3.6 0

قیمت سنگ کوارتز کابینت دربهار 1403 چقدر است؟

  15 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  15 فروردین 1403
صفحه کوارتز

در این مطلب می‌خواهیم قیمت سنگ کوارتز ایرانی و خارجی که در صفحه کابینت و بین کابینتی به کار می‌روند را، در سال 1403 به شما بگوییم. بعد از آن هم به مواردی اشاره می‌کنیم که در تعیین قیمت سنگ کوارتز نقش دارند تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در نهایت شما را با نکات قیمتی مهم در هنگام خرید سنگ کابینت کوارتز آشنا می‌کنیم.

نکته مهم: اگر تصمیم دارید برای آشپزخانه منزلتان کابینت سفارش دهید و یا این‌که از سنگ کوارتز برای صفحه کابینت و یا بین‌کابینتی استفاده کنید، برای پیدا کردن متخصص (کابینت ساز) این رشته می‌توانید روی کمک سلام ساختمان حساب کنید. سلام ساختمان در در حال دریافت… استان در زمینه مشاوره و معرفی متخصص کابینت‌ساز فعال است و دکوراتور مطمئن شهرتان را به شما معرفی می‌کند. کافی است به سادگی درخواستتان را اینجا ثبت کنید. در تصویر زیر می‌توانید یک نمونه کابینت روکش چوب با صفحه کابینت کوارتز برند توتم که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده را ببینید.

صفحه کابینت کوارتز

قیمت کوارتز در بهار 1403 چقدر است؟

قیمت کوارتز ایرانی و خارجی عبارت است از (قیمت‌ها برای یک متر طول و به تومان است):

جدول قیمت انواع کوارتز
آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کوارتزحداقل قیمت کوارتز (تومان)حداکثر قیمت کوارتز (تومان)
قیمت کوارتز ایرانی00
قیمت کوارتز خارجی00

حالا برویم سراغ عواملی که در تعیین قیمت سنگ کوارتز نقش دارند.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

قیمت سنگ کوارتز چطور تعیین می‌شود؟

قیمت سنگ کوارتز بر اساس پارامترهای زیر به دست می‌آید:

  • عرض سنگ: هر چقدر عرض سنگ کوارتز بیشتر باشد، به متر طول صفحه ضریب می‌خورد و با متراژ بزرگتری محاسبه می‌شود. بنابراین قیمت آن افزایش پیدا می‌کند.
  • نوع ابزار کلاسیک سنگ: ابزار کلاسیک می‌توانند یک پله، دو پله و سه پله باشند که بر همین اساس قیمتشان بالاتر می‌رود.
  • جنس و برند: دو نوع سنگ کوارتز ایرانی و خارجی در بازار موجود است که هر کدام از این انواع، دارای برندهای مختلف بوده و قیمت متفاوت دارند.
  • پیشانی جلو کار: این پیشانی در حالت استاندارد باید 5 سانت باشد که هر چقدر جلوتر بیابد ورق بیشتری استفاده می‌شود و قیمت آن بالاتر می‌رود.
  • طرح روی سنگ: طرح‌های مختلفی روی سنگ کوارتز کار می‌شوند. مثل طرح‌ رگه‌دار و ابر و بادی که نسبت به طرح‌های دانه درشت و دانه اکلیلی قیمت بیشتری دارند.

پس اختلاف قیمت سنگ‌های کوارتز نسبت به هم، به خاطر مواردی است که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. اما در انتها با چند نکته قیمتی در هنگام خرید سنگ کابینت کوارتز آشنا می‌شویم.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

نکات قیمتی مهمی که هنگام خرید سنگ کوارتز باید بدانید!

هنگام خرید سنگ کابینت کوارتز، بهتر است نکات قیمتی زیر را حتما بدانید:

  1. اگر قصد خرید سنگ کوارتز ایرانی را دارید، باید بدانید که برندهای مختلفی این سنگ را تولید می‌کنند که در این بین، برند توتم فلات، گران‌ترین قیمت را دارد و جزو برندهای با کیفیت محسوب می‌شود.
  2. در هنگام نصب سنگ کابینت کوارتز، دست و دل‌بازتر باشید و به دنبال هزینه نصب خیلی ارزان نباشید. گاهی اوقات یک شرکت از شما هزینه نصب کمتری را می‌گیرد اما کیفیت نصب و میزان ظرافت کاری‌ها پایین است، در نتیجه کل هزینه‌ی سنگ کوارتز شما به هدر می‌رود.
  3. اگر بین دو راهی خرید سنگ کابینت کوارتز و کورین مانده‌اید، باید بدانید سنگ کوارتز قیمت و کیفیت بالاتری دارد و قطعا می‌تواند انتخاب مناسب‌تری باشد. البته این موضوع به سلیقه شخصی شما هم خیلی بستگی دارد.

معرفی کابینت ساز

در ادامه دو نمونه کار اجرا شده با صفحه کابینت کوارتز که توسط یکی از ده‌ها متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم. با کلیک روی تصاویر می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کنید و در مورد صفحه کابینت کوارتز مشاوره رایگان بگیرید.

کابینت با صفحه کوارتز

کابینت ممبران با صفحه کوارتز

سخن آخر…

سنگ کوارتز انواع و برندهای مختلفی دارد که باعث می‌شود نتوانیم یک قیمت ثابت را برای آن در نظر بگیریم. بنابراین در هنگام خرید بین کابینتی و یا صفحه کابینت کوارتز، حتما به عوامل موثر بر تعیین قیمت آن، که در این مقاله گفتیم توجه کنید. همچنین یادتان باشد قیمت سنگ کوارتز نسبت به اغلب بین کابینتی‌ها بالاتر است که البته این موضوع با توجه به کیفیت بالای آن قابل توجیه است.

امیدواریم با خواندن این مطلب و آشنایی با قیمت سنگ کوارتز ایرانی و خارجی، بتوانید سنگ کوارتز مناسب منزل خودتان را انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای انتخاب آگاهانه‌تر و تصمیم‌گیری بهتر، از مشاوره رایگان سلام ساختمان استفاده کنید.

فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و درخواست خودتان رو ثبت کنید:

ثبت درخواست و مشاوره رایگان

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

 

سوالات متداول

  • قیمت انواع سنگ کوارتز ایرانی و خارجی به چه عواملی بستگی دارد؟
از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت سنگ کوارتز می‌توان به عرض سنگ، جنس و برند، پیشانی جلو کار و طرح روی این سنگ کابینت اشاره کرد.
  • بهترین برند ایرانی تولیدکننده سنگ رو کابینتی کوارتز، چیست؟
با کیفیت‌ترین و گران‌ترین برند ایرانی سنگ کوارتز، برند توتم فلات است.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments