0

ببین تغییر کابینت چیکار کرده با این آشپزخونه ها! کلی تصویر قبل و بعد

  17 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  17 آذر 1402
قبل و بعد تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کابینت سفید نئوکلاسیک به جای کابینت قهوه‌ای قدیمی

مهم نیست دکوراسیون آشپزخانه شما چقدر قدیمی و فرسوده شده است، زیرا تنها با تغییر کابینت‌ها می‌توانید از فضای جدید آشپزخانه لذت ببرید. در اینجا،7 نمونه از جذاب‌ترین تغییرات قبل و بعد کابینت و دکوراسیون آشپزخانه را که توسط متخصصین بازار آنلاین دکوراسیونی «سلام ساختمان» در ایران اجرا شده‌اند، بررسی می‌کنیم.

1.   قبل و بعد کابینت‌های تیره قدیمی

اگر کابینت‌های شما مشابه تصویر زیر تیره و قدیمی هستند، وقت تغییر آن‌ها فرا رسیده است. یکی از کابینت‌سازهای سلام ساختمان در کرج، این آشپزخانه قدیمی را بازسازی کرده است. او کابینت‌ها را تغییر داده، یک دیوار را تخریب کرده و به جای آن یک اپن ایجاد کرده است. با این کار فضای آشپزخانه بزرگ‌تر دیده می‌شود.

تعویض کابینت‌های قهوه‌ای تیره با کابینت سفید و چوبی روشن

شما هم می‌توانید حرفه‌ای کابینت سازهای شهرتان را از طریق سلام ساختمان پیدا کنید و قیمت نهایی کابینت دلخواه‌تان را از آن‌ها بپرسید.

معرفی کابینت ساز

2.   قبل و بعد کابینت آشپزخانه کوچک

این پروژه بازسازی در تهران توسط تیم سلام ساختمان، نشان می‌دهد که با تعویض کابینت‌های قدیمی با کابینت‌های سفید براق، دکوراسیون مدرن و جذابی ایجاد شده است. استفاده از دیوارپوش‌ها و صفحه کابینت سنگی سفید، به همراه تغییرات چوبی در سقف، باعث افزایش زیبایی و ایجاد حس بزرگی و شیکی در فضا شده است.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

تعویض کابینت‌های قهوه‌ای قدیمی با کابینت‌های سفید براق و طرح چوب‌مات

3.   قبل و بعد دکوراسیون آشپزخانه با کابینت مدرن

این آشپزخانه قبل از تغییر دکوراسیون بسیار دلگیر است. همچنین فضای لازم برای قرار گرفتن ماکروفر را ندارد و همین امر باعث شلوغی و بی‌نظمی آشپزخانه شده‌است. به مکان قرارگیری وسایل برقی بعد از تغییر دکوراسیون آشپزخانه دقت کنید. برای دریافت قیمت روز این پروژه که در تهران اجرا شده است، از پشتیبان‌های سلام ساختمان کمک بگیرید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

تعویض کابینت‌های کرم-قهوه‌ای تیره با کابینت‌های آبی و طلایی

4.   قبل و بعد آشپزخانه با کابینت طوسی قدیمی

با تعویض کابینت‌های طوسی قدیمی با کابینت‌های سفید نئوکلاسیک، شاهد یک معجزه در آشپزخانه هستید. متخصص سلام ساختمان در این پروژه، تراس را تبدیل به یک مطبخ زیبا کرده است. همچنین با حذف اپن از آشپزخانه قدیمی، فضای آشپزخانه جدید، دلبازتر و بزرگ‌تر دیده می‌شود.

قبل و بعد دکوراسیون آشپزخانه، تعویض کابینت‌های طوسی کدر با کابینت‌های سفید قهوه‌ای

5.   قبل و بعد آشپزخانه و تغییر طول کابینت‌ها

این کابینت‌های قهوه‌ای تیره با فضای پِرتی که در قسمت بالایی آشپزخانه ایجاد کرده‌اند، خسته کننده و غیرکاربردی هستند. انتخاب رنگ سفید و قهوه‌ای برای کابینت‌ها، فضا را دلباز و روشن کرده‌است. همچنین حذف اپن، باعث بزرگ‌تر دیده‌شدن آشپزخانه شده‌است. کارشناس سلام ساختمان در شیراز، از این آشپزخانه‌ بی‌روح، یک فضای دلنشین و روشن ایجاد کرده‌است.

تعویض کابینت‌های کوتاه و قهوه‌ای با کابینت‌های سفید و چوبی بلند

6.   قبل و بعد آشپزخانه با جزیره چندضلعی

نوسازی کابینت‌ها و اپن آشپزخانه در این مدل، تغییرات زیادی را در آشپزخانه ایجاد کرده‌است. استفاده از رنگ سفید و آبی برای اپن در کنار کف‌پوش‌های قهوه‌ای، دکوراسیون چشم‌نوازی را ایجاد کرده‌است.

تعویض کابینت‌های چوبی و جزیره‌ چند ضلعی با کابینت‌های سفید وجزیره‌ی آبی مستطیلی

7.   قبل و بعد آشپزخانه با درب ورودی کوچک

برداشتن دیوارهای اضافی به‌همراه تعویض کابینت‌های قدیمی، باعث زیبایی و دلبازتر شدن آشپزخانه می‌شود. در عکس زیر، این تغییرات به کلی آشپزخانه را دگرگون کرده‌است.

تعویض کابینت‌های سفید قدیمی با کابینت‌های مینیمال سفید و برداشتن دیوارهای اضافی دکوراسیون آشپزخانه

سخن آخر

در تغییر دکوراسیون آشپزخانه و تعویض کابینت‌ها، بهتر است از رنگ‌های روشن و متریال باکیفیت استفاده کنید. رنگ روشن فضا را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و به مرور زمان چشم شما را خسته نمی‌کند. همچنین انتخاب متریال باکیفیت، باعث طول عمر بیشتر کابینت‌ها می‌شود. با سلام ساختمان نگران کیفیت و قیمت کابینت نباشید. با مشاوره‌ رایگان و تضمین قیمت سلام ساختمان، می‌توانید بهترین کابینت‌ها را با مناسب‌ترین قیمت داشته باشید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments