2.8 0

کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس

  8 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  4 اسفند 1401
کابینت آشپزخانه کوچک هایگلاس

یکی از قسمت‌های مهم خونه که خانم‌های خونه بیشتر وقت خودشون رو اونجا سپری می کنن، قسمت آشپزخونه هست. به همین دلیل داشتن یک آشپزخونه کامل و مجهز که علاوه بر فضای خوب، طراحی مناسبی هم داشته باشه، دغدغه بیشتر افراد محسوب می شه. گاهی اوقات به علت نداشتن فضای کافی توی خونه ناچارا باید یک آشپرخونه کوچک رو به عنوان قلب خونه بپذیریم ولی یک طراحی هوشمندانه که از متریال مناسبی هم استفاده شده باشه می تونه بهترین استفاده و کاربرد رو از آشپزخونه ایجاد کنه. بهترین متریال برای کابینت آشپزخونه کوچک استفاده از کابینت هایگلاس هست. که  طراحی‌های متنوعی برای کابینت هایگلاس در آشپزخونه کوچک وجود داره که ما در اینجا قصد داریم تعدادی از این طرح‌ها رو با شما بررسی کنیم.

تضمین قیمت سلام ساختمان

1- طراحی خوب برای آشپزخونه کوچک

اینکه یک آشپزخونه کوچک باشه نباید مانع از داشتن فضای کافی و طراحی جذاب و کاربردی برای آشپزخونتون بشه. امروزه زندگی‌های آپارتمانی موجب کوچک و کوچک‌تر شدن خونه‌ها و آشپزخونه‌ها شده اما این موضوع نباید شما رو از داشتن یک آشپزخونه زیبا با فضای کافی محروم کنه. استفاده از نورپردازی مناسب برای فضای آشپزخونه به همراه طراحی هوشمندانه برای کابینت آشپزخونه کوچک، هم کاربرد فضا رو بالا می بره و هم می تونه حس بزرگ بودن آشپزخونه رو به شما القا کنه. کابینت هایگلاس یکی از مناسبترین گزینه‌ها در طراحی یک آشپزخونه کوچک هست، مخصوصاً اگر رنگ روشنی هم داشته باشه و نور فضا رو به خوبی منعکس کنه. در واقع کابینت هایگلاس برای آشپزخونه کوچک خودش یک منبع نور محسوب می شه و فضای دلبازی رو براتون به ارمغان میاره. بنابراین از این متریال پرکاربرد کابینت هایگلاس در آشپزخونه‌های کوچک نمیشه چشم پوشی کرد. و همچنین بکار بردن گیاهان آپارتمانی در آشپزخانه های کوچک می تواند به زیبایی چندبرابری آن اضافه کند.

2- چند نمونه کابینت هایگلاس برای آشپزخونه کوچک

اگر برای آشپزخونه کوچک خودتون کابینت هایگلاس رو انتخاب کردید، باید بهتون بگم که بهترین انتخاب ممکن همینه. پس باهامون همراه باشید تا چند نمونه کابینت هایگلاس آشپزخونه کوچک رو با هم ببینیم و نقاط قوت و ضعفشون رو بررسی کنیم:

کابینت آشپزخانه 1

کابینت آشپزخانه 2

این دو آشپزخونه نورگیری فوق العاده خوبی دارن، پس از این نظر مشکلی وجود نداره. میمونه استفاده بهینه از فضای آشپزخونه که با استفاده از کابینت‌های کامل و بلند تا سقف این مسئله به خوبی اعمال شده. کابینت هایگلاس سفید برای آشپزخونه کوچک مناسبترین و زیباترین گزینه هست که هم به دلباز بودن محیط کمک می کنه، هم انعکاس نور خوبی داره. در تصویر اول هم استفاده از پیشخوان مجاور به پنجره به عنوان میز انتخاب به جا و جالبیه.

کابینت آشپزخانه 4

در نظر نگرفتن کابینت‌های بالا که بیشتر به خاطر دو تا پنجره اتفاق افتاده یکی از نقاط ضعف این آشپزخونه میتونه باشه، ولی کابینت هایگلاس سفید و کانتر سفید تونسته تا حد زیادی کوچک بودن آشپزخونه رو جبران کنه.

کابینت آشپزخانه 5

این آشپزخونه خیلی مشکل فضا نداره اما بازهم کابینت‌های بالا میتونست با طراحی بهتر و ارتفاع بیشتری انتخاب بشه اما همین که از کابینت هایگلاس رنگ روشن برای آشپزخونه استفاده شده میشه نمره خوبی رو توی گزینه‌های پیش رو بهش داد.

کابینت آشپزخانه 6

یک انتخاب متفاوت برای قسمت بالای کابینتهای بالای آشپزخونه کوچک، قرار دادن وسایل تزئینی یا کتاب هست. اینجوری هم پرتی کابینت‌ها کمتر میشه، هم توی  ساخت کابینت ‌ها صرفه جویی می شه. این آشپزخونه با اینکه خیلی هم کوچک نیست و نورگیری خوبی هم داره اما کابینت هایگلاسی که براش طراحی و اجرا شده بازهم به بزرگتر نشون دادن فضا کمک بسیاری کرده است.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت آشپزخانه 7

کابینت آشپزخانه 8

طراحی دکوراسیون آشپزخانه آشپزخانه کوچک سفید

دو تصویر بالا نشان دهنده زیبایی بینظیر یک مدل کابینت هایگلاس در یک آشپزخانه کوچک و مینیمال با یک طراحی ساده، کامل و مدرن هست. سادگی و آرامش ناشی از سادگی و رنگ سفید کابینت هایگلاس در این دو آشپزخانه کوچک به قدری چشم نواز هست که فضای کوچیک آشپزخانه رو خیلی دلچسب و شیک نشون میده.

کابینت آشپزخانه 9

کابینت آشپزخانه 10

توی آشپزخونه‌های کوچک و راهرو شکل بهتره یک سمت رو خالی از کابینت بذارید تا فضای وسط آشپزخونه بیش از حد تنگ و کوچک نشه و در سمت دیگر با کابینت هایگلاس به شکلی بهینه از فضا استفاده کنید. توی دو تصویر بالا هم این حالت رو مشاهده می کنید و هم یک آشپزخونه کوچک با کابینت هایگلاس در دو طرف آشپزخونه اما رنگ با روشن و جذاب.

کابینت آشپزخانه 11

عدم نورگیری مناسب و نداشتن پنجره یکی از مشکلاتی هست که مضاف بر کوچک بودن آشپزخونه میشه و یک مقدار کار رو سخت می‌کنه. اما نورپردازی آشپزخونه راه حل این مشکله که متاسفانه توی این تصویر اصلاً رعایت نشده. از طرفی توی آشپزخونه کوچکی که نور مناسبی هم نداره استفاده از کابینت هایگلاس با رنگ تیره باید خیلی محتاطانه و در ابعاد خیلی کم انجام بشه تا انعکاس نور به خوبی صورت بگیره.

کابینت آشپزخانه 12

مشکل نورگیری آشپزخونه کوچک با یک پنجره توی سقف و رنگ سفید دیوار و کابینت هایگلاس سفید تا حد زیادی برطرف شده و استفاده از این پنجره توی سقف یک حرکت جالب و هوشمندانه تلقی میشه. اما وقتی تصمیم میگیرید برای آشپزخونه کوچک خودتون از کابینت هایگلاس استفاده کنید بهتره نهایت استفاده رو از فضاهای پرتی و دیوارها ببرید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت آشپزخانه 13

یک آشپزخونه کوچک با کابینت هایگلاس و نور فوق العاده عالی! چی بهتر از این؟ ولی یه ایراد جزئی داره اونم کابینتای قسمت بالا هست که می تونست بلندتر و یا با یه ردیف اضافه‌تر طراحی بشه تا حداکثر استفاده از کل فضای آشپزخونه رو داشته باشه.

کابینت آشپزخانه 14

با اینکه از سه رنگ کابینت هایگلاس در این آشپزخونه کوچک استفاده شده اما طراحی ساده، شیک و مدرنی که داره دیگه حرفی برای گفتن باقی نذاشته. یک نکته دیگه که توی این تصویر به چشم می خوره اینه که آشپزخونه فاقد پنجره و نورگیری مستقیم هست ولی نوری از فضای بیرون و احتمالا از پنجره سالن به آشپزخونه وارد میشه انعکاس خوبی روی کابینت هایگلاس ایجاد کرده و به نوعی جبران مافات شده!

کابینت آشپزخانه 15

یکی از نکات مهم توی آشپزخونه‌های کوچک استفاده حداکثری از فضاهای خالی، فضاهای پرت و گوشه و کنار آشپزخونه با طراحی و اجرای کابینت هایگلاس هست تا فضای مفید کابینت خور توی آشپزخونه از دست نره. توی این تصویر استفاده مفیدی از دیوار سمت راست نشده و همین می تونه یکی از نقاط ضعف این آشپزخونه کوچک باشه.

کابینت آشپزخانه 16

به دیوار سمت راست خوب دقت کنید؛ به خاطر وجود پنجره در قسمت انتهای آشپزخونه، دیوار سمت راست پوشیده نشده تا نوردهی از پنجره مختل نشه. اما به جای کابینت از چند تا شلف و طبقه کوچک استفاده شده و فضای زیبایی رو بر روی این دیوار ایجاد کرده. اما دیوار انتهای آشپزخونه در کنار پنجره میتونست با کابینت هایگلاس به خوبی قابل استفاده باشه که در اینجا ترجیحشون بر روی دوتا طبقه دکوری بوده و به همین هم بسنده شده.

کابینت آشپزخانه 17

نور آشپزخونه که کاملاً مناسبه، رنگ کابینت هایگلاس انتخاب شده در این تصویر هم که خیلی به جا و زیباست. میمونه اون دوتا طبقه‌ای که با گل های طبیعی روشون زیبایی بینظیری رو برای این آشپزخونه کوچک به تصویر می‌کشه. کابینت های ارتفاع بلند بالا هم تونسته حداکثر استفاده مفید رو از فضای این آشپزخونه کوچک به عمل بیاره.

کابینت آشپزخانه 18

این آشپرخونه کوچک با طراحی خاص خودش و دیوار سیاه رنگ سمت راست یه محیط آموزشی هم ایجاد کرده که به نظر جالب میاد ولی نورپردازی خوبی توی آشپزخونه انجام نشده، از طرفی کابینت هایگلاس دیواری هم میتونست خیلی بهتر از این طراحی و اجرا بشه.

کابینت آشپزخانه 19

آشپزخونه کوچکی که نورگیری طبیعی داشته باشه و یک ترکیب رنگ جذاب هم برای کابینت هایگلاس آشپزخونه انتخاب بشه دیگه جایی برای نقد و بررسی باقی نمیذاره. و یک ترکیب فوق العاده و مد به عنوان طراحی دکوراسیون آشپزخانه هست.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کابینت آشپزخانه 20

و بازهم عدم نورگیری آشپزخونه که با یک نورپردازی تا حدودی جبران شده. اما رنگ مکمل کابینت هایگلاس سفید در این آشپزخونه کوچک که قهوه‌ای انتخاب شده مورد پسند همه نیست چون رنگ‌های تیره انعکاس نور خوبی ندارن.

کابینت آشپزخانه 21

این آشپزخونه رو نمیشه جزء آشپزخونه‌های خیلی کوچک به حساب آورد اما اگر کوچک هم بود با کابینت هایگلاسی که توش نصب شده و نورپردازی خوبش این مشکل هم جبران میشد.

کابینت آشپزخانه 22

گاز صفحه ای به همراه کابینت هایگلاس در آشپزخونه‌های کوچک کمک بسیار زیادی به بهینه شدن فضا و بزرگتر نشون دادن محیط آشپزخونه می کنه که توی این تصویر این دو نکته اجرا شده. وجود پنجره توی آشپزخونه واقعاً نعمت بزرگیه که اگر نباشه جای خالیش به شدت احساس میشه.

کابینت آشپزخانه 23

جای خالی یک اپن جزیره توی این آشپزخونه خیلی به چشم میاد، ولی انتخاب رنگ کابینت هایگلاس سفید با قهوه‌ای برای این آشپزخونه کوچک به شدت جذاب و دلنشین شده. این مدل آشپزخونه از فضای خونه جدا نشده و انگار بخشی از خونه محسوب میشه.

کابینت آشپزخانه 24

استفاده از آینه روی دیوار به همراه یک ردیف کامل کابینت هایگلاس یکی دیگه از گزینه‌های خوب برای آشپزخونه کوچک به شمار میره و انعکاس خوبی برای نور کمی که از پنجره کوچک این آشپزخونه میتابه ایجاد کرده.

کابینت آشپزخانه 25

نورپردازی مناسب در این آشپزخونه کوچک تا حد زیادی تیره بودن کابینت هایگلاس رو پوشش می‌ده، ولی ارتفاع مناسب و تعداد زیاد کابینت‌های هوایی کمک زیادی به استفاده بهینه از فضای این آشپزخونه کوچک کرده.

معرفی کابینت ساز

کابینت آشپزخانه 26

قبول دارید انتخاب رنگ هوشمندانه و جذابی برای کابینت هایگلاس در این آشپزخونه کوچک صورت گرفته؟ ولی برای کابینت های بالا انتخاب های بیشتری وجود داره که فضای پرت کمتری باقی بمونه.

زمانیکه تصمیم­ به انتخاب کابینت هایگلاس برای یک آشپزخونه کوچک می گیرید، به این نکات خیلی دقت کنید: رنگ روشن کابینت، جادار بودن، کابینت‌های ارتفاع بلند و پوشیده شده تا سقف و استفاده حداکثری از تمام فضاهای پرت توی آشپزخونه. اگر این نکات رو به خاطر داشته باشید کوچک بودن آشپزخونه با طراحی یک کابینت هایگلاس کامل به خوبی جبران میشه.

درپایان شما را دعوت می کنیم تا با مطالعه مقاله ۱۲مدل جدید و فوق‌العاده جذاب کابینت سفید و آبی اطلاعات مناسبی را در ارتباط بت رنگبندی کابینت ها بدست آورید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments