3.7 0

جدیدترین ترندهای نورپردازی در سقف آشپزخانه| با این 5 ایده سقف آشپزخانه ات را خاص و جذاب کن

  20 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  20 اسفند 1402
انواع نورپردازی چندین سقف آشپزخانه با لوستر و نورهای مخفی در آشپزخانه‌هایی با کابینت سفید

ترندهای نورپردازی سقف آشپزخانه را برای ایجاد یک تغییر چشمگیر در آشپزخانه‌تان دنبال کنید. نورپردازی‌هایی مانند خطی، نقطه‌ای، ترکیبی و…، از جمله جدیدترین ایده‌های روشنایی سقف هستند. در این مطلب از سلام ساختمان به 5 ایده جذاب برای نورپردازی سقف آشپزخانه می‌پردازیم. شما می‌توانید اجرای انواع نورپردازی‌های سقف کاذب را به متخصصین معرفی شده توسط مجموعه دکوراسیونی «سلام ساختمان» بسپارید. سلام ساختمان در حوزه دکوراسیون آشپزخانه به صورت آنلاین، سال‌ها است در 12 استان ایران فعالیت رسمی دارد. برای دیدن مدل‌ها همراه ما باشید.

1.   نورپردازی با چراغ‌های آویز زینتی

چراغ‌های آویز در اشکال هندسی مختلفی مانند استوانه‌ای، دایره‌ای، اَشکی، چندضلعی و.. به فروش می‌رسند. با آویزان کردن این چراغ‌ها از سقف آشپزخانه، می‌توانید فضا را امروزی و زیبا جلوه دهید. شما می‌توانید از مشاوره‌رایگان سلام ساختمان استفاده کنید تا شما را برای انتخاب مناسب‌ترین دکوراسیون داخلی آشپزخانه‌تان راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

نورپردازی ترند سقف آشپزخانه با پنج چراغ آویزان گرد شیشه‌ای مدرن روی اپن

2.   نورپردازی پنلی (تایل نوری)

نورپردازی پنلی یا همان تایل‌های نوری، در انواع سقف کاذب و به ویژه سقف‌های کاذب کناف، تایلی و رابیتس امکان نصب دارند. چراغ‌های پنلی به صورت توکار و روکار قابل نصب هستند. پنل‌ها نور را به طور یکنواخت در فضا پخش می‌کنند و از ایجاد سایه‌های مزاحم جلوگیری می‌کنند. نور پنل‌ها بسیار زیاد است و می‌توانید آن‌ها را در طرح‌ها و اندازه‌های متنوعی خریداری کنید تا سقف آشپزخانه را با ترندهای روز جذاب کنید.

سقف‌کاذب با نورپردازی پنلی در آشپزخانه مدرن با کابینت‌های دو رنگ

تصویر زیر، نمونه‌کار یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران است که برای سقف آشپزخانه مشتری، از نورپردازی پنلی استفاده کرده‌است. تایل‌ها یا همان پنل‌های سقف کاذب در قسمت نورپردازی، به صورت طرح دار و خاص هستند. در ضمن، کابینت‌های این آشپزخانه را هم، متخصصین سلام ساختمان اجرا کرده‌اند.

سقف‌کاذب تایلی آشپزخانه مدرن با نورپردازی پنلی طرح‌دار

3.   نورپردازی خطی، امتدادی نورانی

در نورپردازی خطی، سقف آشپزخانه را با یکسری منابع نوری طویل و معمولا باریک روشن می‌کنند. این نورپردازی برای ایجاد روشنایی یکنواخت و البته بسیار زیبا، در آشپزخانه‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش نورپردازی خطی می‌توانید از لامپ‌های ال ای دی، چراغ‌های هوشمند و یا نورهای رنگی استفاده کنید. انتخاب نوع نورپردازی خطی، به کاربرد مد نظر شما از نورپردازی سقف آشپزخانه بستگی دارد.

نورپردازی خطی سفید سقف آشپزخانه مدرن با کابینت‌های طوسی

4.   نورپردازی نقطه‌ای

این مدل نورپردازی به دلیل تنوع رنگی و قابلیت تنظیم میزان روشنایی، مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. در نورپردازی نقطه‌ای معمولا از لامپ‌های هالوژنی استفاده می‌کنند که مصرف انرژی بسیار کمی دارد و باعث ایجاد فضایی رویایی و آرام می‌شود.

نورهای هالوژن نقطه‌ای سفید سقف آشپزخانه نئوکلاسیک

در روش نورپردازی نقطه‌ای سقف آشپزخانه، می‌توانید از لامپ‌های ریلی هم استفاده کنید و از روشنایی انعطاف پذیر آن‌ها بهره‌مند شوید. لامپ‌های ریلی به خوبی قابلیت تنظیم شدت و جهت نور را برای شما فراهم می‌کنند.

نورپردازی ریلی سقف آشپزخانه با کابینت های سفید

5.   نورپردازی ترکیبی

در نورپردازی ترکیبی می‌توانید از چندین روش نورپردازی به طور همزمان، برای سقف آشپزخانه استفاده کنید. برای مثال، با به کارگیری نور مخفی طولی، می‌توانید دورتادور سقف آشپزخانه را روشن کنید. سپس می‌توانید در قسمت‌های مختلف سقف، از نورهای نقطه‌ای هالوژنی هم استفاده کنید. همچنین نصب چندین لامپ آویز روی اپن، روشنایی و زیبایی این آشپزخانه را به اوج می‌رساند. این مدل نورپردازی در آشپزخانه‌های امروزی بسیار ترند است.

نورپردازی ترکیبی مخفی و هالوژنی سقف آشپزخانه مدرن

جمع‌بندی

شما می‌توانید با استفاده از نورپردازی‌های چشمگیر و مد برای سقف آشپزخانه، فضایی کاربردی و دلنشین را برای آشپزی و گذراندن وقت ایجاد کنید. نورپردازی‌هایی همچون خطی، هالوژنی و یا پنلی، جزو نورپردازی‌های ترند و زیبای سال جدید هستند. سلام ساختمان به عنوان بزرگ‌ترین مرجع آنلاین معرفی متخصصین دکوراسیونی حرفه‌ای، بهترین افراد را برای ساخت انواع سقف‌کاذب و نورپردازی آشپزخانه به شما معرفی می‌کند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments