0

اگه خونت کوچیکه از این میز تلویزیون‌ها استفاده کن خونت بزرگ‌تر به چشم بیاد!

  3 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1402
3 مدل میز تلویزیون برای خانه کوچک، یک میز کنسول شو سفید و دو میز دیواری که یکی سفید و دیگری قهوه‌ای است

اگر میز تلویزیون شما با ابعاد خانه‌تان همخوانی نداشته باشد، زیبایی ظاهری فضا کاهش می‌یابد و خانه شما کوچک و بی‌نظم دیده می‌شود. برای حل این مشکل، راهکارهای زیادی مانند نصب میز تلویزیون روی دیوار و یا استفاده از میزهای کنسول شو وجود دارند. در ادامه با سلام ساختمان همراه باشید تا ۵ مدل میز تلویزیون مناسب خانه‌های کوچک را بررسی کنیم.

1.    میز تلویزیون دیواری

بهترین مدل میز تلویزیون برای خانه‌های کوچک، میزهای تلویزیون‌ دیواری هستند. فضای باز زیر این میزها، باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن اتاق می‌شود. نمونه‌کار زیر توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در کرج ساخته شده‌است. شما هم می‌توانید ساخت کمد، کابینت و یا هر نوع میز دلخواه‌تان را به متخصصین سلام ساختمان در شهر خودتان بسپارید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

میزتلویزیون دیواری به رنگ سفید و کرمی و ترکیب با چوب

2.   میز تلویزیون مدرن

میزهای تلویزیون مدرن با طراحی ساده و دارای کمترین جزئیات اضافی، مناسب‌ترین گزینه برای فضاهای کوچک هستند که فضای خانه کوچک شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. میزهای مدرن را می‌توانید از جنس ام دی اف و هایگلاس خریداری کنید.

میز تلویزیون به رنگ طوسی تیره با سبک مینیمال و دیوار پشت تی‌وی طوسی بتنی

میز تلویزیون مدرن زیر، توسط متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده‌است. برای دیدن نمونه‌کارهای بیشتر انواع میز و دکوراسیون چوبی، از صفحه اینستاگرام سلام ساختمان دیدن کنید.

میزتلویزیون مدرن کرمی دارای دیوار مجزای طرح سنگ برای پشت تلویزیون

3.   میز تلویزیون با کشو و قفسه

میزهای تلویزیون دارای قفسه و کشو‌، جایگزینی عالی برای میزهای سنتی هستند. شما می‌توانید وسایل اضافی خودتان را داخل این میزها قرار دهید و جلوی شلوغی فضا را بگیرید. با خدمات تضمین قیمت سلام ساختمان، خیالتان بابت هزینه‌های ساخت این مدل میزها آسوده باشد. سلام ساختمان یک شرکت آنلاین دکوراسیون داخلی است که به شما کمدسازها و کابینت سازهای حرفه‌ای شهرتان را معرفی می‌کند تا ساخت دکوراسیون چوبی منزلتان را به آن‌ها بسپارید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

میز تلویزیون دیواری سفید با قفسه‌ها و کشوهای سفید چسبیده به دیوار

4.    میز تلویزیون کنسول شو

میزهای تلویزیون کنسول شو، از جدیدترین مدل‌های میز تلویزیون برای خانه‌های کوچک هستند. طراحی این میزها به گونه‌ای است که می‌توانید آن‌ها را به سمت پایین فشار دهید تا تبدیل به یک کنسول زیبا در خانه شما شوند. اما در سایر مواقع، می‌توانید میز تلویزیون را به سمت بالا کشیده و از تماشای تلویزیون لذت ببرید.

میز تلویزیون سفید جمع‌شو با قابلیت تبدیل به میز کنسول

میز کنسول شو با طراحی خلاقانه خود، شما را از خرید میز کنسول جداگانه برای پذیرایی بی‌نیاز می‌کند و به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کند. برای سفارش این مدل میز، با مشاورین سلام ساختمان در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

میز تلویزیون سفید داخل رونده با قابلیت تبدیل به میز کنسول

5.    میز تلویزیون ایستاده

طراحی عمودی و کم‌جای میزهای ایستاده، باعث می‌شود تا این میزها سطح بسیار کمی از زمین را اشغال کنند و به بزرگ دیده شدن خانه کمک نمایند. درضمن با میزهای ایستاده سیار، می‌توانید در همه جای خانه تلویزیون تماشا کنید. میزهای سیار کم‌جا، به شما کمک می‌کنند زمانی که نمی‌خواهید از تلویزیون استفاده کنید، آن را به راحتی به گوشه‌ای از خانه منتقل کنید.

میز تلویزیون ایستاده مشکی چرخ‌دار با قابلیت جابجایی و تنظیم ارتفاع

میزهای تلویزیون ایستاده، گاهی قابلیت تغییر ارتفاع را هم دارند. همچنین فضایی که برای قرار گرفتن دستگاه‌های اضافی روی بدنه این میزها تعبیه شده است، به خانه کوچک شما نظم بیشتری می‌دهد.

میز تلویزیون سفید با قابلیت تنظیم ارتفاع و دارای دوطبقه کوچک برای قرار گرفت وسایل برقی

سخن ‌آخر

در این مطلب، ۵ مدل میز تلویزیون‌ مناسب خانه‌های کوچک را بررسی کردیم. استفاده از میزهای تلویزیون‌ دیواری، مدرن، ایستاده، قفسه دار و یا کنسول شو، موجب بزرگ‌تر دیده‌شدن خانه‌ شما می‌شود. برای ساخت بهترین دکوراسیون چوبی خانه و آشپزخانه، می‌توانید از سلام ساختمان که مرجع پیدا کردن کمد ساز و کابینت ساز در سراسر کشور است، کمک بگیرید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +