3.0 0

15 مدل عکس پتینه کاری روی سقف

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  27 مهر 1400
15 مدل عکس پتینه کاری روی سقف

پتینه کاری روی سقف یک هنر مدرنه که برای قدیمی‌تر کردن فضا ایجاد شده! در واقع باید بگیم پتینه کاری هنر ایجاد فضای کلاسیک و آنتیک در دل ساختمون‌های جدیده که می‌تونه این پتینه روی دیوار یا سقف انجام بشه. در ادامه چند تا ایده بی نظیر برای پتینه کاری سقف منازل با شما به اشتراک می‌گذاریم که می تونه الهام بخش باشه.

مدل پتینه کاری روی سقف

پتینه کاری روی سقف 1

پتینه سقف ساده که در واقع به وسیله رنگ ایجاد شده و برای آنتیک کردن فضا بسیار مناسبه. این ایده زمانی جواب می دهد که مثل تصویر بالا، تمامی وسایل منزل هم مشابه هنر کار شده روی سقف و دیوارها باشه.

پتینه کاری روی سقف 2

یکی از هنرهای زیبای پتینه روی سقف زمانی ست که با ابزارهای چوبی مثل شکل بالا ترکیب بشه. این ایده از زمان قدیم هم در کاخ‌های سلطنتی کاربرد داشته و هنوز هم در دل معماری مدرن میشه بسیار از اون استفاده کرد. در کار بالا به تضاد زیبای رنگ سقف و دیوارها دقت کنید.

پتینه کاری روی سقف 3

پتینه همچنین می تونه با سقف کناف هم ترکیب بشه. به این شکل ما یک کار خواهیم ساخت که ترکیبی از پتینه کاری روی سقف ساده و سقف نواری کناف محسوب می شه و یه هنر ترکیبیه عالی از آب در میاد.

پتینه کاری روی سقف 4

باز در این کار می تونیم ببینیم که پتینه کاری سقف به رنگ مسی به همراه ابزارهای چوب در اضلاع این هشت ضلعی و در دل یک کناف ایجاد شده و زیبایی خیره کننده‌ای به‌ این اتاق بخشیده. به زردی نور و رنگ مسی پتینه سقف در چند کار گذشته دقت کنید که چقدر زیبا و هماهنگ هستند.

 

همچنین پتینه کاری سقف می تونه مثل این کار همراه با نقاشی یا روکوب طلا هم باشه و علاوه بر حالت قدیمی اش، طرح‌های قدیمی و زیبایی هم به وجود بیاره.

پتینه کاری روی سقف 6

همچنین میشه پتینه کاری سقف رو با نور کاری سقف همراه کرد. در این کار روشنایی اتاق از لامپ‌های توکار در دل سقف ایجاد می شن و البته پنکه سقفی مدل کلاسیک که کار رو یکسره کرده و زیبایی تمام عیاری به این سقف بخشیده.

پتینه کاری روی سقف 8

ایده‌های پتینه کاری سقف بی پایانه و می شه میلیون‌ها طرح زیبا برای همه شون به وجود آورد. به این سقف هشت ضلعی دارای حجم دقت کنید که در کمال زیبایی با پتینه کاری روی خودش چه طرح و رنگ قدیمی‌ای رو در یک فضای مدرن جا داده.

پتینه کاری روی سقف 9

به این طرح شگفت انگیز و در عین حال متقارن روی سقف دقت کنید که با گچ بری و البته نقاشی محیط چطور طراحی و هماهنگ شدند تا این زیبایی بی مانند رو خلق کنند. این کار می تونه یکی از کارهای چالش برانگیز هنرمندان پتینه کار باشه.

پتینه کاری روی سقف 10

پتینه می تونه در رنگ و مدل و طرح بی نهایت تنوع داشته باشه. مانند این فضا که کاملاً فضایی مدرن با رنگ هایی روشن و شاد هست ولی با این حال سقف اون در کنار کناف و نور توکار کنافش دارای پتینه کاری ساده و زیبایی بر روی سقف هم هست.

پتینه کاری روی سقف 11

به طرح زیبای پتینه روی سقف‌ این اتاق نگاه کنید که با رنگ طلایی کار شده و در کنار رنگ دیوارها و همچنین لوستر و پرده‌های اتاق، فضای خونه رو شبیه به کاخ‌های سلطنتی درآورده. فراموش نکنید که قیمت پتینه کاری روی سقف همیشه با توجه به میزان سختی و کاری که لازم داره تعیین می شه.

پتینه کاری روی سقف 12

و در اینجا باز هم یک اتاق با فضای ساده و روشن و دلباز داریم که سقف اون به همراه کناف و گچ بری ساده، دارای پتینه کاری هم هست و زیبایی چشم نوازی به اتاق بخشیده.

پتینه کاری روی سقف 13

گفتیم که پتینه کاری روی سقف هنر قدیمی کردن فضای زیبای اتاقه و این تصویر به تمامی این حرف رو می زنه. ابزارهای گچی در کنج دیوارها که به رنگ طلایی هستند در کنار رنگ دیوارها و پتینه روی سقف که به رنگ قهوه‌ای تیره کار شده و در کنار دکوراسیون کلاسیک موجود، یک فضای تماماً کلاسیک رو ایجاد کرده.

پتینه کاری روی سقف 14

همچنین پتینه کاری روی سقف می تونه با روکوب ها، ابزارها و گچ بری‌های مختلف همراه بشه تا به جرئت بگیم که خلاقیت در این هنر هیچ پایانی نداره.

پتینه کاری روی سقف 15

طرح سقف نامسطح چه به شکل گنبد و چه به شکل‌های دیگه هم می تونه میزبان خوبی برای پتینه کاری باشه. در کار بالا با یک طرح پیچیده و سرشار از ظرافت در پتینه کاری روی سقف روبرو هستیم.

پتینه کاری روی سقف 16

این سقف فرو رفته که بازهم یک هرم هشت وجهی نامنتظم رو در دل سقف ایجاد کردند و پتینه کاری زیبا روی سقف این اتاق فضای این اتاق رو به قرون وسطای اروپا نزدیک کرده.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments