3.2 3

کابینت پولیشی خاص‌ترین نوع کابینت

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  10 مرداد 1402
انواع مدل_های کابینت پولیشی ساخته شده در سلام ساختمان

همیشه شنیده‌ایم: «آشپزخانه قلب تپنده‌ی خانه است» اما این قلب بدون اجزای ضروری‌ای مثل کابینت، حتماً اختلال تپش پیدا می‌کند! به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب درباره‌ی یکی از جدیدترین انواع کابینت آشپزخانه یعنی کابینت پولیشی صحبت کنیم. پس اگر نقشه دارید که با خرید کابینت تپش قلب خانه‌تان را تنظیم کنید، بهتر است فعلاً دست نگهدارید چون احتمالش زیاد است که جذابیت کابینت‌های پولیشی هر تصمیمی را که تا الان گرفته‌اید، تغییر دهد! پس با ما همراه باشید تا با این کابینت‌های جذاب بیشتر آشنا شوید.

در ادامه قرار است چه چیزهایی را بدانیم؟

برای خیلی از ما، کابینت‌های رایج خسته کننده هستن و ظاهر جذابی ندارن. اگه شما هم به دنبال ظاهری خاص و مدرن هستین، کابینت‌های پولیشی می‌تونن انتخاب و جایگزین مطلوبی برای شما باشن. بنابراین برای:

شناخت بهتر کابینت‌های پولیشی و رنگ پولیش، مزایا و معایب، مراحل پولیش کاری، مقایسه کابینت پولیشی با سایر کابینت های مشابه، کاربردهای ماده‌ی پولیش و سایر نکات کاربردی، این مطلب رو تا انتها دنبال کنین تا با فرآیند پولیش و کابینت‌های پولیشی آشنا بشین. برای شروع، بهتر است بدونیم اصلاً پولیش چی هست و فرآیند پولیش کردن چوب، چگونه فرآیندی هست.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

از رنگ پولیش چه می‌دانید؟

قبل از اینکه سراغ این سؤال برویم که  کابینت پولیشی چیست؟  خوب است کمی درباره خودِ پولیش صحبت کنیم. واژه‌ی پولیش برای ما اصطلاح جدیدی نیست و احتمالاً در خودروسازی یا کاربردهای مهندسی و با هدف جلادهی به گوش ما خورده. پولیش مایعی با سیالیت بالا و تقریباً خمیری‌ شکل است که به‌ عنوان رنگ روی سطوح مختلفی از جنس پلاستیک، شیشه، چوب و فلز اسپری می‌شود.

این رنگ با داشتن مواد ساینده‌، مثل سمباده عمل می‌کند و سطح را جلا می‌دهد، برای همین به آن پولیش می‌گویند. پولیش به‌عنوان خاص‌ترین رنگ مورد استفاده برای چوب یا ام دی اف شناخته می‌شود. رنگ پولیش علاوه بر اینکه در مراحل تولید، حساسیت‌های زیادی دارد، هزینه‌ی اجرایی‌اش هم بالاست. به همین دلیل کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. پولیش کاربردهای فراوانی روی سطح اجرایی دارد، از جمله:

1. لکه‌زدایی و هموار کردن

با انجام پولیش صحیح، تماملکه‌ها و آلودگی‌های روی سطح از بین می‌رن و سطحی هموار و یک دست خواهیم داشت. چون با پولیش کردن و ایجاد یک لایه روی سطح، تمام فراز و نشیب‌ها و خط و خش‌های سطح رو پر می‌کنیم.

2. جلوگیری از اکسیداسیون

بعلاوه، پولیش روی هر سطحی، مثل لایه‌ای پوششی عمل می‌کنه و سطح رو در برابر اکسیداسیون و آسیب‌هایی که در مجاورت با هوا به وجود میان، مقاوم می‌کنه.

3. زیباسازی و براقیت

پولیش از لحاظ ظاهری نیز، تاثیر چشم‌گیری در زیبایی سطوح داره. زیرا به اون جلا می‌ده و اون رو به خوبی براق و درخشنده می‌کنه.

4. افزایش استحکام

صبر کنین! هنوز هم هست! با اجرای پولیش، استحکام سطح هم بهبود پیدا می‌کنه. چرا؟ چون ضخامت سطوحی که با تکنیک پولیش آماده سازی می‌شن، حداقل 2 الی 3 میلی‌متر بیشتر از باقی انواع سطوح است. از طرفی می‌دونیم هر چی ضخامت سطحی مانند کابینت بیشتر باشه، مقاومت اون در برابر ضربه بیشتر می‌شه. پس با کوچک‌ترین ضربه‌ای دچار فرورفتگی و یا خمیدگی نمی‌شه و چی از این بهتر؟!

5. مقاوم سازی در برابر آب

سطوح پولیشی، به طور صد در صد در برابر آب و رطوبت مقاوم هستن. بنابراین می‌شه به راحتی و بدون هیچ گونه نگرانی‌، اون‌ها رو شست. پولیش زدن، سطح رو با هر جنسی که باشه، یک دست و کاملا مقاوم در برابر نفوذ آب می‌کنه.

6. افزایش مقاومت در برابر ضربه

و در نهایت، سطوح پولیشی در برابر ضربه مقاومت بالایی دارن. خش و ترک به این آسونی‌ها روی سطح پولیش شده ایجاد نمی‌شه و در صورتی که این اتفاق بیفته، قابل تعمیر و ترمیم هستن. این کابینت‌ها در برابر حرارت و نور هم مقاومت خوبی دارن و از شکل نمی‌افتن.

پولیش کاری

امّا پولیش در آشپزخانه چه معنایی می‌تونه داشته باشه؟! صبر کنین تا برای شما توضیح بدیم!

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت پولیشی چیست؟

جالب است بدانید که کابینت‌های پولیشی در بازار ایران، به اسم کابینت انزو هم شناخته می‌شوند اما در اصل انزو برندی از شرکت زنتیک (Zentique) ایتالیا است. اما از آنجایی‌ که طراحی کابینت پولیشی شبیه این برند است، نام انزو هم رویشان خوش نشسته است! البته با توجه به اینکه در ایران هیچ کدام از این کابینت‌ها را شرکت زنتیک تولید نکرده، پس بهتر است به اسم خودشان یعنی کابینت پولیشی صدایشان بزنیم. اگر هم خیلی اصرار دارید که از یک نام خارجی استفاده کنید بهتر است بگویید کابینت طرح انزو.

هرچند این عبارت هم خیلی نمی‌تواند دقیق باشد، چون انزو کابینت‌های دیگری هم دارد که به جای پولیش دارای روکش وکیوم‌اند! البته زیاد درگیر این موضوع نشین، چون در انتهای مقاله به بررسی دقیق مقایسه کابینت‌های مشابه با کابینت پولیشی پرداختیم.

در تعریف کابینت پولیشی به طور خلاصه می‌توان گفت که . . .

ضخامت اوّلیه ام‌دی‌اف استفاده شده در کابینتی که تکنیک پولیش روی اون انجام می‌شه، چیزی در حدود 25 میلی‌متر هست. البته ضخامت های دیگه‌ای هم وجود دارن که به طور خاص تر استفاده میشن. برای رنگ آمیزی سطح این کابینت‌ها از یکسری رنگ های براق به عنوان پوشش استفاده می‌شه. در نهایت هم، بعد از اینکه چند لایه رنگ روی سطح اعمال شد، سطح رو پولیش‌کاری می‌کنن که در بخشی مجزا به توضیح این فرآیند می‌پردازیم.

پولیش کردن کابینت (1)

این دسته کابینت‌ها عمدتاً به رنگ سفید هستن. امّا هیچ الزامی وجود نداره که حتماً به این رنگ تولید بشن و می‌شه از رنگ‌های دیگه‌ای هم برای این کار استفاده کرد. امّا چون رنگ سفید، رنگ پرطرفداری هست و فضای خانه رو دل‌بازتر نشان می‌ده، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیره. از طرفی براق بودن و جذابیت کابینت‌های پولیش شده با رنگ سفید، جلوه‌ی مضاعفی به فضای آشپزخانه میده. در کنار این کابینت‌ها، می‌شه از سنگ‌های کوارتز، کورین و یا سنگ‌های طبیعی برای صفحه‌ کابینت استفاده کرد تا ترکیب متناسبی ایجاد بشه. این کابینت‌ها، به نسبت کابینت‌های مشابه، قیمت بالاتری دارن و از گران قیمت‌ترین کابینت‌های موجود در بازار هستن، اون هم به خاطر تکنیک پیشرفته و تجهیزات هزینه‌بری هست که در طی فرآیند ساخت دارن. در ادامه، به صورت دقیق‌تر هر یک از موضوعات بالا رو بررسی می‌کنیم.

کابینت پولیشی

کابینت‌های پولیشی چطور ساخته می‌شن؟

و اما کابینت های پولیشی چطور ساخته میشن و برای ساخت اون‌ها چه اقداماتی لازم هست؟ در پاسخ به این سوال، ما برایتان مراحل تولید این کابینت‌ها را در ۵ مرحله خلاصه کرده ایم:

  1. در گام اوّل، به ورق ام‌ دی‌ اف (خام) که معمولا ورق با ضخامت 25 میلی‌متری رایج‌تر هست، احتیاج داریم. این ضخامت برای ما اهمیت داره و نباید کمتر از این مقدار باشه.
  2. در قدم بعد، ابعادی که برای تولید کابینت مد نظر هست رو، از ورقِ چوبیِ انتخاب شده در قسمت قبلی برش می‌دیم. سپس سطح ورقه‌های برش‌خورده رو با استفاده از دستگاه‌های CNC تمام اتوماتیک، ابزار می‌زنیم و حکاکی می‌کنیم.
  3. در مرحله‌ی سوم نوبت به رنگ‌آمیزی می‌رسد که حساس‌ترین قسمت، دقیقاً همین‌ جاست. در این مرحله‌ی سخت و دقیق، ماده‌ی خمیری پولیش را با تینر روان می‌کنیم. بعد از آن با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی به نام پیستوله، در یک محیط ایزوله، رنگ را به تمام سطح کار اسپری می‌کنیم.
  4. اسپری کردن رنگ در ۴ مرحله تکرار می‌شود که هر بار بعد از خشک شدن رنگ، باید سطح رنگی را با سمباده بسابیم. تکرار این مرحله از کار، باعث میشه تا حباب‌های ناشی از رنگ از بین برن و سطح مورد نظر، براق و یک‌دست بشه.
  5. در نهایت بعد از ۴ بار اسپری کردنِ رنگ و سمباده کشیدن، ضخامت نهایی رنگ به ۳ میلی‌متر می‌رسد. پس اگه به این مقدار رسیدین و سطح براق و همواری حاصل شده بود، تبریک می‌گیم! کار به خوبی انجام شده.

نکته مهم:

به عنوان یک نکته‌ی مهم لازم است بدانید که مراحل رنگ‌آمیزی در بالا، باید روی یک سطح کاملاً تراز و در شرایطی ایزوله انجام شود تا نتیجه‌ی کار صاف و یک‌دست به دست بیاد. حالا که درباره‌ی چگونگی ساخت کابینت پولیش سفید بیشتر می‌دانید، علت بالا بودن قیمت آن نیز،  برایتان قابل‌ قبول‌تر خواهد شد.  البته ما در ادامه به طور تخصصی‌تر به بررسی علل گران بودن قیمت این کابینت می‌پردازیم.

کابینت پولیشی خاص‌ترین نوع کابینت

چرا کابینت پولیشی نسبت به سایر کابینت‌ها گران‌تر است؟

همان طور که در قسمت‌های قبل اشاره کردیم، کابینت‌های پولیشی به نسبت سایر کابینت‌های موجود در بازار گران‌تر هستن. اما به چه علت؟

  • چون فرآیند ساخت آن‌ها دشوار و زمان‌بر است و به تجهیزات زیاد و گران‌قیمتی هم نیاز دارد.
  • همچنین ضخامت ام‌دی‌اف مورد استفاده در این کابینت‌ها نیز متفاوت است.
  • حتما تا این‌جا متوجه شدین که تولید کابینت‌های پولیشی به روش پاششی انجام می‌شه. پس لازم است تمام مراحل کار، در شرایطی ایزوله و به دور از هر گونه آلودگی و گرد و خاک انجام بشه. بنابراین فراهم کردن چنین فضایی، کار رو برای تولیدکنندگان این کابینت‌ها مشکل می‌کنه و هزینه‌های مضاغفی رو بر دوش اون‌ها می‌ذاره.

پس به طور کلی این شرایط سختِ کار و همین‌طور دستگاه‌های گران‌قیمت و تولید محدود این نوع کابینت‌ها، همگی دست به دست هم داده‌اند تا کابینت های پولیشی به خاص‌ترین و گران‌قیمت‌ترین نوع کابینت تبدیل شوند. امّا در مجموع، زیبایی و دوام بسیار بالای این کابینت‌ها، می‌تونه شما رو برای اجرای اون‌ها مجاب کنه. پس اگه شرایط مالی برای اجرای این کار مساعد هست و از ظاهر اون خوشتون اومده، برای اجرای کابینت شک نکنین، چون کاری با دوام و زیبا در انتظار آشپزخانه شماست.

کابینت آشپزخانه پولیش (2)

کابینت‌ پولیشی در مقایسه با 2 مدل کابینت‌ مشابه، چگونه است؟

برای شناخت بهتر کابینت‌های پولیشی، بد نیست 2 نمونه از انواع کابینت‌های مشابه رو، با کابینت‌ پولیشی مقایسه کنیم:

1. مقایسه کابینت انزو با کابینت پولیشی

کابینت‌های انزو از جدیدترین کابینت‌های موجود در بازار هستن و در دسته‌ی کابینت‌های مدرن قرار می‌گیرن. این کابینت‌ها با بدنه‌ی براق و طراحی خاصی که دارن، خیلی زود جای خودشون رو در طراحی دکوراسیون آشپزخانه پیدا کردن. اما چه ارتباطی بین کابنیت پولیشی و انزو وجود داره؟

در جواب باید بگیم که کابینت‌های انزو در دو دسته‌ی اصلی زیر قرار می‌گیرن:

  • کابینت‌های انزو با روکش پی‌وی‌سی (که نوعی کابینت ممبران محسوب می‌شود)
  • – کابینت‌های انزو با رنگ پلی‌اورتان

دسته‌ی دوم همان کابینت‌های پولیشی هستن و در واقع، کابینت‌های پولیشی، نوعی از کابینت‌های انزو محسوب می‌شن.

انزو

2.  مقایسه کابینت ممبران با کابینت پولیشی

کابینت پولیشی مانند کابینت وکیوم (ممبران) دارای مغزی ام دی اف خام است، با این تفاوت که به جای استفاده از تکنولوژی وکیوم برای روکش کردن سطح کابینت، رنگ پولیش را روی سطح‌ آن‌ها اسپری می‌کنند. هرچند تفاوت کابینت‌های پولیشی با انواع کابینت وکیوم بیش از این حرف‌هاست، اما در ادامه به چند تفاوت کابینت پولیشی و وکیوم که مهم تر هستن اشاره می‌کنیم:

  • قطر ورقه‌های ام دی افی که در کابینت رنگ پولیش به‌کار می‌رود، ۲۵ میلی‌متر است درحالی‌که قطر این ورقه‌ها در کابینت وکیوم حداکثر به ۱۸ میلی‌متر می‌رسد.
  • روکش کابینت پولیشی ضخیم‌تر از کابینت وکیوم است.
  • به دلیل اینکه برش کابینت های پولیشی با دستگاه CNC انجام می‌شود، قطر لبه‌هایشان از لبه‌‌ی کابینت وکیوم، 8 میلی‌متر کمتر است.
  • کابینت های پولیشی همگی به رنگ سفید و کاملاً براق هستند ولی اکثر کابینت های ممبران سطحی مات دارن.
  • کابینت رنگ پولیش به دلیل جنس، مواد به‌کاررفته در آن و مراحل ساخت ویژه‌اش، قیمت بالاتری نسبت به انواع کابینت‌های وکیوم دارد. این کابینت جزء کابینت های گران بازار به حساب می آید.

کابینت‌های پولیشی (2)

معرفی کابینت ساز

کابینت رنگ پولیش چه مزایایی دارد؟

کابینت پولیش سفید با داشتن ویژگی‌ها و مزایای منحصربه‌فردشان خیلی‌ها را شیفته‌ی خودشان کرده‌اند. در ادامه این مزیت‌ها را با هم مرور می‌کنیم، شاید شما هم به جرگه‌ی این شیفتگان پیوستید!

  1. استفاده از رنگ پولیش باعث می‌شود ضخامت کابینت های پولیشی در حدود ۲ تا ۳ میلی‌متر بیشتر از سایر کابینت‌ها باشد. ضخامت بیشتر هم به استحکام ورقه‌ها کمک می‌کند. به‌ همین دلیل این کابینت‌ها در اثر فشار تاب برنمی‌دارند و شکل طبیعی‌شان را از دست نمی‌دهند.
  2. خمیر پولیشی روی کابینت‌ها مثل یک ضربه‌گیر محکم عمل می‌کند. برای همین در اثر ضربه آسیب نمی‌بینند و یا دچار فرورفتگی نمی‌شوند.
  3. کابینت رنگ پولیش کاملاً ضدآب است. چون تمام قسمت‌های بدنه‌شان به‌طور کامل با ماده‌ی پولیش پوشیده می‌شود و هیچ راه نفوذی برای آب و رطوبت باقی نمی‌ماند. به‌خصوص اگر در مناطق مرطوب زندگی می‌کنید این مورد می‌تواند مزیت بسیار مهمی برایتان باشد.
  4. منحصر بودن رنگ کابینت های پولیشی به سفید، باعث تمایزشان نسبت به سایر کابینت‌ها شده است. علاوه‌براین کابینت پولیش سفید هم آشپزخانه را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و هم ست کردن وسایل را ساده می‌کند.
  5. ضدخش است اما اگر به‌وسیله جسم سختی خراشی رویشان ایجاد شود به‌راحتی قابل ترمیم‌اند.
  6. در برابر حرارت و نور مستقیم خورشید مقاومت بالایی دارد.

پولیش کردن کابینت (2)

معایب کابینت پولیشی چیست؟

کابینت پولیشی عضوی از خانوده‌ی کابینت‌ نئوکلاسیک به حساب می‌آیند به همین دلیل حساسیت اجرایی بالایی دارند. این موضوع دلیل اصلی معایبی است که قصد داریم در ادامه برایتان بگوییم!

  • رنگ‌آمیزی کابینت پولیش سفید به روش پاششی انجام می‌شود. به همین دلیل تمام مراحل اجرا باید در یک محیط ایزوله انجام شود. یعنی فضایی که هیچ گرد و غباری در آن وجود نداشته باشد! فراهم کردن چنین فضایی هزینه زیادی را روی دست سازندگان می‌گذارد.
  • ساخت این کابینت سخت بوده و همین‌طور حساسیت‌ها و دقت بالایی برای تولید این کابینت‌ها نیاز است. به همین دلیل در مراحل ساخت از دستگاه‌های تمام اتوماتیک و کاملاً پیشرفته‌ای استفاده می‌شود که این موضوع هم به هزینه‌های ساخت را بیشتر می‌کند.

خوب است بدانید که هزینه‌ی خط تولید این دستگاه‌ها چیزی بیش از ۱.۵ میلیارد است!

  • قیمت کابینت های پولیشی نسبت به سایر انواع کابینت‌ها بسیار گران‌تر است. البته با توجه به حساسیت‌ها و سختی‌های بخش تولید این موضوع خیلی دور از ذهن نیست.
  • با وجود اینکه کابینت‌های پولیشی قابل ترمیم هستند، اما باید بدانید که استفاده چندباره از پولیش برای ترمیم سطح آسیب‌دیده ضررهایی هم به دنبال دارد. به دلیل اینکه پولیش خاصیت سایشی دارد استفاده مکرر از آن، باعث کاهش ضخامت کیلر یا همان لایه‌‌ی بیرونی محافظ رنگ می‌شود.

بنابراین قسمتی از سطح که چند بار پولیش شده است، احتمالاً در برابر آب، نور خوشید، حرارت و … نسبت به سایر قسمت‌ها مقاومت کمتری خواهد داشت.

  • با اینکه این روزها کابینت‌های سفید حسابی پرطرفدار شده‌اند اما درصورتی‌که به رنگ سفید علاقه نداشته باشید، تک رنگ بودن این کابینت‌ها هم تبدیل به یک عیب می‌شود. چون به جز این رنگ حق انتخاب دیگری ندارید.
نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

چگونه کابینت پولیشی را به بهترین شکل در آشپزخانه اجرا کنیم؟

همان‌طورکه گفتیم طراحی کابینت پولیشی و همین‌طور مراحل ساخت و اجرایش با دقت و ظرافت بسیاری انجام می‌شود. بنابراین بهتر است شما هم بی‌گدار به آب نزنید و نصب این کابینت‌ها را به یک استادکار حرفه‌ای بسپارید. چراکه نصب کابینت و قرارگیری صحیح ستون‌ها، همگی به مهارت کافی احتیاج دارد.

همچنین برای اینکه این کابینت‌های سفیدرنگ در آشپزخانه‌تان جلوه‌ی بیشتری داشته باشند، می‌توانید برای صفحه‌ کابینت آشپزخانه‌تان از سنگ‌های مصنوعی کورین یا کوارتز استفاده کنید. البته سنگ‌های تیره‌رنگ جلوه و درخشش کابینت‌ها را بیشتر خواهند کرد. اگر هم دلتان می‌خواهد آشپزخانه‌تان خیلی ساده نباشد، بد نیست که از کاشی‌های بین کابینتی طرح‌دار استفاده کنید تا از نظر ظاهری تنوعی در طرح و رنگ آشپزخانه‌تان به‌وجود بیاید.

حرف آخر

حالا که با کابینت پولیش سفید آشنا شده‌اید، حتماً بهتر می‌توانید دست به انتخاب بزنید. اگر سبک کابینت کلاسیک را می‌پسندید یا از دیدن آشپزخانه‌های سفید و تمیز لذت می‌برید و هزینه‌ی کافی هم برای خرید کابینت کنار گذاشته‌اید پس توصیه می‌کنیم کابینت های پولیشی را بگذارید اول لیست‌!

اگر هنوز هم در حال بالا و پایین کردن لیست‌تان هستید و نمی‌دانید کدام نوع کابینت را انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که در این زمینه با کابینت‌سازهای حرفه‌ای سلام ساختمان مشورت کنید. با مشاوره‌ رایگان کابینت هم از قیمت‌های روز مطلع می‌شوید و هم اینکه با توجه به طراحی خانه و آشپزخانه‌تان می‌توانید مناسب‌ترین کابینت را انتخاب کنید.

این داستان ادامه دارد . . .

این هم از معرفی کامل کابینت‌های پولیشی. اما داستان هنوز تموم نشده و ترجیح دادیم مزایا و معایب این کابینت‌ها رو در مطلبی جداگانه بررسی کنیم. البته در همین مطلب هم به اصلی‌ترین موارد مثبت و منفی این کابینت‌ها اشاره کردیم. پس اگه این مطلب رو دوست داشتین، می‌تونید ادامه‌ش رو با توضیحات بیشتر در مقاله‌ای جداگانه مطالعه کنین.

ممنون که به این مطلب توجه کردید. میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید. قطعا پاسخگوی شما هستیم.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهسا رضایی
مهسا رضایی
22 آذر 1401 17:32

سلام ممنون از مطالب خوبتون
تنوع رنگ این نوع کابینت به چه صورته؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:24
پاسخ به  مهسا رضایی

با سلام
تنوع بسیار بالا و رنگ و طرح بسیار بسیار متنوع.

سحرم
سحرم
13 آذر 1401 23:09

من شنیدم کابینت پولیشی ضد خشه این راسته یا نه؟ من بچه کوچیک دارم میترسم این کابینتو بخرم برام دردسر بشه. میشه کمکم کنید؟