4.0 0

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  7 مرداد 1402
با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

حتما برای شما پیش آمده که صفحاتی روی کابینت دیدید که از روی طرح ظاهری آن‌ها فکر کردید سنگ هستند، اما بعد که لبه‌های آن‌ها را بررسی کردید یا به آن‌ها ضربه زدید، متعجب شدید! بله احتمالا در این موارد شما ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ را با سنگ طبیعی یا مصنوعی اشتباه گرفتید. در حالیکه، یکی از پر استفاده‌ترین مدل‌هایی که برای ورق‌ها و به خصوص صفحه کابینت آشپزخانه به کار می‌رود، ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ می‌باشد.

معرفی کابینت ساز

ورق ام دی اف طرح سنگ چیست؟

این ورق‌ها هم مثل سایر انواع ورق ام‌دی‌اف، از مغزی MDF و روکش ملامینه ساخته شده‌اند. و تنها تفاوت آن‌ها با سایر ورق‌ها این است که طرح روکش آن‌ها مشابه طرح انواع سنگ طبیعی و به خصوص سنگ مرمر است.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

می‌توان گفت بعد از ورق ام‌دی‌اف طرح چوب، ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ محبوب‌ترین ورق ام‌دی‌اف است که می‌توان در طراحی دکوراسیون منزل شما به خصوص در طراحی کابینت آشپزخانه از آن استفاده بشود. چون به زیبایی منزل شما کمک بسیاری می‌کند. تصویر زیر نمونه‌کار تیم سلام ساختمان در شهر تهران است. برای دریافت مشاوره رایگان روی لینک زیر بزنید.

مشاوره رایگان

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

همان‌‌طور که در تصویر می‌بینید، این ورق‌ها با رنگ‌های متنوع و همچنین طرح‌های زمینه‌ای متفاوت عرضه می‌شوند که متناسب با سلیقه‌ی شخصی خودتان می‌توانید رنگ و طرحی که برای شما مناسب‌تر هست را انتخاب کنید و در دکوراسیون خانه‌ خود به کار ببرید.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

مزیت­‌های ورق ام دی اف طرح سنگ

از مزیت‌های این نوع ورق ام‌دی‌اف می‌توان این مورد را نام برد که تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند، پس می‌توانید با خیال راحت همان طرحی که با کابینت آشپزخانه یا سایر قسمت‌های دکوراسیون هارمونی دارد را انتخاب کنید.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

به خصوص وقتی از ورق ام‌دی‌اف سفید یا رنگ‌های روشن ورق ام‌دی‌اف در کنار ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ مثل طرح سنگ مرمر استفاده می‌کنید جلوه‌ی خیلی زیبایی پیدا می‌کند.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

وقتی یکی از رنگ‌های روشن ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ، مثل ورق ام‌دی‌اف مرمر را انتخاب می‌کنید دیگر نیازی به حساسیت و وسواس در انتخاب رنگ دوم ندارید چون این نوع صفحه‌ها نسبت به مدل­های دیگر خیلی راحت‌تر با رنگ‌های مختلف ترکیب می‌شوند و هارمونی ایجاد می‌کنند.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

از این ورق‌ها می‌توانید در طراحی کابینت آشپزخانه‌ خود استفاده کنید و یا هر جای دیگر خانه که احتیاج به ورق ام‌دی‌اف دارید مثل کمدها و …

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

علاوه بر این، اگه دنبال این هستید که فضای خانه‌ خود را شیک و کلاسیک جلوه بدهید ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ آنتیک بهترین انتخاب برای شماست. چون نمای بسیار شکیلی به محیط خانه‌ی شما می‌دهد.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

البته همان‌طور که قبلاً گفتیم، بیشترین کاربرد ورق ام‌دی‌اف در صفحه‌های کابینت هست، چون همان‌طور که می‌دانید صفحه‌های کابینت از اجزای جدایی‌ناپذیر آشپزخانه‌های امروزی هستند. نمونه‌کار زیر توسط متخصصین حرفه ای سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای سفارش روی عکس کلیک کنید.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

در گذشته اکثر این صفحه‌های کابینت از جنس سنگ بودند. اما بعد از گذشت مدتی استفاده از سنگ برای کابینت به خاطر سنگینی وزن، قیمت بالا و ضعف­های دیگری که داشت از رونق افتاد و ورق ام‌دی‌اف با طرح‌های مختلف جای آن را گرفت.

قیمت ام‌دی‌اف طرح سنگ تقریبا در بازه قیمتی سایر طرح‌های ورق MDF قرار می‌گیرد، پس از نظر قیمتی خیلی مناسب‌تر از انواع ارزشمند سنگ طبیعی و یا سنگ‌های مصنوعی است. برای آگاهی از قیمت ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی انواع ورق و قیمت هر کدام

اما کسانی که به استفاده از طرح سنگ در کابینت‌های خود علاقه داشتند حالا این امکان برایشان فراهم شده که می‌توانند طرح سنگ را با مزیت‌های جنس ام‌دی‌اف در کابینت خود داشته باشند. با این تفاوت که مبلغ کمتری هم برای این کار هزینه می‌کنند.

 

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ بعد از اینکه توسط کابینت کار آب بندی بشود می‌تواند تا سال‌ها جوابگوی نیاز شما در آشپزخانه‌ باشد و همچنان هم کیفیت و زیبایی خودش را حفظ کند. اما باید مواظب باشید که آب به مغزی این ورق‌ها نفوذ نکند.

ورق ام دی اف طرح سنگ 14

حالا که ورق‌های طرح چوب و طرح‌های دیگر به دلیل استفاده‌ی بیش از حد، تکراری شده‌اند، وجود ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ به تنوع محصولات موجود برای انتخاب شما کمک می‌کند و روزبه‌روز استفاده‌ی بیشتر از این ورق‌ها را در آشپزخانه و سایر بخش‌های خانه‌ها می‌بینیم.

حتی ورق هایگلاس با طرح سنگ هم در تنوع بالا موجود است که به دلیل ظاهر براقی که دارد، جذابیت بصری بیشتری ایجاد می‌کند.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

کلام آخر

ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ از خاص‌ترین و شیک‌ترین ورق‌های ام‌دی‌اف و به طور کلی ورق کابینت هست که می‌توانید برای زیبایی خانه‌ و آشپزخانه‌ خود از آن استفاده کنید. از مزیت‌های این ورق‌ها می‌توان به تنوع طرح و رنگ فوق‌العاده و امکان ترکیب و ست کردن راحت رنگ‌های مختلف آن با هم و با سایر وسایل خانه‌ شما اشاره کرد. استفاده از رنگ‌های روشن آن مثل ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ مرمر برای محیط‌های کوچیک‌تر و کسایی که دنبال سادگی در عین زیبایی هستند مناسب می‌باشد و استفاده از طرح و رنگ‌های تیره‌تر مثل ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ آنتیک برای محیط­های وسیع‌تر و کسایی که به دنبال جلوه‌ای شکیل و شیک در خانه و آشپزخانه‌ی خود هستند پیشنهاد می‌شود. با خرید ورق ام‌دی‌اف طرح سنگ شما در واقع نمای زیبای سنگ را در قالب مزیت‌های استفاده از ام‌دی‌اف مثل قیمت ارزان‌تر و وزن مناسب‌تر در اختیار دارید.

اما بالاخره مغزی این ورق‌ها از جنس MDF هست، پس توصیه می‌شود در قسمت‌هایی که امکان نفوذ رطوبت به مغزی ورق وجود دارد، از این‌ها استفاده نشود و یا سعی کنید که روکش دچار آسیب نشود و محل‌های برش ورق به‌صورت کامل آب بندی بشوند.

با صفحه کابینت (ام دی اف) طرح سنگ آشنا شوید

مدل بالا نمونه‌کار سلام ساختمان در شهر اصفهان می‌باشد. اگر شما هم قصد تعویض کابینت‌های خود را دارید و کابینت‌ساز حرفه‌ای و مطمئنی نمی‌شناسید، سلام ساختمان می‌تواند بهترین کابینت‌ساز شهرتان را به شما معرفی کند و به شما مشاوره رایگان بدهد. برای درخواست روی لینک زیر کلیک کنید.

درخواست کابینت‌ساز حرفه‌ای

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments