5.0 0

داستان یک پیشرفت؛ با سلام ساختمان پله‌های ترقی رو به سرعت طی کنید

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  23 بهمن 1400
داستان یک پیشرفت؛ با سلام ساختمان پله‌های ترقی رو به سرعت طی کنید

نکته: این مطلب براساس یک داستان واقعی نگارش شده است.

خودش میگوید دوران کاری را باید به دو قسمت تقسیم کرد: زمانی که وارد سلام ساختمان نشده بود و دوران فعالیت در سلام ساختمان. آن هم با کلی تفاوت. تفاوتی از زمین تا آسمان.

خلاصه اینکه ورود به سلام ساختمان تبدیل به نقطه عطفی در زندگی آقا مجید شده است. در ادامه اشاره می‌کنیم که چه اتفاقی برای آقا مجید افتاده و داستان از چه قرار است.

دوران پیش از سلام ساختمان

اوضاع کاری مجید آقای داستان ما قبل از اینکه وارد سلام ساختمان بشود، چندان تعریفی نداشت. تازه دانشگاه را تموم کرده بود و دنبال سرمایه‌ می‌گشت تا بتواند یک کارگاه برای خودش دست و پا کند.

از آنجاکه که مجید، فارغ‌التحصیل رشته معماری بود، با کار دکوراسیون داخلی کاملا آشنایی داشت و پروژه‌های مختلفی بهش معرفی می‌شد اما در خیلی از موارد به قرارداد نمی‌رسید. در بسیاری از موارد، علت عدم توافق با مشتری این بود که برای انجام پروژه‌ها مجبور می‌شد از کارگاه یکی از دوستانش استفاده کند. مشتریان وقتی می‌فهمیدند مجید آقا نه کارگاه دارد، نه دفتر و نه نمایشگاه، تمایلی برای همکاری نشان نمی‌دادند.

اوضاع به همین شکل میگذشت و مجید به دنبال راهی برای بهتر کردن شرایط خود بود. روزی به طور کاملا اتفاقی و زمانی که داشت در اینترنت دنبال قیمت به روز کابینت میگشت، وارد سایت سلام ساختمان شد. با گشت و گذار در سایت سلام ساختمان، برقی در چشمانش ایجاد و بلند داد زد« بالاخره پیداش کردم. عجب جای خوبی!»

حتی یادش رفت که برای قیمت کابینت جستجو کرده و سریع با دیدن فرم درخواست همکاری متخصصین با سلام ساختمان، آن را تکمیل کرد.

دوران همکاری با سلام ساختمان

فردای روزِ ثبت درخواست، فردی با موبایل مجید تماس گرفت و خودش را معرفی کرد و گفت که از طرف سلام ساختمان تماس گرفته است. مجید با حوصله پاسخ تماس سوالات پشتیبان را داد و مدارک خواسته شده را ارسال کرد.

در ابتدا امیدی به توافق با مشتریان سلام ساختمان نداشت و تصور میکرد که آنان هم مانند سایر مشتریان با شنیدن شرایط او، فرار را بر قرار ترجیح داده و تمایلی به همکاری با او نشان نمی‌دهند اما منتظر بود که ببیند این مجموعه به چه شکل کار میکند؟! بالاخره تیری در تاریکی انداخته بود و منتظر بود که ببیند به هدف برخورد میکند یا نه.

با درخواست همکاری مجید آقا با سلام ساختمان موافقت شد. مشتریان سلام ساختمان کاملا نسبت به شرایط او توجیه شده بودند و انگار تفاوتی میان آنان و مشتریان عادی بازار وجود داشت! آن‌ها به کیفیت کاری، قیمت، خوش رفتاری و پیگیری او اهمیت میدادند و مواردی مثل کارگاه نداشتن در اولویت پایین تری برای آن ها قرار داشت.

مدتی گذشت و مجید آقا با وجود افزایش تعداد قراردادهایش و افزایش درآمد، به فکر تاسیس یک کارگاه افتاد! همکاری با سلام ساختمان و افزایش تعداد مشتریان مجید آقا، فرصتی را برایش فراهم کرد که توانست با شراکت با یکی از همکارانش، یک کارگاه ساخت کابینت تاسیس کند و کار خودش را گسترش دهد! اما این تازه ابتدای راه بود!

بعد از دوسال؛ از بهترین های سلام ساختمان!

دو سال از فعالیت مجید در سلام ساختمان گذشت. حالا او تبدیل به یکی از متخصصین ویژه این مجموعه شده است. قرارداد های چند میلیونی و پروژه های سنگین را اجرا میکند و دیگر وقتی برای سر خاراندن هم ندارد! حالا دیگر یک کارگاه جوابگوی افزایش تعداد مشتریان نبود. بنابراین کارگاه دوم را هم تاسیس کرد تا بتواند مشتریان بیشتری داشته باشد.

تاسیس کارگاه جدید یعنی مجید از یک کابینت سازِ بدون کارگاه در ابتدای راه، تبدیل به یک کارآفرین شده و برای چندین نفر ایجاد شغل کرده است! چیزی که آرزوی همیشگی او بود. اکنون مجید با وجود بالا رفتن تجربه و تخصص و مهارتش، مشتریانی دارد که حاضرند منتظر بمانند تا او پروژه آنها را بپذیرد!

پیشنهاد مجید آقا به سایر متخصصین

مجید آقای داستان ما، به تمامی متخصصین خارج از مجموعه پیشنهاد میکند که فرصت همکاری با سلام ساختمان را از دست ندهند. چون در اینجا می‌توانند به خوبی پیشرفت کنند، جهش به کسب و کار خودشان بدهند، تعداد مشتریانشان را افزایش دهند، کارگاه یا نمایشگاه جدید تاسیس کنند، تجهیزات بیشتری داشته باشند و در یک کلام به پول بیشتری برسند.

آقا مجید در روزی که همکاری خودش را با سلام ساختمان شروع کرد، هیچگاه تصور نمیکرد که به چنین موفقیتی دست پیدا کند. اما با تلاش زیاد و کمک سلام ساختمان، توانست شرایط کاری خودش را بهبود بدهد و از یک کابینت ساز تازه کار، به یک کارآفرین در حوزه کابینت سازی تبدیل شود که مالک 2 کارگاه فعال کابینت سازی است.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments