5.0 0

کابینت کمدی چیست؟ 15 مدل متنوع از کابینت کمدی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  21 فروردین 1402
کابینت کمدی چیست؟ 15 مدل متنوع از کابینت کمدی

کابینت کمدی در اصطلاح دکوراسیون داخلی به بخشی از کابینت گفته میشه که از روی زمین شروع میشه و بدون شکست، تا بالا میره، مثل یک کمد. در واقع این قسمت‌های کابینت، به دو تکه زمینی و دیواری تقسیم نمیشن. مدل کابینت کمدی بستگی به مدل لوازم خانگی آشپزخونه و طراحیِ سایر قسمتهای کابینت داره. در ادامه یک سری ایده خیلی خوب از کابینت کمدی ممبران و ساده رو برای شما آماده کردیم که با هم بررسی شون می کنیم.

مدل های کابینت کمدی

کابینت کمدی 1

همونطور که در این تصویر می بینید، اغلب اوقات لوازم الکترونیکی مانند فر و مایکروفر چیزهایی هستن که در دل کابینت کمدی قرار می گیرن.

کابینت کمدی 2

کابینت ممبران کمدی یکی از طرح‌های مورد پسند افراده که هم زیبایی بسیار چشمگیری داره و هم برای طراحی، آزادی عمل بیشتری به شما می‌ده.

کابینت کمدی 3

اینم یه کار شیک دیگه از کابینت کمدی روکش چوب ساده سفید که به زیبایی با لوازم الکترونیکی طرح استیل هماهنگ شده. یکی از مزیت‌های ویژه کابینت کمدی اینه که فضای آشپزخونه رو بسیار باز می‌کنه؛ چون وسایل جاگیر آشپزخونه رو در دل خودش جا می‌ده.

کابینت کمدی 4

برای اینجور طرح‌ها هیچ حد و مرزی وجود نداره. ببینید چطور در این آشپزخونه لوازم سفید رنگ با کابینت کمدی سفید ترکیب شده و کاملاً با هم یکی شدند. جالب اونکه یخچال آشپزخونه هم در این طرح، به بخشی از کابینت تبدیل شده.

کابینت کمدی 4

کابینت کمدی چوبی یا طرح چوب هم میتونه یک انتخاب زیبا باشه برای هماهنگ شدن با لوازم طرح استیل. نکته مهم درباره این انتخاب اینه که حداقل یک اِلمان دیگه از آشپزخونه با رنگ و طرح کابینت هماهنگ باشه. مثل این کار که سرامیک کف با رنگ چوب در هماهنگی کامله.

کابینت کمدی 6

به این طرح شیک دقت کنید. کابینت کمدی ممبران یا ام دی اف رنگ خاکستری با دستگیره‌های اسپرت و استیل که با لوازم خانگی استیل آشپرخونه کاملاً هماهنگه و این کار رو تبدیل به یک کار یونیک و زیبا کرده.

کابینت کمدی 7

برای ایجاد خلاقیت بیشتر بهتره نگاهی از بیرون‌تر به طرح‌های کابینت کمدی داشته باشیم. در این تصویر می بینید که صفحه کورین روی جزیره وسط آشپزخونه طرح براق و شبه استیل داره و حتی گاز رو میزی، و یخچال از جنس استیل هستند و از این سو فر و مایکروفر در دل کابینت کمدی جای گرفتند و میشه گفت تمامی کار مثل یک سمفونی زیبا در هماهنگی کامله.

کابینت کمدی 8

اینم یه طرح یونیک دیگه از کابینت کمدی شیک به رنگ نوک مدادی تیره که از نظر ترکیب رنگ کاملاً با لوازم استیل آشپرخونه در هماهنگیه و از طرف دیگه دستگیره‌های طلایی کار، زیبایی چشم نوازی به این کابینت بخشیده.

کابینت کمدی 9

یه آشپزخونه شیک و جذاب با کابینت ‌هایگلاس کمدی که با وجود کوچکی و فضای کم، به دلیل استفاده از رنگ سفید و ‌های گلاس در کابینت‌ها و آینه در دیوار روبرو، کاملاً تبدیل به یک آشپزخونه دلباز شده و اصلا احساس کوچکی به آدم نمی‌ده.

کابینت کمدی 10

کابینت کمدی 11

دو کابینت کمدی ممبران شیک و زیبا که ترکیبی از رنگ‌های مشکلی و نقره‌ای و استیله. در طرح اول محل قرارگیری یخچال در وسط تعیین شده و سایر وسایل در دو طرف جای گرفتند که اون هم به نوبه خودش زیبا است. در طرح دوم اما نکته جذاب در هماهنگی کامل رنگ و طرح کلی کابینت‌ها با سایر وسایله موجود در آشپزخونه است.

کابینت کمدی 12

درست کردن کابینت کمدی برای آشپزخونه هایی که از کمبود فضا رنج می برند خیلی اهمیت داره. مثل همین کابینت کمدی طرح چوب که در پشت در و ستون ساخته شده و عملاً از یک فضای بی استفاده بهترین بهره رو برده.

کابینت کمدی 13

استفاده از کابینت‌های بدون دستگیره این روزها بسیار باب شده. این کابینت‌ها که به دستگیره مخفی هم معروف هستند، در قسمت بالایی درب‌های و کشوها یک تورفتگی به شکل منحنی دارند که اصطلاحاً به دستگیره مخفی معروف هست. در اینجا یک طرح فوق العاده از ترکیب این طرح با کابینت کمدی رو می‌بینیم که بسیار هم زیبا است.

کابینت کمدی 14

باز هم یک طرح زیبای دیگه که مایکروفر و یخچال رو در قلب کابینت کمدی جای داده و حتی در بالای یخچال جایی برای نگهداری شیشه‌های نوشیدنی تعبیه کرده که به نوع خودش زیبا است. همینطور زیبایی دیگر این آشپزخونه بخاطر جزیره ایه که به عنوان اوپن هم ازش استفاده میشه.

کابینت کمدی 15

کابینت هایگلاس کمدی میتونه طرح‌ها و رنگ‌های بی شماری رو شامل بشه. در طرح بالا دیوار رنگی پشت کابینت‌ها فضای اسپرت و البته بسیار روح نوازی رو ایجاد کرده. این کابینت‌ها هم نوع دیگری از دستگیری مخفی دارن. یعنی با یک ضربه بسیار آرام باز میشن و مکانیزم شون مگنتیه که داخل اون‌ها نصب میشه.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments