2.7 3

سؤالات متداول در مورد نحوه کار «سلام ساختمان»

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1401
قیمت کابینت و دکوراسیون داخلی

سایت ” سلام ساختمان ” دقیقاً چه کاری انجام میده؟

سلام ساختمان یک بستر آنلاین هست که کابینت سازهای حرفه ای و مطمئن رو در اکثر مناطق ایران (تهران و شهرستان ها) به مشتری هایی که دنبال یک کابینت ساز خوب میگردن معرفی میکنه.

تمام تلاش ما اینه که منصف ترین و حرفه ای ترین نجار و کابینت سازهای هر منطقه رو بهتون معرفی کنیم.

این کار در 4 مرحله زیر انجام میشه:

  • ثبت شماره تماس و کلیات سفارش شما در سایت
  • تکمیل و تأیید سفارش شما توسط کارشناس “سلام ساختمان”
  • معرفی کابینت ساز مطمئن با توجه به نوع سفارش شما
  • بازدید حضوری کابینت ساز از محل آشپزخانه و اجرا با توجه به انتخاب شما

روال به این صورته که شما در سایت سلام ساختمان درخواستتون رو ثبت میکنین و کارشناسان سلام ساختمان 2 یا 3 نفر از کابینت سازهایی که تو منطقه شما هستن رو به شما معرفی میکنن و لینک پروفایلشون رو برای شما ارسال میکنن که این پروفایل شامل عکس از نمونه کارهاشون سرتیفیکیت ها و اطلاعات کارگاه و یا دفتر کارشون و حدودا 20 تا 30 عکس از نمونه کارهایی که انجام دادن و یه سری اطلاعات تکمیلی اون کابینت سازه که میتونه تو انتخاب شما مؤثر باشه.

در مرحله بعد، کابینت سازها با شما تماس میگیرن و مشاوره رایگان میدن و پس از هماهنگی با شما برای بازدید حضوری به محل اجرای کابینت (آشپزخانه شما) می آیند.

اگر کار شما نیاز به طراحی داشته باشه میتونید طراحیش رو به اونها بسپارید که هزینه نسبتاً کمی از شما دریافت میکنن. اگه با اونها قرارداد کار رو ببندید اون مبلغ رو به عنوان پیش پرداخت کار محاسبه میکنن (طراحی رایگان) و با انصاف کامل برآورد ریالی رو انجام میدن. در صورت تمایل شما کارهای در حال انجام کابینت ساز انتخابی رو با هماهنگی خودشون بازدید بفرمایید. حتی میتوانید با مشتری های قبلیشون (که اجازه دادن که تلفنشون رو در اختیار بقیه قرار بدن) تماس بگیرید و میزان رضایتشون رو از کابینت ساز سؤال کنید تا بتوانید یک کار خوب را با کمک نظرات مشتریان قبلی و همچنین کارشناسان سلام ساختمان اجرا کنید.

سوال: شما فقط تهرانید؟ دفتر کارتون کجاست؟نحوه کارتان چطور هست؟

سلام ساختمان یک بستر آنلاینِ که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی مستقر شده و زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت میکنه. کارشناس های فنی سلام ساختمان سعی کرده اند که کابینت سازهای حرفه ای و منصف را در شهرهای مختلف شناسایی و نمونه کارهای آنهارا مورد بررسی قرار دهند و به مشتری که کار اجرای کابینت دارد  یک الی دونفر از این کابینت سازهای حرفه ای را معرفی می کنیم.

سؤال:چه تضمینی از جانب شما در رابطه با کابینت سازها وجود دارد؟

کابینت سازهایی که معرفی میشوند کاملاً مستقل هستند و تضمین 100% از جانب سلام ساختمان وجود ندارد ما فقط معرف هستیم. اما:

  • کارشناس های فنی سایت سلام ساختمان سعی کرده اند که کابینت سازهای حرفه ای و منصف را در شهرها مختلف شناسایی کنند و نمونه کارهایشان را بررسی کنند و داخل سایت در پروفایل مورد نظر هر کابینت ساز قرار دهند.
  • هرکدام از کابینت سازها که مشتری راجع به آنها فیدبک خوبی نداشته باشند و این نظر منفی به حق باشد بعد از بررسی های صورت گرفته حساب کاربری کابنیت ساز مسدود میگردد.
  • شما میتوانید اگر کابینت ساز مدنظرتان موافقت کنند با یک الی دونفر از مشتری های قبلی شان در رابطه با روند کاریشان صحبت کنید.

سؤال: چطور از عکس های داخل پروفایل های کابینت سازها اطمینان پیداکنیم؟

 تعدادی از این عکسها در حقیقت طراحی های سه بعدی کابنیت سازهاست و برخی دیگر کارهای انجام شده شان میباشد که توسط کادر فنی سلام ساختمان بررسی دقیق صورت گرفته است.

سؤال: آیا ما قیمت نهایی کابینت رو میدیم و مستقیماً اجرای کابینت داریم؟

خیر- «سلام ساختمان» یک مشاور حرفه ای برای شما است که دو کار مهم براتون انجام بده:

  • کابینت سازها و نجارهای مطمین ، ماهر و با قیمت منصفانه که مناسب سفارش شما هست رو بهتون معرفی کنه.
  • مطالب مفید درباره قیمت های کابینت و دکوراسیون داخلی، طرح ها و مدل ها، مزایا و معایب و چیزهای مفید دیگه رو براتون آماده میکنه.

پس «سلام ساختمان» مستقیماً وارد معامله بین شما و کابینت ساز یا نجار نمیشه بلکه در واقع مهمترین فعالیتش اینه که شرایطی رو ایجاد کنه تا شما به بهترین کابینت سازهای متخصص و متعهد با بهترین قیمت ها دسترسی سریع پیدا کنین.

در کنار این مورد، بهتون کمک میکنیم به راحتی اطلاعات کاربردی و خوبی از مسائل فنی و اقتصادی کابینت ها و دکوراسیون داخلی بدست بیارین تا موقع قرارداد و اجرا و تحویل گرفتن کار، حس خوبی رو تجربه کنین.

سایت ما در شهرستان هم  کابینت ساز و نجار دارد؟

بله- طبق معرفی قبلی، سلام ساختمان بستر معرفی کابینت سازهای حرفه ای و کاربلد در کل ایران و شهرستانهای مختلف است. در صورت تمایل و نیاز به کابینت ساز میتونید به ما اعلام کنید تا ما این کابینت سازها رو به شما معرفی کنیم . و این کابینت سازها برای بازدید کار شما خدمتتون میرسند و به صورت رایگان به شما مشاوره میدن و قیمت کار شما را برآورد میکنن و حق شماست که نمونه کارهاشون و پروژه های در حال اجراشون رو ببینید.

این روال کاری ماست و خوشبختانه تو شهرهای زیادی از ایران امکان معرفی کابینت سازو داریم ولی ممکنه در برخی شهرستانهای کوچیک تر هنوز موفق نشدیم که  کابینت ساز ها رو شناسایی کنیم اما باز هم بهتره که شما فرم درخواست کابینت ساز رو پر کنین تا اگه دراون منطقه ای که شما تشریف دارید کابینت ساز مطمئن و حرفه ای داشتیم خدمتتون معرفی میکنیم تا بتونه کار شمارو به بهترین نحو براتون انجام بده.

شرکت سلام ساختمان چه خدماتی ارائه میدهد؟

1 -معرفی کابینت ساز حرفه ای و منصف در شهر خودتون و در نزدیکی منطقه منزل شما

2-اطلاعات لازم مربوط به کابینت ها داخل سایت قرار گرفته است و میتوانید با مطالعه این مقالات ،تصمیم گیری بهتری انجام دهید.

3-مشتری میتواند نمونه کارهای کابینت سازهارا داخل پروفایل هر کدام ببیند.

4- تمام تلاش سلام ساختمان درجهت ارتقای کیفیت روند کاری کابینت سازها در ارتباط با مشتری میباشد و از همین رو بازخوردها را نیز از مشتری ها دریافت و ثبت می‌کنیم.

شما خودتون اجرا می‌کنید؟

خیر سلام ساختمان مجری نیست و فقط مشتری به کابینت ساز حرفه ای معرفی میکند.

شما از کابینت ساز پورسانت میگیرید یا از مشتری؟

سلام ساختمان هیچ مبلغی را از مشتری دریافت نمیکند. مراودات مالی سلام ساختمان مستقیماً با کابینت ساز صورت میگیرد و مبلغ بسیار اندک است و اطمینان خاطر داشته باشید که کابینت ساز هیچ هزینه ای را مازاد بر هزینه کار شما در رابطه با استفاده شما از سلام ساختمان دریافت نمیکند.

کابینت ساز ها و نجار ها چطور میتونند از سایت “سلام ساختمان” مشتری بگیرند؟

کابینت سازها و نجارهای محترم از کل ایران میتونند در فرم زیر ثبت کنند تا پس از تأیید و اعتبار سنجی توسط کارشناسان سلام ساختمان، بهشون مشتری در هر منطقه ای که هستند معرفی کنیم.

فرم ثبت نام کابینت ساز ها

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مجید
مجید
06 دی 1397 17:12

سلام
بنده از شیراز بیش از ۵ بار از شما درخواست کابینت ساز کردم ولی متاسفانه هیچ کسی را معرفی نکردید.
چرا؟؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
09 دی 1397 13:05
پاسخ به  مجید

سلام، لطفاً با شماره زیر تماس بگیرید.
091202127278

م. امیدی
م. امیدی
16 مهر 1397 18:55

لطفا در مورد خود سلام ساختمان هم بیشتر توضیح بدید. به کجا وابسته هستید و جزییات سازمانی تون رو اگر میشه بگین