4.2 1

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل + قیمت در بهار 1403

  15 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  15 فروردین 1403
رنگ آمیزی ابزار سقف منزل + قیمت در بهار 1400

سقف به عنوان بالاترین قسمت داخلی منزل، نمایانگر یک/ ششم فضای خانه شما ست، اما اغلب اوقات تزئینی به جز یک رنگ سفید ساده برایش در نظر گرفته نمی‌شود. در حقیقت، برای ده‌ها سال، رنگ سفید امن‌ترین و بهترین رنگ برای سقف به شمار می آمد، هنوز هم در برخی شرایط این رنگ مناسب‌ترین انتخاب است. با این حال اگر گزینه هایی فراتر از رنگ سفید را در نظر نگیرید، فرصت افزودن هیجان و درام به خانه خود را از دست می دهید. به علاوه از آنجا که رنگ سقف، برای پوشاندن تمام لبه‌ها و پنهان کردن نواقص فرموله می‌شود، برای انتخاب رنگ و نحوه آراستن سقف منزل خود وقت کافی اختصاص دهید. در این مقاله قصد داریم ابتدا قیمت رنگ آمیزی سقف در بهار 1403 را ارئه کرده و سپس با ارائه مدلهای مختلف رنگ آمیزی ابزار سقف منزل، بهتون کمک کنیم تا از چارچوب‌های موجود در این زمینه فاصله بگیرید و از ظرفیت سقف برای جلوه بخشیدن به فضای داخلی خانه تون استفاده کنید:

قیمت رنگ آمیزی ابزار سقف در چقدر است (بر اساس متر طول)؟

جدول قیمت رنگ ابزار سقف
آخرین بروزرسانی در حال دریافت..

نوع رنگ

حداقل قیمت رنگ ابزار سقف به تومان

حداکثر قیمت رنگ ابزار سقف به تومان

رنگ آمیزی ابزار سقف

 

 البته این قیمت بسیار به متریال مورد استفاده و پیچیده طرح روی ابزار وابسته است.

 رنگ آمیزی ابزار در سقف هایی با جزئیات و گچ‌بری

طراحی سقف می تواند دارای دو فرم باشد:

  1. اشکال ارگانیک (اشکالی طبیعی، نامنظم، منحنی یا انتزاعی) و یا
  2. اشکال هندسی (که دارای خطوط و لبه‌های تیز و دست ساز هستند، مانند مربع یا مثلث)
رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 2

طراحی، رنگ آمیزی سقف و نور پردازی خاص سقف و دیوارها، می تواند تا حد زیادی نیاز شما را به دکوراسیون کم کند و به همان اندازه هم نمای زیبا و دلپذیری به خانه شما می بخشد. به جلوه سلطنتی و طراحی پر از جزئیات تصویر سقف جذاب بالا توجه کنید!

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 3

بر خلاف قالب‌های پیچیده فضاهای سنتی، عموماً برای خانه هایی با فضای مدرن، خطوط و منحنی های براق به کار می روند.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 4

بعضی از طراحان معتقد برای اینکه ارتفاع سقف بلند‌تر به نظر برسد، در حد چند سانتی متر ابتدایی آن را با همان رنگ دیوارها رنگ کنید تا در دید کلی دیوارها را بلند‌تر نشان داده و بنابراین سقف را در ارتفاع بیشتری از حد واقعی اش نشان دهد.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 5

برخی بر این باورند که رنگ‌های براق برای سقف، بهترین انتخاب برای طراحی‌های سقف هستند، زیرا نور را منعکس کرده و به نوعی باعث می شوند که سقف یکنواخت و بی حال به نظر نرسد. البته باید در نظر داشت که سقف هایی با رنگ‌های براق یا ساتن، ایرادات ساخت را نیز، بیشتر نمایان می کنند!

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 6

رنگ آبی روشن یا آبی آسمانی، نور روز (روشنایی روز) را منعکس کرده، فضا را جادار و بزرگ نشان داده و احساس مطبوعی ایجاد می کند. برای این نوع نقاشی ساختمان میتونین از رنگ پلاستیک برای سقف استفاده کنید.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 7

به طور کلی رنگ‌های روشن، فضای خانه را بزرگ‌تر و روشن تر نشان می دهند. سقف و دیوارهای روشن و براق، باعث می شوند که احساس کنید در فضایی باز و با روح هستید. همچنین تأثیر نور طبیعی را به حداکثر می رسانند. به همین دلیل بسیاری از طراحان از ترکیب رنگ سفید و طلایی، یا بژ برای طراحی سقف و دیوارهای خانه استفاده می کنند که البته این نوع رنگ آمیزی ابزار سقف، طرفداران زیادی هم دارد.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 8

برای جلوگیری از خشکی و سردی رنگ سفید خالص، می توان ترکیبی از یک یا چند رنگ گرم به محیط اضافه کرد؛ به عبارت دیگر، استفاده از یک رنگ متضاد در سقف، می تواند احساس شما را نسبت به فضا به طرز چشمگیری تغییر دهد.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 9

اگه دیوارهای شما به رنگ سفید هستند و سقف صاف و هموار بوده یا طراحی‌های کوچکی دارد، بهتر است رنگ‌های ملایمی مثل زرد کم رنگ را برای سقف در نظر بگیرید تا فضای خانه تان را شاداب و شادی بخش نشان دهد.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 10

رنگ سفید اغلب بهترین انتخاب برای سقف می باشد؛ زیرا علاوه بر اینکه توجه شما را به دیوارها و مبلمان منزل جلب می کند، باعث می‌شود سقف را از آنچه که هست بلند‌تر تصور کنید. برای بر طرف کردن یکنواختی رنگ سفید، طراحی و افزایش جذابیت محیط نیز می توان از رنگ طلائی یا کرم به عنوان مکمل استفاده کرد.

رنگ آمیزی ابزار برای سقف‌های ساده

از آنجا که رنگ چیزی بیش از یک انتخاب زیبایی شناختی است و می تواند بر خلق و خو و احساسات ناشی از یک فضا تأثیر بگذارد، حتی اگر به سقف‌های ساده (بدون گچ‌بری یا طراحی‌های پر نقش و نگار) علاقه دارید، با انتخاب رنگ مناسب با محیط منزل، می توانید به راحتی فضای دلنشین و زیبای مورد نظرتان را طراحی کنید.

رنگ آمیزی ابزار سقف منزل 11

به طور کلی سقف هایی که تیره‌تر از دیوارها رنگ آمیزی می شوند، به نظر پایین‌تر می آیند. البته واژه پایین تر، الزاماً به معنی ایجاد حس آزار دهنده تنگی یا محدود بودن فضا نیست، بلکه سقف هایی که از لحاظ بصری پایین‌تر تصور می شوند، القا کننده محیط‌های دنج و صمیمی هستند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
احسان
احسان
24 آبان 1402 13:26

بسیارعالی وزیبا-دستمریزاد😊😍