4.2 0

جادویی که کابینت چوبی سفید به خانه شما می‌آورد! 55 مدل پرطرفدار

  9 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  9 دی 1402
کابینت چوبی سفید دارای جزیره با گاز رومیزی و کابینت شیشه ای
آنچه می خوانید...

    وقتی می‌گوییم «کابینت چوبی سفید» می‌توان 2 نوع برداشت کرد: 1. کابینتی با ترکیب رنگ چوب و سفید (این نوع کابینت می‌تواند از هرجنسی باشد مثل ام دی اف، هایگلاس، روکش چوب، چوب و …)؛ 2. کابینت از جنس چوب طبیعی به رنگ سفید (همانطور که میدانید کابینت چوبی در ایران بسیار گران بوده و لاکچری محسوب می‌شود). در ادامه هر دو نوع این کابینت‌ها را با تصاویر مد روز آن‌ها ارائه می‌کنیم.

    نوع اول: کابینت با ترکیب رنگ چوبی و سفید

    کابینت‌های چوبی سفید یکی از گزینه‌های محبوب برای آشپزخانه‌ها هستند. کابینت مدرن سفید و چوب معمولاً از ام دی اف یا هایگلاس ساخته می‌شود و با شکل و شمایل ساده و مینیمال یک کابینت پرطرفدار در سال‌های اخیر است؛ حتی برخی کابینت‌های ام دی اف بصورت فوق برجسته هستند که تاحدودی حس و حال و بافت کابینت تمام چوب را تداعی می‌کنند.

    تصویر زیر، نمونه کار اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان است که بصورت کابینت مدرن چوبی سفید اجرا شده‌است. یعنی از ترکیب رنگ سفید و طرح چوب برای ایجاد یک فضای مینیمال و مدرن در آشپزخانه استفاده شده است.

    جادویی که کابینت چوبی سفید به خانه شما می‌آورد! 55 مدل پرطرفدار

    علاوه بر این، کابینت‌های نئوکلاسیک و کلاسیک چوبی سفید معمولاً از متریال ممبران، MDF روکش رنگ پلی اورتان، پولیشی و روکش چوب ساخته می‌شوند که با متریال‌های گوناگون مانند فلز و شیشه ترکیب می‌شوند. به عنوان مثال کابینت زیر یک آشپزخانه فوق‌العاده شیک و مطابق با مد روز را نشان می‌دهد که توسط تیم سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. این کابینت به سبک نئوکلاسیک و از ممبران ساخته شده و نمونه پرطرفداری از کابینت چوبی سفید به سبک نئوکلاسیک را نشان می‌دهد.

    کابینت ممبران سفید چوبی با جزیره و کابینت کمدی

    در ادامه به بررسی برخی از ویژگی‌های کابینت‌های چوبی سفید که از مصنوعات چوبی ساخته می‌شوند می‌پردازیم.

    ویژگی‌های کابینت چوبی سفید (کابینت‌های به رنگ چوب و سفید)

    ابتدا باید بگوییم که می‌توان این نوع کابینت‌های چوبی سفید را به 2 نوعِ کابینت مدرن سفید چوبی و کابینت نئوکلاسیک سفید چوبی تقسیم کرد.

    1. کابینت مدرن چوبی سفید

    این کابینت‌ها معمولاً از هایگلاس، پلی گلاس و MDF ساخته می‌شوند، برای هر فضایی از کوچک گرفته تا بزرگ مناسب هستند. به خصوص برای آشپزخانه‌های کوچک که هم به دلیل سبک مینیمال و هم رنگ روشن باعث می‌شوند فضا دلباز به نظر بیاید. کابینت زیر یکی از صدها نمونه کار سلام ساختمان است که از ترکیب MDF و هایگلاس ساخته شده است. قسمت صفحه کابینت و دکوری‌ها طرح چوب است.

    کابینت ام دی اف روشن و چوبی بصورت ال شکل

    تصویر بعدی که در یک آشپزخانه نسبتاً کوچک و توسط تیم سلام ساختمان اجرا شده است هم نشان‌دهنده کابینت سفید چوبی از متریال پلی گلاس و ام دی اف فوق برجسته است.

    کابینت پلی گلاس مدرن به رنگ سفید و چوبی بصورت یو شکل در آشپزخانه پنجره دار

    کابینت مدرن چوبی سفید با کاینت جزیره و میز صبحانه

    2. کابینت نئوکلاسیک چوبی سفید

    این کابینت‌ها بیشتر برای آشپزخانه‌های متوسط و بزرگ توصیه می‌شود. با این وجود اگر به درستی طراحی و اجرا شوند در آشپزخانه‌های کوچک هم بسیار زیبا و مجلل به نظر می‌رسند. مثلا تصویر زیر یک کابینت چوبی سفید به سبک نئوکلاسیک است که توسط تیم سلام ساختمان اجرا شده است.

    کابینت سفید و چوبی نئوکلاسیک با جزیره و میزکار و دکور شیشه ای

    تصاویر زیر هم یکی دیگر از کابینت‌های اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان و به رنگ سفید و قهوه ای طرح چوب است.

    کابینت سفید ترکیب با قهوه ای طرج چوب به سبک نئوکلاسیک با بین کابینتی مشکی

    کاور یخچال و کابینت کمدی به رنگ سفید چوبی

    تصویر زیر نمونه‌ی اجرا شده توسط سلام ساختمان است، یک کابینت ممبران نئوکلاسیک سفید را نشان می‌دهد که کابینت هود چوبی اجرا شده است.

    جادویی که کابینت چوبی سفید به خانه شما می‌آورد! 55 مدل پرطرفدار

    نکته خیلی خیلی مهم این است که: کابینت‌ها از هر جنسی را به هیچ عنوان نباید شست!

    نوع دوم: کابینت جنس چوب به رنگ سفید

    کابینت‌های تمام چوبی سفید انواع مختلفی دارند، یعنی بر اساس درختی که چوب این کابینت‌ها تهیه می‌شود، ظاهر و خواص متفاوتی دارند. آن‌ها علی رغم شباهت‌های ظاهری که به هم دارند دارای جزئیات کوچکی هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. با این وجود کابینت‌های چوبی می‌توانند طول عمر کلی آشپزخانه شما را بهبود ببخشند و در عین حال شخصیتی منحصربه‌فرد خود را برای خانه‌تان به وجود آورند.

    آشپزخانه با کابینت تمام چوب سفید و اپن سورمه‌ای

    آشپزخانه با کابینت تمام چوب به رنگ طبیعی چوب و سفید با تزئینات صندلی‌های حصیری

    در 2 تصویر بالا نمونه‌هایی از کابینت‌های چوبی که به ترتیب در سبک‌های نئوکلاسیک (شیکراستایل)، روستیک نئوکلاسیک و نئوکلاسیک ساده اجرا شده‌اند را مشاهده می‌کنید. در این تصاویر رنگ سفید نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند.

    در ادامه به بررسی انواع کابینت چوبی می‌پردازیم:

    1. کابینت سفید با چوب درخت افرا

    کابینت‌های چوب افرا به دلیل دوام، بافت ظریف و دانه‌های یکنواخت خود معروف شدند. آن‌ها به‌طور طبیعی رنگ پریده و کرمی هستند و رگه‌های قرمز رنگی دارند. معمولاً در آشپزخانه‌های مدرن از این کابینت چوبی قدیمی استفاده می‌کنند. افرا به‌خوبی لکه را می‌گیرد و در رنگ‌های متنوعی یافت می‌شود. نکته قابل توجه این است که کابینت‌های چوبی را می‌توان به هر رنگی که بخواهید دربیاورید به طوریکه فقط بافت چوب در آنها مشخص باشد و دیگر خبری از رنگ طرح چوب نباشد.

    آشپزخانه با کابینت سفید و دو پنجره بزرگ

    آشپزخانه با کابینت سفید و کانتر چوبی با تزئینات گلدان و چراغ سقفی سفید

    آشپزخانه چوبی سفید با کابینت جزیره و طرح ال شکل به سبک کلاسیک

    2. کابینت سفید با چوب بلوط

    کابینت‌های چوب بلوط بادوام و مقرون‌به‌صرفه‌تر هستند. آن‌ها رنگ‌ها زیبا را به خانه‌تان می‌دهند و شما را یاد خانه‌های روستایی و سنتی میندازند. چوب بلوط سبک وزن است، به‌راحتی تمیز می‌شود و یک چوب سخت نسبتاً ارزان است.

    آشپزخانه چوبی سفید با کابینت شیشه ای مات و پارکت سفید

    کابینت چوبی سفید به سبک شیکر استایل با جزیره رنگ چوب و پارکت قهوه ای

    کابینت چوبی سفید نئوکلاسیک با ترکیب رنگ سبز درباری

    3. کابینت سفید با چوب کاج

    کابینت با چوب درخت کاج معمولاً دارای یک طراحی ساده و زیبا است که اغلب در خانه‌های مدرن و کلاسیک به کار می‌رود. این چوب دوام بالا و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت دارد؛ به همین علت یک انتخاب عالی برای کابینت آشپزخانه است. چوب کاج دارای رنگ طبیعی و زیبایی است که به‌صورت کابینت سفید یکدست یا با رنگ‌های دیگر ترکیب می‌شود و به فضای آشپزخانه شما زیبایی خاصی می‌بخشد.

    کابینت چوبی سفید به سبک نئوکلاسیک با کانتر چوبی و سینک روی جزیره

    آشپزخانه کثیف با سرد در کابینت چوبی سفید با بین کابینتی طرح آجر

    کابینت نئوکلاسیک چوبی سفید با کابینت شیشه ای و حصیری دارای کابینت کمدی برای فر و ماکروویو

    کابینت شیکر استایل چوبی سفید با کانتر جزیره طرح چوب و کاور هود زرد رنگ

    4. کابینت سفید با چوب گردو

    کابینت‌های چوب گردو یکی از محبوب‌ترین انواع کابینت‌های آشپزخانه هستند. آن‌ها به زیبایی، دوام و ماندگاری معروف‌اند. چوب گردو رگه‌های طبیعی زیبایی دارد و می‌تواند به آشپزخانه شما جلوه با شکوهی ببخشد. کابینت‌های چوب گردو در انواع مختلفی از رنگ‌ها ماندد قهوه‌ای تیره و قهوه‌ای روشن موجود هستند.

    آشپزخانه چوبی سفید با سبک حاص و آویز قابلمه روی جزیره

    آشپزخانه پنجره دار با کابینت نئوکلاسیک چوبی سفید با جزیره طرح چوب و کابینت شیشه ای

    آشپزخانه چوب گردو سفید با میزکار متحرک

    5. کابینت سفید با چوب راش

    کابینت‌های چوب راش دارای رنگ قهوه‌ای روشن و رگه‌های طبیعی زیبایی هستند اما رنگ سفید و خاکستری آن‌ها نیز بسیار پر طرفدارند. اگر طرفدار آشپزخانه‌های مدرن یا کلاسیک هستید این چوب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

    کابینت چوب راش سفید با جزیره طرح چوب قهوه ای تیره و سبک نئوکلاسیک

    آشپزخانه چوبی سفید با جزیره مشکی و کانتر سفید

    کابینت چوبی راش به رنگ سفید با دستگیره طلایی و کانتر جزیره طرح چوب

    6. کابینت سفید با چوب گیلاس

    تصور بیشتر مردم از کابینت‌های چوب گیلاس کابینت‌هایی با رنگ قرمز تیره یا قرمز روشن است در صورتی که رنگ قهوه‌ای آن هم طرفداران زیادی دارد. معمولاً رنگ این چوب در گذر زمان تیره‌تر از حالت اولیه‌اش می‌شود. این را در نظر داشته باشید که شما می‌توانید این چوب را برای کابینت‌هایتان انتخاب کنید و به هر شکلی که دوست دارید تغییرش دهید برای مثال آن را کاملاً سفید یکدست کنید.

    کابینت چوبی سفید با جزیره خاکستری و کابینت دیواری شیشه ای

    کابینت چوبی سفید نئوکلاسیک در آشپزخانه پنجره دار و در رو به حیاط

    آشپزخانه چوبی سفید با دستگیره مشکی و شلف چوبی

    6 ویژگی جالب کابینت چوبی سفید (کابینت از جنس تمام چوب)

    کابینت‌های چوبی بسیار زیبا و ارزشمند هستند. در اینجا چند دلیل مهم که شما را نسبت به انتخاب آن‌ها ترغیب می‌کند را خواهیم گفت.

    1. آن‌ها دوام و استحکام تضمین شده‌ای دارند.

    کابینت‌های چوبی به دلیل دوام و پایداری بی‌نظیر خود معروف شدند. این کابینت‌ها می‌توانند چندین دهه دوام بیاورند. آن‌ها مقاومت عجیبی در برابر پارگی و سایش دارند و تقریباً بی‌رقیب هستند. در صورت خراشیدگی سطح کابینت‌های چوبی می‌توانید آن‌ها را به‌راحتی تعمیر کنید.

    آشپزخانه بزرگ پنجره دار با کابینت چوبی سفید پر از کشو و دکور شیشه ای و میز جزیره

    2. تعمیر و نگهداری آن‌ها آسان است.

    تمیز کردن و نگهداری کابینت‌های آشپزخانه از جنس چوب بسیار آسان است. بسته به سلیقه مالک می‌توان آن‌ها را رنگ‌آمیزی کرد یا خراش روی درب‌ها را با سمباده از بین برد.

    کابینت چوبی سفید با سینک روی جزیره، دستگیره مخفی کابینت دیواری و دستگیره طلایی کابینت کمدی

    کابینت چوبی سفید با میز جزیره و شاه نشین زیر پنجره آشپزخانه

    3. کابینت‌های چوبی با محیط‌زیست سازگار هستند.

    چوب یک منبع طبیعی تجدید پذیر است که برخلاف کابینت‌های دیگر، تأثیر بسیار کمی بر محیط‌زیست دارد. کابینت‌های چوبی برای صاحب‌خانه‌هایی که می‌خواهند آشپزخانه آن‌ها فقط محصولات ایمن و سازگار با محیط‌زیست داشته باشد یک انتخاب عالی است.

    کابینت چوبی سفید مدل جدید با شلف، کابینت اپن و کابینت جزیزره کشودار

    کابینتچوبی به رنگ سفید و دستگیره های طلایی با جزیره طرح چوب دارای کشو

    4. آن‌ها ارزش خانه شما دو چندان می‌کنند!

    اگر چه قیمت کابینت چوبی سفید یا سایر رنگ‌ها نسبتاً بالا است اما بسیار ارزشمند هستند و در صورتی که بخواهید آن‌ها را بفروشید با قیمت بالایی آن‌ها را از شما خواهند خرید؛ به شرطی که به‌خوبی از آن‌ها نگه‌داری کرده باشید. اگر احساس می‌کنید که ممکن است در آینده مجبور به فروش خانه خود شوید، پس این چیزی است که باید هنگام تصمیم‌گیری در مورد نوع از کابینت در نظر بگیرید.

    کابینت سفید نئوکلاسیک از جنس چوب با کانتر ذغال سنگی و پارکت چوبی

    کابینت سفید چوبی با جزیره و سینک روی جزیره و کانتر طرح چوب

    5. رنگ آمیزی کابینت‌های چوبی آسان است.

    سطوح سخت و صاف کابینت‌های چوبی باعث می‌شود که لکه‌گیری و رنگ آمیزی آن‌ها بسیار آسان باشد؛ در واقع به همین دلیل است که آن‌ها می‌توانند به‌سادگی با عناصر مختلف خانه یا آشپزخانه هماهنگ شوند.

    کابینت چوبی سفید با دستگیره دکمه ای، کانتر چوبی و سینک روکار و کابینت دیواری شیشه ای

    آشپزخانه سرتاسر پنجره دار با کابینت سفید یکدست و دارای جزیره

    6. این کابینت‌ها بسیار مجلل و زیبا هستند.

    اگر به دنبال جذابیت بیشتر آشپزخانه‌تان هستید، یک راه خوب استفاده از کابینت‌های چوبی است؛ به‌عنوان‌مثال کابینت سفید و رنگ چوب روشن را در ذهنتان تصویرسازی کنید، واقعاً زیبا خواهد شد. نمی‌توان انکار کرد که ورود آن‌ها به هر آشپزخانه‌ای چقدر می‌تواند گرمابخش باشد.

    کابینت نئوکلاسیک سفید با جزیره طرح چوب

    کابینت سفید یکدست با دستگیره طلایی، جزیره و چراغ فانوسی

    قیمت کابینت چوبی سفید (قیمت کابینت تمام چوب)

    همانطور که گفتیم کابینت تمام چوب گرانترین کابینت موجود در ایران است، به طوری‌که میانگین قیمتی آن به 4 تا 7 برابر کابینت‌های معمولی هم می‌رسد. برای مشاهده قیمت روز کابینت تمام چوب، اینجا را کلیک کنید.

    تفاوت بین کابینت چوبی سفید مدرن، نئوکلاسیک و کلاسیک

    کابینت‌های چوبی سفید مدرن و کلاسیک هر دو گزینه‌های محبوبی برای آشپزخانه‌ها هستند اما تفاوت‌هایی بین آن‌ها وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

    • کابینت‌های چوبی سفید مدرن: کابینت‌های چوبی سفید مدرن اغلب دارای خطوط ساده و مینیمال هستند. آن‌ها معمولاً از MDF، های گلاس و پلی گلاس ساخته می‌شوند و دارای سطوح صاف و صیقلی هستند. کابینت‌های چوبی سفید مدرن با سایر عناصر آشپزخانه مانند شیرآلات براق و لوازم خانگی استیل یا طلایی یا مشکی ست می‌شوند. زیبا و شیک بودن و دوام و ماندگار بالا از مهم‌ترین خصوصیت بارز آن‌ها محسوب می‌شود.

    کابینت مدرن سفید چوبی در آشپزخانه پنجره دار با طراحی پله ای

    • کابینت چوبی نئوکلاسیک و کلاسیک سفید: کابینت چوبی کلاسیک سفید معمولاً دارای خطوط منحنی و تزئینات حکاکی شده هستند. زیبا و با شکوه بودن بارزترین خصوصیت این کابینت‌ها است. آن‌ها معمولاً از تماماً چوب، MDF روکش چوب، MDF روکش پلی اورتان، پولیشی یا ممبران ساخته می‌شوند. کابینت‌های چوبی سفید کلاسیک را می‌توان با شیرآلات برنجی، طلایی یا مشکی و لوازم خانگی چوبی ست کرد.

    در تصویر زیر یکی دیگر از نمونه‌کارهای تیم سلام ساختمان را می‌بینید که یک کابینت سفید چوبی به سبک نئوکلاسیک است:

    کابینت سفید چوبی نئوکلاسیک با گاز رومیزی

    کابینت نئوکلاسیک سفید چوبی درآشپزخانه پنجره دار بزرگ

    کابینت سفید چوبی با جزیره طرح چوب و دستگیره طلایی

    کابینت شیکراستایل سفید با جزیره چوبی، کانتر سفید و گاز روی جزیزه

    کابینت سفید یکدست چوبی در ترکیب با رنگ سبز و دستگیره طلایی

    کابینت چوبی سفید با جزیره و کانتر طرح چوب

    کلام آخر

    کابینت‌های چوبی سفید چه مدرن باشند و چه کلاسیک همیشه یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه هستند. آن‌ها زیبا و بادوام بوده و با طیف گسترده‌ای از سبک‌های دکوراسیون هماهنگ می‌شوند. اگر به دنبال یک تغییر در آشپزخانه خود هستید پیشنهاد می‌کنیم به کابینت‌های چوبی سفید هم فکر کنید. آن‌ها می‌توانند به آشپزخانه ظاهری مدرن، کلاسیک یا حتی روستایی بدهند. با کمی تحقیق و برنامه‌ریزی قطعاً می‌توانید کابینت‌های چوبی سفید مناسبی را برای آشپزخانه خود پیدا کنید که سال‌ها دوام داشته باشند و زیبایی روز اول خود را حفظ کنند. برای اجرای این نوع کابینت‌ها می‌توانید روی تیم تخصصی سلام ساختمان حساب کنید. ما در 11 استان کشور با حساسیت و دقت مناسب‌ترین کابینت سازها را انتخاب کرده و بصورت مستمر آنها را ارزیابی می‌کنیم. علاوه بر این، در سلام ساختمان می‌توانید ضمانت قیمت و ضمانت پیش پرداخت دریافت کرده و خیالتان از بابت هزینه‌ای که می‌کنید راحت باشد.

    جستجوی کاربران برای این مطلب:

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: مریم   صبوری
    وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments