5.0 0

رویای کابینت 47 میلیونی به واقعیت تبدیل شد!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  5 مرداد 1400
رویای کابینت 47 میلیونی به واقعیت تبدیل شد!

امروزه با این همه افزایش قیمت، داشتنِ یک کابینت 47 میلیونی که بتونه خیلی زیبا و کاربردی هم باشه، تقریبا به یک رویا تبدیل شده! اما . . .

دراین مقاله قصد داریم ویژگی های کابینتی رو معرفی کنیم که در همین تهران خودمون و توسط آقای حسن عبدالله زاده، متخصص سلام ساختمان، تنها با 47 میلیون تومان اجرا شده. بریم تا در ادامه ببینیم این کابینت چه ویژگی هایی داره؟!

1-جنس بدنه کابینت

بدنه این کابینت از ترکیب ورق MDF طوسیِ برندِ آلفا و فرامیدِ طرح چوب ساخته شده. همونطوری که در عکس زیر می‌بینید، درب های کابینت، طوسی رنگ هستن و بدنه‌ی داخلی به رنگ قهوه ای و طرح چوب هست. از این ترکیب رنگ می‌تونین برای فضاهای مدرن، خیلی استفاده کنین.

رویای کابینت 47 میلیونی به واقعیت تبدیل شد! (2)

2-صفحه روی کابینت

صفحه روی این کابینت، از چوب بلوط آمریکایی عرض 90 سانتی متری ساخته شده. رنگ روشن و زیبای این چوب، باعث افزایش لطافت و زیبایی آشپزخانه شما میشه. صفحه‌ی گردی که روی اپن این آشپزخانه کار شده نیز، از جنس چوب بلوط هست و ایده ای خلاقانه برای افزایش زیبایی اوپن های ساده به حساب میاد. از این صفحه می‌تونین برای قرار دادن دکوری ها، ظرف‌های چند قسمتی شکلات و یا یک گلدان زیبا استفاده کنین.

کابینت ام دی اف روکش دار و ام دی اف فوق برجسته تهران (10)

3-کشوهای مگنتی کابینت

کشوهای این کابینت آشپزخانه دستگیره ندارن و به حالت مگنتی در زیر اوپن قرار گرفتن. این مدل کشوها با فشار دادن باز و بسته میشن و دیگه خبری از دستگیره های بزرگ روی درب اون ها نیست. سادگی در این طراحی باعث زیبایی اون شده.

4-لولاهای درب کابینت

درب های قسمت های کمدی این کابینت دارای آرام بند هستن و دیگه مشکل محکم بسته شدن برای درب های این کابینت وجود نداره. لولاهای استفاده شده در این کابینت، لولا آرام بند کلیپس دار برند emit هستن.

البته تشخیص این موضوع که کابینت ساز از چه برندهایی برای شما استفاده می‌کنه، خیلی ممکن نیست. تنها راه حل این هست که کابینت ساز مطمئنی رو انتخاب کنین که بتونین بهش اعتماد کنین. برای پیدا کردن کابینت ساز مطمئن، میتونین از سلام ساختمان کمک بگیرین و خیالتون راحت باشه که یک تیم، نظارت بر کار کابینت ساز شما رو بر عهده دارن. فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین و به صورت رایگان کابینت سازتون رو پیدا کنین:

مشاوره رایگان کابینت

رویای کابینت 47 میلیونی به واقعیت تبدیل شد! (1)

5-جایگاه وسایل برقی در طراحی کابینت

شما می‌تونین در این کابینت برای قرار دادن وسایل برقی، چند جایگاه ویژه در نظر بگیرین. این قفسه ها برای یخچال، فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی در نظر گرفته میشن. همونطوری که می‌بینید، ماشین ظرفشویی در قسمت زیر سینک نصب میشه، اما بقیه وسایل در سمت دیگه قرار می گیرن و در بالای اون ها هم، از کمد های بدون دستگیره می‌تونین استفاده کنین.

کابینت 47 میلیونی (2)

ایده‌‌ی خلاقانه ای که در این کابینت استفاده شده، ساخت کابینت های بالایی قسمتی از آشپزخانه، به شکل پنجره های مربعی چوبی هست. این طرحِ جالب، نمای متفاوت و جذابی رو به آشپزخانه شما هدیه میده و اون رو از سادگی در میاره. اگه از این طرح خوشتون اومده و یا می‌خواین کابینت ساز برتر شهرتون رو پیدا کنین تا بتونه کابینت 47 میلیونی مخصوص شما رو بسازه، میتونین روی لینک زیر کلیک کنین و اون رو به صورت کاملا رایگان در سرتاسر ایران پیدا کنین:

جستجوی رایگان کابینت ساز

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments