت و اصالت بی‌نظیر در اتاق مدیریت، از سرویس مبلمانی با چوب‌های نفیس و مرغوب استفاده نمایید.
    2. رنگ‌های دیوار و مبلمان را مکمل یکدیگر انتخاب کنید، به این شکل فضای جذابی در اتاق مدیریت به‌وجود می‌آید.
    3. چیدمان اتاق مدیریت باید به شکلی باشد که میز ریاست در نقطه کانونی اتاق قرار بگیرد.
    4. به منظور لوکس شدن اتاق مدیریت، مبلمان را از جنس چرم قهوه‌ای، کرمی یا مشکی انتخاب کنید.
    5. دکوراسیون سبک‌ مدرن برای اتاق‌های مدیریت با فضای کوچک مناسب است.
    6. از کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی و برجسته برای ساختن یک اتاق مدیریت لاکچری استفاده کنید.
    7. داخل شلف‌ یا قفسه‌های اتاق مدیریت را نورپردازی‌های مخفی انجام دهید.
    8. کفپوش‌های رنگ روشن اتاق لاکچری مدیرعامل را دلبازتر نشان می‌دهند.
    9. آینه‌ها و شومینه‌های لاکچری، فضای اتاق مدیریت را باشکوه و خاص‌تر می‌کنند.
    10. تکنولوژی‌های روز مثل شارژهای توکار، نورپردازی‌های هوشمند، مانیتورهای پیشرفته و دیگر موارد، فضا را لاکچری می‌سازند.

    با در نظر گرفتن این نکات، جلوی هزینه‌های بعدی را در طراحی اتاق مدیریت لاکچری بگیرید و از همان ابتدا حرفه‌ای عمل کنید.

    اتاق مدیریت با میز قهوه‌ای-مشکی، مبلمان و صندلی نارانجی، کاغذ دیواری مشکی-سفید و نورپردازی در زیر سقف کاذب

    بهترین شرکت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت

    اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری را باید به یک تیم حرفه‌ای و با سابقه، در حوزه دکوراسیون داخلی بسپارید. مجریان طراحی و ساخت دکوراسیون اداری لاکچری، باید با ایده‌های ترند و پرکاربرد دکوراسیون آشنا باشند و اصول طراحی را به خوبی بدانند.

    اتاق مدیریت مدرن با میز سفید و صندلی و مبلمان قهوه‌ای

    در همین راستا تیم دکوراسیون داخلی سلام ساختمان با مخصصین کاربلد خود، می‌تواند خیال شما را از بابت خلق یک اتاق مدیریت لاکچری، کاربردی، باکیفیت و مطابق با سلیقه‌تان راحت کند. مدیران محترم کسب و کارها توجه داشته باشید! تجربه و تخصص بالای تیم دکوراسیونی سلام ساختمان، تضمینی برای اجرای دکوراسیون اداری کاربردی و باکیفیت شما است. نظرات مشتریان دکوراسیونی این مجموعه و تعداد بالای پروژه‌های اجرا شده در سراسر ایران، خود شاهدی بر این ادعاست.

    معرفی کابینت ساز

    جمع‌بندی

    دیزاین دکوراسیون اتاق مدیریت لاکچری با سه سبک مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک اجرا می‌شود. برای هر کدام از این سبک‌ها باید نورپردازی، میز و صندلی، مبلمان، درب و کمد دیواری متناسب را انتخاب کنید. انتخاب هرکدام این این المان‌ها باید با توجه به کسب و کارتان، متراژ اتاق مدیریت و سلیقه شخصی خودتان باشد.

    در آخر به شما مدیران محترم پیشنهاد می‌کنیم که اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت خود را به تیم دکوراسیون داخلی سلام ساختمان بسپارید. اگر سوالی درخصوص اجرای دکوراسیون اتاق مدیریت داشتید، مشاورین سلام ساختمان به‌صورت رایگان در خدمت شما هستند.

    جستجوی کاربران برای این مطلب:

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +