0

25 مدل کابینت مدرن سفید

  23 مهر 1403     -      تاریخ انتشار:  23 مهر 1403
کابینت مدرن سفید مشکی، سفید زرد و سفید سبز
آنچه می خوانید...

    کابینت مدرن سفید با مدل‌ پلکانی و همراه با شلف چوبی فضای آشپزخانه شما را خواستنی می‌کند. استفاده از رنگ‌های طوسی و مشکی درکنار رنگ سفید برای کابینت‌های مدرن، بسیار محبوب هستند. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی انواع مدل‌های کابینت مدرن سفید همراه با رنگ‌های مختلف می‌پردازیم.

    انواع مدل‌های کابینت مدرن سفید با متریال‌های مختلف

    کابینت سبک مدرن سفید به دلیل روشن و بزرگ کردن آشپزخانه محبوب دل‌ها است. این کابینت در مدل‌های مختلفی و برای انواع آشپزخانه‌ها ساخته می‌شود که درادامه به معرفی جذاب‌ترین مدل‌های کابینت مدرن سفید می‌پردازیم.

    1)   کابینت مدرن سفید پلکانی

    کابینت‌های پلکانی، یک انتخاب محبوب برای آشپزخانه‌های مدرن هستند که به شما اجازه می‌دهند کابینت‌هایی با عمق‌های مختلف داشته باشید. کابینت‌های پلکانی، با ترکیب دو ردیف افقی کابینت با عمق‌های متفاوت، یک سطح پلکانی ایجاد می‌کنند که باعث می‌شود فضای آشپزخانه پویاتر و جذاب‌تر شود. معمولا در کنار رنگ سفید برای کابینت پلکانی از یک رنگ دیگر هم استفاده می‌شود تا طراحی پله‌ای کابینت نمایان شود.

    کابینت پله‌ای براق سفید طوسی

    کابینت پلکانی زیر با متریال هایگلاس ساخته شده است. کابینت هایگلاس سفید در بین کابینت‌های مدرن برای آشپزخانه‌هایی با فضای کوچیک جزو بهترین انتخاب‌ها‌ است. حالت براق و زیبای این سبک کابینت حال و هوای آشپزخانه شما را دگرگون می‌کند. این نوع کابینت از زیر روکش(مغزی) ام دی اف و روکش براق پلکسی گلاس ساخته می‌شود. البته کابینت هایگلاس با ظاهر مات نیز در بازار وجود دارد.

    کابینت دوپله سفید چوب با کابینت هایگلاس سفید

    کابینت پلکانی هایگلاس بالا را کابینت‌ساز سلام ساختمان در تهران طراحی و اجرا کرده است. صاحب آشپزخانه درخواست ایجاد فضایی پویاتر را داشته است که کابینت‌ساز سلام ساختمان با انتخاب متریال چوب در کنار رنگ سفید، فضایی دعوت کننده در آشپزخانه ایجاد کرده است.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    2)   کابینت مدرن سفید ویترینی

    این نوع کابینت‌ها با درب‌های شیشه‌ای، فضایی را برای نمایش ظروف، دکوری‌ها و وسایل آشپزخانه شما فراهم می‌کنند و در عین حال، نظم و ترتیب را به محیط آشپزخانه می‌بخشند. رنگ سفید، آشپزخانه را بزرگ نشان می‌دهد، همچنین شیشه، نور را از خود عبور می‌دهد و باعث می‌شود آشپزخانه روشن‌تر و دلبازتر از قبل به نظر برسد.

    کابینت مدرن سفید با درب شیشه‌ای

    به نظر شما متریال سازنده کابینت مدرن سفید بالا چیست؟ کابینت ام دی اف با روکش ملامینه از رایج‌ترین متریال‌های ساخت کابینت مدرن است که قیمتی اقتصادی و تنوع رنگی دارد. روکش ملامینه با مغزی نئوپان نیز قابل اجرا است. نئوپان قیمت کمتری نسبت به ام دی اف دارد و از مقاومت ضعیفی دربرابر رطوبت برخوردار است.

    3)   کابینت و جزیره مدرن سفید

    کابینت و جزیره سفید، ترکیبی است که هرگز از مد نمی‌افتد. جزیره مدرن سفید هم به آشپزخانه شما جلوه‌ای زیبا می‌دهد و هم به شما کمک می‌کند تا وسایل‌تان را به بهترین شکل سازماندهی کنید.

    کابینت و جزیره مدرن سفید براق

    شما می‌توانید روی جزیره سفید مدرن خود سینک ظرفشویی و گاز رومیزی نصب کنید یا اینکه به عنوان میز غذاخوری از آن استفاده کنید.

    کابینت و جزیره هایگلاس براق سفید و با گاز رومیزی

    4)   کابینت مدرن سفید بدون دستگیره

    نبود دستگیره، سطحی صاف و یکپارچه ایجاد می‌کند که باعث می‌شود آشپزخانه بزرگ‌تر و مرتب‌تر به نظر برسد. یک آهنربا در پشت درب و یک صفحه فلزی در بدنه کابینت تعبیه شده است. با فشار به درب، آهنربا به صفحه فلزی چسبیده و درب باز می‌شود.

    کابینت مدرن لمسی سفید بدون دستگیره

    کابینت سبز و سفید زیر به سبک مدرن و بدون دستگیره طراحی شده است. متریال سازنده کابینت زیر پلی اورتان است. کابینت‌های پلی‌اورتان با روکش رنگی پلی‌اورتان روی زیرروکش(مغزی‌های) مختلفی مانند ام‌دی‌اف خام، چوب طبیعی یا روکش چوب تولید می‌شوند. این کابینت‌ها از نظر ظاهری به سه دسته براق، نیمه‌براق و مات تقسیم می‌شوند و تنوع رنگی بالایی دارند.

    کابینت مدرن بدون دستگیره سفید با سبز

    5)   کابینت مدرن سفید منحنی

    اگر به دنبال آشپزخانه‌ای متفاوت و چشم‌نواز هستید، کابینت مدرن منحنی سفید بهترین انتخاب است. طراحی منحنی این کابینت‌ها، فضایی داینامیک و جذاب ایجاد می‌کند و آشپزخانه شما را به یک نقطه کانونی در خانه تبدیل می‌کند.

    کابینت و جزیره مدرن هایگلاس براق منحنی به رنگ سفید

    انحناهای ملایم، باعث ایجاد عمق و بعد در فضا شده و آشپزخانه را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. تصویر زیر جزیره‌ای منحنی می‌بینیم که فضایی کاربردی برای نشستن و ذخیره‌سازی وسایل ایجاد کرده است.

    جزیره هایگلاس سفید براق به صورت یو شکل

    6)   کابینت مدرن سفید با بین‎‌کابینتی سنگی

    کابینت مدرن سفید به فضای آشپزخانه حس یکنواختی می‌دهد. نصب بین‌کابینتی سنگی سفید با خطوط مشکی، علاوه‌بر خارج کردن آشپزخانه از یکنواختی، فضایی لوکس نیز می‌سازد. البته نورپردازی زیرکابینتی نیز باعث درخشش بیشتر بین‌کابینتی سنگی می‌شود.

    کابینت مدرن ام دی اف سفید با ین‌کابینتی سنگی

    7)   کابینت مدرن سفید همراه با شلف

    ترکیب رنگ سفید و شلف‌های باز، ظاهری مدرن و شیک به آشپزخانه شما می‌بخشد. شلف‌های باز، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای شما فراهم می‌کنند. شلف‌های چوبی از رایج‌ترین متریال هستند که در کنار کابینت مدرن سفید، رنگ و لعابی زیبا به آشپزخانه می‌دهند.

    کابینت مدرن سفید بدون دستگیره همراه با شلف باز

    در آشپزخانه زیر علاوه‌بر نصب شلف چوبی در کنار کابینت مدرن سفید، جزیره‌ای چوبی نیز طراحی شده است که فضایی گرم و دنج ساخته است.

    کابینت مدرن ملامینه سفید با شلف و جزیره چوبی

    6 ترکیب رنگ کابینت سفید مدرن با سایر رنگ‌ها

    رنگ سفید اغلب با سایر رنگ‌ها هماهنگ می‌شود. همچنین براساس سلیقه، نوع نورپردازی و فضای آشپزخانه انتخاب رنگ مناسب برای کابینت مدرن سفید به دقت زیادی نیاز دارد. در ادامه تصاویری از کابینت مدرن سفید در کنار سایر رنگ‌ها را مشاهده می‌کنید.

    1.    کابینت مدرن سفید طوسی

    سفید و طوسی دو رنگ خنثی هستند که هارمونی جذابی ایجاد می‌کنند. کابینت مدرن سفید طوسی، ظاهری زیبا و خاص به آشپزخانه شما می‌بخشد و نمادی از مدرنیته است. ترکیب رنگ سفید و طوسی نیز یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کابینت هایگلاس مات مدرن به حساب می‌آید.

    کابینت هایگلاس سفید طوسی مات با جزیره طوسی مات و صفحه کانتر سفید

    اگر علاقه‌مند به ترکیب این دو رنگ برای کابینت مدرن خود هستید و دوست دارید آشپزخانه دلباز دیده شود، از کابینت مدرن سفید هایگلاس براق با صفحه و بین‌کابینتی طوسی استفاده کنید.

    کابینت سفیدهایگلاس براق با جزیره سفید و بین‌کابینتی طوسی براق

    2.    کابینت مدرن سفید چوب

    کابینت مدرن سفید چوب، ترکیبی جذاب از سادگی و گرما است. تلفیق رنگ روشن سفید و بافت طبیعی چوب، فضایی آرام و دلنشین را ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از چوب طبیعی یا روکش چوب روی MDF استفاده کنید. چوب طبیعی گرچه قیمت بالاتری دارد اما جلوه‌ای طبیعی‌تر به کابینت می‌دهد.

    کابینت دیواری سفید مدرن ام دی اف با کابینت زمینی چوبی

    با انتخاب کابینت‌های سفید و جزیره چوبی، به آشپزخانه خود ظاهری گرم و مدرن ببخشید. البته در آشپزخانه زیر برای جداسازی آشپزخانه و پذیرایی از پارتیشن چوبی استفاده شده است که هماهنگی جذابی با دکوراسیون آشپزخانه ایجاد کرده است.

    کابینت مدرن سفید با جزیره چوبی و پارتیشن چوبی قهوه‌ای روشن

    3.    کابینت مدرن سفید مشکی

    با کابینت های گلاس سفید مشکی فضای آشپزخانه منزل خود را لوکس و زیبا کنید. تضاد رنگی بین مشکی و سفید باعث جلب نظر افراد هنگام ورود به آشپزخانه می‌شود. رنگ سفید، فضا را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد و رنگ مشکی، عمق و جذابیت را به آن می‌افزاید.

    کابینت دیواری هایگلاس براق مشکی و کابینت های گلاس مات سفید

    بسیاری از افراد برای کابینت مدرن سفید آشپزخانه خود از صفحات کابینت مشکی با متریال سنگی استفاده می‌کنند تا رنگ مشکی باعث تاریکی آشپزخانه نشود.

    کابینت هایگلاس براق سفید با جزیره سفید و صفحه جزیره مشکی مات و کانتر سفید براق

    4.    کابینت مدرن سفید سبز

    رنگ سبز، یادآور طبیعت و برگ‌های سبز گیاهان است و حس آرامش و تازگی را به فضا می‌بخشد. رنگ سبز، پالتی از طیف‌های روشن تا تیره را در بر می‌گیرد. اگر آشپزخانه شما کوچک است یا آشپزخانه‌ای آرام می‌خواهید، سبز کمرنگ در کنار رنگ سفید انتخابی ایده‌آل است.

    کابینت سبز سدری و سفید  با کابینت ویترینی

    اجرای رنگ سبز مات در کنار رنگ سفید برای کابینت مدرن معمولا با متریال پلی اورتان است. اما اگر کابینت سبز و سفید براق می‌خواهید، متریال هایگلاس مناسب است.

    کابینت دیواری سبز و کابینت زمینی سفید

    5.    کابینت مدرن سفید آبی

    دو رنگ سفید و آبی منتقل‌کننده حس آرامش هستند. سطح براق کابینت سفید و آبی مدرن، فضای آشپزخانه شما را دلبازتر از قبل نشان می‌دهد. آبی نفتی، لاجوردی و آسمانی از رایج‌ترین طیف‌های رنگ آبی برای کابینت مدرن هستند که در کنار رنگ سفید آشپزخانه شما را شیک می‌کنند.

    کابینت هایگلاس براق سفید آبی

    ایده طراحی کابینت آشپزخانه زیر را نگاه کنید! ترکیب کابینت مدرن سفید و آبی با شلف‌های سبز ساده در میان کابینت‌ها، طروات آشپزخانه را افزایش داده است.

    کابینت دیواری سفید و کابینت زمینی آبی آسمانی با شلف سبز

    6.    کابینت مدرن سفید زرد

    ترکیب رنگ سفید و زرد در کابینت آشپزخانه، یک انتخاب جسورانه و پر انرژی است که به فضا روحی تازه و شاداب می‌بخشد. کابینت‌های مدرن سفید و زرد می‌توانند به روش‌های مختلفی طراحی شوند. برای مثال، می‌توانید کابینت‌های زمینی را سفید و کابینت‌های دیواری را زرد انتخاب کنید. همچنین می‌توانید از طرح‌های راه راه یا شطرنجی برای طراحی کابینت مدرن سفید و زرد استفاده کنید.

    کابینت مدرن سفید ساده به همراه جزیره و دیوارهای زرد رنگ

    در آشپزخانه زیر انتخاب کابینت هایگلاس براق زرد در کنار شلف‌های مینیمال زرد، هارمونی تماشایی ساخته است. البته استفاده از دو رنگ سفید و طوسی برای کابینت‌ها، تعادل بصری مناسبی ایجاد کرده است.

    کابینت هایگلاس براق زرد به همراه کابینت هایگلاس مات سفید

    ویژگی‌های کابینت مدرن سفید

    کابینت مدرن سفید ویژگی‌های متعددی دارد که افراد را مجذوب خود می‌کند. در ادامه به صورت خلاصه به معرفی ویژگی‌های کابینت مدرن سفید می‌پردازیم.

    • بزرگ و روشن کردن آشپزخانه
    • تمیزکاری آسان به دلیل سطوح صاف
    • ظاهری ساده و شیک
    • تطبیق رنگ سفید با رنگ‌های مختلف
    • انتخاب مدل‌های متنوع برای کابینت مدرن

    شما می‌توانید با توجه به سلیقه خود مدل‌های مختلف کابینت مدرن سفید را در ترکیب‌های رنگی متفاوت انتخاب کنید.

    کابینت مدرن هایگلاس براق سفید بدون دستگیره

    جمع‌بندی

    کابینت مدرن سفید با طراحی ساده و ظریفی که دارد، همیشه مد است. این کابینت به دلیل رنگ سفیدی که دارد، آشپزخانه را روشن و بزرگ می‌کند. کابینت مدرن سفید پلکانی به رنگ سفید و قهوه‌ای و کابینت مدرن سفید و طوسی همراه با بین‌کابینتی طوسی بسیار محبوب هستند. اگر سوالی درخصوص خرید کابینت مدرن سفید برای آشپزخانه خود دارید، کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments