4.5 1

این مدل های کابینت هایگلاس الان خیلی مد شده!

  20 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  20 آذر 1402
کابینت هایگلاس مدرن سفید با صفحه کابینت مشکی

کابینت‌های هایگلاس به دلیل ظاهر براق و مدرن خود در بین مصرف‌کنندگان بسیار محبوب شده‌اند. این نوع کابینت‌ها با استفاده از روش‌های پیشرفته تولید می‌شوند و می‌توانند به طور قابل توجهی زیبایی آشپزخانه یا هر فضای دیگری را افزایش دهند. در ادامه جدیدترین مدل‌های این کابینت را با هم بررسی می‌کنیم تا بتوانید از آن‌ها برای ساخت کابینت هایگلاس خودتان ایده بگیرید.

·       کابینت هایگلاس سفید

سفید، رنگی است که همیشه در مد بوده و خواهد بود. کابینت‌های هایگلاس سفید می‌توانند فضایی روشن، تمیز و جذاب ایجاد کنند. کابینت هایگلاس سفید، به خوبی با هر نوع دکوراسیونی ترکیب می‌شود.

کابینت هایگلاس سفید ساده

·       کابینت هایگلاس دوپله

کابینت‌های جدید هایگلاس دوپله، با دو طبقه فضای ذخیره‌سازی مجزا طراحی شده‌اند. این کابینت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که اقلام بیشتری را در فضای کمتری نگه دارید و از فضا نهایت استفاده را ببرید.

کابینت دوپله هایگلاس سفید طوسی

·       کابینت هایگلاس مات

برخلاف اکثر کابینت‌های هایگلاس که براق هستند، کابینت هایگلاس با رنگ مات، نوعی طراحی جدید، خاص و زیبا محسوب می‌شود. رنگ‌های بژ، طلایی و مشکی مات بسیار جذاب هستند و کمتر خراشیدگی و لکه را نشان می‌دهند.

کابینت هایگلاس رنگ بژ مات و روشن

·       کابینت‌های هایگلاس بدون دستگیره

کابینت‌های هایگلاس بدون دستگیره با ظاهر ساده و طراحی مدرنی که دارند، فضا را بسیار امروزی و شیک جلوه می‌دهند. باز و بسته شدن درب این کابینت‌ها با استفاده از سیستم‌های فشاری یا مکانیزم‌های مخفی، امکان‌پذیر است.

کابینت هایگلاس بدون دستگیره طلایی

·       کابینت‌های هایگلاس با درب شیشه‌ای

این کابینت‌ها با درب‌ها و ویترین‌های شیشه‌ای، به آشپزخانه شما ظاهری شیک و دلباز می‌دهند. استفاده از شیشه‌های دودی می‌تواند ظاهر این مدل کابینت هایگلاس را فوق العاده شیک‌تر و لاکچری‌تر جلوه دهد.

کابینت هایگلاس طوسی قهوه‌ای با درب شیشه‌ای

·       کابینت هایگلاس با ترکیب چند رنگ

کابینت‌های هایگلاس  رنگی با ترکیب دو یا چند رنگ مختلف، ظاهری جذاب و منحصر به فرد به آشپزخانه می‌دهند. این ترکیب رنگ‌ها می‌توانند رنگ‌های روشن و تیره و یا دو رنگ مکمل باشند. استفاده از ترکیب چند رنگ مختلف برای ایجاد یک ظاهر منحصر به فرد و خلاقانه در کابینت هایگلاس، ایده‌ای جدید است که به آشپزخانه حس و حال مدرن بیشتری می‌افزاید.

کابینت هایگلاس سفید مشکی

·       کابینت هایگلاس منحنی

کابینت‌های هایگلاس منحنی با طراحی‌های گرد و خمیده، ظاهری جدید و متفاوت به آشپزخانه شما می‌دهند. در تصویر زیر، یک نمونه کابینت منحنی هایگلاس با ظاهری بسیار زیبا و مینیمال را می‌بینید.

کابینت هایگلاس سفید منحنی

این‌ها فقط برخی از جدیدترین مدل‌های کابینت هایگلاس هستند و بازار همچنان در حال تکامل و نوآوری است. برای انتخاب بهترین مدل برای خود، توصیه می‌شود با یک متخصص طراحی داخلی مشورت کنید.

سخن آخر

انتخاب کابینت هایگلاس می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای بازسازی یا طراحی مجدد آشپزخانه شما باشد. شما می‌توانید با توجه به بودجه، نیاز و یا سلیقه شخصی خودتان، از بین مدل‌های مختلف کابینت هایگلاس یکی را انتخاب کنید و فضایی جدید و زیبا را در آشپزخانه خودتان ایجاد کنید. درضمن با پیشرفت‌های روزافزون در زمینه‌ی طراحی و مواد ساخت انواع کابینت، انتظار می‌رود که آینده کابینت‌های هایگلاس همچنان پر از تازگی و نوآوری باشد.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
10 آبان 1402 08:12

عالی