4.3 0

0 تا 100 کمد دیواری ممبران؛مزایا،معایب،مدلها

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1401
کمد دیواری ممبران جدید به رنگ سفید

تصور کنید یک کمد دیواری با همان ظاهر چشم نواز کمدهای چوبی گران قیمت دارید، اما با قیمت خیلی کمتر! باورنکردنی است مگه نه؟ کمد دیواری ممبران، این امکان رو برای شما فراهم کرده است.

کمد دیواری ممبران در واقع همان کمد دیواری وکیوم است که برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنن این‌ها دو کمد دیواری متفاوت هستن. کمد دیواری ممبران از متریال ممبران ساخته شده است. خود ممبران از پرس کردن (وکیوم کردن) نوعی روکش PVC روی ورق با جنس‌های مختلف مثل نئوپان، ام دی اف و … ساخته می‌شود. البته اغلب کمددیواری‌های ممبران موجود در بازار از روکش PVC با ورق ام دی اف ساخته شدند..

مدل‌های کمد دیواری ممبران با تنوع رنگی بالایی که دارن، برای هر سلیقه‌ای حرفی برای گفتن دارن. در این مطلب، به معرفی بیشتر کمد‌های ممبران و بررسی مزایا و معایب اون‌ها می‌پردازیم و کلی تصاویر دیدنی از کمد دیواری‌های ممبران رو برای شما آوردیم.

کمد دیواری ممبران سفید طرح کلاسیک

کمد دیواری ممبران را بیشتر بشناسیم

بیایید اول ببینیم که اصلاً کمد دیواری ممبران چه نوع کمدی است؟ همانند کابینت آشپزخانه ممبران که از ورق های ام دی اف با روکش PVC وکیوم شده ساخته شده است، کمددیواری ممبران هم با همین ورق‌های ممبران ساخته شده است! در کمد ممبران، درب‌ها، تاج و پاخورِ کمد دیواری و به طور کلی بخش‌هایی که در دید قرار دارند، از وکیوم یا ممبران ساخته شده‌اند.

کمد دیواری ممبران سفید با درب آینه ای

ممبران یعنی چه؟ منظور از وکیوم کردن کمد دیواری ممبران چیست؟

خود واژه‌ی ممبران (Membrane) یعنی غشا. در تکنیک وکیوم کردن، سطوح چوب (ام دی اف یا نئوپان) رو با ماده‌ای مقاوم پوشش می‌دهند و روکش رو روی سطح، به کمک فشار زیاد، وکیوم (پِرِس) می‌کنن تا با چسب مورد استفاده، مقاومت و شکل پذیری خوبی مانند تصویر زیر ایجاد شود. چین و کره جنوبی از تولید کننده‌های مشهور این محصول هستن. البته در ایران هم تولید گسترده‌ی ممبران رو شاهد هستیم.

نحوه ساخت روکش کمد دیواری ممبران

کمد دیواری ممبران ساختاری دارد که در مقایسه با سایر کمدها مثل کمد دیواری ام دی اف و یا نئوپان، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و ضربه از خودش نشان می‌ده و در نتیجه، دوام بیشتری داره.

آیا کمد دیواری ممبران فقط مخصوص سبک کلاسیک است؟

خیر، قطعا این طور نیست.

کمدهای ممبران در بین مشتریان جذابیت خاصی دارن و در منازلی که طراحی‌ اغلب بخش‌های اون‌ها کلاسیک باشه، کمد دیواری‌هایی با سبک مدرن مثل هایگلاس، دیگه مناسب نیستن. اینجاست که کمد دیواری‌های ممبران در سبک کلاسیک، مانند تصویر زیر به کار میان.

کمد دیواری ممبران کلاسیک به رنگ سفید و طرح‌های منبت کاری شده

اما کاربرد فراوان کمد دیواری ممبران برای سبک کلاسیک، نباید شما رو گمراه کنه! این باور غلط درباره ورق‌های ممبران وجود داره که عمده‌ی مردم تصور می‌کنن، طرح‌های ممبران، تنها در سبک‌های کلاسیک قابلیت اجرا دارن، در حالی که این طور نیست و می‌شه کمد دیواری ممبران رو در سبک‌های مدرن و نئوکلاسیک هم به خوبی اجرا کرد.

کمددیواری ممبران لاکچری به کار رفته در سبک مدرن

شک نداریم که همه‌ی شما انواع مختلفی از کمد دیواری‌های ممبران رو دیدین و یا قصد ساخت اون رو دارین. پس بدون فوت وقت به اصل مطلب می‌پردازیم.

مزایای کمد دیواری ممبران چیست؟

در این قسمت به بررسی مزیت‌های فراوان کمد دیواری‌های ممبران می‌پردازیم. این مزایا عبارت‌اند از:

  • دوام بالا
  • زیبایی فراوان
  • تنوع طرح و رنگ
  • قابل اجرا در تمام سبک‌های طراحی دکوراسیون
  • مفاوم در برابر رطوبت
  • قابلیت تعمیر روکش
  • ظاهر یکدست و یکپارچه

در ادامه توضیحات کاملی ارائه می‌دهیم.

1. دوام بالا

کمد دیواری‌های ممبران، کیفیت و استحکام بالایی دارن.

2.  زیبایی فراوان

دارای زیبایی چشم نوازی هستن.

3. تنوع طرح و رنگ

این کمدها طرح و رنگ‌های متنوعی دارن.

4. قابل اجرا در تمام سبک‌های طراحی دکوراسیون

کمد ممبران رو میشه در هر سه سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک اجرا کرد. با این تفاوت که مدل‌های طرح‌ دار و دارای سر ستون، مدل‌های کلاسیک هستن و طرح‌های ساده‌تر در دسته‌ی مدرن قرار می‌گیرن. مدل‌های نئوکلاسیک نیز طرحی مابین دو سبک کلاسیک و مدرن دارن.

5. مقاوم در برابر رطوبت

به خاطر لایه‌ی پوششی پی وی سی که در برابر آب مقاوم است، می‌شه به کمک دستمال مرطوب، روی کمد دیواری ممبران رو بدون ترس از باد کردن سطح اون تمیز کرد. البته اگه در بخشی از روکش خراشیدگی وجود داشته باشه، نباید رطوبت با اون قسمت تماس پیدا کنه، چون ورق ام دی افِ زیرین، در برابر رطوبت مقاوم نیست.

6. قابلیت تعمیر روکش

روکش پی وی سی در کمد دیواری ممبران انعطاف پذیری بالایی داره و خمیدگی‌ها قابل اصلاح و تعمیر هستن.

ورق سازنده کمد دیواری ممبران قابلیت تعمیر دارد

7. ظاهر یکدست و یکپارچه

از اون جایی که در ممبران از یک روکش یک پارچه استفاده می‌شه، درزی روی بدنه‌ی کمد دیده نمی‌شه و زیبایی کار رو دو چندان می‌کنه. این موضوع روی نفوذ ناپذیری بدنه‌ی کمد و مقاومت بالاتر اون هم تاثیر می‌ذاره. واضح است که این مسئله در کابینت‌ها اهمیت بیشتری داره، امّا عدم نفوذ آب و رطوبت در کمدها هم چندان بی‌اهمیت نیست!

کمد دیواری ممبران سفید با نورپردازی

معایب کمد دیواری ممبران چیست؟

دونستن معایب کمد دیواری ممبران، در کنار شناخت ویژگی‌های مثبت اون، ما رو با ابعاد مختلف این متریال آشنا می‌کنه و در نتیجه می‌تونیم عاقلانه‌ترین انتخاب رو داشته باشیم. این معایب عبارت‌اند از:

  • کاهش کیفیت در اجرای طرح‌های ظریف کمد دیواری
  • طراحی پیچیده
  • تمیزکاری سخت
  • قیمت نسبتا بالا
  • حساسیت به نور و حرارت
  • کاهش مقاومت در برابر رطوبت در صورت خراشیدگی
  • امکان جدا شدن روکش
  • احتمال خراشیدگی روکش
  • پیدا نشدن طرح‌های قدیمی‌تر برای تعمیر خرابی‌ها
  • وابستگی زیاد به مهارت سازنده

در ادامه توضیحات کاملی ارائه می‌دهیم.

1.     کاهش کیفیت در اجرای طرح‌های ظریف کمد دیواری

در کمد دیواری‌های ممبران، تولید طرح‌هایی با ظرافت بالا چندان ممکن نیست. چون برای پوشش کامل و بدون نقص سطح به کمک پی وی سی، لازم است که از ورق‌های پی وی سی با ضخامت‌های بالا کمک بگیریم. بنابراین پرس کردن روکش‌های ضخیم برای طراحی‌های ظریف اصلا جالب نیست و باعث کاهش کیفیت نهایی میشه. پس در کمد دیواری ممبران نمی‌تونیم ظرافت طراحی سایر متریال‌ها رو داشته باشیم.

2.     طراحی پیچیده

کمدهای ممبران به خاطر داشتن طرح‌ و نقش‌های برجسته، طراحی پیچیده‌تری دارن.

3.     تمیزکاری سخت

کمدهای دیواری ممبران زودتر از سایر کمدها گرد و خاک جذب می‌کنن و تمیز کردن بدنه‌ی اون‌ها، به خاطر وجود برجستگی‌ها، از کمدهای ساده‌ی مسطح مشکل‌تر هست.

4.     قیمت نسبتا بالا

قیمت این متریال، در مقایسه با موارد مشابه، کمی بیشتر و البته به خاطر ضخامت و کیفیت بالاتر اون هست.

5.     حساسیت به نور و حرارت

نور و حرارت، دشمن‌های اصلی پوشش ممبران هستن. اگه کمد دیواری شما در معرض نور شدید هست و یا قرار هست در فضایی با حرارت بالا نصب بشه، بهتره به متریال‌های دیگه فکر کنین. چون روکش ممبران تغییر رنگ می‌ده. حتی در مواردی ممکن هست ترکیب چسب بر اثر حرارت تغییر کنه و روکش از زمینه جدا بشه.

کمد دیواری ممبران سفید با کشوها و رگال آویز لباس

6.     کاهش مقاومت در برابر رطوبت در صورت خراشیدگی

ممبران در صورت خراشیدگی روکش، در برابر رطوبت بسیار زیاد هم مقاومت خوبی نداره. پس اگه در منطقه‌ای شرجی زندگی می‌کنین یا مقدار زیادی بخار آب در معرض کمد دیواری وجود داره، به این مسئله دقت کنین.

7.     امکان جدا شدن روکش

اجرای غیر حرفه‌ای، نگهداری نامناسب و یا شرایط آب و هوایی منطقه، می‌تونه باعث جدا شدن سریع روکش از کمد بشه.

8.     احتمال خراشیدگی روکش

کمد دیواری‌های ممبران با وجود ضخامت و استحکام بالایی که دارن، در برابر خش و بریدگی آسیب پذیر هستن. پس اگه کمدی دیواری برای اتاق کودک یا فضایی پر رفت و آمد می‌خواین، شاید بهتر باشه به سایر گزینه‌های روی میز هم فکر کنین.

9.   پیدا نشدن طرح‌های قدیمی‌تر برای تعمیر خرابی‌ها

نوع بازار کار این محصولات به این شکل هست که مدل‌ها، طرح‌ها و حتی رنگ‌های روکش‌های ممبران به مرور زمان تغییر می‌کنه و جای خودش رو به طرح‌های جدید می‌ده. پس اگه بعد از چند سال قصد تعمیر بخشی از کمد دیواری اتاق خودتون رو داشته باشین، ممکن است جنس یا رنگ اون سال‌ها، به راحتی پیدا نشه.

10.  وابستگی زیاد به مهارت سازنده

نتیجه‌ی نهایی اجرای یک کمد دیواری با جنس ممبران، به عوامل مختلفی بستگی داره که در قسمت قیمت گذاری به توضیح مفصل اون‌ها خواهیم پرداخت. اما مهم‌ترین عامل که روی کیفیت نهایی کار تاثیر می‌ذاره، تخصص سازنده‌ی کمددیواری هست. پس نمی‌شه همیشه کیفیت و دوام هر کمد ممبران رو تضمین کرد، مگر این که به متریال و تخصص مجری نگاه کنیم.

کمد دیواری ممبران شیک به رنگ سفید و ویترین و میز آرایش

قیمت کمد دیواری ممبران چند است؟ چگونه قیمت‌گیری دقیق داشته باشیم؟

ابتدا شما رو با قیمت متری کمد دیواری ممبران آشنا می‌کنیم. قیمت گذاری متری کمد ممبران، بر اساس متر مربع (عرض در ارتفاع، با عمق استاندارد) هست که در صورت ساخت با عمق 60 سانتی متر، به ازای هر 10 سانتی متر، 10 درصد افزایش قیمت کل داریم.

لیست قیمت کمد دیواری ممبران مهر 0

 

حداکثر قیمت (تومان)حداقل قیمت (تومان)نوع متریال کمد دیواری
3,800,0002,500,000کمد دیواری ممبران

نکته مهم:

در نظر داشته باشید که قیمت متری اصلا دقیق نیست و برای قیمت گیری دقیق، باید از کمدساز بخواین که حضوری به منزل شما بیاد و بعد از اندازه گیری و مشخص کردن جزئیات کمد، قیمت دقیق رو به شما بگه. البته برای قیمت گیری دقیق، یک راه آسان تر هم وجود داره که در ادامه گفتیم.

قیمت دقیق کمد دیواری ممبران رو از سلام ساختمان بپرسین!

اگه دنبال قیمت دقیق کمد دیواری دلخواه خودتون هستین، می‌تونین با متخصصین تیم سلام ساختمان مشورت کنین تا از قیمت روز و جزئیات اجرایی انواع کمددیواری مطلع بشین. سلام ساختمان یک بازار آنلاین برای ساخت کمددیواری هست.

مطمئن باشین که سلام ساختمان قیمت‌های منصفانه‌ی یک اجرای حرفه‌ای در این حوزه رو به شما میگه. اما اگه این قیمت‌ها باز هم کافی نبودن، می‌تونین از دو متخصص مستقل و حرفه‌ای شهر خودتون که سلام ساختمان به شما معرفی می‌کنه، بخواین تا به منزل شما بیان و قیمت دقیق رو به شما بگن تا خیالتون از بابت منصفانه بودن قیمت‌ها راحت باشه.

هشت نکته قیمتی مهم در مورد کمد دیواری ممبران چیست؟

در قیمت گذاری کمددیواری ممبران، باید به موارد بسیاری توجه کرد. در زیر لیستی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت کمد دیواری ممبران رو آوردیم:

  1. جالبه بدونین ستون، تاج و پاخور جزئی از کار هستن و در قیمت گذاری تغییری ایجاد نمی‌کنن، امّا سر ستون و گل کتیبه به خاطر جنس متفاوتی که دارن، مبلغی جداگانه در فاکتور نهایی دارن.
  2. نکته‌ی مهم دیگه در قیمت گیری این هست که مبلغ نهایی نباید به صورت متری سوال بشه! چون شما رو گمراه می‌کنه. بهتر است با حضور کمدساز در محل و تعیین جزئیات و متراژ دقیق کُمُدی که مد نظرتون هست، فقط و فقط قیمت نهایی رو از کمدسازها بخواین تا دچار ضرر نشین.
  3. توصیه‌ی بعدی ما، کمک گرفتن از یک مجری حرفه‌ای و متخصص هست. شاید بتونین در قسمت‌های دیگه‌ی کار صرفه‌ جویی کنین، امّا انتخاب یک مجری خبره، از مهم‌ترین واجبات است! این توانمندی و مهارت مجری در تولید کمد دیواری است که از ضررهای بعدی جلوگیری می‌کنه.
  4. کیفیت ام دی اف به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردار است (عمدتاً استفاده از محصولات ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، کره و آلمان رایج هستن).
  5. جنس چسب وکیوم (محصولات آلمانی در این زمینه پیشرو هستن) در قیمت نهایی کار خیلی تاثیر داره.
  6. کیفیت روکش ممبران مورد استفاده از تعیین کننده‌ترین موارد در قیمت کمددیواری محسوب می‌شه که محصولات ایرانی، کره‌ای و چینی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن.
  7. تکنولوژی (دستگاه وکیوم) مورد استفاده در تولید ممبران نیز تاثیر زیادی در بالارفتن هزینه ها دارد.
  8. و در نهایت طرح انتخابی هم روی تعیین قیمت تاثیر گذار هست. طبیعتاً هر چه طرح پیچیده‌تر و پرکارتر باشه، قیمت نهایی کار بیشتر میشه.

عوامل تأثیرگذار در قیمت کمد دیواری ممبران سفید

هشت نکته در مورد نحوه‌ی نگهداری و تمیز کردن کمد دیواری ممبران!

  1. برای تمیز کردن کمد ممبران از دستمالی مرطوب استفاده کنین که پرز نداشته باشه. استفاده از اسکاچ و پارچه‌های زبر رو هم فراموش کنین چون ممکنه به کمد شما آسیب بزنن.
  2. لکه‌های ایجاد شده روی بدنه‌ی کمد رو در لحظه پاک کنین چون ممکن است رنگ پوشش رو تغییر بدن.
  3. از کمد در برابر نور خورشید و حرارت بالا محافظت کنین.
  4. برای پاک کردن برجستگی‌ها و گوشه‌های طرح‌ها، می‌تونین از یک بُرس نرم کمک بگیرین. به کار سرعت می‌بخشه.
  5. دستمال رو از بالا به پایین و در جهت رگه‌های سطح بکشین تا به خوبی تمیز بشن.
    کمد دیواری ممبران به رنگ سفید
  6. بهتر است تا حد امکان از محلول‌های شوینده استفاده نشه. امّا اگه ضروری بود، از محلول شیشه پاک کن رقیق شده با آب، محلول مایع ظرف شویی/ سرکه‌ی سفید و آب کمک بگیرین. این طوری آسیب چندانی نخواهد داشت.
  7. بهتر است جهت احتیاط، هر کدام از این محلول‌ها ابتدا روی قسمت‌های داخلی کمد امتحان بشن.
  8. در مواجهه با لکه‌های سخت، از ترکیب سرکه‌ی سفید و جوش شیرین، ترکیبی خمیری درست کنین و اجازه بدین به مدت 5 دقیقه روی سطح لکه قرار بگیره. بعد، با آب گرم بشورین و با دستمالی نرم، فوری خشک کنید.

چند مدل کمد دیواری ممبران چشم نواز و کاربردی!

برخی مدل‌های کمددیواری ممبران عبارت‌اند از:

  1. کمد دیواری ممبران آینه دار
  2. کمد دیواری ممبران سفید
  3. کمد دیواری ممبران کودک و نوجوان
  4. کمد دیواری ریلی ممبران
  5. کمد دیواری ممبران کَم جا
  6. کمد دیواری ممبران غیر سفید

چطوره در نهایت مدل‌های مختلف کمد دیواری‌های ممبران که در بالا گفتیم رو ببینیم؟!

کمد دیواری ممبران سفید با درب آینه دار

1.     کمد دیواری ممبران آینه دار

در اینجا چند طرح کمد دیواری ممبران با آینه و طراحی چشم نواز رو می‌بینیم. از این مدل‌ها می‌تونین به عنوان کمد دیواری برای اتاق خودتان الگوبرداری کنین.

کمد دیواری ممبران سفید سلطنتی با درب آینه دار

مدل کمد دیواری ممبران سفید با درب آینه دار

مد کمد دیواری ممبران سفید با درب آینه دار

درب‌های طرح ویترین و البته یک تاج از جنس ممبران، همان چیزی است که از یک کمد سلطنتی و کلاسیک انتظار دارین.

کمد دیواری ممبران کلاسیک رنگ کرم

2.     کمد دیواری ممبران سفید

سفید از اون رنگ‌هایی است که از قدیم مُد بوده و هنوز هم کلی طرفدار پر و پا قرص داره. نه تنها کمد، بلکه در بین کابینت‌های ممبران هم، کابینت آشپزخانه سفید طرفداران خیلی زیادی داره. در زیر چند نمونه کمددیواری ممبران سفید رو می‌بینیم.

کمد دیواری ممبران کلاسیک به رنگ سفید

همه‌ی رنگ‌ها نمی‌تونن مثل سفید، جادو کنن و فضای اتاق و کمد لباس رو بزرگ‌تر از چیزی که هست نشان بدن. علاوه بر این، رنگ سفید به راحتی با سایر رنگ ها و وسایل منزل هماهنگ می شه. البته کمد سفید خصوصیات خوب دیگه‌ای هم داره که ترجیح می‌دیم با سند و مدرک و با کلی تصویر جذاب، این خصوصیات رو به شما نشان دهیم.

کمد دیواری روکش وکیوم یا ممبران؛ رنگ سفید و درب ویترینی

به عکس زیر نگاه کنید! واقعاً رنگی بهتر از سفید برای نشان دادن جزییات سراغ دارید؟ جلوه‌ی این دستگیره‌های طلایی و البته این کنده‌کاری‌های ساده‌ی cnc روی کدام رنگ جز سفید، به این زیبایی مشخص می‌شد؟ پس اگر عاشق جزییات هستید، بهتر است سفید را در بالای لیست رنگ‌های دوست‌داشتنی‌تان قرار دهید.

کمد دیواری ممبران سفید طلایی طرح کلاسیک

3.     کمد دیواری ممبران کودک و نوجوان

به عکس زیر نگاه کنید! بچه‌ها هم مثل ما به جزئیات دقت می‌کنند، بنابراین معمولاً یک کمد دیواری پر نقش و نگار، برای آن‌ها خیلی جذاب است. یک کمد با چند قفسه‌ی جادار و کلی طراحی cnc  و دستگیره‌های کوچک نقره‌ای، شاید همان چیزی باشد که مدت‌ها به دنبالش بوده‌‌اید

کمد دیواری ممبران سفید کم جا با قفسه‌ی جادار و دستگیره‌های کوچک نقره‌ای

4.     کمد دیواری ریلی ممبران

اما تصویر زیر یک مدل کمد دیواری ریلی از جنس ممبران است که فضای کمتری رو اِشغال می‌کنه.

کمد دیواری ریلی ممبران رنگ سفید کرم

5.     کمد دیواری ممبران کم جا

پروژه‌های کمد و تخت کَم‌جای ممبران رو دیدین؟! در زیر می‌تونین این مدل رو هم مشاهده کنین.

تخت و کمد دیواری ممبران سفید

و یا در تصویر زیر، کمددیواری کم‌جایی رو می‌بینین که از فضای اندک زیر شیروانی، برای ساخت کمد ممبران استفاده کردن.

کمد دیواری ممبران سفید با کشوهای متعدد

6.     کمددیواری ممبران غیر سفید

این هم طرح‌هایی غیر سفید از کمد دیواری ممبران:

کمد دیواری ممبران قهوه ای با روکش pvc

تخت خواب و کمد دیواری ممبران قهوه ای

کمد دیواری ممبران طرح چوب

سخن آخر

ساخت یا خرید کمد دیواری ممبران، از اون انتخاب‌هایی نیست که بتونیم هر روز تغییرش بدیم، بنابراین بهتر است با در نظر گرفتن شرایط و کسب اطلاعات کافی، یک‌بار برای همیشه بهترین انتخاب رو انجام بدیم.

در ضمن به دلیل اهمیت مهارتِ سازنده‌ی کمد دیواری ممبران در کیفیت نهایی، می‌تونین از تیم حرفه‌ای سلام ساختمان هم مشاوره رایگان بگیرین و به کمک سلام ساختمان، کمدساز حرفه‌ای شهر خودتون رو پیدا کنین. فقط کافیه در لینک زیر، ثبت درخواست کنین تا بتونین از این خدمات رایگان استفاده کنین.

ثبت درخواست کمد دیواری

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +