0

چرا باید به مشتری طراحی سه بعدی بدهیم؟!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  16 اسفند 1400
چرا باید به مشتری طراحی سه بعدی بدهیم؟!

طبیعتا شما تمایل دارید که شانس خودتان برای قرارداد را افزایش دهید! یکی از مهمترین راه ها، ارائه طراحی سه بعدی به مشتری است. طراحی سه بعدی باعث افزایش اعتماد مشتری به توانایی شما می‌شود. علاوه بر آن، طراحی فواید دیگری نیز برای شما دارد که در این مطلب به بررسی فواید میپردازیم.

هرچه ارائه طرح سه بعدی با هزینه کمتر، کیفیت بالاتر و زمان کوتاه تری اتفاق بیفتد، کار شما برای جلب اعتماد مشتری راحت تر می‌شود.

چرا باید به مشتری طراحی سه‌بعدی ارائه بدهید؟

سلام ساختمان توصیه و تاکید می‌کند حتما طراحی سه‌بعدی به مشتری ارائه شود. دلایل لزوم ارائه طراحی به مشتری را می‌توانید در ادامه ببینید.

جلب اعتماد مشتری:

اگر شما طراحی سه‌بعدی ارائه بدهید، مشتری بیشتر اعتماد می‌کند. چون به طور کامل متوجه می‌شود که قرار است چه اتفاقی بیفتد و می‌بیند که شما برای آماده‌سازی طرح حاضر هستید که وقت بگذارید.

اطمینان مشتری از ایده‌های شما

مشتری وقتی طرح سه‌بعدی رو مشاهده کرده و با سلیقه و ایده‌های شما بهتر آشنا میشود و اگر خودش هم نظری داشته باشد به شما می‌گوید.

قیمت‌دهی صحیح به مشتری

طراحی سه‌بعدی بر اساس اندازه‌گیری‌های دقیق شما از محل پروژه در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. بنابراین قیمت‌ها بر اساس واقعیت تعیین شده و مشتری هم راحت‌تر قبول می‌کند.

ثبات در قیمت‌دهی

وقتی طراحی دقیقی آماده شود و کار بر اساس طرح سه‌بعدی پیش برود، احتمال تغییر قیمت یا اشتباه در قیمت‌دهی از بین می‌رود.

عقد قرارداد دقیق با مشتری

شما با انجام طراحی، در واقع یک نقشه به مشتری تحویل می‌دهید که در آن اندازه‌ها و متریال کاملا مشخص هست. این نقشه به قرارداد ضمیمه می‌شود.

جلوگیری از شکایت احتمالی مشتری

در نهایت، طرح سه‌بعدی باید توسط مشتری تایید شود. بنابراین جای شکایتی از شما بابت طراحی وجود ندارد و احتمال نارضایتی مشتری در مورد طرح سه‌بعدی به کمترین حد می‌رسد.

استفاده از طراحی به عنوان تبلیغات

اجرای درست طراحی برای مشتری فعلی، نمونه کار مناسبی برای مشتریان بعدی شما شده و می‌توانید از طرح سه‌بعدی به عنوان تبلیغات و ترغیب مشتری جدید استفاده کنید.

ایجاد مزیت رقابتی نسبت به دیگران

اگر طراحی دقیق، باکیفیت و با قیمت مناسب ارائه دهید و در صورت لزوم تغییرات احتمالی مدنظر مشتری رو اعمال کنید، همین مساله به یک مزیت رقابتی برای شما نسبت به بقیه کابینت‌سازها تبدیل میشود.

خدمت طراحی سه بعدی؛ برای رفع نیاز شما

متخصصین معمولا یا خودشان اقدام به طراحی برای مشتری می‌کردند یا با فردی به عنوان طراح همکاری کرده و او طراحی های پروژه ها را انجام میداد. در حالت اول، طراحی وقت زیادی از متخصص گرفته و در حالت دوم، هزینه زیادی به او تحمیل می‌کرد.

بنابراین سلام ساختمان خدمت طراحی سه بعدی را ویژه متخصصین این مجموعه راه اندازی کرد. شما اگر تمایل داشته باشید می‌توانید از خدمت طراحی سلام ساختمان استفاده کنید.

در این خدمت، بعد از بازدید از محل پروژه و مشخص شدن نیاز مشتری، اندازه‌ها رو برای تیم طراحی سلام ساختمان ارسال کرده و پس از 24 تا 48 ساعت، طراحی سه بعدی را تحویل می‌گیرید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments