5.0 0

اصول فیلم‌برداری رضایت مشتری در سلام ساختمان

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  7 مهر 1400
اصول فیلم‌برداری رضایت مشتری در سلام ساختمان

مشتریتون از کار شما رضایت داشته؟! حتی به اندازه ای که حاضره کار شما رو به دیگران معرفی کنه و خودتون رو به بقیه پیشنهاده؟! خب بهترین راهش اینه که یک فیلم رضایت از مشتریان ضبط کنید و به واحد پشتیبانی متخصصین بفرستید!

این فیلم رو میتونید از مشتری بخواین که خودش ضبط کنه و برای شما بفرسته یا اینکه خودتون هنگام تحویل پروژه از مشتری بخواین در صورت رضایت از کار، جلوی دوربین شما بایسته و شما ازش فیلمبرداری کنین.

پیشنهاد ما مورد دومه. به دلیل اینکه مشتریان مشغله زیادی دارن و ممکنه فیلم رضایت رو فراموش کنند. علاوه بر اون، ممکنه استاندارد های فیلمبرداری رو که در ادامه به اونها اشاره میکنیم، در نظر نگرفته و درنتیجه، فیلم نهایی مورد قبول نباشه.

در ادامه اصول فیلمبرداری رضایت مشتریان رو برای شما میگیم تا در صورتی که خودتون کارِ فیلمبرداری رو انجام میدین، این موارد رو رعایت کنید و در صورتی که مشتری میخواد فیلم رضایت رو آماده کنه، از مشتری بخواین که به شیوه مورد تایید سلام ساختمان اقدام به فیلمبرداری کنه.

استاندارد های تهیه فیلم رضایت مشتری

برای تهیه فیلم رضایت مشتری باید به نکات زیر توجه داشته باشید تا بشه گفت فیلم برداری طبق اصول پیش رفته:

  1. در فیلم باید نام خانوادگی و شهر مشتری توسط خودش بیان بشه. بالاخره باید مشخص بشه چه کسی از پروژه اجرا شده رضایت داره و این پروژه مربوط به کدوم شهر میشه.
  2. زمانی که فیلم‌برداری انجام میشه باید مشتری در کنار کاری که اجرا شده بایستد. مثلا فرض کنید پروژه یک کابینت یا کمد دیواری اجرا شده. باید از همون محل فیلم بگیرید طوری که مشتری در کنار کار اجرا شده کاملا مشخص باشه.
  3. کادر دوربین رو باید جوری تنظیم کنید که تمام نمای پروژه دیده بشه. فیلم‌برداری از قسمتی از پروژه کار درستی نیست.
  4. از مشتری بخواهید در فیلم نام خانوادگی متخصص رو بگه و نظرش رو در مورد شما بیان کنه. باید در فیلم ذکر بشه که این کار رو چه کسی اجرا کرده و مشتری نظرش رو در مورد مجری اعلام کنه. چون نظر مشتری در ارزیابی متخصصین خیلی مهمه و یکی از ارکانِ ارتقای جایگاه شما در سیستم نظرات مشتریان شماست.
  5. مشتری در فیلم نام سلام ساختمان رو ذکر کنه و نظرش رو در مورد خدمات سلام ساختمان بیان کنه. چون قراره این فیلم به دست سلام ساختمان برسه باید در فیلم اسم مجموعه گفته بشه. اگر نظری، انتقادی، پیشنهادی، تعریفی و یا درد دلی داره که مربوط به سلام ساختمان میشه میتونه در همون فیلم بگه.
  6. از روبرو فیلم‌برداری کنید. فیلم‌برداری از یک زاویه خاص و از طرفین کار اشتباهی است
  7. ترجیحا فیلم‌برداری به صورت لنداسکیپ باشه. یعنی چی؟ یعنی گوشی تون رو 90 درجه بچرخونید تا به صورت افقی دربیاد بعد زحمت بکشین و فیلم‌برداری کنید. این طوری بهتر میشه نمای کاملی از پروژه رو نشون داد.
  8. کادر بندی درست باشه و از کج گرفتن و مایل گرفتن دوربین خودداری کنید. باید یاد داشته باشید چطوری دوربین رو دست‌تون بگیرید چون اگر دوربین کچ یا مایل باشه فیلم خوب از آب درنمیاد
  9. فاصله شما با دوربین به صورتی باشه که صدای فرد واضح به گوش برسه. باید دوربین رو در فاصله مناسب از مشتری قرار بدین تا صدا به صورت واضح شنیده بشه.

علاوه بر این باید بلند و واضح صحبت کنید تا صدای شما در فیلم شنیده بشه.

  • توصیه: اگر شما یا مشتری هندزفری بلوتوثی دارید، میتونین اون رو به گوشی که باهاش فیلمبرداری میکنین وصل کرده و از میکروفونش استفاده کنید. کیفیت صدا در این صورت بسیار مناسب میشه.
  1. لنز تمیز باشه. اگر میخواین تصویر فیلمی که می‌گیرید شفاف باشه قبل از شروع فیلم برداری، لنز دوربین رو تمیز کنید تا جزئیات پروژه به خوبی نمایش داده بشه.
  2. نور محیط مناشب باشه. نورپردازی یکی از مهمترین شرایط فیلمبرداری مناسب است. نور محیط در شفافیت فیلم تاثیر داره. نور محیط رو جوری تنظیم کنید که نه اون قدر تاریک باشه که محل پروژه به زور دیده بشه نه اون قدر روشن که نور زیاد نذاره فیلم رو خوب ببینیم!
  3. فضا تمیز باشه. معمولا بعد از انجام پروژه کلی گرد و خاک و آشغال جمع میشه. توصیه ما اینه شما متخصصین حتما فضا رو تمیز کرده و بعد به مشتریان تحویل بدید. همچنین موقع فیلمبرداری رضایت مشتریان نیز باید این نکته رو در نظر بگیرین که حتما در محیطی تمیز فیلمبرداری انجام بدید.

یکی از دلایل این امر، علاوه بر زیبایی ظاهری، اینه که این فیلم در پروفایل خودتون به عنوان رضایت مشتریان قرار گرفته و سایر مشتریان اون رو خواهند دید. طبیعتا تمیزی محیط میتونه روی تصمیم مشتریان آینده شما تاثیرگذار باشه.

اگر این 12 تا کار رو انجام بدین فیلم شما از استاندارد لازم برخورداره و میتونه در پروفایل شما قرار گرفته و به عنوان نمونه کار به سایر کاربر ها و مشتریانی که به شما معرفی میشن، ارائه بشه.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments